Sivu 13 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3910111213141516172363113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #241
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Onko kellään kokemuksia tuosta Samsung Galaxy Xcoverista?
    Miksi Galaxy, jos haet perusluuria?

    Eikö parempi olisi esim:
    http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...itu-3G-puhelin
    taikka joku muu XCover-sarjan luuri?

     
     
  2. #242
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Aika hyvin noi nykyiset Nokiat on saanu täystyrmäyksen meidän työpaikalla työpuhelimina. Kaikki ovat vaihtaneet kuukauden sisään johonkin Samsungin Galaxy-malliin
    noh galaxy mulla just nyt on.
    onhan tuo viihdyttävä (nintendo)mut mä en noita peli juttuja niinkään arvosta ja akun kesto on lähinnä huono vitsi.jos jotain oikeasti hyvää tosta hakee niin siinä toimii QQ loistavasti.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  3. #243

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti
    Miksi Galaxy, jos haet perusluuria?

    Eikö parempi olisi esim:
    http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...itu-3G-puhelin
    taikka joku muu XCover-sarjan luuri?
    Kosketusnäyttö olis kiva, ja optio tulevaisuudessa erilaisten aplikaatioiden käyttämisestä innostumiselle. :P
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  4. #244
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Uusi kännykkä pitäisi ostaa nykyisen Nokian tilalle. Alkanut vaihtelemaan soittoääniä itsekseen yms. kivaa :
    Parisen saturaista vois varmaan uuteen matkapuhelimeen uhrata, mutta ei ole harmainta hajua että mikä olisi paras valinta tuossa hintaluokassa.

    Pitäis olla puhelin josta löytyy seuraavat ominaisuudet:
    1) Mahdollisuus soittaa ja vastata puheluihin
    2) Mahdollisuus lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä
    3) Akku kestää min. 3 vuorokautta per lataus
    Nokian 3310. Akku kestää pari kuukautta eikä varmasti mene rikki kun putoaa pöydältä. Ei mitään hienouksia mutta toimii. Ei varmasti lagaa tai sekoile.

    Jos jotain uudempaa mieleit niin voisin C6 käyttäjänä siositella sitä. Melko simppeli kosketusnäyttöpuhelin, 8Mpix kameralla, akkukesto normikäytössä n. 4-5 päivää. Toisin kuin nämä äly"puhelimet" yleensä, tämä on oikeasti puhelimen kokoinen (3,2" näyttö) ja kestävä. Lisäksi mahdollisuudet hyväksikäyttää interwebbiä, videopuheluita yms yms.

    249,90e näyttäs olevan verkkokauppa.comissa.

    e. C6 -01 siis.

     
     
  5. #245

    Vs: Kännykät



    Tommosella porskutteli Sössö vielä viime vuoden loppupuolella. Alkuperäisen 3210-mallin jälkeen paras puhelin minkä olen omistanut. Tilalle tuli sitten Nokian C2-02 joka on ollut yksi pirun piikki takamuksessani ostohetkestä lähtien... Että sen siitä saa kun tukee nimellisesti suomalaista.

    Mutta lueskelinpa tuossa älypuhelimien toiminnasta Elisan/Saunalahden verkossa.. Ei mitään rohkaisevaa luettavaa. Puhelut ei tuu perille, pätkii jatkuvalla syötöllä.

    Joopa joo.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  6. #246
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Mutta lueskelinpa tuossa älypuhelimien toiminnasta Elisan/Saunalahden verkossa.. Ei mitään rohkaisevaa luettavaa. Puhelut ei tuu perille, pätkii jatkuvalla syötöllä.
    Tuo ensimmäinen taitaapi olla enemmänkin kiinni puhelinverkoista kuin itse vastaanottimista? En tosin paremmin tiedä, mutta luulisin.. Mutta joo, pätkiihän ne. Siihen täytyy joko tottua tai kääntyä armeijan kenttäpuhelimen puoleen. Ei pätki.

     
     
  7. #247

    Vs: Kännykät

    Noilla operaattorien kuuluvuus kartoilla voi käytännössä ns pyyhkäistä,hiton hyvä että esim mokkuloita voi nykyään kokeilla sen 14pv.Muutin ja siihen asti dna toimi niin mokkulassa kuin kännyssäkin ok,totuus oli kuitenkin muuton jälkeen se että luurissa on nyt 0-1 tolppaa ja mokkula vaihtelee edge/gprs tilassa.Käytännössä siis käyttökelvoton.
    Kartan mukaan pitäis toimia 3g.Toisena liittymänä on saunalahti ja mokkula repii 4mb nopeudella ja täysillä tolpila kun kartan mukaan pitäis olla nippa nappa.
    Jos ihan oikesti haluaa pienellä rahalla parasti mitä saa niin nokian n8 belle päivityksellä on mielestäni must ostos,päivittyvä navigaattori,12mp kameralla ja hdmi tasoisella videolla,oikeesti toimiva fm-lähetin,hyvä kaiutin ja soitin.iso akku jne.Taitaa olla jossain +200e hintaluokassa nykyään.
    Joku tomtom navikin maksaa vissiin saman verran

     
     
  8. #248
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Tuo ensimmäinen taitaapi olla enemmänkin kiinni puhelinverkoista kuin itse vastaanottimista? En tosin paremmin tiedä, mutta luulisin.. Mutta joo, pätkiihän ne. Siihen täytyy joko tottua tai kääntyä armeijan kenttäpuhelimen puoleen. Ei pätki.
    Venttiseiska marssiantennilla ja kylkeen Nokian sanla nii voi tekstariaki laittaa.

    Itellä ollut reilu pari kuukautta SGS3 ja ei voi kyllä moittia. Aika sopivan kokoinen omaan käteen ja toimii niin kuin luvattu. Ainut mikä vähän hirvittää on kestävyys jos sattuu tippumaan. Ainakin mitä olen netistä lueskellut niin aika herkästi lasi menee halki jos sopivassa kulmassa tippuu, kun se ulottuu reunoihin asti.

     
     
  9. #249

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Tuo ensimmäinen taitaapi olla enemmänkin kiinni puhelinverkoista kuin itse vastaanottimista? En tosin paremmin tiedä, mutta luulisin.. Mutta joo, pätkiihän ne. Siihen täytyy joko tottua tai kääntyä armeijan kenttäpuhelimen puoleen. Ei pätki.
    Taitaa olla tässä tapauksessa kyse Androidin ja Sauniksen verkon yhteensopimattomuudesta, ainakin mikäli keskusteluihin ja johtopäätöksiin on uskominen. Jotain yhteyksien priorisoimisesta puhuivat tms.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283

    Vs: Kännykät

    HTC:n Sensation löytyy taskusta ja piakkoin on aika päivitellä se HTC One X. Ainut missä häviää SGS3lle on näytön koko ja se omasta mielestä positiivista. Muuten pieksee spekseillään. Käyttötuntumakaan ei ole niin natiseva ja muovinen.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  11. #251

    Vs: Kännykät

    Galaxy S2 tuli taloon. Kyllä mä ensikäpistelyjen perusteella pidän aivan hitosti.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  12. #252
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Kännykät

    SGS3 ollut pari viikkoa käytössä eikä valittamista. Koko ei ole ongelma eikä tämä mitäån natise. Takakansi tosiaan on paperinohut mutta ei sitä muuten huomaa kuin ottamalla irti. Naarmuuntumiselta ja pieniltä kolhuiltakin suojaa kansi joita saa ebaysta muutamalla eurolla, kumma että joku viitsii valittaa kun tulee naarmuja autonavaimista samassa taskussa.
    Akku kestää normikäyttöä pari päivää helposti. MB:n testissä s3 pesi muut akunkestollaan, olikohan se jotain 9,5 tuntia juutuupia putkeen.
    Se vaan harmittaa kun tuli tämä kytkynä otettua ja takuu loppuu siihen paikkaan kun roottaa vekottimen. Roottaamalla pääsis modifioimaan paljon laajemmin tai asentamaan custom romin. Aika juntti tämä sense nimittäin. Desiressäkin mulla oli pipari vaikkei htc juuri välitä päivityksiin panostaa, onneksi löytyi GingerVillain...
    Eli ihan tyytyväinen olen ja androidissa pysyn.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  13. #253
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Re: Kännykät

    Asuksen Padfone ollu siitä asti kun se suomessa julkastiin. Pirun tyytyväinen oon ollu, suosittelen.

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  14. #254
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Kännykät

    Lumia 800 ja ihan ok luuri =)



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  15. #255

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Se vaan harmittaa kun tuli tämä kytkynä otettua ja takuu loppuu siihen paikkaan kun roottaa vekottimen. Roottaamalla pääsis modifioimaan paljon laajemmin tai asentamaan custom romin. Aika juntti tämä sense nimittäin. Desiressäkin mulla oli pipari vaikkei htc juuri välitä päivityksiin panostaa, onneksi löytyi GingerVillain...
    Eli ihan tyytyväinen olen ja androidissa pysyn.
    Kyllä sen roottauksen voi tehdä. Sen pystyy helposti palauttamaan. Tuossa luurissa on fläshäys laskuri, joka kannattaa myös nollata jos pitää viedä huoltoon.

     
     
  16. #256

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Tuossa luurissa on fläshäys laskuri, joka kannattaa myös nollata jos pitää viedä huoltoon.
    Katoha vaa, enpäs ollu tietoinen moisesta. Kiitoksia, hyvä tietää jos joskus ruuttaa oman luurin.
    En harrasta tietokoneella surffailua, hoidan kaikki surffailut 10.1 Tabilla, joten pyydän jo etukäteen ymmärrystä mahdollisille kirjoitus ym postaus virheille.

     
     
  17. #257

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja VaperMan Näytä viesti
    Katoha vaa, enpäs ollu tietoinen moisesta. Kiitoksia, hyvä tietää jos joskus ruuttaa oman luurin.
    En minäkään oon mitää modauksia tehny tälle luurille. Ensimmäinen Android puhelin joten opettelemista riittää muutenkin.
    Tuli vaan tuo info jossain foorumilla vastaan kun meinasin rootata. En oo sitten jaksanut kun toimii ihan hyvin näinkin.

     
     
  18. #258

    Re: Kännykät

    Oli kans pakko tilata ensmäinen androidi, ko ei tuolle meegolle löydy kivoja ohjelmia...

     
     
  19. #259

    Vs: Kännykät

    Rootatulla DesireZ:lla mennään täällä, on hyvä ja pari vuotta vanha jo. Eikä taida puhelin vaihtua, ennen kuin markkinoille tulee uusi laadukas rautanäppiksellä varustettu Android. On screen - näppis ei vaan sovi mulle.

     
     
  20. #260
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Kännykät

    Vitosta ei tuu ihan heti mutta ios 6 on kyl kovasti ollukin jo odotuslistalla. Sa nähä onko sitte sen väärtti. iPhone 4s siis käytössä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •