Ny on testattu tämä kiinan ihme pikasesti. Näin uusvanhana höyryttelijänä totean että ko. modi on minusta hinta/laatusuhteelaan erinomainen. Se on toki valettua messinkiä(?) kromattuna ja jos olisi versio ilman kromausta olisin ottanut sen, koska tuo kromaus kai on aika ohut,eli kuluu käytössä nopeasti puhki ja tulee messinki alta näkyviin. Se toki ei käyttöä haitaa.
Näyttö on minusta erit. selkeä OLED ja käyttäjärjestelmä selkeä. 510 liitin on jousitettu, joka on hyvä. Laitetta tuskin kannattaa usein purkaa/kasata, sillä pystyraudat/tolpat on rosteria ja se kuluttaa rungon messinkikierteet nopeasti. Purkaminen/kasaaminen ei ole tarvis kuin kerran, riippuen mihin päin haluaa näytön jne. Oikeakätiselle minusta se oli hyvä vakiona.
Ainoa ongelma oli mulla (18650 akuilla) että kun laitetta heilutti, niin akun liitos katosi, joten laite meni kiinni(ja OFF tilaan). Akun jousea kun hieman pihdeillä pidensi niin ongelma katosi.
Kierteet jne toimii hyvin, toki on kromattua ja ei voi verrata mihinkään korun kaltaisiin modeihin joita on sorvissa hiottu viimeiseen asti.
Laitteella on painoa, mutta sitä itse ainakin kaipaan laitteelta joka on pöydällä, hennommat kun kaatuu jne. Kyllä tätä silti talvitakin taskussa kantaa hyvin, kesäpaidan taskussa ei!
Miinuksena voisin mainita ettei alle 1.2 ohmin atot käy. Pieni miinus että laitosta ei saa ilman kromausta. Kuluneisuus ei toki mulle käyttöä haittaa, ns työkalujahan nää mulle on Tuolla on jotain hienoja modeja mullakin mitkä on vaan jääny nurkkaan ja osan oon jo myynyt ajat sit. Tää on hyvä kun pysyy pöydällä pystyssä ja on erillinen akku, eikä sisäinen/kiinteä.
Itse ainakin olen sitä mieltä että tämä on hyvä ns peruspöytälaite, sinne saakka kun tehot vaan riittää.
Mitäs te muut ootte mieltä joilla tää härpäke on? Vamoja on kai monella, mut entä tää "katkastu malli"?