Sivu 18 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718192021222868 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #341

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Itse maksoin 350€. Ihan uusi oli ja osto päivä oli 12.9
    No joha sait halvalla.

     
     
  2. #342
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Android ON Linux. Lienee laajimmin käytössä oleva Linux-distro.
    Rampautettu paskasofta. Kerro toki lisää jos tiedät?


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #343
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Teet ite leluxirommis ja flässäät luuriin.
    No nyt tuli sangen tymäkkä ehdoitus. Alkaa nimittäin näyttäämään siltä että otan duunista
    muinaisen nukian banaanin käyttöön. Jep se on keltaisilla Chiquita-kuorilla.

    Siis toi oikeanpuoleinen:
    http://2.bp.blogspot.com/-SizRAd3srh...0/DSC_0224.jpg

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #344
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Kännykät

    Joo kyllä Lumppu on ihan perseestä! Laatikon pohjalle jää,,, onneksi on viellä Nokia N8:ja pari jemmassa, siinä on kyllä Bella päivityksen jälkeen kaikki mitä tarvii, Mahtava kamera, sopiva koko, hyvä akun kesto, muokattavuus, Fm-lähetin, iso muisti. Tästä voi viellä kiittää Nokiaa ja viimeisestä Bella päivityksestä.

     
     
  5. #345

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Tästä voi viellä kiittää Nokiaa
    Minäkin kiittelin, kun vastaan tuli E7 mikä oli sammunut ja soittoääni jääny huutamaan. Mukava purkaa atomeiksi jotta saa akun irti.

     
     
  6. #346
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Alavus
    Viestit
    54

    Vs: Kännykät

    SGS varapuhelimena ja SGS3 käyttövärkkinä. Tuon JB:n jälkeen käyttis parani huomattavasti eikä oo enää niin paljoa lastentauteja. Itellä ei mitään ongelmia sammuilemisen tai muunkaan suhteen, ainoastaan slahden netti vittuilee täs luuris.

    Moniko muuten SGS3 käyttäjistä on paskonu näytönlasin jo? Itellä oli ekaa viikkoa käytös ja tuli kaverin kans perus omena väittelyä. No, luulin että GG2 on yhtä vahvaa ku 1 ja sen kummempia miettimättä heitin puhelimen seinään (alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan) : . No siihenhän sitte tuli hieno skradu ylhäältä alas asti. Tosin ei haitannu ku tuohon saa optimalta näytön vaihdon töineen 70e. Mutta SGS näyttö ei vieläkään hajonnu vaikka julkasusta asti pyöriny kaikkialla mukana.

     
     
  7. #347
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja whispering Näytä viesti
    Nokia N9. Ainoa miinus että ohjelmistopuoli ei ollut sellainen johon olen Nokialta tottunut. Esim. nettiradio piti ladata erikseen. Tottunut siihen että noissa on vakkarina käytännössä kaikki ohjelmat mitä normi käyttäjä tarvitsee. Ulkonäöllisesti tyylikkäin joka tähän mennessä tullut vastaan
    Mites toi radio on toiminu, aattelin sen joskus omaan N9:n hankkia vaan mietti paria euroa

     
     
  8. #348

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Mites toi radio on toiminu, aattelin sen joskus omaan N9:n hankkia vaan mietti paria euroa
    Nokia n9 on mun kaikkien aikojen paras puhelin !!! i loved! ollu vuoden päivät käytössä =)
    Omistanut jotakuinkin 100 eri puhelinta.

    Kerran käytin sen huollossa(makso 270e huolto ) mutta omasta käytöstä johtu huolto. kännissä oli kännykkä latautumassa ja sängyssä kuuntelin musaa kuulokkeilla olin kääntynyt yöllä kännykän päälle ja lataus johto runno paskaks sen latausportin sitä ei myyty "tarvikkeena" sitä porttia, niin vaihtoivat koko piirilevyn

     
     
  9. #349

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Nokia n9 on mun kaikkien aikojen paras puhelin !!! i loved! ollu vuoden päivät käytössä =)
    Omistanut jotakuinkin 100 eri puhelinta.

    Kerran käytin sen huollossa(makso 270e huolto ) mutta omasta käytöstä johtu huolto. kännissä oli kännykkä latautumassa ja sängyssä kuuntelin musaa kuulokkeilla olin kääntynyt yöllä kännykän päälle ja lataus johto runno paskaks sen latausportin sitä ei myyty "tarvikkeena" sitä porttia, niin vaihtoivat koko piirilevyn
    Osta Nokia saat ongelmia mut se on niin kivaa. Osta Samsung saat puhelimen joka toimii....Ahh niin helppoa.

     
     
  10. #350

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Osta Nokia saat ongelmia mut se on niin kivaa. Osta Samsung saat puhelimen joka toimii....Ahh niin helppoa.
    Eipä ole nokiassa vikaa ollut! kaikki kännykät saahaan kyllä rikki jos niitä käytetää väärin =)

    Olen samsungeja omistanut ison kasan =)

    N9 on silti mahti vehe :P harmi että jäi viimeseksi meegoksi

     
     
  11. #351

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Eipä ole nokiassa vikaa ollut! kaikki kännykät saahaan kyllä rikki jos niitä käytetää väärin =)

    Olen samsungeja omistanut ison kasan =)

    N9 on silti mahti vehe :P harmi että jäi viimeseksi meegoksi
    Mulla ei ollu Nokialaisessa kuin vikaa vaan, Samsung pelittää hienosti....

     
     
  12. #352
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Eipä ole nokiassa vikaa ollut! kaikki kännykät saahaan kyllä rikki jos niitä käytetää väärin =)

    Olen samsungeja omistanut ison kasan =)

    N9 on silti mahti vehe :P harmi että jäi viimeseksi meegoksi
    Eikös siihen ole soviteltu androidiakin dualbootilla? jostain tainnut sellaista lukea...

     
     
  13. #353

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mulla ei ollu Nokialaisessa kuin vikaa vaan, Samsung pelittää hienosti....
    Ja mulla oli samsungissa vikaa kosketus näyttö levis esim... joka firmalla on maanantai kappaleitakin =) sen takia on takuu =)

     
     
  14. #354
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Kännykät


    Ne ajat kyllä näyttää olevan takana, kun Nokia oli Gorilla. Google ja Apple yllättivät housut kintuissa, ja Epoc (-Symbian) oli huono heppa loppupeleissä. Samsung on nyt gorilla Googlen tuella.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #355
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Kännykät

    Loppujen lopuksi nykypäivänä ei ole mitään helvatan väliä mikä on kännyn merkki/valmistaja.

    Paskoja on ja tulee olemaan ihan mallista/valmistajasta riippumatta.

    Mielestäni nykyään vain merkitystä on käyttöjärjestelmällä. Rauta kuitenkin aika lailla sama jokaisella valmistajalla.
    Mutta itsekkin sorrun rasismiin esim. Mokiaa kohtaan. Ollut HTC:ta, Eriksonneja, Samppareita nuo kaikki meilestäni aika lailla samoja nykyään. Nythän mulla on LG Optimus joku 4XHD tai sinne päin...


    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  16. #356
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Kännykät

    4s putos ja lasihan siitä meni. Nyt ollaan sitte 3gs:n varassa kunnes saa tuon vietyä korjattavaksi.

     
     
  17. #357
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Kännykät

    Itellä käytössä rinnakkain Noksun E7 ja SE:n Xperia Arc. Molemmat hyviä puhelimia, tuo SE:N Androidluuri on ehkä muuten käytettävyydeltään parempi, mutta siitä puuttuu rautanäppis joka on meikäläiselle suunnilleen ehdoton. Ja tää E7 on kyllä kestävämpikin.. Sillä usiat postaukset tännekin skriivannu.

    Jos tulis yhtä jämäkkä Androidi, fyysisellä näppiksellä, niin <3. Ja joku HTC Desire Z ei kyllä yllä lähellekään. Meikän mielipide. E7 ja Z:taa molempia käyttäneenä.

    Onkos foorumin Android-kansa kuinka hyvin perillä CyanogenModista? Ite en enää ikinä yhtäkää mokomaa luuria ota tehdaskäyttiksellä, CM sen on oltava.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #358
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181

    Re: Kännykät

    Muutama viikko sitten tuli Lenovo k860 kiinasta. Kyllähän tämä on ihan huippu verrattuna vanhaan iphoneen. 5" näyttö arvelutti hieman, mutta nyt kun tähän on tottunut niin en enää pienempään vaihtaisi.

     
     
  19. #359

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Onkos foorumin Android-kansa kuinka hyvin perillä CyanogenModista? Ite en enää ikinä yhtäkää mokomaa luuria ota tehdaskäyttiksellä, CM sen on oltava.
    Täälä pyörii HTC desire z:ssa CM 10 jelly bean test buildeja, tyytyväinen ollut.

     
     
  20. #360
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Täälä pyörii HTC desire z:ssa CM 10 jelly bean test buildeja, tyytyväinen ollut.
    Jeps. Vähähän se harmitti ku ehti luopua Z:sta ennenko tutustu CM:ään. Mutta kyllä tuo Arc asiansa ajaa, sillon ku sattuu käytös olemaan. Ootellaan siihen vaan vakaata kymppiä... :3
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •