Sivu 22 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 494

Aihe: Sinkkuketju

  1. #421
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja PalleX2 Näytä viesti
    Huhhuh, eipä voiko ihmetellä kuinka on musta mieli exällä. Kylmästi vain käyttää lasta välissä vittuillakseen ja mollatakseen. Meille iseillähän on muutenki hyvät lähtökohdat alkaa taistella näissä hommissa. Mutta periksi ei anneta prkl.
    Tää on sellanen asia mikä sai itsenikin voimaan aika pahoin. Siis se taitaa olla naiselle viimeinen puolustuskeino jos siitä itsestään tuntuu että nyt ollaan heikoilla. JA SE ON VÄÄRIN!

     
     
  2. #422
    Onneksi mun exsä pisti elämänsä risaseks ja tajusi, että poikien on parempi muuttaa mun luokse nyt.
    Näinhän sen piti mennäkki(vaikka exsän kanssa hyvin juttuun tullaankin välillä enkä mitään pahaa hänelle toivo)
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  3. #423
    KAippa minutkin voi sinkuksi laskea... Tänään muutettiin vaimon tavarat pois yhteisestä asunnosta ( kämppä myynnissä) Asun tässä sen aikaa että menee kaupaksi. 3 yhteistä lasta ( 10v. poika, 6v. poika ja 3v. tyttö)
    Tunteet on vähän sekavat.. Helpottunut / allapäin.. Mitään draamaa ei liittynyt eropäätökseen. Tuli vain molemmilla olo että kavereitahan tässä ollaan ( keskustelujen jälkeen) 13v. kimpassa... Noh, ei muuta kuin eteenpäin sano mummo lumessa!

     
     
  4. #424
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Hahahahaa voi jumalauta.
    Hetken olin onnellinen, mutta tultiin rymisten alas samaan kuoppaan lillumaan.
    Tämä mies, vaikka ylikiltti olikin ja ymmärsi nämä mun paniikkioireet jne., niin ilmoittikin jotta ehkä meidän molempien on parempi olla omillaan ja mun kuntoutua. Se on joulukuussa (syksyllä oikeastaan jo) eronnut vaimostaan ja tämä ex-vaimo (jonka olen kuullut tehneen edellisessäkin avioliitossa paskaiset temput) oli ängennyt baari-illan jälkeen tuon miehen luokse yöksi. Ja sain kuulla sen muutaman suun kautta (varma tietolähde, koska lähipiirissä tämä mies ja sen ex-vaimo). Sitä oltiin painostettu sanomaan siitä mulle, mutta tämä olikin vain alkanut puhumaan vakavasti tulevaisuudesta, vaikka ensin oltiin kovin, ettei ole mikään kiire. Ja eikä saanut sitten kakistettua ulos tuota viikonloppuna tapahtunutta juttua.

    Noh, eilinen meni itkiessä katkerana jälleen kohtaloani ja sitä, että tulin jälleen petetyksi. Hieman alkaa jo helpottaa, mutta sydän kipuilee edelleen. Annoin taas kaikkeni tälle suhteelle ja tässä kiitos jälleen.

    Eli sinkkumarkkinoilla taas. Mutta jälleen vielä enemmän ennakkoluuloisena ja varovaisempana.

     
     
  5. #425
    Ikävä kuulla.
    Se on joulukuussa (syksyllä oikeastaan jo) eronnut vaimostaan
    . Useimmiten tuo on liian lyhyt aika toipumiseen ja muihin kuin laastarisuhteisiin. Sen verran elämää tässä ehtinyt nähdä, ettei normi suhteesta noin vain kipuilematta lähdetä. Toki jos suhde on kestänyt vuosia toisen ollessa naimisissa,niin on eri juttu kun on treeniä takana ja naimissa olo vain kulissia.

    Kaikesta oppii ja jos sattuu ns. huono putki,niin se peilaa pitkälle tuleviin suhteisiin. Ei uskalla päästää liki. Mikä taas ruokkii kierrettä. Vaan kaikella on aikansa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #426
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Haikeena lueskelin teidän tarinoita ja ihana huomata miten täällä tuetaan ja ollaan hyvässä hengessä Itsekin olen sinkku ollut 1,5 vuotta ja en tiedä edes haluanko suhdetta enkä sitä hae..tosin jos joku kolahtaa niin eihän sitä tiedä Mulla on 3 poikaa, isommat lukiossa ja nuorin menee 7 luokalle.Tämä on ihana vaihe elämässä kun jää itsellekin aikaa kuntoilla ja tietysti välillä pitää bailata niin on asiat tasapainossa, mutta siltikin lapset tulee aina ensin

     
     
  7. #427
    Höyryttelijä Santtu84's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    29
    Pitäisköhän munkin nyt ilmoittautua täällä. Eli, mies 31v ja sinkku Vaasasta. Eipä tässä muuta seuraa kaivata, kuin juttu seuraa. Juuri vasta edellinen suhde kaatui.

     
     
  8. #428
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Sinkuksi päädyin itsekin 2 vuotta sitten ja sillä tiellä edelleen. Omissa oloissa viihtyy ihan hyvin, mutta olis joku pieni kesäromassikin ihan kiva

     
     
  9. #429
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Täältä tuskin seuraa löytyy...joko ikä esteenä tai asuu niin kaukana, mutta juttuseuraa kyllä riittää jos vaan on itse aktiivinen ja haluaa osallistua keskusteluihin.

     
     
  10. #430
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Juttuseurahanan kelpaa aina

     
     
  11. #431
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tulette tonne Offtopicin puolelle tutustumaan ja jutskailemaan, alku voi olla hidasta, mutta kyllä se siitä

     
     
  12. #432
    Voi veljet mikä ketju.. onko jo sinkkuhöyryristeily järjestetty?

     
     
  13. #433
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nekroile Näytä viesti
    Voi veljet mikä ketju.. onko jo sinkkuhöyryristeily järjestetty?
    Voi veljet pitäiskö?

     
     
  14. #434
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Voi veljet pitäiskö?
    Miksei :D

    Voisi olla ihan mielenkiintoista käydä laivalla ensimmäistä kertaa elämässä savuttomissa tunnelmissa, mutta silti voisi höyrytellä melkein kuin ennen pystyi savuttelemaan :D

     
     
  15. #435
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun vastaus oli sarkasmia tuskin sinne risteilylle edes tulisi kovin montaa ihmistä

     
     
  16. #436
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Voi veljet pitäiskö?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun vastaus oli sarkasmia tuskin sinne risteilylle edes tulisi kovin montaa ihmistä
    Meinaako hän, että kun tieto sähkötupakoitsijoiden laivamiitistä leviäisi, niin se aiheuttaisi ennennäkemättömän boikotin kyseiselle risteilylle

    Mites olis semmone pienempi miitti varsinaisella höyrylaivalla

     
     
  17. #437
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Eipä taida olla mun juttu sinkkuristeily toki, eihän sitä koskaan tiedä vaikka joskus sellainen järkättäisiin ja onhan noita muita miittejä..joskus saatan mennäkin.Olisi kiva nähdä livenä foorumin tyyppejä, kun täällä on tosi mukavaa porukkaa

     
     
  18. #438
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Eipä taida olla mun juttu sinkkuristeily toki, eihän sitä koskaan tiedä vaikka joskus sellainen järkättäisiin ja onhan noita muita miittejä..joskus saatan mennäkin.Olisi kiva nähdä livenä foorumin tyyppejä, kun täällä on tosi mukavaa porukkaa
    Kannattaa varoa semmosia sinkkuristeilyjä Koskaan tiedä, millaisia tuomisia sellaiselta tulee mukaan Sanoisin että jopa paljon parempi pysyä visusti kotona, ei tule ainakaan mitään ylläreitä

     
     
  19. #439
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nekroile Näytä viesti
    Voi veljet mikä ketju.. onko jo sinkkuhöyryristeily järjestetty?
    Hyvä idea. Kaikille osallistujille voisi teettää T-paidan "höyrypäiden sinnkuristeily 2015" 😄 Helpottais tunnistamista. Ei vaan, ollu huonoja kokemuksia miiteistä joskus joten nou tänks (risteilyä nyt ei tosin kukaan oikeasti ehdottanutkaan)

     
     
  20. #440
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mitä gona tarkoittaa huonoilla kokemuksilla? Ainaki mitä täällä lukenut niin höyrymiitit ollut kivoja ja jengi tykännyt.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •