Sivu 107 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75797103104105106107108109110111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,121 - 2,140 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #2121
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Okei. Parin tunnin ihmettelyn jälkeen en löydä sellaista sovellusta että jos mulla on tiedossa paikan koordinaatit niin mikä on sellainen sovellus että voin ne koordinaatit siihen näppäillä ja sitten se mut ohjaa siihen paikkaan? TomTom navigaattorisovelluksesta en sellaista mahdollisuutta löytänyt. Olisi hyvä jos sovellus olisi sellainen että se voisi viedä minut koordinaattipaikkaan sekä kävellen että autolla...

     
     
  2. #2122
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Okei. Parin tunnin ihmettelyn jälkeen en löydä sellaista sovellusta että jos mulla on tiedossa paikan koordinaatit niin mikä on sellainen sovellus että voin ne koordinaatit siihen näppäillä ja sitten se mut ohjaa siihen paikkaan? TomTom navigaattorisovelluksesta en sellaista mahdollisuutta löytänyt. Olisi hyvä jos sovellus olisi sellainen että se voisi viedä minut koordinaattipaikkaan sekä kävellen että autolla...
    Google maps? Pitäis olla kännykässä vakiona.. Hakukenttään voi syöttää koordinaatit ja sen pitäis opastaa perille nykyisestä paikasta, tosin jos paikka on jossain korvessa, niin ei ehkä onnistu.
    Meinaatko geokätköilyä harrastaa?

    Edittiä.. Jos koordinaatit on keskellä korpea, niin maps ohjaa vain lähimpään kohtaan, jossa on tie..

     
     
  3. #2123
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Okei. Parin tunnin ihmettelyn jälkeen en löydä sellaista sovellusta että jos mulla on tiedossa paikan koordinaatit niin mikä on sellainen sovellus että voin ne koordinaatit siihen näppäillä ja sitten se mut ohjaa siihen paikkaan? TomTom navigaattorisovelluksesta en sellaista mahdollisuutta löytänyt. Olisi hyvä jos sovellus olisi sellainen että se voisi viedä minut koordinaattipaikkaan sekä kävellen että autolla...
    Enpäs ole ihan satavarma, kun ei ole koordinaateilla tarvinnut intin jälkeen navigoida. Mutta eikös ihan perus Google-mapsilla voi hakea paikkaa koordinaattien mukaan? Ainakin paikkahaussa se näyttää osoitteen lisäksi koordinaatit, mutta osaako sitten puhelinsovellus samaa homma, sitä en tiedä.

    Edit: Propsit Arskaxx:lle.

     
     
  4. #2124
    Eiköhän navigaattori osaa, naputtelee koordinaatit osoitekenttään?

     
     
  5. #2125
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Google maps? Pitäis olla kännykässä vakiona.. Hakukenttään voi syöttää koordinaatit ja sen pitäis opastaa perille nykyisestä paikasta, tosin jos paikka on jossain korvessa, niin ei ehkä onnistu.
    Meinaatko geokätköilyä harrastaa?

    Edittiä.. Jos koordinaatit on keskellä korpea, niin maps ohjaa vain lähimpään kohtaan, jossa on tie..
    Tähän tulee että: Sijaintisi- valitse määränpää. Jos alan tähän määränpäähän koordinaattinumeroita laittaa niin ei tämä ymmärrä? Haluaa kadunnimen... Mitä MÄ en nyt taas ymmärrä... Pää hajoaa näiden "älykoneiden" kanssa

     
     
  6. #2126
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tähän tulee että: Sijaintisi- valitse määränpää. Jos alan tähän määränpäähän koordinaattinumeroita laittaa niin ei tämä ymmärrä? Haluaa kadunnimen... Mitä MÄ en nyt taas ymmärrä... Pää hajoaa näiden "älykoneiden" kanssa
    Mä laitoin koordinaatit ihan tohon hakuun, missä lukee kokeile ym.
    Screenshot_20170224-214302.jpg

    Ja koordinaatit tossa muodossa.
    Screenshot at 2017-02-24 21:44:27.png
    Ja sit painoin aloita kohdasta, niin tuuppas reitin tai kaksikin mulle

     
     
  7. #2127
    Naviconista löytyy aseta erikoiskohde, josta löytyy sitten koordinaatit kohta. Ihan valikon kautta, joten varmaan tomtomissakin on tämä mahdollisuus

     
     
  8. #2128
    Syötä kohde-> erikoiskohde-> koordinaatit

     
     
  9. #2129
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tässä benjille vielä jos sulla on tuo tomtom go mobile ??
    Screenshot at 2017-02-24 21:57:37.jpg
    Screenshot at 2017-02-24 21:57:51.jpg

     
     
  10. #2130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Okei. Parin tunnin ihmettelyn jälkeen en löydä sellaista sovellusta että jos mulla on tiedossa paikan koordinaatit niin mikä on sellainen sovellus että voin ne koordinaatit siihen näppäillä ja sitten se mut ohjaa siihen paikkaan? TomTom navigaattorisovelluksesta en sellaista mahdollisuutta löytänyt. Olisi hyvä jos sovellus olisi sellainen että se voisi viedä minut koordinaattipaikkaan sekä kävellen että autolla...
    Appseja löyty jonkin verran jossa koordinaatteja voi käyttää. Esim Google playihin kun kirjoittaa gps coordinates niin löyty muutama. Arvosteluita sitten lukemaan onko hyvät.
    Joku Karttakoordinaatit appsissa oli hyvät arvostelut.
    En mä tiedä mut oisko tästä nyt jotain apua?

     
     
  11. #2131
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kiitoksia kaikille! Koko iltahan tässä meni... vanhalla päänupilla. Mutta nyt osaan löytää TomTomilla ja myös tuolla "karttakoordinaatit" sovelluksella perille.

     
     
  12. #2132
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tuli haettua kännykkä huollosta ja meni tytöllä vähän plasmat sekaisin kun vein sen ruusun

     
     
  13. #2133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tuli haettua kännykkä huollosta ja meni tytöllä vähän plasmat sekaisin kun vein sen ruusun
    Tästähän voi kehkeytyä vielä jotain kaunista

     
     
  14. #2134
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Tuli haettua kännykkä huollosta ja meni tytöllä vähän plasmat sekaisin kun vein sen ruusun
    Minkä värisen? Punainen tietää menoa.
    .....tai sitten ei.®

     
     
  15. #2135
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Minkä värisen? Punainen tietää menoa.
    Tummanpunaisen... Mutta asiasta seuraavaan... Nyt alkaa taas kohta taas tukka lähteä päästä kun en pääse sisään c:geoon (ei hyväksy käyttäjätunnusta taikka salasanaa) ja kun vahingossa jotenkin pääsen välillä sisään tuohon ohjelmaan niin herjaa ettei käytettävissä offline tilassa. Myöskin äsken koitin sellaista palvelua että jos puhelimen hävittää, niin sen voi paikantaa. No se palvelu ei löydä puhelintani? Siinä palvelussa lukee että viimeksi online tilassa eilen. Mikä hiton offline tila tässä puhelimessa on päällä? ARGHHH! Mobiilidata on ainakin päällä ja nettii pääsen... menee hermo. Samsung A3

     
     
  16. #2136
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    No lähti tää c:geo nyt pelittämään... Mutta tää android device manager tässä pöytätietokoneessa ei pysty löytämään puhelinta kun se on kuulemma offline tilassa? Elikkä koitan nyt tätä tietokoneohjelmaa siksi että jos hävitän puhelimeni niin voisin yrittää paikantaa sen... Mutta ei onnistu paikantamaan?

     
     
  17. #2137
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No lähti tää c:geo nyt pelittämään... Mutta tää android device manager tässä pöytätietokoneessa ei pysty löytämään puhelinta kun se on kuulemma offline tilassa? Elikkä koitan nyt tätä tietokoneohjelmaa siksi että jos hävitän puhelimeni niin voisin yrittää paikantaa sen... Mutta ei onnistu paikantamaan?
    Onko sulla puhelimen asetuksista etäpaikannus sallittu???
    Puhelimesta asetukset-->Google-->Tietoturva-->Device manager näin siis mun luurissa, sulla voi olla eri paikassa...

     
     
  18. #2138
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Onko sulla puhelimen asetuksista etäpaikannus sallittu???
    Puhelimesta asetukset-->Google-->Tietoturva-->Device manager näin siis mun luurissa, sulla voi olla eri paikassa...
    Kiitos neuvosta. Ei oo mun puhelimessa samalla lailla, mutta tiedänpähän nyt mistä on kyse ja voin koittaa etsiä jostain tuon etäpaikannus sallittu kohdan. Kiitos tästä! Mutta... Jos sallin tuon etäpaikannuksen niin voiko kuka tahansa myös paikantaa minut jollain ohjelmalla? En siis halua että mahdollinen tuleva exä on exä siksi että kun väitän meneväni kalaan, hän paikantaakin minun kännykkäni baarista...

     
     
  19. #2139
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kiitos neuvosta. Ei oo mun puhelimessa samalla lailla, mutta tiedänpähän nyt mistä on kyse ja voin koittaa etsiä jostain tuon etäpaikannus sallittu kohdan. Kiitos tästä! Mutta... Jos sallin tuon etäpaikannuksen niin voiko kuka tahansa myös paikantaa minut jollain ohjelmalla? En siis halua että mahdollinen tuleva exä on exä siksi että kun väitän meneväni kalaan, hän paikantaakin minun kännykkäni baarista...
    Ei pitäis olla mahdollista, ellei tuleva exä tiedä sun gmailin tunnareita
    Voihan sulla olla joku muukin säätö pielessä, mut tuo etäpaikannus nyt ekana tuli mieleen

    Mulla Android 6.01 versio ja kuvassa näkyy asetukset..

    Screenshot_20170302-153225.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 02.03.17 kello 15:40.

     
     
  20. #2140
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    6.01 versio on mullakin mutta tässä Samsung A3:ssa tuo on jossain muualla piilossa. Sulla ilmeisesti Huawein puhelin?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •