Sivu 45 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445464748495595 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #881
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Samsung Galaxy S4 Zoom. Pokkari ja puhelin samassa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #882
    Aika kookas luuri toi zoom Joskus meinasin hankkia mutta koon takia ei pystynyt, ennemmin lumiaa mitkä taitaa piestä zoomin kuvanlaadussakin.

     
     
  3. #883
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Onhan se aika jölli. Mutta mä en pysty pelkän kameran takia antamaan anteeksi sitä että kaikki muu puhelimessa on (mun makuun) perseestä.

    Edit. Siis WP:hen viitaten.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #884
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Onhan se aika jölli. Mutta mä en pysty pelkän kameran takia antamaan anteeksi sitä että kaikki muu puhelimessa on (mun makuun) perseestä.

    Edit. Siis WP:hen viitaten.
    Kokemusta Lumia 920:stä..kamera on tosiaan hieno mutta muuten paska. Ei appseja, vitun Bing, ei voi blokkaa numeroita, yms yms

     
     
  5. #885
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Roottaa ja siirtele Link2SD:llä softia muistikortille. Itselläni ei ole mitään valittamista tuon operaation jälkeen.

    Ja kannattaa unohtaa sen vakiogallerian käyttö, se on ihan perseestä. QuickPic on 100x parempi (JA NOPEAMPI) https://play.google.com/store/apps/d...ensw.PicFolder
    Kiitos vielä, onnistui noiden ohjeiden avulla ja pelittää loistavasti <3

     
     
  6. #886
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Mun kokemukset Lumia 920: sesta. Noh, käytin sitä muutamaan otteeseen lenkillä jossa se tietenkin sai vähän kosteutta. Sitten meni pari viikkoa ja käynnistäessäni puhelinta aamulla se jäin outoon bootlooppiin. Keikutin sen ostopaikkaan ja laittoivat sieltä huoltoon. N. kuukaus huollossa ja sieltä ilmoittivat että kyseessä oli kosteusvaurio eikä kuulu takuun piikkiin. Sitten ostin Androidin ja sen pituinen se.

     
     
  7. #887
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Mun kokemukset Lumia 920: sesta. Noh, käytin sitä muutamaan otteeseen lenkillä jossa se tietenkin sai vähän kosteutta. Sitten meni pari viikkoa ja käynnistäessäni puhelinta aamulla se jäin outoon bootlooppiin. Keikutin sen ostopaikkaan ja laittoivat sieltä huoltoon. N. kuukaus huollossa ja sieltä ilmoittivat että kyseessä oli kosteusvaurio eikä kuulu takuun piikkiin. Sitten ostin Androidin ja sen pituinen se.
    Joo, kosteuttakaan ne ei kestä. Oltiin kaveirporukalla saaressa ja jallunmaistelun keskellä joku sano et "kuka vika vedessä"..oli Lumia shortsien taskussa. Xcover 2 sentään pitäis kestää metriin asti =)

     
     
  8. #888
    Zte blade 3 käytössä tällä hetkellä todella huono luuri koko ajan jumittaa ja pitää sulkea sovelluksia taustalta. Tulossa lumia 1020

     
     
  9. #889
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    iphone vitosesta kokemuksia kellään?
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #890
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    iphone vitosesta kokemuksia kellään?
    Hyvä parannus 4S nähden, näytölle mahtuu kivasti tavaraa, ainot miun mielest miinus on videotten kahteluun se näyttö on huonompi ku 4S. Siihen tottuu nopeesti. Ite oon tykänny kyll käyttää ja 5Sn sormenjälkin tunnistus on ollu ihan hyvä extra helpottaa kummasti käyttöö jos tykkää laittaa päääsy koodin.

     
     
  11. #891
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Oisko kellään tarvetta Galaxy Note 2:lle? Meinasin vaihtaa puhelinta ja toi ois ylimääräisenä jos jotain kiinnostaa.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  12. #892
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jape_ Näytä viesti
    Hyvä parannus 4S nähden, näytölle mahtuu kivasti tavaraa, ainot miun mielest miinus on videotten kahteluun se näyttö on huonompi ku 4S. Siihen tottuu nopeesti. Ite oon tykänny kyll käyttää ja 5Sn sormenjälkin tunnistus on ollu ihan hyvä extra helpottaa kummasti käyttöö jos tykkää laittaa päääsy koodin.
    Kiitän suuresti
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #893
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Menin ja tilasin HTC Onen
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  14. #894
    Höyrykonkari Uncle Johnny's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    140
    Noin 12 tuntia nyt leikkiny "tuoreella" Samsung Sidekick 4g:llä, ja täytyy sanoa että tykkään. Fyysinen qwerty tuntuu hyvältä, ja tuntuu tuo androidikin yllättävän vähän lagailevan raudan tasoon nähden. Tuntuu toimivan jopa paremmin kun mitä edellinen omistamani android-puhelin, Galaxy S3. Onhan noissa tietenkin sekin eroavaisuus että tässä Sidekickissä on sisässä vanha 2.2.1 ja S3:sessa oli silloin 4.2.

     
     
  15. #895
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Kiinnostais ihan mielenkiinnosta tuo LG flex -uutuus, mutta hinta on liian suolainen.

     
     
  16. #896
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Menin ja tilasin HTC Onen
    Siinä on markkinoiden hienoiten muotoiltu puhelin tällä hetkellä, M8: a odotellessa...

     
     
  17. #897
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Itteeni kiinnostais jostain saada käsiin tuo pioneerin p80w tai siitä se uudempi malli.. Et jos jollain sattuu löytyy niin mulle sais sellasen myytyy..

     
     
  18. #898
    Xcover-2 (samsung). Melontatouhujen ja muun rähjääntymisvaaran takia. Toimii!

     
     
  19. #899
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    HTC One otettu eilen käyttöön ja tuskin sitä paljoa tarvitsee sanoa. On se vaan hyvä.
    Samantien toki S-OFF, tuossa äsken otin KK OTA päivityksen, sitten ne root oikeudet takaisin ja lopuksi ElementalX kerneli sisään. (E: Niin ja toki tampered sun muut humpuuki liput piiloon)
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  20. #900
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä oon tykänny tästä huawein g 510vai 501stä.

    Iso näyttö ja sovellukset joita käytän toimii hyvin.
    Eikä maksanu paljoa, 130e uutena.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •