Sivu 103 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3539399100101102103104105106107113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,041 - 2,060 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #2041
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Kyllä se muuten hyvä on. Hommaa siihen silikonikuori taikka se nahkalompakko niin auttaa noihin mun kertomiin ongelmiin, nappi/linssi jää vähän sitten sinne syvennykseen. Itse en tykkää tuosta lompakkomallista joten olen heittänyt sen pois.
    Muutaman päivän Honor 7 ollut ajossa, ja hintaansa nähden oikeinkin hyvä. Mun tarpeisiin tästä löytyy kaikki, ja vähän ylikin, mitä kännykältä odotankin. Edelliset luurit olleet Samppoja, joten hieman on hakemista, mikä löytyy mistäkin tai löytyykö ollenkaan...
    Parin kympin nahkalompakko tarttui lisäksi matkaan, suojaa ainakin näyttöä, sekä muutenkin kännykkää pieniltä kolhuilta.

    Kiitän vielä kaikkia vinkeistä/neuvoista, eipähän mennyt tämä ostos ainakaan pieleen suositusten takia.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #2042
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Sony tuomassa syksyn mallistoon aika messevät laitteet

    Tällaisia ovat Sonyn uudet Xperia XZ ja X Compact edeltäjiinsä verrattuina | Mobiili.fi

    Ainakin mua harmitti Compactin puuttuminen X-sarjasta, aina ollut lemppari. Kaikissa testeissä saanut todella hyvän vastaan oton ja akun kestoa on kehaistu parhaaksi ikinä
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  3. #2043
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Kyllästyin S7:aan edgeineen, ihan turha ostos. Muuten kai menis, mutta ilman suojakuoria käyttökelvoton ja niitteki kans hankala. Siis änkutosen kaivoin esiin ja taas pärjäilee! Entiä miksi tuon edgen edes...hypen uhri taidan olla.
    Onhan se nopea ja plaaplaa, kauheet speksit. Mutta käytettävyys...miumaun juttuja kaiketi, mutta me no like.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  4. #2044
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Itse hommasin juuri Oukitel K6000 Pro:n, tai no ylihuomenna on ilmeisesti näpeissä. Kohtuullinen kiinan "halpisluuri", jossa speksit omaan käyttöön sopivat - pelaamiset hoidellaan niille tarkoitetuilla vehkeillä.
    ...
    Muutaman päivän kokemuksella ei vielä valittamista, tuli sopivasti syntymäpäiväksi (torstai) kotiovelle. Sormenjälkitunnistinkin toimii sukkelaan eikä syö akkua niinkuin Elephonessa.
    Täytyy laittaa laturiin toista kertaa...



    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  5. #2045
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Olen tullut vanhaksi.... ilman sen kummempia selittelyjä, ostanko:
    iphone 6s 64
    iphone se 64
    iphone 7 32
    arvostan 3,5 mm liitintä, mutta kuinka paljon?

    kiitos näkemyksistä
    firman piikkiin....
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  6. #2046
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ota 6s 64gb. Järkivalinta. Denarilta 3v takuu.

    Oon itse nyt hiplannut XZ:aa vajaan viikon ja on tää jumalauta vekotin. Ihan törkee!
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #2047
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tuossa hyödyllinen Android ohjelma niille, joilla ei ole navigaattoria.
    Varoittaa kameratolpista, ruuhkista ym. Halutessa ilmoittaa, jos ajat ylinopeutta tai muistuttaa mikä nopeusrajoitus on just siinä kohtaa, missä ajat.

    https://play.google.com/store/apps/d...ms.android.map

     
     
  8. #2048
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä ostin Huawein Y6 pro:n. Mä en juurikaan käytä kännykkää netissä enkä pidä dataa päällä jne. Halusin siis kännykän jossa virta pysyy ja oon tähän tyytyväinen kun 7 päivää pärjään yhdellä latauksella. Toki sitten kun netissä käyttää niin akkua kuluu ihan erilailla mutta ei huonolta tämä vaikuta. Vaan ei mulla ole kokemusta tämän päivän koneista enkä tosiaan käytä netissä kuin tosi harvoin.

     
     
  9. #2049
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Tämä nyt menee hieman jälkiviisasteluksi mutta ehkä olisi kannattanut kysyä ensin täältä, itse olisin ehdottanut Honor 7 Liteä (Honor 5c) tuon tilalle. Ihan sen akkukeston kannalta.
    No joo, on siinä 0.2" isompi näyttö ja hurjat 1000mAh pienempi akku että voisi sitä olettaa että akkukesto on huonompi.
    Mutta se ero joka oikeasti merkitsee yllättävän paljon on se että tuon Honorin järjestelmäpiiri on valmistettu uudemmalla ja pienemmällä valmistusprosessilla jolloin myös itse virrankulutus on pienempi.
    Puhumattakaan siitä kuinka paljon nopeampi kyseinen järjestelmäpiiri on, ei "mullon nopeempi luuri" mielessä vaan toisin esille vain sen yksinkertaisen faktan että nopeampi ja vähävirtaisempi prosessori X tekee asian A nopeammin ja energiatehokkaammin kuin hitaampi ja enemmän kuluttava prosessori Y. Kts. "race to sleep" konsepti.
    Ehkäpä se Y6 Pro nipin napin jaksaa päivän tai pari kauemman puhtaassa idlailussa kiitokset brute force strategian akkukapasiteetin suhteen mutta uskoisin ettei se siinä satunnaisessa, päivittäisessä käytössä sitten pysykään perässä. Varsinkin kun lyödään se mobiilidata päälle ja vanhemmalla, enemmän kuluttavalla prosessilla valmistettu modeemi alkaa siirtämään dataa verkosta sisään/ulos.. Ja vaikkei data olisikaan päällä niin roikkuu se enemmän kuluttava modeemi silti tolpassa kiinni 24/7 ellet heitä luuria lentokonemoodiin.

    Eikä kyseinen Y6 Pro luuri todennäköisesti ole saamassa päivitystä Android 6.0 vaahtokarkkiin kun ei ole Huawein suunnasta mitään sellaista kuulunut vieläkään ja vasta tästä vuodesta eteenpäin lupasivat toimittaa 24kk ajan päivityksiä. Honor 7 Litessä on jo vaahtokarkki sisällä ja kun luuri on julkaistu tänä vuonna niin tulee se myös saamaan Android 7.0 Nougatin, olettaen siis että Huawei/Honor pitää lupauksistaan kiinni.


    Asiasta kukkaruukkuun, kävin tuossa maanantaina hakemassa siskolle Xcover 3:n. Olisin mieluummin tuon Honor 7 Liten sille laittanut mutta kun halusi kestävämmän luurin niin toivotaan nyt että tuo on sellainen.
    Oli kyllä varmaan pienoinen kulttuurishokki siirtyä Z3 Compactista siihen..
    Mutta ihan pätevä luuri se oli mitä nyt vähän siinä räpläilin valikkoja läpi ja vilkaisin kameraa jne. Vaahtokarkki kyllä auttanee asiaa jonkin verran.
    Sisäinen tallennustila (4Gt/8Gt käytettävissä) nyt tietenkin on ihan täysi vitsi vuonna 2016 mutta ei se niin vakavaa ole, sentään muistikortti paikka löytyy joka onkin jo kovaa vauhtia tulossa briteistä.
    GPS:n 3D lukituskin toimi lähes yhtä nopeasti ilman A-GPS apua kuin mitä melkein 4x kalliimmalla HTC 10:llä, tarkkuus tietenkin oli luokkaa kivenheitto eikä luuri reagoinut mitenkään ees taas heilutteluun kuten tuo kymppini tai kolme vuotta vanha HTC M7, kävellessäkin näytti 0km/h. Pitänee vilkaista paremmalla ajalla vähän tarkemmin onko se GPS täysi susi esim kaupunki ajelu vauhdissa.

    MrDelirium, sinulla taisi olla jotain kytköksiä DNA:han? Osaatko sanoa miksi sielläkin myydään Xcover 3:sta edelleen tuota "antiikkista" G388F versiota kun G389F ("Value Edition") sis. vaahtokarkki on ollut markkinoilla jo melkein puoli vuotta? Surinalla tuota sentään näkyy olevan ja idioottina tietenkin unohdin vilkaista mikä sen hinta siellä oli ennenkuin kävin Gigantista hakemassa, oh well parikymppiä sinne tai tänne.
    Ellei sitten tuotetiedoissa ole virhe. Elisallakin näytti olevan G388F versio myynnissä.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  10. #2050
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti


    SNIPS


    MrDelirium, sinulla taisi olla jotain kytköksiä DNA:han? Osaatko sanoa miksi sielläkin myydään Xcover 3:sta edelleen tuota "antiikkista" G388F versiota kun G389F ("Value Edition") sis. vaahtokarkki on ollut markkinoilla jo melkein puoli vuotta? Surinalla tuota sentään näkyy olevan ja idioottina tietenkin unohdin vilkaista mikä sen hinta siellä oli ennenkuin kävin Gigantista hakemassa, oh well parikymppiä sinne tai tänne.
    Ellei sitten tuotetiedoissa ole virhe. Elisallakin näytti olevan G388F versio myynnissä.
    Näin myyjätasolla, niin ei tuota hirveästi ole tullut myytyä. Vaikka nyt sen kysyntä on kasvanut jonkun hitusen, kun Sony lopetti halpojen vesitiiviiden laitteiden tekemisen (Ei sillä, sama rakenne niillä edelleen on, niitä ei vain speksata enää) mutta pääasiassa syynä on tuo kysyntä. Ei nähty järkeä ottaa seuraavaa mallia listalle.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #2051
    Xperia z3 ruvennu takkuilemaa sammuilee itestään ja näytöstä ei välillä näy mitään. Sitten rupesin pohtimaan että perkele onkohan takuu voimassa.. kuittia en löytänyt mistään mut sitten selasin puhelimen tietoja löyty tämmönen ->

    yq7Z.jpg

    Eikös toi tieto sit pidä paikkaansa että takuu on vielä voimassa eli otan vain yhteyttä kauppaan mistä ostin ja laitan tiedot menemään sinne?
    Vape till you drop

     
     
  12. #2052
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulle tulee joka päivä Vippi.fi:stä yksi tekstiviesti vähintään samasta jostain 40 euron lainatarjouksesta. Onkos mun puhelimessa pöpö? Mulla eka älykännykkä käytössä nyt ollut ehkä kuukauden verran. Pitääkö mun ottaa siihen joku viruksentorjuntaohjelma?

     
     
  13. #2053
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle tulee joka päivä Vippi.fi:stä yksi tekstiviesti vähintään samasta jostain 40 euron lainatarjouksesta. Onkos mun puhelimessa pöpö? Mulla eka älykännykkä käytössä nyt ollut ehkä kuukauden verran. Pitääkö mun ottaa siihen joku viruksentorjuntaohjelma?

    Kokeile ensin tuota:
    Miten saan estettyä markkinointiviestit?

    Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@vippi.fi ja pyytää markkinointikieltoa. Esto astuu heti voimaan!

     
     
  14. #2054
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kokeile ensin tuota:
    Miten saan estettyä markkinointiviestit?

    Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 219 5500 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@vippi.fi ja pyytää markkinointikieltoa. Esto astuu heti voimaan!
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle tulee joka päivä Vippi.fi:stä yksi tekstiviesti vähintään samasta jostain 40 euron lainatarjouksesta. Onkos mun puhelimessa pöpö? Mulla eka älykännykkä käytössä nyt ollut ehkä kuukauden verran. Pitääkö mun ottaa siihen joku viruksentorjuntaohjelma?
    Olikoha maistraatista vai väestörekisterikeskuksen sivuilta saat suoramarkkinointi yms kiellon otettua itelles. Joku sano että o voimassa 5v kerrallaan, ite tein ilmotukset joskus 10v sitte, ja ihan muutama myyjä o sen jälkeen enää soitellu.

    Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  15. #2055
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Olikoha maistraatista vai väestörekisterikeskuksen sivuilta saat suoramarkkinointi yms kiellon otettua itelles. Joku sano että o voimassa 5v kerrallaan, ite tein ilmotukset joskus 10v sitte, ja ihan muutama myyjä o sen jälkeen enää soitellu.

    Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
    Mä joskus soitin tonne ja kummasti väheni puhelinmyynti

    Kieltopalvelut

    Elisa kyl lähettää tekstareita välillä, mut oon antanu niille luvan...

     
     
  16. #2056
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Heti tuli vastaus sähköpostiin että kielto on voimassa. Kiitos!

     
     
  17. #2057
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Speedballl Näytä viesti
    Xperia z3 ruvennu takkuilemaa sammuilee itestään ja näytöstä ei välillä näy mitään. Sitten rupesin pohtimaan että perkele onkohan takuu voimassa.. kuittia en löytänyt mistään mut sitten selasin puhelimen tietoja löyty tämmönen ->

    yq7Z.jpg

    Eikös toi tieto sit pidä paikkaansa että takuu on vielä voimassa eli otan vain yhteyttä kauppaan mistä ostin ja laitan tiedot menemään sinne?
    Kannattaa kysyä kaupasta, mistä on ostettu et onko takuu voimassa. Toi luurin oma softa kun voi olla nollattu jne.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #2058
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Tuohan nyt menee IMEI:n perusteella ja jos Sonyn tietokannasta saadun tiedon mukaan kyseisellä IMEI:llä takuu on voimassa Sonyn puolesta 28.2.2017 asti niin silloin se takuu on voimassa Sonyn puolesta 28.2.2017.
    Eri asia mitä se sitten myyjän puolesta on. Mutta luurilla joka tapauksessa on takuu voimassa vähintään valmistajalta.
    Jos luuri ostettu joltain operaattorilta tai Gigantista tjsp ja takuu on edelleen heiltä voimassa niin marssit sinne myymälään.
    Jossei ole enää myyjän puolesta takuu voimassa niin ottaisin suoraan Mobylifeen yhteyttä, he kun taitavat kaikki noiden Sonyjen huollot tehdä Suomessa.

    Varmista sitten että luurissa ei ole mitään ulkoisia, näkyviä vaurioita, esim rungossa jotain nikkejä joistain mahdollisista kolhuista tjsp. Siinä kohtaa voit takuun unohtaa. Nimim. kokemusta on.
    Sekä kurkistat SD/SIM ja/tai USB luukkujen taakse minkä näköiset LDI:t (liquid damage indicator, vesivahinko indikaattori) on. Jos yksikin helottaa pinkkinä/punaisena niin voit unohtaa takuun.
    Ja ennenkuin jätät tai lähetät huoltoon niin kuvaat luurin jokaisesta mahdollisesta kulmasta (myös niistä luukkujen takana olevista vesivahinko indikaattoreista!) että missä kunnossa lähetetty huoltoon ettei luuri sitten tule takaisin kera viestin "mutkalla, maksa nönnönnöö tai palautetaan laskun kera" tai vesivahinko ei takuuta.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  19. #2059
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    SCF on Sonyn valtuuttama huoltoputiikki. Toki muutkin noita tekee.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #2060
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Tuohan nyt menee IMEI:n perusteella ja jos Sonyn tietokannasta saadun tiedon mukaan kyseisellä IMEI:llä takuu on voimassa Sonyn puolesta 28.2.2017 asti niin silloin se takuu on voimassa Sonyn puolesta 28.2.2017.
    Eri asia mitä se sitten myyjän puolesta on. Mutta luurilla joka tapauksessa on takuu voimassa vähintään valmistajalta.
    Jos luuri ostettu joltain operaattorilta tai Gigantista tjsp ja takuu on edelleen heiltä voimassa niin marssit sinne myymälään.
    Jossei ole enää myyjän puolesta takuu voimassa niin ottaisin suoraan Mobylifeen yhteyttä, he kun taitavat kaikki noiden Sonyjen huollot tehdä Suomessa.

    Varmista sitten että luurissa ei ole mitään ulkoisia, näkyviä vaurioita, esim rungossa jotain nikkejä joistain mahdollisista kolhuista tjsp. Siinä kohtaa voit takuun unohtaa. Nimim. kokemusta on.
    Sekä kurkistat SD/SIM ja/tai USB luukkujen taakse minkä näköiset LDI:t (liquid damage indicator, vesivahinko indikaattori) on. Jos yksikin helottaa pinkkinä/punaisena niin voit unohtaa takuun.
    Ja ennenkuin jätät tai lähetät huoltoon niin kuvaat luurin jokaisesta mahdollisesta kulmasta (myös niistä luukkujen takana olevista vesivahinko indikaattoreista!) että missä kunnossa lähetetty huoltoon ettei luuri sitten tule takaisin kera viestin "mutkalla, maksa nönnönnöö tai palautetaan laskun kera" tai vesivahinko ei takuuta.
    Puhelimessa ei mitään vikaa ulkoisesti muuta kuin että usb paikan päällä oleva luukku on irti. Onko tämmösellä "vialla" mitää merkitystä kun usbi kuitenki toimii
    Vape till you drop

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •