Sivu 60 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #1181
    maaco
    Vieras
    Käpy menee tähän S3 kun katkoo wifi-hotspotia kokoajan, puskee verkkovierailua päälle ihan yhtäkkiä ja onhan tää tekninen laatukin tällästä nitinatipaskaa.
    Mikähän olis hyvä peli tilalle, 300-400€ hintaluokassa?

    Sony Xperia Z kattelin, ihan muikee reso ja 5" näytöltä näkee muutakin kuin matopelin. 13mpix kamerallakin saa varmaan hyvät selfiet ja belfiet.

     
     
  2. #1182
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    DNA:lla on nyt 599 halvennuksessa. 639 normihinta. Ei se paska luuri ole. Jos haluat sijoittaa vielä Sampan kelloon (vaikka se on hiukka tyyris) niin saat sykemittarin+vittuvaikkamitä ominaisuuksia siihen lisää. Itse oon kattellut sen ja Lg G3 välillä et kumman ostais.

    S5 suojaominaisuudet on hyvät. Iskunkestävä se ei ole, kuten harva luuri markkinoilla muutenkaan. Kiviksi kun niitä ei ole suunniteltu.
    Ei tarvitse hommata tota kelloa jos sykemittarin haluaa, siinä on myös takakuoressa anturi sitä varten ja taisi siinä joku stressimittarikin olla.

    Tietenkin jos lenkkeilee niin kuka nyt luuri ranteella jolkottelis mutta kumminkin. :sly:

     
     
  3. #1183
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Käpy menee tähän S3 kun katkoo wifi-hotspotia kokoajan, puskee verkkovierailua päälle ihan yhtäkkiä ja onhan tää tekninen laatukin tällästä nitinatipaskaa.
    Mikähän olis hyvä peli tilalle, 300-400€ hintaluokassa?

    Sony Xperia Z kattelin, ihan muikee reso ja 5" näytöltä näkee muutakin kuin matopelin. 13mpix kamerallakin saa varmaan hyvät selfiet ja belfiet.
    Huawei P7 on hintaluokassaan parhautta. Plus metallirunko ja vahventeet, ei tule sitä laadun natinaa vaikka kokeilis.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #1184
    maaco
    Vieras
    Sonylla on näköjään Z lisäksi Z1, Z2 jne.. mä alan kallistua tohon Z1, 20.7 mpix kameraa jne. Hintakin on sama kuin tolla Huaweilla, siitä merkistä mulla ei oo mitään positiivisia kokemuksia..

     
     
  5. #1185
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    69
    Itellä ollu nyt viikonpäivät z2 ja HTC one m7:n jälkeen oon tykänny.

     
     
  6. #1186
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Onkos kukaan täällä vielä saanut Oneplusonea? Kokemuksia?

    Jos löytyy ylimääräistä inviteä niin saapi tarjota.

     
     
  7. #1187
    Höyrykonkari Lave's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    169
    Onea tässä hartaasti odotellaan, maanantaina tosiaan tilaus laitettu.. Saapi nähdä, jos jotain tekstin- tai videontynkää saisin aikaiseksi saatuani laitteen käsiini.

    Sigelei 100W Plus + Magma klooni
    “We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
    — Albert Einstein
    Spoileri!

     
     
  8. #1188
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Ei enää tarviikkaa inviteä.




     
     
  9. #1189
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    No wattu. Mä tartten vielä!!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  10. #1190
    Muron keskustelupalstan kännykkäosiolla porukka myy lähes päivittäin toisilleen näitä kutsuja.. Jos kova hinku niin kannattanee varmaan päivystää siellä.

     
     
  11. #1191
    maaco
    Vieras



    Tekivät Saunalahden parissa toimipisteessä eilen ihan vihonviimeiset virheet, niin loppuu viikon siirtymällä asiakkuus siellä. Eikä muuten palaudu. Tässä jos nyt alkaisin kertoa kaikesta niiden paskasta niin menis koko päivä

     
     
  12. #1192
    Itsellä note 3. Tää iso näyttö on erittäin kiva, mutta aina ei meinaa mahtua pienempiin taskuihin. Mukana tuleva s pen kynä on aika turha, mutta on sillä ihan kiva piirrellä joillain piirto-ohjelmilla. Paljon hyviä ominaisuuksia ja erittäin hyvä akunkesto. Yleensä kestää melkein 2 päivää. Huonooja puolia en oikein keksi.

     
     
  13. #1193
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Xperia ultran jälkeen galaxy note näyttää jo pieneltä. Vaikkei nyt pitkää kokemusta ole niin ok tähän saakka kulkenut mukana. Noin plussana magneettilaturi että ei tarvi usbia räpätä kiinni. Hiukan surfacea vastaava. Ja pelkkään lataukseen. Kaapeli tosin piti ostaa erikseen. Ehkä 'vesitiiviys' säilyy paremmin kun ei revi usb luukkua irti. Toki riippunee aika paljon käytöstä kannattaako suurta hommata. iPhonella kyllä hoitui nopeat jutut näppärämmin. Mutta onhan monia juttuja kivempi katsella suurelta näytöltä (tv, maps, videot, dokumemtit, kuvat, web jne) Noin muuten kaikki hoituisi yhtälailla pienemmälläkin luurilla.

     
     
  14. #1194
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Tulipa ostettua Motorola Moto G 4G (8 Gb). Hinta alle 200€ ja sai monessa paikassa ylistystä.
    Spoileri!



     
     
  15. #1195
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Itse olen harkinnut että luopuisin pian tuosta sysipaskasta Lumia 800:sta. Tilalle oon katellu Sonyn puhelinta, hyvät kuvausominaisuudet ja vedenkestävyys ois melko kova sana. Z1:n hinta tippui parissa kuukaudessa 150 eurolla ja sama tapahtuu varmaan tuolle Z2:lle nyt kun kolmonen on tulossa ulos. Olisin ostanut tuon Z1:n jo kesällä, mutta nuo videoiden äänentallennusominaisuudet vaikuttaa olevan aika surkeat tuossa ykkösessä. Oon jo pitkään halunnut sellaista puhelinta, jolla sais taltioitua esim livemusiikkia kohtuullisella äänenlaadulla. Lumialla se ei oo koskaan onnistunu, vaikka kuvais kilometrin päästä lavasta. Äänenlaatu on niin kauheaa, että siitä rätinästä ja pörinästä ei saa mitään tolkkua. Onko kellään kokemuksia tuosta Z2:n ääniominaisuuksista?
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  16. #1196
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tässä nyt hetken seuraillut ja tutkaillut tota OnePlus Onea ja pikkasen alkaa harmittamaan, ettei ole uudelle luurille tarvetta.
    Jos tää vielä jatkuu, niin voipi olla, että lähtee iPhone 4S talven aikana kiertoon.

     
     
  17. #1197
    Ollu muuten puol vuotta nyt Lumia 520 käytössä eikä mitään ongelmia. Tiedä mistä kaikki paska tulee niskaan, mutta ihan vitun kova puhe elin.

     
     
  18. #1198
    Siskon sony z:tassa nähtiin tuo veden kestävyys... sateessa taskussa ollut, jonka jälkeen näytön lukitus temppuillut ihan huolella. Välillä toimii oikeasta napista, välillä volume napista ja välillä ei ollenkaan. :/

     
     
  19. #1199
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypoika Näytä viesti
    Siskon sony z:tassa nähtiin tuo veden kestävyys... sateessa taskussa ollut, jonka jälkeen näytön lukitus temppuillut ihan huolella. Välillä toimii oikeasta napista, välillä volume napista ja välillä ei ollenkaan. :/
    Huoltoon jos on takuuta. Oma kävi huollossa, kun se ei kestänyt veneen potkurin kuvaamista. Eivät kyselleet mitään vaan lähettivät uuden puhelimen. Itse vähän epäilen että toi viimeisin Android päivitys, jossa noi saatanan google-playpalvelut kuumentaa parhaillaan koko puhelimen on osittain syypää. Puhelin oli jossain välissä meinaan ihan helvetin kuuma ja voi olla että toi takalasi oli siitä hieman alkanut vuotamaan. Eihän sitä normikäytössä mitenkään huomaa, mutta puhelimen kanssa sukeltaessa se taisi ilmetä. Vaikea sanoa, kun ei mitään raporttia tullut mukaan.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #1200
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Oon jo pitkään halunnut sellaista puhelinta, jolla sais taltioitua esim livemusiikkia kohtuullisella äänenlaadulla. Lumialla se ei oo koskaan onnistunu, vaikka kuvais kilometrin päästä lavasta. Äänenlaatu on niin kauheaa, että siitä rätinästä ja pörinästä ei saa mitään tolkkua. Onko kellään kokemuksia tuosta Z2:n ääniominaisuuksista?
    Pakko kyllä silti kehaista nokian pure view kameroita. Lumian kasisatasessa ei ko teknologiaa ole mutta 1020 kuvattua konserttia kuuntelin kunnon kuulokkeilla eikä siitä paljoa ääni parane ellei siirrytä erillisiin mikkeihin. Käsittääkseni tuo paremman luokan äänen tallennus kulkee pure view alla mutta päätäni en laita pantiksi onko kaikissa pure view malleissa samalla tasolla äänen tallennus. Pääosa kännykameroista ei kovaa ääntä siedä vaikka kuvaus muuten olisikin hyvällä tasolla.

    E. Löytyyhän noita esimerkkejä juutuubastakin:



    Lumia ja perään sony z:

    Viimeksi muokannut tero; 13.09.14 kello 21:26.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •