Sivu 21 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11171819202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 494

Aihe: Sinkkuketju

  1. #401
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Pottavolvo n ja Saiccu n jutut on tuttuja kyllä, ja tsemiä jos sitä tarvii. <3
    Kesällä oli taas itelläki vähä järki hukassa ko naisseura kiinnosti, niin siinä meni pari kk "rakkauesta" humaltuneena, rapula taas kesti pitempään ja oli vahvuudeltaan semmonen että ei kiitos ennää vähään aikaan.
    Aiemmasta 4v suhteesta lapsi, ja ihana semmonen, eilen mietin näitä juttuja taas, tyttö tuli viereen sipsipussin(ihan vain sipsipussi, ei se forkkalainen) kans ja katottiin piirrettyjä. Mietin että eikai tässä, hyvin mennee.

     
     
  2. #402
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Muksut on kyllä melkoinen henkireikä näissä tilanteissa jos niitä on sattunut siunaantumaan. Itsellä kaksi (2.5 ja 11v.) ja kyllä ne on kuvainnollisesti monta kertaa iskän nostanu tolpilleen kun on ollut paska fiilis... Vanhempi osaa jo lohduttaa ja pikku hurrikaani on vaan muuten niin vilpitön että ei pysty olemaan maissa kun se tulee heittämään pikkuautolla otsaan ja huutaa "ikkä ajaa kans!"

    Asiat voisi olla paaaljon huonomminkin

    Edit: Paras ystävä kerran kuunteli saunanlauteilla mun valituksia erojutuista ja kaikesta muustakin kun kaikki oli taas olevinaan niin huonosti ja totes siihen et "niin, olishan se saatanan hienoa olla 15 ja ajella Suzuki PV:llä ympäri kyliä ainoana murheena että kenet saa Perjantaina hakemaan pussillisen kaljaa kaupasta mut nyt ollaan aikuisia, nää kaikki kuuluu tähän kompleksiin. Eikä siitä muuten oo kauaa ku oltiin ollu 15, muistaks? Mietis nyt, koht oot 40 ja heti perään 50, meinaaks sillonkin viel jatkaa tota parkumista vai aiotko tehdä asialle jotain? Koska sä oot ainoo ketä sille voi tehdä jotain... otaks lisää Nallee jos mä haen?"

    Aika harsh mutta ihan totta, elämä on liian lyhyt surkuteltavaks ja pitää oppia nauttimaan siitä mitä on jo saavuttanu eikä parkua sitä mitä on menettäny... Juotiin muuten itsemme ihan kohtalaisen "mukaviksi" tuona iltana ja hauskaa oli
    Viimeksi muokannut ToMsTeR; 20.01.15 kello 14:57.

     
     
  3. #403
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Otin joskus Juniorina ajatuksen. Jos ei osaa kertoa mitä haluaa, ei ole mahdollista saada sitä. Enkä nyt tarkota Torttua. Itte en ole Sinkku ja Sry et tähän ketjuun kirjoitan. Jos jotakuta hävettää/Nolottaa/Ujostuttaa/ei muuten vaan uskalla kysyä ihastuksen kohteelta mitään. Kävelkää viereen ja pudottakaa tavarat lattialla, ni alkaa juttu luistamaan. Se vituttaa 1 päivän jos saa pakit tai kieltävän vastauksen. Mitä siitä sitten. Itsellä oli tapana todeta, Etpä ymmärrä mitä juuri menetit.
    Aina en sitä ääneen ole sanonut. Se että jättää tilaisuuden käyttämättä, Voi riivata loppuelämän.
    Vanha viidakon sanontahan on, Ettei voi voittaa jos ei koita.
    Niin..Ja minäkin olin joskus hiljainen ja ujo

     
     
  4. #404
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Kävelkää viereen ja pudottakaa tavarat lattialla, ni alkaa juttu luistamaan.
    Samaa mieltä taas saman kanssa. Baarissa älkää kuitenkaan tehkö noin jos "tavarat" sattuu olemaan prikallinen salmareita

    Tai noh, alkaahan siinäkin juttu luistamaan varmasti...

     
     
  5. #405
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Pieni lisäys noihin ajatuksiin. Todella harva ihminen on oikeasti Ruma. Vaikka moni ajattelee; Ettei ole riittävän hyvän näköinen yms. Iloisuus ja Positiivinen ajattelutapa auttaa kummasti. Ennakkoluulot pois ja menox. Se mikä ei tapa vahvistaa kummasti. Miks vitussa murehtia menneitä, tai jotain onnettoman pieniä asioita koko ajan. Itse en huolis vaikka olis millainen Valokuvamalli jos naama on ylösalaisin koko ajan. Tai niin saatanan ylpeän oloinen. et jos suihkuun menee, ilman sateenvarjoa ni hukkuu. Kaikissa pieniä vikoja ja kukaan ei ole täydellinen. Se ketä niistä pikku viosta välittää vähiten, pärjäilee parhaiten.
    Kaipa tässä itsekin valittaa sais vuoden yhteen kyytiin jos haluis. Mielummin unohdan paskat ja koitan ajatella positiivisesti.

     
     
  6. #406
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Painon nousun myötä musta on tullut hirveän itsekriittinen. Sillon normaalipainosenakaan mun itseluottamus ei ollut mikään maailman parhain, mutta joka kilon nousun myötä se on murentunut. Pahimpia aikoja on ne, kun ahdistaa ihan saatanasti ja tuntuu, ettei löydä itsestään yhtään hyvää piirrettä. Paitsi no silmistäni mä olen aina ollut tyytyväinen. Aina jos nimittäin kysytään, että mistä mä pidän itsessäni, niin ensimmäinen vastaus on aina silmät :'D Hyvänä kakkosena tulee piirtämistaito (tosin niitäkin kausia on kun tuntuu, että toiset piirtää paremmin ko minä X'D)

    Kunpa vaan oppis pitämään ittestään sellasena kun on. Mä ko tuppaan ajattelemaan, että jos johon kuhun joskus ja jouluna ihastun, niin tiedän, että en mä ikimaailmassa kelpais sellaselle ihmiselle, koska se vois saada niin paljon parempaa ko minä.
    Ja sitten on niitä... noh, hutilyöntejä joidenkin tyyppien suhteen, ko oon ajatellu "kaikissa on jotain hyvää" ja sitten tuleekin pahemman kerran petyttyä ja taas yksi tyyppi lisää "paska ex"-kansioon.
    No mutta sehän on jo hyvin että edes yhdestä asiasta itsessään pitää. Mä en itse asiassa keksi itsestäni yhtäkään asiaa johon olisin tyytyväinen, mutta samalla ristiriitaisesti en koe että mulla olisi ihan hirvittävän huono itsetunto vaikka työstämistä siinä kuitenkin on. Koitan ajatella että pitää työstää sitä itsetuntoa eikä itseään koska jälkimmäinen on loputon tie. Toki sitä kannattaa fyysisestä voinnistaan pyrkiä pitämään huolta liikkumalla ja syömällä edes jokseenkin fiksusti ja fyysinen hyvinvointi lisää onnellisuutta, muttei kuitenkaan ole mikään automaattinen onnentuoja.

    Kannattaa ajatella niin päin että miksi ihmeessä haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa joka ajattelee että voisi saada parempaa kuin mitä sinä oot? Ja nyt ajattelet että eihän se toinen niin sano vaan se on sun oma ajatus. Niinpä...

    Ja mitä piirtämiseen tulee, niin sä olet kyllä todella lahjakas. Se kuva minkä höyrychattiin pistit uudenvuoden tienoilla oli upea. Ja tykkään myös tuosta sun sarjisblogista, jäin lueskelemaan sitä pitkäksi aikaa kun ekan kerran sen avasin ja tarkoitus olisi lueskella ja katsella lisää, on vain päässyt unohtumaan kun kaikkea tohinaa tässä ollut.

     
     
  7. #407
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ja mitä piirtämiseen tulee, niin sä olet kyllä todella lahjakas. Se kuva minkä höyrychattiin pistit uudenvuoden tienoilla oli upea. Ja tykkään myös tuosta sun sarjisblogista, jäin lueskelemaan sitä pitkäksi aikaa kun ekan kerran sen avasin ja tarkoitus olisi lueskella ja katsella lisää, on vain päässyt unohtumaan kun kaikkea tohinaa tässä ollut.
    Ää kiitosta kehuista! ;w;
    Pitäisi päivitellä tuota blogia useammin. Välillä tulee sellasia taukoja, ettei vaan saa mitään kerrottavaa irti

     
     
  8. #408
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ootko Saiccu huomannut tämän ketjun, täällä kelpaa pulista ettei mene ihan ooteeksi sinkkuketju. http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...ju-3-a-52.html

     
     
  9. #409
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Aah, en olekaan huomannut! Täytyypä siirtyä sinne, ettei mene off-topiciksi!

     
     
  10. #410
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208
    Maanantaina tuli vuosi täyteen poikamiehenä. Ei valittamista. Ei voi oikeastaan kuin ihmetellä kuinka nopeasti aika kuluu nykyään, ehkä turhankin nopeasti.

     
     
  11. #411
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Takana nyt sen kuutisen plus vuotta ja kyllä se vain on pakko todeta, että ei se oikein ole ihmisen hyvä itsekseen haastella, juttuseura olisi lähinnä SE juttu, mitä tässä eniten kaipaisi.
    KGO & Twist

     
     
  12. #412
    Jos olisit koettanut 6 vuotta erilaisia seurustelusuhteita erinäisen määrän,niin ehkäpä tulisi mieleen se,että yksinkin on ihan jees... Tuntuu ettei missään ole hyvä. Seurustelusuhteessa toivoo toisen häipyvän vähin äänin ja toisaalta pienen yksinolon jälkeen taas sortuu uudestaan ja uudestaan kokeilemaan "Vaikka tuo nyt ei niin ihanalta näytä,niin koetetaan..." Jos ensi silmäyksellä näyttää ettei ole mun juttu,niin ei se sitten ole,vaikka kuinka pyörittelisi.

    Toisaalta hyvän kaverin olemassa olo jeesaa paljon. Kummasti jaksaa taas viikkoja kun kaverin kanssa istuu iltaa ja saunoo pitkän kaavan mukaan. Maailma on taas parempi paikka.

    Ps. Varo naista jolla on koiria.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #413
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Uusi sinkku ilmoittautuu mukaan.. Mites täällä muiden perjantai on lähtenyt liikkeelle?

     
     
  14. #414
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Tänään karahti vajaa kuuden vuoden parisuhde karille kun muutettiin eri osoitteisiin. Oli yhteinen päätös, mutta ei tämä helppoa ole. Noh, päivä kerrallaan kohti uusia pettymyksiä.

     
     
  15. #415
    Meri on täynnä kaloja ja pinnalla laivoja jotka eivät kohtaa yössä. Puoli vuotta kun saa ilmaa alle,niin on sullakin toiset aatokset. Jos on hyvä aineenvaihdunta,niin juhannuksena saattaa olla entistä parempi kainalossa. Kevään korvalla onkin otollisempi aika erota kun syksyn sateissa synkkää talvea vasten.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  16. #416
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Meri on täynnä kaloja ja pinnalla laivoja jotka eivät kohtaa yössä. Puoli vuotta kun saa ilmaa alle,niin on sullakin toiset aatokset. Jos on hyvä aineenvaihdunta,niin juhannuksena saattaa olla entistä parempi kainalossa. Kevään korvalla onkin otollisempi aika erota kun syksyn sateissa synkkää talvea vasten.
    Näinhän se menee järjellä ajateltuna, mutta se järki ja tunteet harvemmin kohtaavat. Niin kauan kun on jotain tekemista niin asiat on ok, mutta jos hetkeksikään erehtyy istumaan tai on tekemättä jotain niin ajatukset lähtevät harhailemaan ja yksinäisyys kaatuu päälle. Toisaalta, ei kukaan ole eroja helpoksi väittänytkään.

     
     
  17. #417
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Se, mikä toimii toisella ei TODELLAKAAN välttämättä toimi toisella, joten mitään lainalaisuuksia ja vakioita on täysin turhaa lähteä sanelemaan.
    Jos se ero ei ollut raskas tahi jättänyt jälkiä niin on hyvä mahdollisuus, että siihen ei ollut sitouduttukaan pelkkää pidennettyä paneskelua enempää.
    Varmasti tulee oltua pidemmänkin aikaa orpo piru koska jo arjen järjestely vaatii koko pakan miettimisen uusiksi oli sitten lapsia tahi ei, jo esimerkiksi asunnon lämmittäminen niillä, joilla on puulämmitys tms, voi olla melkoinen probleema.
    Kaikki nämä ei-tunnepuolen jutut sitten lisäävät stressiä joka puolestaan sekoittuu vellovaan paskaan fiilikseen tunnepuolella jolloin se soppa voi olla hyvinkin paksu.
    KGO & Twist

     
     
  18. #418
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Meikäläinen poistuu sinkkumarkkinoilta! Soon moro! 8)

     
     
  19. #419
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Kyllä sitä hoksas että tytöt duunissa morjestaa ihan eri malliin ko jakso vaihtaa mettähousut pois ja ajella naaman. Pitkästä aikaa semmonen fiilis että jotaki muoria jaksas kattoa vähä pitempäänki. Saa nähä kuinka sitä taas tipahtaa, mutta se ei pelaa joka pelkää.

     
     
  20. #420
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Huhhuh, eipä voiko ihmetellä kuinka on musta mieli exällä. Kylmästi vain käyttää lasta välissä vittuillakseen ja mollatakseen. Meille iseillähän on muutenki hyvät lähtökohdat alkaa taistella näissä hommissa. Mutta periksi ei anneta prkl.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •