Sivu 41 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 313738394041424344455191 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #801
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Lumia suli viikko takaperin pudotuaan lattialle ja tilalle tuli Xcover 2.

     
     
  2. #802
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Itellä ollut nyt vähän aikaa xperia z, tällä hetkellä sisällä 4.4 CM11 ja akkukesto hieman parempi kun stokkiromilla mutta edelleen surkea...

     
     
  3. #803
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    No nyt on Galaxy Notessa (N7000) pitkästä aikaa custom rommi.
    Samsung vakio JB 4.1.2:lla (+toki custom kernel) on jurnutettu menemään kesäheinä paikkeilta lähtien mutta äsken tuli tuupattua luuriin OmniRom Nightly 4.4.2.
    ART runtime lähtee samantien koeajoon ja voi pojat että tuota on odotettu KAUAN. Tuskimpa se vakikäyttöön jää kun epäilen ettei kaikki tarvitsemani sovellukset toimi sillä. Mutta sehän ei selviä kuin kokeilemalla. Optimising app xx of xxx voi tätä odottamista

    Puskamestari, sulla kun on 4.4 AOSP myös niin oletko ARTtia kokeillut tai siitä edes kuullut?


    E: Ei jukoliste poijjjaat nyt ollaan jännän äärellä. Softat käynnistyy sellaista vauhtia ettei tosikaan.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  4. #804
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Te täällä "roottailette" kännyköitänne. Itse en ole sellaiseen ryhtynyt. Olen koodaillut aikoinaan MikroMikkojani (1 ja 2 sekä kolme ja vielä neljäkin) se IBM ja Compaq ja ties mitä klooneja. Koodaillut kielillä Basic, Pascal, Fortran, Cobol, DBBase*, ja vaikka mitä. No Ada, Lisp ja Java ainakin.

    Käyttelen päivittäin tietsikkaani jossa on Linux. Roottina päivittelen sitä.

    Miksi helvetissä mun pitäis ROOTATA joku kännykäni, jossa pyörii Bitcoin-lompakkoni? Mitä helvettiä? Kertokaa joku syy?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #805
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Te täällä "roottailette" kännyköitänne. Itse en ole sellaiseen ryhtynyt. Olen koodaillut aikoinaan MikroMikkojani (1 ja 2 sekä kolme ja vielä neljäkin) se IBM ja Compaq ja ties mitä klooneja. Koodaillut kielillä Basic, Pascal, Fortran, Cobol, DBBase*, ja vaikka mitä. No Ada, Lisp ja Java ainakin.

    Käyttelen päivittäin tietsikkaani jossa on Linux. Roottina päivittelen sitä.

    Miksi helvetissä mun pitäis ROOTATA joku kännykäni, jossa pyörii Bitcoin-lompakkoni? Mitä helvettiä? Kertokaa joku syy?
    Xposed Installer | Xposed Module Repository

     
     
  6. #806
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    miksi sitä linuxia pitää päivitellä, eikös se olekkaan niin loistava out of the box schysteemi kuin kerrotaan. Ja miksi koodailla? olisiko syynä se että tahtoo parempaa kuin on vakiona tarjolla,tai puhelimen ilman bloatwarea,tai ihan muuten vaan, tai siksi että silmäkarkki miellyttää,tai siksi ettei valmistajan oma rom tarjoa kaikkea mitä käyttäjä haluaa.

    Siinä muutama syy miksi ihmiset niitä rommeja vaihtelee,itsekkin niitä tuupannut aika monelle kaverille kun ovat oman kapulan takkuamiseen jne kyllästyneet.

    Itse minimalistisuuden rakastajana odottelen slimrom:min kehittymistä päivitäiskäyttöön soveltuvaksi.

    Jos se kapulasi toimii ja välttää ilman roottia kaikkine nöördkolikkoineen ni olisit tyytyväinen,etkä rähjäisi täällä.
    Kiitti, en itse näin aamutuimaan jaksanut alkaa kirjoittelemaan. Sen vielä lisään että jotkut valmistajat on hiton huonoja myös softapäivitysten kanssa, joten jos turvallisuus-/ muista syistä haluaa uusinta versiota ajaa, on roottaus ihan hyvä juttu olla olemassa. Toki kaikki luurit ei roottia vaadi että saa sen custom bootloaderin.

    ja mikä paha siinä rootissa on? Ei se tarkoita sitä, että koko luuri on avoin kaikille, tietenkään. Ihan normisti se superuser-app kysyy jos joku ohjelma roottioikeuksia kinuaa.

     
     
  7. #807
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Kaleppo ja thoros jo pääpointit mainitsikin
    Yhtä hyvin sinne SuperSU asetuksiin voi laittaa Default access Deny jos haluaa.
    Ja ihan yhtä hyvin ne root oikeudet voi poistaa sen custom kilkkeen asennuksen jälkeen jos siltä tuntuu.


    Yllätyksekseni kaikki tarvitsemani sovellukset toimivat ART runtimellä. Ja on nopea. Uhh ihhhana.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  8. #808
    Mul on Lumia.Tästä ei saa nopeaa tai tehokasta vaikka roottais boottais

     
     
  9. #809
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Kaleppo ja thoros jo pääpointit mainitsikin
    Yhtä hyvin sinne SuperSU asetuksiin voi laittaa Default access Deny jos haluaa.
    Ja ihan yhtä hyvin ne root oikeudet voi poistaa sen custom kilkkeen asennuksen jälkeen jos siltä tuntuu.


    Yllätyksekseni kaikki tarvitsemani sovellukset toimivat ART runtimellä. Ja on nopea. Uhh ihhhana.

    Nexus 5 ja ART käytössä. On tää kyllä hiukan sulavampi kuin dalvic. DanskeBankin softa ei toimi ja Death Trigger 2 rupes kaatuileen välissä mut muut käytössä ohjelmat pelaa.
    PK-Mods

    Modien korjausta ja virittelyä... Yv:llä tavoittaa.

     
     
  10. #810
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Kannattaa sekin kyllä huomioida että teikäläisen puhelin on muutaman pykälän tehokkaampi kuin meikäläisen joten suurta eroa sillä tuskin huomaakaan.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  11. #811
    Viime keväänä hommasin iPhone 5:sen hyvin palvelleen N8:n perään. Tyytyväinen olen 5:seen ollut, mutta N8 tuntui kestävän koviakin tällejä ja jotenkin tuo aiphone tuntuu hauraalta. Saas kattoo, miten sen ensimmäisen rajun mällin kestää, vaikka mulla tuossa suojakuori onkin...

     
     
  12. #812
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    Kolme viimeisintä luuria tilattu kiinan ihmeellisiltä kloonimarkkinoilta ja enään en samsungin tarrasta maksa kyllä ylihintaa...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  13. #813
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    20
    Kännykkänä toimii Samsung Galaxy Xcover (#1) ja täytyy kyllä sanoa että älyttömän typerästi suunniteltu luuri, ainakin sisäisen tallennuskapasiteettinsa johdosta.
    Tästäkin asiasta on varmaan jo täällä parisen kertaa avauduttu, mutta pakko itsekin sanoa että aivan järjettömän vähän sisäistä muistia laitteella (165Mt)... Tietenkin jos olisi ollut enemmän
    Aikanaan niin olisi jyrännyt markkinoiden vetonaulat IP- luokituksensa (IP67) ansiosta. Muuten kyllä ollut pitkäikäinen ja toimiva luuri.
    Omasta mielestäni roottaus ja sen tuomat mahdollisuudet ovat lähes välttämättömät tälle laitteelle, jos sitä meinaa tänäpäivänä pystyä edes käyttämään.

     
     
  14. #814
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Onkos kukaan kokeillu ajaa tehdastilassa olevaan puhelimeen CyanogenModia sillä installerilla? Tuntuu liian helpolta ollakseen toimiva ratkaasu..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #815
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    En itse henkilökohtaisesti ole testannut mutta jos puhelimesi on CM Installerin tuettujen listalla niin sitten sen pitäisi tuosta vaan. Eihän se ihan mikään one click juttu ole kuitenkaan.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  16. #816
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    En itse henkilökohtaisesti ole testannut mutta jos puhelimesi on CM Installerin tuettujen listalla niin sitten sen pitäisi tuosta vaan. Eihän se ihan mikään one click juttu ole kuitenkaan.
    Kyllä se hyvin lähellä sitä on. Kun ei ilmeisesti tarvi olla rootattu, ei mitään. Tietty varmuuskopiot ottaa jne. mutta muuten prosessi ilmeisesti on aika simppeli. Siksipä kyselenkin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #817
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Onkos kukaan kokeillu ajaa tehdastilassa olevaan puhelimeen CyanogenModia sillä installerilla? Tuntuu liian helpolta ollakseen toimiva ratkaasu..
    Meinasin ajaa sillä, mutta sitten teinkin perinteisesti clockwork recoveryn kautta. Taitaa olla parempi vaihtoehto, koska saat backupit suoraan sillä jos haluaa palauttaa. Installerissa ei mun käsityksen mukaan ei ole palautus mahdollisuuttaa, vaan pitää fläshätä vakio rommi ja aloittaa tyhjältä pöydältä.

     
     
  18. #818
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    OneClickRootilla ainakin itse tuon Galaxy trendin roottasin ja hyvin on kaikki pelannut. Saipahan poistettua paljon kaikkea turhaa ja muistia vievää roskaa. Paljon varmaan vieläkin olisi poistettavaa, mutta kun ei uskalla poistella sellasia mistä ei tiedä mitä ovat

     
     
  19. #819
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Kyllä lähenee se päivä kun s4 roottaantuu, olen yrittänyt vitkutella asian kanssa kun sain sotkettua edellisen luurin perusteellisesti ja tuli rouvalta penaltia. Siis ei penaalia...
    Tällä stockillakin pärjää kun saa muutaman system app syöpön häädettyä. Ja muutenkin lisää säätövaraa.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  20. #820
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    lumia sano itsesä irti tuossa joulunpyhinä en jaksanu kikkailla ja hain kaupasta samsung galaxy s4
    vittu ihan pihalla ku ensimmäistäkään android puhelinta ollu,mutta muutaman viikon käytöllä huomattavasti lumiaa parempi

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •