Sivu 105 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595101102103104105106107108109115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,081 - 2,100 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #2081
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nyt olis apu tarpeen... Kännykässä luki englanniksi jotain että se on kaatunut ja pitää bootata. No buuttasin ja sitten se kysyi wifi linkkiä ja sen salasanan ja sain sen laitettua. Sitten tämä kysyy google tilin sähköpostiosoitetta ja salasanaa? En tiedä onko mulla mitään google tiliä??? No laitoin sähköpostiosoitteeni ja salasanan, ja ei ilmoita että olisi väärä salasana (kerran laitoin väärän ja se huomautti) vaan tämä ei päästä minua mihinkään? Palaa kokoajan takaisin siihen että kysyy että vahvista google tilisi... Ei auta vaikka kuinka monta kertaa syötän sähköpostiosoitteeni ja salasanan, vaan aina se menee siihen uudestaan samaan ruutuun kysymään samat asiat. En pääse tällä puhelimella siis mihinkään. Vastaamaan pystyn ja näen kuka soittaa mutta muuta en voi tehdä??? Huawei Y6 pro on siis malli ja vain muutamia kuukausia vanha puhelin. Varapuhelimia mulla on viisikin mutta ei yhtään johon sopisi tämä micro-sim kortti.
    Siis, notta tuonhan pystyy ohittamaan? Vai puhutko siis puhelimen resetoinnista vai uudelleenkäynnistyksestä? Mulla ei ole ikinä puhelinta uudelleen käynnistettäessä kysynyt mitään google-tunnuksia, vaan vain ja ainoastaan kun puhelimen on palauttanut tehdasasetuksiin. Itse en ainakaan ole puhelimeeni laittanut noita googlen palveluita käyttöön. Ja jos joku kysyy että miksi, niin vastauksena varmaan riittää, että mulla kestää puhelimen akku sen 3-4 päivää ilman turhaa käyttöä. Käytössä Sony Xperia XZ.

     
     
  2. #2082
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Siis, notta tuonhan pystyy ohittamaan? Vai puhutko siis puhelimen resetoinnista vai uudelleenkäynnistyksestä? Mulla ei ole ikinä puhelinta uudelleen käynnistettäessä kysynyt mitään google-tunnuksia, vaan vain ja ainoastaan kun puhelimen on palauttanut tehdasasetuksiin. Itse en ainakaan ole puhelimeeni laittanut noita googlen palveluita käyttöön. Ja jos joku kysyy että miksi, niin vastauksena varmaan riittää, että mulla kestää puhelimen akku sen 3-4 päivää ilman turhaa käyttöä. Käytössä Sony Xperia XZ.
    Puhelin käski resetoimaan ja käynnistämään uudelleen ja nyt tilanne on tämä kuin se on..? Itsekään en ole tietääkseni mitään google tiliä käyttänyt. Äsken loin tietokoneella uuden sähköpostiosoitteen ja salasanan google tiliin mutta ei tämä puhelin sitäkään hyväksy... Palautuu aina vaan siihen samaan kuten jo kerroin... Perskeles! En siis pääse ohi tuon google tilin kyselyn edes...

     
     
  3. #2083
    Kai sulla nyt jossain on tuo tili ja salasana? Juutuubi, gmail etc?

     
     
  4. #2084
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kai sulla nyt jossain on tuo tili ja salasana? Juutuubi, gmail etc?
    On mulla gmaili. Hyväksyy sähköpostiosoitteen ja sen salasanan mutta palautuu kysymään kokoajan samaa uudestaan... Loin tietokoneella uuden sähköpostiosoitteen gmailiin ja uuden salasanan ja tekstiviestejä tulee puhelimeen mutta en niitä näe enkä pääse siten niitä lukemaan. Uuden sähköpostiosoitteen ja salasanan luominen ei auttanut asiaa. Puhelin ilmoittaa vaan että puhelin on palautettu tehdasasetuksiin ja että jatka kirjautumalla tähän laitteeseen aiemmin synkronoituun google tiliin.. En ymmärrä. Rikkikö tämä nyt on sitten vaan?

     
     
  5. #2085
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047

     
     
  6. #2086
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Mahdottomasti kiitoksia tästä Niksi! Yritän huomenna. Nyt on tullut juotua muutama leijona liikaa jo... Silmät ei pysy auki enää tänään :-D Toivottavasti tuosta linkistä olisi apua. Kerron sitten jos huomenna onnistun. Kiitos!!!

     
     
  7. #2087
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Se kuitenkin ihmetyttää että miksi puhelin teki tuon tempun? Ja aikooko se tehdä tuon toisen taikka kolmannen kerrankin..? Paska malli? Vaiko huono merkki yleensäkin..? Tähän mennessä olen kuullut vain hyvää tuosta Huaweista... Siis Huaweista yleensä, en tästä Y6 Pro:sta ole mitään kuullut erikseen...

     
     
  8. #2088
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ostin tämän puhelimen siksi että tässä on tehokas akku. Netissä tätä en juurikaan käytä. Ostin tämän myös siksi että auto- navigaattorini hajosi ja tällähän on ollut hyvä navigoida tomtom sovelluksella. Muutoin en älykännyä netissä ym. käytä. Mulla kestää tässä akku viikon jopa.

     
     
  9. #2089
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Se kuitenkin ihmetyttää että miksi puhelin teki tuon tempun? Ja aikooko se tehdä tuon toisen taikka kolmannen kerrankin..? Paska malli? Vaiko huono merkki yleensäkin..? Tähän mennessä olen kuullut vain hyvää tuosta Huaweista... Siis Huaweista yleensä, en tästä Y6 Pro:sta ole mitään kuullut erikseen...
    Se on joku turvaominaisuus. Esimerkiksi pöllityssä puhelimessa ei voi vaan suoraan resettaa puhelinta ja kirjautua omalla käyttäjällä. Pitäisi siis resetoinnin jälkeen kirjautua samaan google -tiliin, millä on ennenkin kirjautunut. Joku siinä huawei-google -akselilla sitten bugaa, tai oot vahingossa esim. luonut uuden käyttäjän puhelinta aktivoitaessa ja unohtanut sen.

     
     
  10. #2090
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Se on joku turvaominaisuus. Esimerkiksi pöllityssä puhelimessa ei voi vaan suoraan resettaa puhelinta ja kirjautua omalla käyttäjällä. Pitäisi siis resetoinnin jälkeen kirjautua samaan google -tiliin, millä on ennenkin kirjautunut. Joku siinä huawei-google -akselilla sitten bugaa, tai oot vahingossa esim. luonut uuden käyttäjän puhelinta aktivoitaessa ja unohtanut sen.
    Jotain juu. Mä en vaan koskaan oo tällä puhelimella kirjautunut mihinkään google tiliin. En myöskään tietokoneella koskaan... Jos tää puhelin on pyytänyt, taikka tietokone pyytänyt kirjautumaan johonkin google tiliin niin en oo koskaan kirjautunut... Olen jatkanut käyttämistä jotain muuta kautta aina.

     
     
  11. #2091
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Se kuitenkin ihmetyttää että miksi puhelin teki tuon tempun? Ja aikooko se tehdä tuon toisen taikka kolmannen kerrankin..? Paska malli? Vaiko huono merkki yleensäkin..? Tähän mennessä olen kuullut vain hyvää tuosta Huaweista... Siis Huaweista yleensä, en tästä Y6 Pro:sta ole mitään kuullut erikseen...
    Googleta vaikka huawei bluetooth problem, niin voit lukea vähän enemmän sitä huonompaa. Ei siis liity ongelmaasi, mutta näin yleisesti.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  12. #2092
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jotain juu. Mä en vaan koskaan oo tällä puhelimella kirjautunut mihinkään google tiliin. En myöskään tietokoneella koskaan... Jos tää puhelin on pyytänyt, taikka tietokone pyytänyt kirjautumaan johonkin google tiliin niin en oo koskaan kirjautunut... Olen jatkanut käyttämistä jotain muuta kautta aina.
    Mistä sitten olet sovellukset asentanut tai ostanut?
    Play Storen käyttö vaatii Google (/Gmail) tilin.

    Mitä tässä nyt on tapahtunut on se että olet puhelimen ottanut käyttöön Google (/Gmail) tilillä X ja samalla ottanut käyttöön Factory Reset suojauksen > resetoit puhelimen ja nyt puhelin pyytää sinua vahvistamaan/syöttämään kyseisen tilin että voit ottaa puhelimen uudelleen käyttöön.

    Voisit tuota kokeilla sen suojauksen ohittamiseen.
    https://www.youtube.com/watch?v=K55UXMEGFxU
    Sivusto jolle herra surffailee on https://rootjunkysdl.com/files/?dir=Apps/FRP ja sieltä lataa com.rootjunky.frpbypass-1.0.apk ohjelman.
    Kirjautumis vaiheessa tietenkin käytät omaa tiliäsi.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  13. #2093
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Mistä sitten olet sovellukset asentanut tai ostanut?
    Play Storen käyttö vaatii Google (/Gmail) tilin.
    Puhelin toimii ilman Play Storeakin (yleensä). Ei ole pakko asennella mitään lisäsoftia

     
     
  14. #2094
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Puhelin toimii ilman Play Storeakin (yleensä). Ei ole pakko asennella mitään lisäsoftia
    Onkos siinä tuo Benjin käyttämä tomtom valmiiksi asennettuna?
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  15. #2095
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Onkos siinä tuo Benjin käyttämä tomtom valmiiksi asennettuna?
    No ei varmaan, en oo seurannut niin tarkkaan Benjin käyttämiä softia
    Mut voihan senkin ladata muualta ja antaa puhelimelle luvan asentaa tuntemattomasta lähteestä
    Tämä ei tietenkään ole suositeltavaa, ellei ole ihan varma turvallisuudesta.

     
     
  16. #2096
    Höyrykonkari Darth vape's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    DS-1 Orbital Battle Station
    Viestit
    126
    Käytössä nokian lumia jossa akun kesto 2h idlatessa. puhelimessa kokoajan virransäästö päällä ja kaikki taustajutut poissa ja silti akku kestää vaan pari tuntia.. Aika ostaa uus puhelin koska huonosta akusta huolimatta näyttö on melko paskana.
    Taidan kokeilla suosiolla jotain kiinalaista halpaa luuria kun olen ollu nokiamiehenä jo 2000 luvusta asti.. 3310 oli kyllä sen verra hyvä kapula että harmi kun piti vaihtaa..

     
     
  17. #2097
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Juu, ei ollut tomtomia puhelimessa ennenkuin sen asensin. Kait sitten olin kirjautunut sillä googleen :-) No, asiassa kävi niin että yritin noin 8 tuntia netistä löytyneiden ohjeiden mukaan saada puhelinta toimimaan mutta ei niin ei. Tänään vein puhelimeen DNA myymälään josta sen olin ostanutkin ja siellä kun jotain sillä koittivat niin ei tullut kuin kiinalaisia merkkejä puhelimeen. Nostivat kädet aika pian pystyyn :-) Puhelin ei ollut saanut tällejä eikä kosteutta, siitä olen varma. Takuuhuoltoon lähti. Vaan ostin samantein uuden puhelimen Samsung A3:sen. Siksi että on pienempi ja tuossa samsungissa on kompassi jonka halusin ja tuossa huawein mallissa sitä ei ollut. Kun puhelin tulee takuuhuollosta niin sen saa tyttäreni joka on sitä kuolannut kun hänen vanha on jo turhan vanha. Että näin tässä kävi. P.S. Ei ollut mitään ongelmaa kirjautua google tiliin tällä uudella puhelimella. P.S. Otin tähän uuteen puhelimeen samsung knox virustorjunnan myös käyttöön. Huaweissa mulla ei ollut mitään virustorjuntaa.

     
     
  18. #2098
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vaan oli turun skanssissa niin mahtava naispuolinen myyjä että asensi ilmaiseki mulle uuteen kännykkään panssarilasin ja laittoi kortit sisään ja katsoi että puhelin lähti toimimaan. Sanoi että yleensä ottavat rahaa palvelusta mutta hän ei ottanut. Kiitin kovasti ja sanoin että tällaista palvelua en ole vuosiin nähnytkään! Ensi kerralla kun käyn sielläpäin niin vien ruusun hänelle. Mahtavaa saada täyttä ja mukavaa palvelua nykyään!

     
     
  19. #2099
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vaan oli turun skanssissa niin mahtava naispuolinen myyjä että asensi ilmaiseki mulle uuteen kännykkään panssarilasin ja laittoi kortit sisään ja katsoi että puhelin lähti toimimaan. Sanoi että yleensä ottavat rahaa palvelusta mutta hän ei ottanut. Kiitin kovasti ja sanoin että tällaista palvelua en ole vuosiin nähnytkään! Ensi kerralla kun käyn sielläpäin niin vien ruusun hänelle. Mahtavaa saada täyttä ja mukavaa palvelua nykyään!
    Ja kohta on sit häät

     
     
  20. #2100
    Höyrykonkari Darth vape's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    DS-1 Orbital Battle Station
    Viestit
    126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vaan oli turun skanssissa niin mahtava naispuolinen myyjä että asensi ilmaiseki mulle uuteen kännykkään panssarilasin ja laittoi kortit sisään ja katsoi että puhelin lähti toimimaan. Sanoi että yleensä ottavat rahaa palvelusta mutta hän ei ottanut. Kiitin kovasti ja sanoin että tällaista palvelua en ole vuosiin nähnytkään! Ensi kerralla kun käyn sielläpäin niin vien ruusun hänelle. Mahtavaa saada täyttä ja mukavaa palvelua nykyään!
    Se halus sun P.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •