Sivu 14 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #261
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kännykät

    Sitten lähtee youtube sovellus ja googlen kartat prkl

     
     
  2. #262
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Kännykät

    Tulee sib oma youtube sovellus ja vektoroidut kartat.

     
     
  3. #263
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Tulee sib oma youtube sovellus ja vektoroidut kartat.
    Tulee kartat jotka pelaa Suomessa ehkä 2020...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  4. #264

    Vs: Kännykät

    Viikon verran nyt tuolla SGSII:lla napsutellut, ja on muuten oiva vehje.
    Akkukesto on ihan siedettävä. Kovemmalla käytöllä ollessa saa toki olla päivittäin latailemassa, mutta meitin peruskäytöllä voi mennä kolmekin päivää ennen kun tarvitsee törpätä tuo laturin nokkaan.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  5. #265
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Kännykät


    Jos ihan oikesti haluaa pienellä rahalla parasti mitä saa niin nokian n8 belle päivityksellä on mielestäni must ostos,päivittyvä navigaattori,12mp kameralla ja hdmi tasoisella videolla,oikeesti toimiva fm-lähetin,hyvä kaiutin ja soitin.iso akku jne.Taitaa olla jossain +200e hintaluokassa nykyään.
    Joku tomtom navikin maksaa vissiin saman verran
    [/quote
    Komppaan kyllä täysillä. Lumiat sai jäädä pöytälaatikkon, täysin epäkelpo mun tarpeisiin. N8 nyt käytössä ja Toimiii ja Hyvin, liikun paljon ulkosaaristossa vaihtelevissa keleissä, ja kamerat aina hollilla Nikon 5000D eri putkilla ja Olympus SZ-30MR toisena ns pokkarina. Niin kyllä on välillä tullut ihmeteltyä N8 kameraa kun vertailun vuoksi on näppäilyt kaikilla samasta aiheesta kuvia, Todella hyvä!
    Sanoisin että paras tavallisen taapertajan puhelin Nokialta, ja viellä plussaa Akun kesto ja roikkuu 3g:ssä todella hyvin tuolla verkkojen katveessa. Ja jos joku tarjoo kannatta ostaa. Must ostos!
    Eli ISO Kiitos Suomi Nokialle tästä. Muusta "paskasta " olenkin sitten erimieltä

     
     
  6. #266
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Jos ihan oikesti haluaa pienellä rahalla parasti mitä saa niin nokian n8 belle päivityksellä on mielestäni must ostos,päivittyvä navigaattori,12mp kameralla ja hdmi tasoisella videolla,oikeesti toimiva fm-lähetin,hyvä kaiutin ja soitin.iso akku jne.Taitaa olla jossain +200e hintaluokassa nykyään.
    Joku tomtom navikin maksaa vissiin saman verran
    [/quote
    Komppaan kyllä täysillä. Lumiat sai jäädä pöytälaatikkon, täysin epäkelpo mun tarpeisiin. N8 nyt käytössä ja Toimiii ja Hyvin, liikun paljon ulkosaaristossa vaihtelevissa keleissä, ja kamerat aina hollilla Nikon 5000D eri putkilla ja Olympus SZ-30MR toisena ns pokkarina. Niin kyllä on välillä tullut ihmeteltyä N8 kameraa kun vertailun vuoksi on näppäilyt kaikilla samasta aiheesta kuvia, Todella hyvä!
    Sanoisin että paras tavallisen taapertajan puhelin Nokialta, ja viellä plussaa Akun kesto ja roikkuu 3g:ssä todella hyvin tuolla verkkojen katveessa. Ja jos joku tarjoo kannatta ostaa. Must ostos!
    Eli ISO Kiitos Suomi Nokialle tästä. Muusta "paskasta " olenkin sitten erimieltä
    Minulla on tuollainen N8 ja aika tyytyväinen olen siihen ollut. Yksi asia kyseisessä luurissa kuitenkin rassaa.. eli tuo näppäinlukko. Eli kun soittaa tai vastaa niin näppäinlukko täytyy "kesken puhelun" laittaa päälle ...Eli tietääkö joku saisiko tuon näppäinlukon toimimaan automaattisesti esim. kun vastaa puhelimeen tai puhelu on yhdistynyt? Käyttöohjeista en ole apua ongelmaan löytänyt.

     
     
  7. #267

    Vs: Kännykät

    Ei kyl oikeesti oo huono puhelin tää SGS3. Ei ollu huono n9, mut vähä turhan kapee sovellustarjonta... omenavehkeitä ei tälle mäjelle tuu!

     
     
  8. #268

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Minulla on tuollainen N8 ja aika tyytyväinen olen siihen ollut. Yksi asia kyseisessä luurissa kuitenkin rassaa.. eli tuo näppäinlukko. Eli kun soittaa tai vastaa niin näppäinlukko täytyy "kesken puhelun" laittaa päälle ...Eli tietääkö joku saisiko tuon näppäinlukon toimimaan automaattisesti esim. kun vastaa puhelimeen tai puhelu on yhdistynyt? Käyttöohjeista en ole apua ongelmaan löytänyt.
    Niin tarkoitatko että näyttö jää päälle puhelun aikana vaikka nostat sen korvalle? Oikeassa yläkulmassa on se sensori jonka pitäisi sulkea näytön aina puhelun aikana ettei poskella painele mitä sattuu. Soita testi puhelu ja kokeile peittää kädellä se nurkka. Jos ei näyttö pimene, huoltoon pitää viedä

     
     
  9. #269

    Vs: Kännykät

    ^Mulla oli ennen S3:sta juurikin tuo Nokian N8 ja belle oli päivitetty, en kyllä voi kovin paljon kehua kyseistä puhelinta. Kaatuili sillointällöin ja ohjelmat tökki välissä ihan huolella. Kamera aivan loistava kännykameraksi, todella hyviä kuvia sai aikaiseksi. Symbian softasta ei ole oikeen mitään hyvää sanottavaa.

    Huollossa kävi ennen ku vuosi tuli täyteen, näppäilukon nappi jäi jumiin. Päivittivät samalla huollossa uuden softan siihen mutta annoin puhelimen pojalle, josko nyt toimii kunnolla.

     
     
  10. #270

    Vs: Kännykät

    Sinulle on vaan sattunut maanantai versio
    Näppäinlukon toimivuuden voi tosiaan kokeilla peittämällä kädellä sen oikean yläkulman.

     
     
  11. #271

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    ^Mulla oli ennen S3:sta juurikin tuo Nokian N8 ja belle oli päivitetty, en kyllä voi kovin paljon kehua kyseistä puhelinta. Kaatuili sillointällöin ja ohjelmat tökki välissä ihan huolella. Kamera aivan loistava kännykameraksi, todella hyviä kuvia sai aikaiseksi. Symbian softasta ei ole oikeen mitään hyvää sanottavaa.

    Huollossa kävi ennen ku vuosi tuli täyteen, näppäilukon nappi jäi jumiin. Päivittivät samalla huollossa uuden softan siihen mutta annoin puhelimen pojalle, josko nyt toimii kunnolla.
    Mullakin vaihtunui N8 - S3. Mulla toimi ihan ok. Kyllä sen välistä jumiin sai, mutta perus hyvää Nokia laatua.
    Symbianin saa helposti takkuiseksi(päivitykset ja ohjelmat sekoittaa) ja vaatii hard resetin.

     
     
  12. #272

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wilbert Näytä viesti
    Rootatulla DesireZ:lla mennään täällä, on hyvä ja pari vuotta vanha jo. Eikä taida puhelin vaihtua, ennen kuin markkinoille tulee uusi laadukas rautanäppiksellä varustettu Android. On screen - näppis ei vaan sovi mulle.
    Nojoo. Kävi sitten vanhanaikaiset :-[.

    Menin kokeilemaan naapurin SIII:sta, ja ennen kaikkea sillä kirjoittamista. Tilasin sitten samanlaisen itsellekin vanhan Zetan tilalle.
    Rootata tarvinnee ensihypistelyjen jälkeen.

     
     
  13. #273
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Kännykät

    No niin arvon kööri.

    HALP!
    Nyt on sitten Sampan S3 onnistuneesti paskottu etulasin osalta ja huoltoon en vie, kun maksaa nopeasti googleteltuna ~250€. Teen siis itse ja säästän? Tai sitten toi hajoaa kokonaan tietenkin.

    Katselin tuolta ebayn ihmemaailmasta noita klaseja ja kysynkin nyt, että kumpi näistä nyt pitäisi hommata:

    tämä?
    http://www.ebay.com/itm/Screen-Glass...item2a229861a4

    vaiko sittenkin tämä?
    http://www.ebay.com/itm/Original-Out...item27caf2bdfc
    Noissahan ei muuta eroa ole, kuin että tuon alemman linkin mukana on joku kaapeli. Mulla siis näyttö pelaa ihan kuin pitääkin, mutta on siis säröillä ja halkeamilla.
    HALP!

     
     
  14. #274
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tervajoki
    Viestit
    58

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    No niin arvon kööri.

    HALP!
    Nyt on sitten Sampan S3 onnistuneesti paskottu etulasin osalta ja huoltoon en vie, kun maksaa nopeasti googleteltuna ~250€. Teen siis itse ja säästän? Tai sitten toi hajoaa kokonaan tietenkin.

    Katselin tuolta ebayn ihmemaailmasta noita klaseja ja kysynkin nyt, että kumpi näistä nyt pitäisi hommata:

    tämä?
    http://www.ebay.com/itm/Screen-Glass...item2a229861a4

    vaiko sittenkin tämä?
    http://www.ebay.com/itm/Original-Out...item27caf2bdfc
    Noissahan ei muuta eroa ole, kuin että tuon alemman linkin mukana on joku kaapeli. Mulla siis näyttö pelaa ihan kuin pitääkin, mutta on siis säröillä ja halkeamilla.
    HALP!

    http://www.optimashop.fi/index.php?o...sed&Itemid=104

    Koitas tuolta kysäistä näytön vaihtoa...

     
     
  15. #275
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jepulis Näytä viesti

    http://www.optimashop.fi/index.php?o...sed&Itemid=104

    Koitas tuolta kysäistä näytön vaihtoa...
    No enpäs kysele, kun tuolla se on juurikin se 256€.

     
     
  16. #276
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tervajoki
    Viestit
    58

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    No enpäs kysele, kun tuolla se on juurikin se 256€.
    Eikö toi 60€ kamppanja oo enää voimas?

     
     
  17. #277
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Kännykät

    No prkl. Enpä mokomaa huomannut, täytyypä ottaa tuonne päin yhteyttä! Tänks!

    Mutta saatuohon alkuperäiseenkin kysymykseen vasta, ken vastauksen tietää.

     
     
  18. #278

    Vs: Kännykät

    Luulenpa, että tuo piuhallinen kannattaa tilata. Vähemmän säätö, kun ei tarvi vanhasta alkaa irrottelemaan tuota ja ei edes tiedä lähteekö se irti miten.

    Olipas kyllä halpa tuo klasi. Voisi vaikka tilata varalle jos onnistuu rikkomaan omasta.

     
     
  19. #279
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Re: Kännykät

    Nokun mulla kävi mielessä sekin, että olisikohan tuo piuhan pätkä uutta näyttöä varten, joka mulla on siis ihan kunnossa. Enpä tiedä. Vaikeeta on.

     
     
  20. #280

    Vs: Re: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Nokun mulla kävi mielessä sekin, että olisikohan tuo piuhan pätkä uutta näyttöä varten, joka mulla on siis ihan kunnossa. Enpä tiedä. Vaikeeta on.
    Eiköhän tuo piuha ole kosketusnäyttöä varten. Ota se kun hinta eroa ei ole paljon mitään.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •