Sivu 18 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 494

Aihe: Sinkkuketju

  1. #341
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kuin sen nyt ottaa.
    Itsellä kun se kompastuskivi on raha.
    Jos ei ois asuntolainaa ja sopivasti taskunpohjalla uskaltaisi yrittää, edellyttäen toki, että kelpaa, ei tässä iässä ole enää illusions of grandeuria omasta "olen lahja naissukupuolelle".
    Tai uskaltaa ja uskaltaa, tiedostan vain realiteetit turhan hyvin.
    Mitäs se ktdd siellä takarivistä huikkii?!?
    KGO & Twist

     
     
  2. #342
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No sinä oot kumppania vailla ja muhnu on kumppania vailla. Ei muuta ku treffejä sopimaan

     
     
  3. #343
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kuin sen nyt ottaa.
    Itsellä kun se kompastuskivi on raha.
    Jos ei ois asuntolainaa ja sopivasti taskunpohjalla uskaltaisi yrittää, edellyttäen toki, että kelpaa, ei tässä iässä ole enää illusions of grandeuria omasta "olen lahja naissukupuolelle".
    Tai uskaltaa ja uskaltaa, tiedostan vain realiteetit turhan hyvin.
    Mitäs se ktdd siellä takarivistä huikkii?!?
    Miksi asuntolaina rajoittaa tai yleensäkään raha? En siis tarkoita mitenkään pahalla vaan mielenkiinnosta. Eikä varmaan kelpaamisesta tosiaan ole kiinni, ainakaan jos yhtään sana on hallussa kasvokkain, kuten näyttäisi kirjoitetun tekstin puolesta olevan.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  4. #344
    Se tarkoittaa epävarmuutta
    terveisin DR Phil

     
     
  5. #345
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Sinkkuna jo pari vuotta, omasta tahdosta!

     
     
  6. #346
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei oikeastaan, vaan realiteettien tunnustamista.
    Asuntolaina kun sitoo yhteen paikkaan yhdessä työn kanssa.
    Velattomasta kämpästä voisi hankkiutua eroon periaatteessa tappiolla tai pistäen sen vuokralle ja ilman työpaikkaa pitää se toimeentulo olla varma.
    KGO & Twist

     
     
  7. #347
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Joo kyllä asuntolaina sitoo paikkaan ja tietyllä tavalla myös samaan työpaikkaan. Eihän sillä kuitenkaan ole tekemistä sinkkuuden kanssa? Kyllä minullakin on asuntolaina ja en silti pysty mieltämään sitä rajoittavana tekijänä.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  8. #348
    Aina, ilman poikkeuksia! Kun sydän on ilmoittanut, että nyt mennään, olen mennyt Voiton puolella ollaan, tunnetasolla. Rahallisesti kaikki on mennyt päin vittua jo ajat sitten Raha, kaikkien parisuhderiitojen äiti Se pitää vain ohittaa!

     
     
  9. #349
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Sinkkuna jo pari vuotta, omasta tahdosta!
    Sama. Tietty varmaan tosin jokusen naaraksenkin tahdosta. Kyllä tuossa toisaalta näöntarkastuksessa jotenkin huomasi söpölle optikolle vetävänsä parhaat läpät sekä muuvsit. Nuorenpana olis voinut moinen aiheuttaa morkkista, mutta nyt olen lähinnä tyytyväinen suoritukseen.

    Pariutumistarpeet toisaalta karisee aika tehokkaasti korkkaamalla kalja ja katsomalla Predator möhnäverkkareissa.

     
     
  10. #350
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei oikeastaan, vaan realiteettien tunnustamista.
    Asuntolaina kun sitoo yhteen paikkaan yhdessä työn kanssa.
    Velattomasta kämpästä voisi hankkiutua eroon periaatteessa tappiolla tai pistäen sen vuokralle ja ilman työpaikkaa pitää se toimeentulo olla varma.
    Seliseli!

     
     
  11. #351
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Aina, ilman poikkeuksia! Kun sydän on ilmoittanut, että nyt mennään, olen mennyt Voiton puolella ollaan, tunnetasolla. Rahallisesti kaikki on mennyt päin vittua jo ajat sitten Raha, kaikkien parisuhderiitojen äiti Se pitää vain ohittaa!
    Näin se monasti menee itse olen usein vahvasti elänyt tunteelle ja siinä ei paljon muut asiat ole merkannut. Välillä on tehnyt kipiää mutta hyviä muistoja on jäänyn.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  12. #352
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Sinkkuketju

    Ehkä siinä kohtaa, jos veri vetää kauemmas?
    Oman paikkakunnan tarjontaa katsastettu kauan, enkä ole oikein mieleiseen törmännyt, joten niitä mahdollisuuksia joutuu katselemaan kauempaa.
    Jolloin se asuntolaina alkaa hitusen rajoittaa, kun en elättele turhia toiveita siitä, että ehkä se vuori tulisi kerrankin Muhammedin luo.
    Kaikki on aina mahdollista, myönnetään ja sattuma saattaa saattaa yhteen sangen epätodennäköisiä petikavereita, mutta tämä on tälläinen oma perverssio, turhien siteiden katkomista johonkin yksittäiseen paikkaan.
    Myönnän, että asetan realiteetit tunnepuolen edelle.
    KGO & Twist

     
     
  13. #353
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Se on kyllä totta jos omilta kulmilla ei ole tarjotaa niin alkaa rajoittamaan. Varsinkin nyt kun näyttää kiinteistöjen hinnat olevan enemmän alaspäin.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  14. #354
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Ja vitut Jos ihan aik oik haluu jonkun kanssa viettää elämää, niin on täysin paskapuhetta selitellä toiselle jotain materiajuttuja. Siinähän sen oikea halu ja rakkaus tulee esille.

     
     
  15. #355
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Eikö se pienellä loma matkalla korjaantuis https://www.youtube.com/watch?v=8wW7c58nMI4

     
     
  16. #356
    On siinä muutakin ku raha. Yh:na täytyy myös ajatella lapsensa parasta. Ei oo mitään järkee myydä kotia ja muuttaa toisaalle jos ei ole ihan varma suhteen tulevaisuudesta. Mitään hätiköityä ei pidä tehdä suuntaan eikä toiseen. Näin mä siis ajattelen.

    Kaikista parhain olis tutustua rauhassa ja tapailla pitkän kaavan kautta.

    Uusi suhde on lapselle aina kriisin paikka, mitä se sitten olisi jos kaikki lapsen elämässä muuttuu kertaheitolla? Koti, kaverit, koulu... Että kyllä se järki menee väkisin tunteiden edelle. Ainakin pitäisi mennä.

     
     
  17. #357
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    ^Sanoit sen, mitä yritin sanoa.
    Syytän humalaa.
    KGO & Twist

     
     
  18. #358
    Toki realiteetit pitää ymmärtää! Ei pidä syöksyä poskettomiin kuvioihin!

     
     
  19. #359
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ehkä siinä kohtaa, jos veri vetää kauemmas?
    Oman paikkakunnan tarjontaa katsastettu kauan, enkä ole oikein mieleiseen törmännyt, joten niitä mahdollisuuksia joutuu katselemaan kauempaa.
    Jolloin se asuntolaina alkaa hitusen rajoittaa, kun en elättele turhia toiveita siitä, että ehkä se vuori tulisi kerrankin Muhammedin luo.
    Kaikki on aina mahdollista, myönnetään ja sattuma saattaa saattaa yhteen sangen epätodennäköisiä petikavereita, mutta tämä on tälläinen oma perverssio, turhien siteiden katkomista johonkin yksittäiseen paikkaan.
    Myönnän, että asetan realiteetit tunnepuolen edelle.
    Asuntolaina rajoittaa ainoastaan silloin kun se on liian suuri tulotasoon nähden. Mulla on tällä hetkellä 3 kämppää ja silti oleskelen ulkomailla pitkiäkin aikoja ilman mitään ongelmia. Laitan kämppiä vuokralle silloin tällöin tarpeen mukaan. Tosin olen lapseton omasta tahdosta joten valinnat ovat siinä mielessä helppoja

    Rahan ja naisten suhteen voin kertoa oman mielipiteeni. Jos rahaa on vähän enemmän kuin normi duunarilla, niin Suomalaiset naiset muuttuvat täysin sekopäiksi. Suomalaisilla naisilla se rahan määrä tuntuu olevan se ykkösjuttu. Olen huomannut, että parhaat naiset löytyvät baltiasta. Latinonaiset ovat kyllä jees, mutta perhearvot eivät oikein kohtaa meikäläisen kanssa

     
     
  20. #360
    Höyrykonkari k-bar's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, West-Bronx
    Viestit
    193
    Naisilla on se kumma ominaisuus haistaa kaikki paskapuheet, ja sen havaitessaan alkaa vetäytyminen.
    MIKÄLI vetäytymistä ei selvästä BS:tä huolimatta tapahdu, olet joko hurmannut hänet tahi hänellä on jokin päämäärä.
    (mitäköhän toikin tarkoitti??)
    No anyway, olen ottanut tavakseni aina olla puhumatta epätosia asioita em. syystä, tuntuu toimivan.
    ..vaikkakin olen naimisissa..
    Maailmassa ei ole rumia naisia, helvetin pettyneitä ja itsesäälissä rypeviä on joitakin.
    Itsehän ihastun "vaikeisiin" tapauksiin, ja jätän ne kirjan kannet arvostelematta ennen lukemista.
    Varon seuraavia piirteitä naisessa:
    - Himourheilija/fitness leima (ovat päänsääntöisesti kovin ehdottomia asenteissaan)
    - Megavelkaiset (ei suhteellisuuden tajua)
    - NUOREMMAT, sillä he saavat pelata keskenään, mä en tule pilaamaan heidän ruususen untaan, tehköön joku muu sen.
    Siltikin joskus sekoan em. tyyppeihin, mikäli heidän luonteissaan on se "jokin".

    ..niin täähän olikin sinkkuketju, ja mulla ei ole/olis syytä postailla tänne..imoffthisfackingcase..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •