Sivu 72 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226268697071727374757682 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #1421
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Joo, mahtava puhelinhan se on humppis. Note II:sta hyvä päivitys omasta mielestä mitä nyt kynän menetät mutta tuskin suuri menetys? Reippaasti tarkempi näyttö ja valovuosia paremmat kaiuttimet, ja nimenomaan eteenpäin olevat niin jos paljonkin soittelet kaiuttimen kanssa niin toimii huomattavasti paremmin kuin takana oleva kaiutin.
    Android 5.0 Lollipopinkin saat siihen viimeistään tammikuun lopulla.
    Joo eipä se kynän menetys yhtäään haittaa ku kerrat mitä oon sitä käyttäny 2vuodeb sisällä voi laskea yhen käden sormilla...

     
     
  2. #1422
    Höyrykonkari Samppasika's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    300
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Swiftkeytä oon ite käyttäny näppiksenä, on aika helkutin hyvä ja muokattava.
    Menipä totaalisesti hermo tohon swiftkeyhyn. Ihan omiaan kirjottelee väkisin perkele, vaikka kuin yrittää muokata ja poistaa noita ehotuksia käytöstä..

     
     
  3. #1423
    Höyrykonkari Lave's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    169
    Oon tässä vähän miettinyt, että roottaisko vai eikö roottais... Oneplus One siis kyseessä. Ainut vaan, niin tietokone ei suostu asentamaan/löytämään ajureita adb/fastbootille Muistaakseni oli noiden ADB-ajureiden kanssa ennenkin ongelmia Android Studion:n kanssa.

    Sigelei 100W Plus + Magma klooni
    “We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
    — Albert Einstein
    Spoileri!

     
     
  4. #1424
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Eikö tämäkään toimi?
    Koush
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  5. #1425
    Höyrykonkari Lave's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    169
    Nope, ei toimi.

    Sigelei 100W Plus + Magma klooni
    “We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
    — Albert Einstein
    Spoileri!

     
     
  6. #1426
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Samppasika Näytä viesti
    Menipä totaalisesti hermo tohon swiftkeyhyn. Ihan omiaan kirjottelee väkisin perkele, vaikka kuin yrittää muokata ja poistaa noita ehotuksia käytöstä..
    Mä oon ite ottanut autocorrectin kokonaan veke, silti osaa ehdottaa sanoja ja uudet sanat tallentuvat pelkästä välilyönnistä. Sit jos kirjoittaa päin helvettiä niin usein osaa kuitenkin ehdottaa sanaa mitä ajat takaa.

     
     
  7. #1427
    Höyrykonkari Samppasika's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    300
    Lainaus Alkuperäinen postaaja morkhat Näytä viesti
    Mä oon ite ottanut autocorrectin kokonaan veke, silti osaa ehdottaa sanoja ja uudet sanat tallentuvat pelkästä välilyönnistä. Sit jos kirjoittaa päin helvettiä niin usein osaa kuitenkin ehdottaa sanaa mitä ajat takaa.
    Yritin kaikenlaista, mut juurikin välilyönnin jälkeen äsken kirjoitettu sana saatto olla jotain ihan muuta, kuin ennen välilyöntiä, eikä tuo tuntunu paranevan millään, joten lähti vittuun tuoki ohjelma. Smart keyboard, joka oli entisessä, oli parempi. En tykkää, että luuri luulee tietävänsä mua paremmin, mitä aion kirjottaa..

     
     
  8. #1428
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Samppasika Näytä viesti
    Yritin kaikenlaista, mut juurikin välilyönnin jälkeen äsken kirjoitettu sana saatto olla jotain ihan muuta, kuin ennen välilyöntiä, eikä tuo tuntunu paranevan millään, joten lähti vittuun tuoki ohjelma. Smart keyboard, joka oli entisessä, oli parempi. En tykkää, että luuri luulee tietävänsä mua paremmin, mitä aion kirjottaa..
    Katos sieltä advanced asetuksista about näin.

     
     
  9. #1429
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Swiftkeyboardissa on se yläpalkki missä on se 3 ehdotus sanaa niin mä en käytä välilyöntiä ollenkaan vaan klikkaan sen sanan siitä yläpalkista mitä kirjottelen.

    Swiftin statseja ajalta kuukaus-pari?
    Tehokkuus: 20%
    Säästetyt painalluksen: melkein 17000
    Korjatut kirjohäröt: 6000

     
     
  10. #1430
    Höyrykonkari Samppasika's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    300
    Lainaus Alkuperäinen postaaja morkhat Näytä viesti
    Katos sieltä advanced asetuksista about näin. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...bdef4ed1df.jpg
    No just noin ne on, paitsi suomeksi, mut eieieiii. En tykkää..

     
     
  11. #1431
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Samppasika Näytä viesti
    No just noin ne on, paitsi suomeksi, mut eieieiii. En tykkää..


    Tuommosesta valikosta samppa s5:ssa saa nuo autocorrectit pois päältä

     
     
  12. #1432
    Tuli toi tontzan mainitsema suojalasi opoon, erittäin hyvät fiilikset. Muutaman kerran joutui sovittelemaan, että sai oikealle kohdalle, mutta sai sen lopulta. Eihän tätä extralasia edes huomaa käytössä.

     
     
  13. #1433
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Eihän tää nyt tännekkään kuulu, mutta utelen kuitenkin. Tuolla off topicin puolella, muilla kun #IHME c #:llä ollut mittään tietoa tai halua kommentoida.


    " 7 Inch Car GPS Navigation TFT LCD Touch Screen Windows CE6.0 System Sale-Banggood.com

    Osaakos kukaan sanoa, että teköökös tollaisella ja kiinalaisilla kartoilla mitään ? "


    Ja löytyyhän noita halpisversioita kaikenlaisia.

    GPS Navigation, go to the destination easily


     
     
  14. #1434
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mitä sä kartoista puhut samaan aikaan näyttöjen kanssa?

     
     
  15. #1435
    Kartat!!! Mitä viddua porukka sekoilee, ei varmaan navigaattorilla ole tekemistä kartomisaattorien kanssa.

     
     
  16. #1436
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Juu... siis navigaattoria ja ladattavia karttojahan (map) tarkoitin. Navit tulevat ilman karttoja (maps), jotka voi sitten ilmaiseksi ladata niiden sivuilta.

    Ja uteluna oli: kellään kokemusta noista halpislaitteista (ilman höyryä).

     
     
  17. #1437
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Olisko tän käyttökokemus jo vähän eri planeetalta trend plussan kans tappelemiseen kyllästyneelle?

    Samsung Galaxy S III 4G Android älypuhelin, musta | Android | Puhelimet | Verkkokauppa.com

     
     
  18. #1438
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Älä tuota osta, sille ei tuu enää päivityksiä. Galaxy S4 ~300 euroo tai Samsung Galaxy S4 mini I9195 älypuhelin (valkoinen) - Matkapuhelimet - Gigantti

    OnePlus One toki paras jos saat hommattua inviten.

     
     
  19. #1439
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Älä tuota osta, sille ei tuu enää päivityksiä. Galaxy S4 ~300 euroo tai Samsung Galaxy S4 mini I9195 älypuhelin (valkoinen) - Matkapuhelimet - Gigantti

    OnePlus One toki paras jos saat hommattua inviten.
    Mä myyn kybän halvemmalla tota miniä. (Ja takuut on vitusti paremmin hoidettavissa kuin Gigashitillä)
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #1440
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Älä tuota osta, sille ei tuu enää päivityksiä. Galaxy S4 ~300 euroo tai Samsung Galaxy S4 mini I9195 älypuhelin (valkoinen) - Matkapuhelimet - Gigantti

    OnePlus One toki paras jos saat hommattua inviten.
    No toi mini sitten, harmittaa vaan kun siihen ei saa tämmöistä niinku siihen s3 olis saanu



    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mä myyn kybän halvemmalla tota miniä. (Ja takuut on vitusti paremmin hoidettavissa kuin Gigashitillä)
    Onks mustana, en haluis valkosta kun toi trend plussa on valkonen enkä haluu saman väristä puhelinta heti perään Saaks sen ilman dna:n liittymää, mä oon saunalahden tyttöjä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •