Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 136

Aihe: Kanger cartomizers

  1. #81
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Kanger cartomizers

    Tuli sit purettua 2 kpl kangereita kun toinen toimi jollain tavalla ja toinen ei ollenkaan.
    Toimivassa oli vastuslanka hässäkkä poikittain ja toimimattomassa oli imuputkessa "sisällä" pystyssä.
    taitaa olla laaduntarkkailu kiinan pojilla kohdallaan

     
     
  2. #82
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Kanger cartomizers

    Mulla on ny ollut eka ja toka kanger testikäytössä. Tankin sisällä ja perus-Boltilla antaa ainakin mun mielestä maukkaan lämpimät löylyt. Volteilla en ole edes kokeillut.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Kanger cartomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Just eka kanger 2.7 (2.5-2.8ohmia heittelee vmax näytössä) koneessa ja tuntuu että 3.3V on liikaa eli 3.0V testaillut. Maistuu lähinnä vanulle. Ei ole bogea parempia ollenkaan.
    Komppaan täysin, samaa oiretta itellä oli kangereilla, lenti roskiin 2 lootaa kun ei yksikään toiminut niinkuin oli hypejen perusteella sanottu. Ja se sivumaku/kurkkua pistävä ahdistus, HYI!
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  4. #84
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    44

    Vs: Kanger cartomizers

    Omat kangerit on vissiin toiminut ihan normaalisti, ainakin 2 ekaa nr kipaletta. Ei rätise niinkuin boget ja tuntuu että kurkkuhitti on kovempi kuin bogeissa.

    Ainakin noissa molemmissa on ollut sillainen pikku jekku kun tankissa on käyttänyt että kun tehnyt 2 reikää ja täyttää akkupäästä tankkiin lisään litkua niin nestettä valuu läpi rei'istä ja tippuu sitten tipin kautta lahkeille, ei kiva :< Kaippa täytyy täyttää tippipäästä sitten :/

    Edit: VR nestettä ja PG nestettä käyttänyt ja molemmat tullu läpi.
    Yks chilipää höyryllä.

     
     
  5. #85
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Kanger cartomizers

    Itselle ensi vaikutelma on ihan hyvä. En sanoisi, että on huonompi tai parempi kuin boge. 1.8 ohm versio itsellä kokeilussa.
    Bogelle tuttua ritinää/rätinää ei tuosta kuulu, + vai - makuasia. Höyryä tulee tasaisesti ja riittävästi. Lämpökin on kohdillaan. Makuun en pysty sanomaan kun tuli laitettua uutta lientä tuonne niin ei voi vertailla. Mutta ei missään vaiheessa mitään sivumakuja ole erottunut.
    Stealth modia ajatellen niin tämän muutaman millin pituusero bogeen, ei välttämättä ole huonojuttu. Ja hiljaisuus myös sopii tuohon stealth henkeen.

    Ainakin näin ekan päivän jälkeen voisin suositella. Ei mitään mullistavaa, mutta tuskin tuottaa pettymystäkään.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #86

    Vs: Kanger cartomizers

    Ei ole kanger minun juttu ei! Maku on jokseenkin karsea,eli pysytään bogeissa!

     
     
  7. #87

    Re: Kanger cartomizers

    Jotain noista vaan puuttuu.... Bogeilla mennään.

     
     
  8. #88
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Kanger cartomizers

    Heh' on tää outoo? Päätin jättää Kangerit kaappiin viikoksi, ja tilasin boge Lr liperyltä, kun kaikki niitä kehuu. Mut Mut, kyllähän niistä makua ja meteliä tulee ja höyrykin kohtalaista, eli ihan hyviä!
    Ja taas' Mut mut nyt taas kanger LR käytössä, ei voi mitään kyllä vanhan rööki miehen "makunystyrät"
    Tykkää Kangereista sekä tankissa että Gripperin jatkona, jopa Toro maistuu röökiltä?? Vaikka Bogeissa oli outo luumun maku joka tökki? Kyllä tää homma on niin oman maun mukaan, että nykyään en noihin neste hehkutuksiin lähde enään mukaan, sen verran mennyt euroja ja neste kokeiluja viemäriin, että jätän maistelut nuoremmille jolla on aistit terässä, ja jatkan noilla omilla sekoituksilla.
    Niin ja viellä. Noi Kanger Lr;ät ei kyllä kestä 4v enempää kun rupee maistumaan palaneelta, Boget kesti reilusti 4,5volttia eikä palanneen makua tullut. Itselle toi 3.7v on just passeli maun ja höyryn lämmön suhteen, tää on tätä sano Kummola Jutilal kun päivän kassaa laski.

     
     
  9. #89
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Kanger cartomizers

    Mulla toistaiseksi pelkästään positiivista sanottavaa Kangereista. Ajeltu 4.0 - 4.3v:llä ja noin 25-26ml Gummybearssia mennyt läpi ja vieläkin pöhisee hyvin. Tykkään.

    Edit: Meni koko 30ml pottu Nallekarkkia läpi, eikä Kangeri kangistunut. Ei näitä kyllä voi huonoiksi haukkua
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #90

    Vs: Kanger cartomizers

    Mulla tuli hyvät höyryt matalaohmisella kangerilla ja innostuin näistä kovin. 2,7-3,1ohmin kanger tankissa taas ei vakuuttanut, kärtsähti heti ja vaihtu takasin bogeen. Pitää vielä jossain välissä koittaa vielä josko vain sohlasin jotain.

     
     
  11. #91
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: Kanger cartomizers

    Olen kokeillut sekä Kangerin horizontal coileja, sekä dual coileja. Kangerin dual coil LR ovat suosikkejani: esim. Bogeen verrattuna Boge ritisee ja rätisee, sekä aiheuttaa jonkunlaisen "tampoonitukoksen" parissa päivässä jolloin imuvastusta on turhan paljon. Kangerin carto kestää kauemmin ja on "helppoimuisempi". No, makuasioita....

     
     
  12. #92
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Kanger cartomizers

    Edelleenkään ei mitään pahaa sanottavaa näistä 2ohm kangereista. 4 viidestä korkattu ja jokainen toimii edelleen kuin uusi. Tilasin nyt myös 3 ohm versioo health cabinista niin pääsee senkin testaamaan.
    Boget kyllä on myös ihan hyviä, mutta itsellä ainakin ollut todella huono tuuri niiden kanssa. Viimeksi kolmesta paketista vain yksi toimiva karto. Ja muutenkin aina vähintään 1 tai 2 risaa pakettia kohden. Tosin ne mitkä on toiminut ovat yleensä pöhisseet todella pitkään (paria tukkosta lukuunottamatta).
    Mutta tällä kokemuksella, paremmin saa rahalle vastinetta Kangerin kartolla. Täytyy vielä testata miten toimii tankki käytössä...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #93
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Kanger cartomizers

    Älkää nyt ihmeessä innostuko näihin kaikki! Kohta näitä ei saa mistään, ja kiinan porukka lisää volymia
    ja laatu alkaa tökkimään. (Heh vitsi )
    Käytän näitä tankissa jatkuvasti, hyvin toimii VG kanssa pitää kyllä dremelöidä että saa nestettä tarpeeksi, on myös tiukempi tankkiin.
    It's a very good! Aim like',,,,,,,,

     
     
  14. #94
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Kanger cartomizers

    Ei paniikkia! Tilasin vaan yhden paketin kumpaakin vastusarvoa. En siis kiinan varastoja tyhjäksi!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #95

    Vs: Kanger cartomizers

    Pakko kysyä.. Onko jollain oikeasti toimineet nämä kartot? Itse koittanut 10 SR Kangeria ja yksikään ei ole toiminut ilman palanutta makua? Kokeiltu on 3-6 voltilla.

     
     
  16. #96
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Kanger cartomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SteamHead
    Pakko kysyä.. Onko jollain oikeasti toimineet nämä kartot? Itse koittanut 10 SR Kangeria ja yksikään ei ole toiminut ilman palanutta makua? Kokeiltu on 3-6 voltilla.
    Emännällä on LR kangeri tankissa ja on tykänny. Ekaks oli pari viikkoo yks carto höyrystämässä jekkupommia n. 2ml/pvä, nyt viimesimmällä taitaa olla ikää ainaki 4viikkoo. Ei kuulemma huomaa maussa juuri eroo uuteen, ei halua vielä vaihtaa.

     
     
  17. #97
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Kanger cartomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SteamHead Näytä viesti
    Pakko kysyä.. Onko jollain oikeasti toimineet nämä kartot? Itse koittanut 10 SR Kangeria ja yksikään ei ole toiminut ilman palanutta makua? Kokeiltu on 3-6 voltilla.
    Mulla ei ainakaan mitään ongelmia ole ollut. Toimii kuin unelma, ei ole yhtään edes mennyt vielä rikki. LR mielestäni parempi.
    Käytänkin näistä LR mallia ja sitten normi vastuksen bogea.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  18. #98

    Vs: Kanger cartomizers

    Ainoat kartot joita en ole myynyt, tosin nyt kun Kangerin clearoja on tullut myyntiin niin ehkä pitäis kokeilla jotain uutta Hitto kun mä niin nautin drippailusta, onkohan minusta edes enään muuhun? Taidan kuitenkin ostaa yhden kreikkalaisen atotankin ja käytän nuo siinä

     
     
  19. #99
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Kanger cartomizers

    Boge varasto vähissä ja uusia odotellessa olen kaivellu jemmasta käyttöön lyhyitä 3ohm perus kangereita ja kai sitä on niin Bogeen tottunut että nämä Kangerit on jokatavalla ihan perseestä ..alkuu työntää helvetin kuumat löylyt ja välillä ei tule mitään ja tuntuu kuin olis tukossa, palaneen makua vaikka vanu on märkä..pitänee tehdä reikä kylkee ja kokeilla tankillakin...ei ole Bogen voittanutta.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  20. #100
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Kanger cartomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Boge varasto vähissä ja uusia odotellessa olen kaivellu jemmasta käyttöön lyhyitä 3ohm perus kangereita ja kai sitä on niin Bogeen tottunut että nämä Kangerit on jokatavalla ihan perseestä ..alkuu työntää helvetin kuumat löylyt ja välillä ei tule mitään ja tuntuu kuin olis tukossa, palaneen makua vaikka vanu on märkä..pitänee tehdä reikä kylkee ja kokeilla tankillakin...ei ole Bogen voittanutta.
    Oon myös täysin hurahtanut drippailuun. Ittellä ensivaikutelma kangereista oli se että olin aivan myyty, mutta pikkuhiljaa alan kallistua bogen puolelle, jos osaan enää käyttää kartoja. 8)
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •