Sivu 23 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1319202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 494

Aihe: Sinkkuketju

  1. #441
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mitä gona tarkoittaa huonoilla kokemuksilla? Ainaki mitä täällä lukenut niin höyrymiitit ollut kivoja ja jengi tykännyt.
    Ei ollu höyryporukkaa. Liitty ihan muihin harrastuksiin. Oli vähä tuntemattomampaa sakkia suurin osa, joten ei menny ihan niinku suunnittelin. Sanotaan vaikka näin sen enempää avaamatta. Toki hyviäkin kokemuksia on ollut.

    E: selvennetään vielä että yhdessäkään höyrymiitissä en ole vielä koskaan ollut.

     
     
  2. #442
    Ilmoittaudutaan nyt tännekin
    Jokin aika sitten loppui reilut 11v kestänyt suhde, ihan hyvässä yhteisymmärryksessä tosin.
    Nyt on oikeastaan jo saanut asiat selvitetyksi omassa päässään ja nyt voikin kaikessa rauhassa katsella, että mitähän sitä seuraavaksi sitten tapahtuu

     
     
  3. #443
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Nyt vaikuttaa että ihme on tapahtunut. Olin jo mielessäni järkeillyt että mun vaan on parempi olla sinkkuna, reilu 2 vuotta tässä jo mennyt kivasti. No kuinka ollakkaan tutustuin erääseen naapurustossa asuvaan YH-äitiin. Muutamia sanasia aina nähdessä vaihdettiin ja hymyiltiin ujosti

    Jokuaika sitten neitokaiselta tuli viesti että kiinnostaisiko istua iltaa yhdessä ja kiinnostihan se Ilta istuttiin, naurettiin, juteltiin ja lopuksi jopa poskelle pusun sain. Siitä lähtien on pidetty yhteyttä, nähty lähes jokapäivä, vähän suudeltukin ja mikä parasta hänen 5v tyttökin on alkanut juttelemaan mulle ja on leikitty yhdessä yms.

    Paripäivää sitten järjestyi meille ilta ihan kahden ja koko yöhän siinä sitten meni ei nukkuessa Nyt kun tuo intiimi suhdekin saatiin alulle, alkaa tuntua että täähän oikeesti vois olla se oikea(taas, mutta josko tälläkertaa ihan oikeesti).

    Virallisesti ei vissiin ehkä vielä seurustella mutta tuntuu tosi hyvältä Eikä ole tälläkertaa mikään nuori tyttönen vaan lähes mun ikäinen nainen ja se on hyvä asia Taidanpa siis tehdä johtopäätöksen että en enää ehkä tähän ketjuun kuulu Käyn kyllä varmasti sillointällöin lukemassa mitä kivaa muille on sattunut.

     
     
  4. #444
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Toivon, että kaikki menee hyvin ja onnea itse olen niin kyynistynyt, että tuskin enää ikinä seurustelen..näin se vaan on

     
     
  5. #445
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Toivon, että kaikki menee hyvin ja onnea itse olen niin kyynistynyt, että tuskin enää ikinä seurustelen..näin se vaan on
    Never say never Noin itekkin ajattelin mutta niin vaan taas viedään kohti suhdetta Ja kiitokset, onneakin tarvitaan varmasti

     
     
  6. #446
    Tsemppiä sinne. Joskus lykästää isolla sylillä. Minä taasen heittäydyn vonkaus moodista tyystin tavoittamattomaksi poikamieheksi. Saa riittää. Aloitin parran kasvattamisenkin.

     
     
  7. #447
    Minulla oli eilen varsin positiivinen treffikokemus erään erittäin kiinnostavan naisen kanssa. Meni jopa niin hyvin, että seuraavakin tapaaminen on jo sovittuna. Ei vielä aihetta ilmoittaa itseäni pois tästä ketjusta, mutta onhan se aina mukavaa tavata naisihminen, jonka kanssa tuntuu menevän ajatukset täysin yksiin ja sen lisäksi vastapuolen ulkonäkö miellyttää molemminpuolisesti

     
     
  8. #448
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ikävästi alkaa nyt kallistua kohti syksyä ja se kesäheila edelleen hakusessa...
    Ei tosin kyllä voi syyttää liiasta yrityksestä.
    KGO & Twist

     
     
  9. #449
    Höyrähtänyt pönäkkä's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Savo
    Viestit
    14
    antti.. parta on ihq (ja kalju myös)

    yst.terv. nimimerki ns. varattu

     
     
  10. #450
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Yh-äidit... Huhhuh... never again Ei sillä että lapset ois ihania mut ei sitä toisen penskaa vaan pitkään jaksa katella.

    Asiantuntija (kaikki alat)

     
     
  11. #451
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Myös yh-iskät...en koske pitkällä tikullakaan

     
     
  12. #452
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Sinkkuketju

    Kuka tässä mitään koskettelua edes olisi vailla...:P
    Kuten kaikessa ihmiseloon liittyvässä nuokin ovat niin tapauskohtaisia.
    Löytyy sekä hyviä, että huonoja kokemuksia tosin so far kallistuu kyllä kokemusten valossa sinne negatiivisen puolelle.
    KGO & Twist

     
     
  13. #453
    Höyrähtänyt pönäkkä's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Savo
    Viestit
    14
    Antille pusu ihan vaan kannustuksena muaaaahhh

    ---ja heinävaara on hieno paikka, minun paras kaveri on sieltä kotosin (silleki pusu samoilla lämpimillä ja silläki on parta lol)

     
     
  14. #454
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tsemppiä sinne. Joskus lykästää isolla sylillä. Minä taasen heittäydyn vonkaus moodista tyystin tavoittamattomaksi poikamieheksi. Saa riittää. Aloitin parran kasvattamisenkin.
    Työmiehestä vuodelta 1908.
    Pistä sama ilmoitus maaseudun tulevaisuuteen
    uploadfromtaptalk1439914858678.jpg
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #455

     
     
  16. #456
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    Kaitpa sitä sitten on aika painaltaa kohti uusia tuulia, kun keväällä selvisi että entinen 5 vuotias suhde meni poikki ja selvisi että parempi puolisko oli viimmeset 2kk pettänyt seläntakana entisen hyvän ystävän kanssa jonka otin siipeni alle asustelemaan hetkeksi elämäntilanteen takia, sinällänsä aika koominen tilanne kyllä että olin ehtinyt jo sormuksenkin ostamaan ja ajattelin kosia juuri sinä kohtalokkaana iltana 😂 but life goes on ja sitä rataa

     
     
  17. #457
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lyc4nthr0pos Näytä viesti
    Kaitpa sitä sitten on aika painaltaa kohti uusia tuulia, kun keväällä selvisi että entinen 5 vuotias suhde meni poikki ja selvisi että parempi puolisko oli viimmeset 2kk pettänyt seläntakana entisen hyvän ystävän kanssa jonka otin siipeni alle asustelemaan hetkeksi elämäntilanteen takia, sinällänsä aika koominen tilanne kyllä että olin ehtinyt jo sormuksenkin ostamaan ja ajattelin kosia juuri sinä kohtalokkaana iltana but life goes on ja sitä rataa
    Voidaanko tuossa tilanteessa puhua paremmasta puoliskosta edes...? Jaksamisia sulle! 🏼

     
     
  18. #458
    Ohhoh, jopas oli hyinen kaveri ja akka. Mutta tuossa on se hyvä puoli, että asiat selvisi ennen kuin kerkesit tehdä mitään tyhmyyksiä, eli kosia. Avioliiton jälkeen ilman avioehtoa olisi tavaroiden jakaminen voinut olla huomattavasti hankalampaa.

     
     
  19. #459
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Ohhoh, jopas oli hyinen kaveri ja akka. Mutta tuossa on se hyvä puoli, että asiat selvisi ennen kuin kerkesit tehdä mitään tyhmyyksiä, eli kosia. Avioliiton jälkeen ilman avioehtoa olisi tavaroiden jakaminen voinut olla huomattavasti hankalampaa.
    Asia meni oikeastaan niin että halus eron ihan täysin "geneettisistä" syistä, pettäminen selvisi vasta vähä sen jälkeen kun sain kuulla siittä välikäsien kautta, mutta se on mennyttä ja ollutta, nyt pitää leikata ku lehmät on kylmiä ja taotaan sitä rautaa sitte kun se on kuumaa 😂

     
     
  20. #460
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Olen pahoillani sun puolesta perseestä tollaset jutut...itselläkin kokemusta, tosin 17 vuotta sitten, mutta hyvä tosiaan, että selvisi nyt eikä myöhemmin.Tsemppiä!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •