Sivu 6 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #101
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Kännykät

    Samsung B-2100 toimii eikä tarvi ladata kahden päivän välein
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  2. #102

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Pistetään ny varmaan ainoo laatuaan tännekki. Ilmestyessään oli mahtilaite ja piti tulla oikea sucsee mut eipä tullukkaan. Itelle kuitennii toiminu niinku pitääkin, akku kestää "oikeita" älypuhelimia paremmin, kaikki tarvittava löytyy ja tarpeeks pienikokoinen.
    Tättärää, tättärää... Samsung Wave. http://www.samsung.com/fi/consumer/m...GT-S8500ISAXEE

    Kellään en vielä ole vastaavaa nähny enkä kuullu, eli tais olla melkonen tähdenlento tän kaverin "menestystarina"
    On mulla,tosin meni näyttö halki, ku tippu lattialle.no näyttö maksaa jotain 100€,niin ostin tilalle samsung mini galaxyn,onneton kapistus verrattuna waween. PS: jos jollain ehjä näyttö,ja muuten sökö,niin ostan pois (gen 1st wawe).

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SteamEngine Näytä viesti
    Samsung B-2100 toimii eikä tarvi ladata kahden päivän välein
    Tätä akun kestosta johtuvaa valittamista olen aina ihmetellyt, jos akku nyt kestää edes järkevän ajan verran käytössä. Itselläni on laturi autossa, kotona ja töissä. Lataukseen silloin, kun ei tee sillä mitään ja aina riittää akku.

     
     
  4. #104
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Kännykät

    iPuhelin 4, kohta 2 vuotta käytössä, ei ongelmia.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  5. #105
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja whispering Näytä viesti
    Ainakin mun E75:ssä on niin et se hakee uusia viestejä koko ajan vaan jos oot lisänny spostin sun alotusnäyttöön.
    Mee sovellusvalikkoon ja paina valinnat ja muistin tiedot, tsekkaa mikä vie muistia. Ainakin gmail säilyttää kaikki viesti puhelimessa, eli ne pitää poistaa ja sen jälkeen poistaa roskakorista, ennenku ne on oikeesti poistettu.
    Ei siellä ole mitään. Ton saman ikkunan saa auki kun painaa pitkään "menunappia" (keskimmäinen kolmesta kapulan napista). Ainoa "ylimääräinen" siellä on F-Securen turvasofta, jolla voin lukita kapulan jos se joutuu vääriin käsiin. Se kai sitä muistia sitten vie.

    GMail käyttääIMAP-protokollaa, ei sen pitäisi mitään viestejä säilyttää puhelimessa. Ja mitään en poista, ne viestit on aina serverillä enkä niitä sieltä poista. Firman email-tili.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #106
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    GMail käyttääIMAP-protokollaa, ei sen pitäisi mitään viestejä säilyttää puhelimessa. Ja mitään en poista, ne viestit on aina serverillä enkä niitä sieltä poista. Firman email-tili.
    Ei vaan se IMAP just aiheuttaa sen että ne ei häviä sieltä, ainakin mun tietääkseni. Eli mulla tavallinen pop3 sposti josta hävii viestit puhelimesta aina kun avaan tietokoneen spostin ja se lataa ne sinne. Mut gmailit pitää kaikki poistaa manuaalisesti. Sillon aikoinaan selvittelin miks, niin ilmeisesti ton IMAPin huonoja puolia tms.

    E-sarjan puhelimissa ainakin tuo etälukitus kuuluu vakio toimintoihin (saa tekstiviestillä puhelimen lukittua), tullu useamman kerran käytettyä ku puhelin jääny johonkin.

    Mulla oli kans kerran silleen et valitti aina muistista, mutten tarkkaan muista miten sain sen korjattua. Onks sul uusin päivitys? näppää*#0000# ja valitte tarkista päivitykset.

     
     
  7. #107
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja whispering Näytä viesti
    Ei vaan se IMAP just aiheuttaa sen että ne ei häviä sieltä, ainakin mun tietääkseni. Eli mulla tavallinen pop3 sposti josta hävii viestit puhelimesta aina kun avaan tietokoneen spostin ja se lataa ne sinne. Mut gmailit pitää kaikki poistaa manuaalisesti. Sillon aikoinaan selvittelin miks, niin ilmeisesti ton IMAPin huonoja puolia tms.
    Ei se ole HUONO, vaan HYVÄ puoli. Miksi viestit pitäisi SIIRTÄÄ koneellesi, kun luet niitä. Ei tätä Web-sivuakaan SIIRRETÄ sinun koneellesi, ja poisteta serveriltä, kun luet sen. Se on HTTP-protokollan hyvä puoli :P

    Minä haluan lukea ne emailit Windowsista ja Macista ja Linuxista ja Nokian kännykästä ja Applen kännykästä ja Webmailista ja milloin mistäkin, ja haluan että ne on ja pysyy siellä minne ne on tallennettu. En halua siirtää niitä johonkin yhteen laitteistani.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #108
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Kännykät

    Iphone-klooni Kiinasta 25 € postikuluineen = kaikki mitä puhelimessa tarvitsee olla

    ps. jos rikot tai hävität kännipäissäs niin ei vituta yhtään

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Tätä akun kestosta johtuvaa valittamista olen aina ihmetellyt, jos akku nyt kestää edes järkevän ajan verran käytössä. Itselläni on laturi autossa, kotona ja töissä. Lataukseen silloin, kun ei tee sillä mitään ja aina riittää akku.
    No sinähän sen sanoit,lataukseen vasta reilun viikon käytön jälkeen.Mikä sitten on tuo "järkevä aika",mulle se on viikko. No joo pointti olikin näiden älypuhelimien akkukestossa,avopuolisolla Galaxy S2 ja akkua joutuu lataamaan maksimissaankin joka toinen päivä,yleensä joka päivä.Toki tuollaisella luurillla tulee helposti harrastettua nettisurffausta,pelaamista,musiikin kuuntelua yms.Itselle kuitenkin paras vaihtoehto jo työnkin puolesta on tuollainen kestävä ja pitkän valmiusajan omaava malli.Eikä vituta jos sattuu hajoamaan
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  10. #110
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei se ole HUONO, vaan HYVÄ puoli. Miksi viestit pitäisi SIIRTÄÄ koneellesi, kun luet niitä. Ei tätä Web-sivuakaan SIIRRETÄ sinun koneellesi, ja poisteta serveriltä, kun luet sen. Se on HTTP-protokollan hyvä puoli :P

    Minä haluan lukea ne emailit Windowsista ja Macista ja Linuxista ja Nokian kännykästä ja Applen kännykästä ja Webmailista ja milloin mistäkin, ja haluan että ne on ja pysyy siellä minne ne on tallennettu. En halua siirtää niitä johonkin yhteen laitteistani.
    Juu, tavallisen spostin kanssa saa päättää jättääkö viestit serverille jne. gmailin kanssa ei.

     
     
  11. #111
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Kännykät

    Joo on toi S II ja hyvin on pellannu, pitää vaav ladata vuorokauden välen kun on ison näytön takia suuri virrankulutus, hyvä puhelin.

     
     
  12. #112

    Vs: Kännykät

    Tuli vaihdettua(tai siis ostettua uusi, vanha toimikoon vaikka navigaattorina) kännykkää, tosin valmistaja pysyi samana. Eli nyt mennään iPhone 4S mallilla, ainakin vuoden loppuun.

     
     
  13. #113

    Vs: Kännykät

    Galaxy S löytyy. Alkaa olla jo aika käytetty mutta eipä ole tullut sen jälkeen mitään niin mielenkiintoista ja uutta markkinoille, että viittis taas jonku 600€ sijottaa. Pitänee vielä odotella ainaki siihen asti että tulee kunnolla markkinoille laitteet, joissa on suoraan androidin 4 versio..

     
     
  14. #114
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JormaKanki Näytä viesti
    Pitänee vielä odotella ainaki siihen asti että tulee kunnolla markkinoille laitteet, joissa on suoraan androidin 4 versio..
    Mikset laita custom romia? Kyllä GS:n vääntää pitäis jaksaa. Laitevalmistajat, varsinkaan Samsung, eivät juuri välitä päivityksiä julkaista. Ja ihan tietystä syystä.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  15. #115
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Kännykät

    Galaxy S3 näyttää kyllä houkuttelevalta. Pitää nyt katsoa jos saisi tuon S2sen myytyä hyvään hintaan ala pois niin voisi harkita tuota kolmosta.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  16. #116
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: Kännykät

    iPhone 4 32gb ja iPhone 4S 16gb eikä muuta TULE! Näyttö on huomattavasti sulavampi ja "tottelevaisempi" kuin Nokioissa tahi Samsungeissa..Sama se iPhone sen olla pitää. Ei mulla muuta


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  17. #117
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    62

    Vs: Kännykät

    Nokia Xpressmusic 5800, kun jäi N8 Varsovaan viime keväänä. Ensi kesänä jos hommaisi tuon Lumia 900:n.

     
     
  18. #118
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tervajoki
    Viestit
    58

    Vs: Kännykät

    Nokia E5 tällä hetkellä mutta juuri sovittu kaupat nokia E7:sta jonka haen huomenna.

     
     
  19. #119
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Kännykät

    Galaxy S plus O0
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  20. #120
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jymmi Näytä viesti
    iPhone 4 32gb ja iPhone 4S 16gb eikä muuta TULE! Näyttö on huomattavasti sulavampi ja "tottelevaisempi" kuin Nokioissa tahi Samsungeissa..Sama se iPhone sen olla pitää. Ei mulla muuta
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •