Sivu 97 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 478793949596979899100101107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,921 - 1,940 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #1921
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    88
    Nyt on Moto G:ssä (2013) Cyanogenmod 12.1 sisällä. Eipä tarvitse enää murehtia noista päivityksistä, tai siis ainakaan niiden tulemisesta. Hyvin pelittää, pystyy pelaamaan Fallout Shelteriä yli 5 min ilman, että peli kaatuu.

     
     
  2. #1922
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ArttuH5N1 Näytä viesti
    Nyt on Moto G:ssä (2013) Cyanogenmod 12.1 sisällä. Eipä tarvitse enää murehtia noista päivityksistä, tai siis ainakaan niiden tulemisesta. Hyvin pelittää, pystyy pelaamaan Fallout Shelteriä yli 5 min ilman, että peli kaatuu.
    Oliko haastava projekti? Aivot sulaa tohon Android 5.1 paskaan. Hidastelee, akkua syö kuin piru ja muutenkin vituttaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #1923
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Hidastelee, akkua syö kuin piru
    Aijaa? Mulla parani akkukesto huomattavasti ja hidastelu loppui lähes kokonaan kun päivitin KitKatista Lollipopiin Varmaan sitten puhelinkohtaisia eroja.

    Riippuen sun puhelimesta takuu saattaa mennä jos pistät custom romin sisään. Itse toimenpidehän ei ole vaikea.

     
     
  4. #1924
    Samsung galaxy S4 mini. Kun laittaa virrat päälle, niin tulee Samsungin "logo" näytölle ja jumahtaa siihen. Ei auta vaikka kuinka akkua irrottelee...

    Olisko kenellekään heittää vinkkiä/apuva asiaan, vai vienkö kiltisti luurin huoltoon?
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #1925
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Samsung galaxy S4 mini. Kun laittaa virrat päälle, niin tulee Samsungin "logo" näytölle ja jumahtaa siihen. Ei auta vaikka kuinka akkua irrottelee...

    Olisko kenellekään heittää vinkkiä/apuva asiaan, vai vienkö kiltisti luurin huoltoon?
    kuulostaa ihan bootloopilta.. et oo rootannu tai mitään muuta tehny itse tai onko asentanu päivityksiä ja sitten alkanu?

     
     
  6. #1926
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos siinä on takuuta vielä niin vie huoltoon.

     
     
  7. #1927
    Poitsun puhelin, eikä ole rootattu tms. Akusta loppui virta ja latauksen jälkeen ei enää mene "päälle".

    Takuuta jäljellä, joten taidanpa siis viedä huoltoon.
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #1928
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Ja hyvä on? Ite katellu ja miettiny just samaa että parempi kai se note on mitä se s6..

     
     
  9. #1929
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aguel Näytä viesti
    Itsellä Samsungin galaxy note edge. Pitkästä aikaa ajattelin ostaa uuden luurin kun edelliset on lähinnä näyttövikaisina tullut hommattua ja korjattua sitten käyttökuntoon. Meinasi vain osoittautua hankalaksi kun lähipaikkakunnilla ei kyseistä laitetta ollut nähtävillä, joten se piti sitten ostaa että pääsi kokeilemaan kun yksi kappale löytyi expertiltä mutta sekään ei ollut näyttely kappale. Samaan aikaan kun tuli tuo S6 edge, jota mainostetaan joka paikassa vaikka se on tähän verrattuna monessakin suhteessa huonompi. Ihmettelen kyllä miksi notea ei juuri missään näy. No voipahan kuittailla niille jotka uutta ja kallista S6:stansa hehkuttaa

    Ja hyvä on? Ite katellu ja miettiny just samaa että parempi kai se note on mitä se s6..

    Niiin ja lumia 1020 on itellä ollu jo en ees muista kuin kauan ja hyvin on toiminu. Seuraavaksi antroitia sitte ku meni tuo Nokia lopullisesti ituiksi.
    Viimeksi muokannut def; 09.09.15 kello 19:30.

     
     
  10. #1930
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Samsung Galaxy Trend Plus. Maksoi jonkun 75 eur ja kaikki pelaa. Tänään hain siihen MicroSD-kortin kun toi vakio 4 gigan muisti loppui kesken.

    Tässä nyt vaan toimii ihan kaikki mitä pitääkin. En voi tajuta että jotkut maksaa 10 x hinnan kapulastaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #1931
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Se vähän riippuu mitä sillä puhelimella tekee Trend Plussassa on niin paska kamera ja vähän RAMia etten voisi kuvitellakaan käyttäväni.

     
     
  12. #1932
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Se vähän riippuu mitä sillä puhelimella tekee Trend Plussassa on niin paska kamera ja vähän RAMia etten voisi kuvitellakaan käyttäväni.
    Puhun, käytän Facebookkia, Whatsappia, Google Talkia, GoToMeetingia, Lynccia, Amppareita, GMailia, Calendaria.. otan joskus harvakseltaan kuviakin. RAMmia on vähän, mutta kyllä se toimii kunhan ei lataile kaikkea mahdollista residenttiä muistia viemään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #1933
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Sony! Toimii puhelin, läppäri, pleikkari ja televisio kaikki kimpassa, ilman ihme kikkailuja. En mitenkään tarkoituksella ole sonyja hankkinut, sattunut vaan kerääntymään kasaan, eikä kaduta tippaakaan.
    Sonylta tulee ihan kohta ulos Z5 sarja ja M5 Aqua.
    Z5 Compact
    Z5
    Z5 Premium

    Noihin tulee 23MPix kamera, kuvanvakaimella ja Premiumissa on ensimmäistä kertaa IKINÄ 4K näyttö puhelimessa (ei tietenkään aina päällä, ei sitä kukaan Watsapissa tarvitse). Puhelimiin on myös tuotu ominaisuuksia Sonyn järkkäreistä. Lasi on 50% paksumpaa, että kestää. Vesi tiiveys on tietenkin mukana.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #1934
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Sonylta tulee ihan kohta ulos Z5 sarja ja M5 Aqua.
    Z5 Compact
    Z5
    Z5 Premium

    Noihin tulee 23MPix kamera, kuvanvakaimella ja Premiumissa on ensimmäistä kertaa IKINÄ 4K näyttö puhelimessa (ei tietenkään aina päällä, ei sitä kukaan Watsapissa tarvitse). Puhelimiin on myös tuotu ominaisuuksia Sonyn järkkäreistä. Lasi on 50% paksumpaa, että kestää. Vesi tiiveys on tietenkin mukana.

    Onko noissa siis oikeasti optinen vakain kamerassa. Meinaan mä oon ettiny/miettinyt korvaajaa mun lumia 920 tilalle ja oisin 930 hommannut mutta dna:lta poistunut niin ei löytynyt mitään kunnollista vaihtoehtoa. Z3:sta mietin pitkään, mutta ei ne megakikkelit auta jos kuvat tärähtää.

    Ps. Onko sulla antaa mitään inside tietoutta lumia 950:stä?

     
     
  15. #1935
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Sonylta tulee ihan kohta ulos Z5 sarja ja M5 Aqua.
    Z5 Compact
    Z5
    Z5 Premium

    Noihin tulee 23MPix kamera, kuvanvakaimella ja Premiumissa on ensimmäistä kertaa IKINÄ 4K näyttö puhelimessa (ei tietenkään aina päällä, ei sitä kukaan Watsapissa tarvitse). Puhelimiin on myös tuotu ominaisuuksia Sonyn järkkäreistä. Lasi on 50% paksumpaa, että kestää. Vesi tiiveys on tietenkin mukana.

    Tullut itsekkin tarkasteltua tuota premiumia, josko tämän matalaresoluutioisen S6:en vaihtais tuohon Tarttee kyl ensin odotella revikkaa kamerasta. Täytyy olla vähintään yhtä hyvä kun nykyisessä, mikä on kyllä järkyn hyvä kunnon valaistuksessa.


    Edittiä: Unohtu mainita, parin viikon sisällä pääsee testaamaan myös tuon One+ 2:sen. Napsahti kutsu eilen illalla ja 12h pohdittuani laitoin tilaukseen senkin.

     
     
  16. #1936
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Sonyn uutuudet kyllä vaikuttaa mielenkiintoisilta, mutta hinnat vähän hirvittää. Z5 Compact tais olla 26€ kk/36kk sontalahdella. Mä olin ihan tyytyväinen tähän Moto G leluun ennen 5.1 päivitystä. Halpa kapula huonolla kameralla. Seuraava luuri sitten pohditaan tarkemmin, ja kamera sais olla rutkasti parempi kuin nyt. Välillä tekis mieli ostaa halpa "tyhmä" puhelin, millä vain soitetaan, tekstaillaan ja tsekataan sähköposti. Tulis ehkä enemmän tehtyä jotain järkevää eikä aina kaivettua luuria esiin kun kolme sekuntia paikallaan ja rauhassa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #1937
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Moto G:henkin on CyanogenMod saatavilla, eli ei kun vaan flashaamaan. Uskaltaisin veikata että toimii jouhevammin kuin vakio-rommilla.

     
     
  18. #1938
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Onko noissa siis oikeasti optinen vakain kamerassa. Meinaan mä oon ettiny/miettinyt korvaajaa mun lumia 920 tilalle ja oisin 930 hommannut mutta dna:lta poistunut niin ei löytynyt mitään kunnollista vaihtoehtoa. Z3:sta mietin pitkään, mutta ei ne megakikkelit auta jos kuvat tärähtää.

    Ps. Onko sulla antaa mitään inside tietoutta lumia 950:stä?
    Ei ole optista kuvan vakainta vaan Steadyshot vakain kennossa. Toimii paremmin kuin *Sensuroidaan pari valmistajaa* vastaavat. Saan huomenna Compactin käyttöön ja otan kyllä rasitustestit+kuvaamisen vakavasti. 950 on tällä hetkellä vielä huhu, Microsoft on vetänyt pyyhekumia luurien yli kovaa vauhtia. Se mikä tossa hirvittää, on hinta. 950 MS tulee maksamaan enemmän kuin Iiluuri 6.

    Jos mulla käy pieni tuuri, pääsen ajamaan cyanogenin Z3+ malliin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Sonyn uutuudet kyllä vaikuttaa mielenkiintoisilta, mutta hinnat vähän hirvittää. Z5 Compact tais olla 26€ kk/36kk sontalahdella. Mä olin ihan tyytyväinen tähän Moto G leluun ennen 5.1 päivitystä. Halpa kapula huonolla kameralla. Seuraava luuri sitten pohditaan tarkemmin, ja kamera sais olla rutkasti parempi kuin nyt. Välillä tekis mieli ostaa halpa "tyhmä" puhelin, millä vain soitetaan, tekstaillaan ja tsekataan sähköposti. Tulis ehkä enemmän tehtyä jotain järkevää eikä aina kaivettua luuria esiin kun kolme sekuntia paikallaan ja rauhassa.
    DNA myy Z5 Compactia hintaan 16 eur+hilut 36kk sopparilla. Mukaan tulee (ennakkovaraajalle) kaupan tekijäisiksi 110€ Sonyn kuulokkeet. Mitkä muuten on hyvät.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #1939
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Samaan hintaan se Saunalahdellakin on kera kuulokkeiden

    Itse tässä seurailen tuota Z5:sta. Arvosteluja odotellessa. Sen verran tiedän että PDAF pakko löytyä seuraavasta puhelimestani ja vaihtoehtoja ei ole monia.
    Purkukuvat paljastavat Sonyn käyttävän tuplalämpöputkia Xperia Z5 -mallien jäähdyttämiseen ? TaskuMuro
    Olisikohan Compactissakin nyt lämpöputket. Z3C:ssä ei ollut. Luulisi SD810:n kanssa tarvitsevan..
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  20. #1940
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Samsung galaxy S4 mini. Kun laittaa virrat päälle, niin tulee Samsungin "logo" näytölle ja jumahtaa siihen. Ei auta vaikka kuinka akkua irrottelee...

    Olisko kenellekään heittää vinkkiä/apuva asiaan, vai vienkö kiltisti luurin huoltoon?
    Kuulostaa tutulta. En tiedä auttaako mutta kannatteepi kokkeilla:

    Kun puhelin on sammuksissa, paina volyymi alas nappia, kotinäppäintä ja poweri nappia pohjassa samaan aikaan. Puhelimen pitäs käynnistyä, sammua ja lähtiä pääle uudestaan. Sen jälkeen napeista irti. Sitten näytölle pitäis tulla kohta mistä pitää valita käynnistääkö puhelimen uudelleen, ja se hoituu volyymi napeilla. Tai sitten se käynnistyy ennen sitä itestään uudelleen. En muista enään.

    En ole S4 ikinä ko. hommaa testannu, mutta juurikin saman vian omaavaan s3:seen, ja pariin vanhempaa täysin kuolleeseen samppaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •