Sivu 22 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425263272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #421
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Kännykät

    Mulla ei taida note2 akku kestää kyl 2 päivää enempää mutta kyllä sitä tulee käytettyäkin
    Kestäishän se jos ei räveltäs koko aikaa

     
     
  2. #422
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Loimaa
    Viestit
    45

    Vs: Kännykät

    Samsung Galaxy Gio Cyanogenmod-romilla. Hyvin pelaa. Akku vaan alkaa olla luovuttamassa.

     
     
  3. #423
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513

    Vs: Kännykät

    ip5 vaihtui Lumia 920 saapas nähdä rupeeko harmittamaan.
    Alussa oli akun keston kanssa ongelmaa mutta muutaman purku/lataus kerran jälkeen rupesi kestämään jo kahden päivän käyttöä.
    Kaatumiset tulee jaksoissa 2-3 vko puhelin toiminut hienosti ja sitten yhtenä päivänä 5 krt kaivettu mykkänä taskusta nyt taas kohta 2 vk ei mitään.(kop,kop.)

     
     
  4. #424
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    48

    Vs: Kännykät

    Lumia 820 ja 920 saavat piakkoin päivityksen (any day now):

    http://nokiagadgets.com/2013/01/17/l...-out-globally/

     
     
  5. #425
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Kännykät

    SGS3: Laitoin uusimman recoveryn ja CWM Managerin, joka herjaa edelleen "This version of CVM Manager should be used with CH-CWM v1.1 or newer. It appears you are running a different decovery. Various features have been disabled." Tämän CF-Root-SGS3-v6.3 kumminkin odinilla tuuppasin sisään. Pitäs olla Root: SuperSU v0.91, Recovery: CWM v5.5 :: CF-v1.5 ja Util: CWM Manager v3.60.
    Sen verran olen kokeillut että backupin tein, mutta uskaltaako tällä nyt ruveta rommeja flässäämään?

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  6. #426
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    20

    Vs: Kännykät

    iPhone 4s. Mahtava puhelin, reilu puolivuotta ollut käytössä. Ei sekoile, ei kaadu, on nopea ja hieno. Tosin kallis, mutta minkäs teet.

     
     
  7. #427
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K3ssu Näytä viesti
    Ensimmäinen vika SGS3:ssa ja sopivasti näin joulun alla. Akku pääs yön aikana loppumaan ilmeisesti kokonaan ja tuohan ei enää herää henkiin ollenkaan vaikka on laturissakin roikkunut jo useemman tunnin.
    Piirilevyn vaihtoivat eli ei mikään ihan pikkuvika. Jospa se nyt puolta vuotta pidempään kestäis. Muuten kyllä loistava luuri...

     
     
  8. #428
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Akaa
    Viestit
    24

    Vs: Kännykät

    HTC OneX ollut käytössä siitä asti kun ilmesty ja voi sanoo ettei ole mitään vikaa tullut kuten ei 4:jään aikaisempaankaan htc:n valmistamaan luuriin että todennäköisesti seuraavakin on samasta puljusta kuhan saa tehtyä luurin johon haluaa vaihtaa ja on parempi kun nykyinen. Ainoastaan tuplatun muistin koon, isomman akun ja kellotetun prossun takia ei viitsi Onex+:saan vaihtaa.

     
     
  9. #429
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Kännykät

    Onkos kukaan kokeillu noita kiinanihmeitä tuolta Androidmallista tai muualta?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #430
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu
    SGS3: Laitoin uusimman recoveryn ja CWM Managerin, joka herjaa edelleen "This version of CVM Manager should be used with CH-CWM v1.1 or newer. It appears you are running a different decovery. Various features have been disabled." Tämän CF-Root-SGS3-v6.3 kumminkin odinilla tuuppasin sisään. Pitäs olla Root: SuperSU v0.91, Recovery: CWM v5.5 :: CF-v1.5 ja Util: CWM Manager v3.60.
    Sen verran olen kokeillut että backupin tein, mutta uskaltaako tällä nyt ruveta rommeja flässäämään?
    Xda forumi on kaveri noissa flash hommissa ja muussakin ite just laitoin originaali firmiksen sisään päivityksen toivossa s2lle

     
     
  11. #431
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Re: Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Xda forumi on kaveri noissa flash hommissa ja muussakin
    Totta, Uberoid-asioissa olen sielläkin mellastanut. Ehkä pitää näitäkin tutkia, hirvee lukeminen vaan. Siellä(kään) ei tykätä kun joku kysyy samaa asiaa kymmenettä kertaa
    Android Magazine tarttee kai jo ihan tilata kun se joka kerta tulee ostettua. Tuolta http://pdfmagazines.org/ saisi mainitun julkaisun ohella paljon muutakin mukavaa kohtuuhintaan.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  12. #432
    Höyrykonkari fmatic's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    139

    Kännykät

    Jeij! iOS 6.1 jailbreak ulkona. Asennus sujui mallikkaasti ja ehdin asentamaan tärkeimmän eli BiteSMS:n ennen kuin Cydia meni solmuun

     
     
  13. #433
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Kännykät

    Onko se iPuhelin hintansa väärti? Mä en sinällään sitä karsasta, lähinnä pidän ylihintaasena.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #434
    Höyrykonkari fmatic's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    139

    Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole
    Onko se iPuhelin hintansa väärti? Mä en sinällään sitä karsasta, lähinnä pidän ylihintaasena.
    Mä en ehkä ole paras vastaamaan Apple-hurahtaneena. Kolme Mac-konetta, iPad2, AppleTV2 ja pari iLuuria käytössä Mutta vastaan silti, että kyllä oon tykännyt iLuurista. Ilman jailbreak:a hivenen pliisu kokemus. JB:n kanssa pääsee enemmän virittelemään luuria ja asentelemaan sekalaisia twiikkejä, joilla käyttömukavuus paranee huomattavasti

     
     
  15. #435
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Kännykät

    Se tuossa luurissa on, hinnan lisäksi, suurin kompastuskivi mulle; suoraan askista se on liian yksinkertaistettu ja rajoittunu, ihan niinko Win-luuritki. Mutta puhelin käyttäjän mukaan, droidit on mun juttu, osa tykkää symbianista ja niin edelleen. Kai se jonkun pitää tykätä iOS:täki.

    Raudan puolesta ei oo kauheesti sanomista, ainakaan uuden iLuurin kanssa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #436
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kännykät

    Olenko mä sitten turhan yksinkertainen, kun mulla toi iLuuri on pelittänyt ilman mitään ongelmia/puutteita ilman JB:täkin?
    Ennen tätä tykkäsin aina viritellä ja värkkäillä luurin OS:ää vaikka kuinka, mutta jostain syystä tässä ei ole ollut mitään tarvetta, enkä ole sitä kaipaillutkaan kun kaikki pelittää sen verran vaivattomasti.. :-\

     
     
  17. #437
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Kännykät

    Sama.
    En oikein osaa kuvitella, että mitä muuta luurin pitäisi vielä osata, kuin soittaa, tekstata, toistaa multimediaa, selata nettiä suht sujuvasti ja toimia varakamerana.
    Vai onkos tässä nyt se, että ei saa itse koodattua luuria solmuun = tyhmä puhelin?
    KGO & Twist

     
     
  18. #438
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kännykät

    Ainoo mikä nyt tuli tuosta mieleen, jonka voisi muuttaa, on ton täysin turhan Newsstandin poisto, joka ei normisoftalla onnistu..
    Toisaalta eipä sekään enää haittaa, kun "piilotin" sen muuten tyhjälle sivulle.

     
     
  19. #439
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind
    Sama.
    En oikein osaa kuvitella, että mitä muuta luurin pitäisi vielä osata, kuin soittaa, tekstata, toistaa multimediaa, selata nettiä suht sujuvasti ja toimia varakamerana.
    Vai onkos tässä nyt se, että ei saa itse koodattua luuria solmuun = tyhmä puhelin?
    Ei sen periaatteessa muuta pidäkään osata. Mutta käyttöliittymän mukauttaminen muutenkin kuin järjestämällä kuvakkeita yms. ulkonäölliset ja pienet toiminnalliset twiikkaukset. Mä en dissaa iPuhelinta muuten ku hinnoottelun takia, puhelin käyttäjän mukaan. Jos joku on tyytyväinen iOS:sään paketista, olkoot. Jos joku haluaa koodata droidin solmuun, koodatkoon.

    Let's just get along.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #440
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fmatic Näytä viesti
    Jeij! iOS 6.1 jailbreak ulkona. Asennus sujui mallikkaasti ja ehdin asentamaan tärkeimmän eli BiteSMS:n ennen kuin Cydia meni solmuun
    Ite saanu vieläkään Cydiaa pelittämään, ehkä myöhemmin tänään

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •