Sivu 10 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #181
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Kännykät

    C7 ja N96 käytössä, riittävät mulle hyvin, eikä täällä maalla tartte kännyköillä elvistellä

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #182
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    iPuhelin 4, kohta 2 vuotta käytössä, ei ongelmia.
    Siirryin androidiin, sgs3. Sekavempi, mutta tykkään enemmän! Kai tähän tottuu...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  3. #183
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: Kännykät

    Hirveetä lukea noita teidän juttuja
    Itellä Nokian 6151, viimeinen oikeasti hyvä nokialainen, jossa on kaikki perustoiminnot, 6 vuotta toiminut jo kiitettävän hyvin. Ite en tarvii puhelimeen saunaa ja ladattavaa mikroaaltouunia. On mulla kolmisen vuotta vanha toinenkin nokialainen, malli mikälie halpa perusmalli ja se on suoraan sanottuna ollut alusta asti järjettömän paljon huonompi kuin tuo vanhempi.
    Miehellä työn takia Samsungin xcover, muistaakseni 271 (?), normi näppiksellä ja ei kuulema Nokiaa osta. En kyllä minäkään, kunhan tuosta loppuu yty... Sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, kun tuo nykyinen puhelin lakkaa kukkumasta, oon aatellut itelleni hommata tommosen Samsungin xcoverin kosketusnäytöllä, vaikka ajatuskin kosketusnäytöstä puistattaa paljon tekstiviestejä lähettelevää ihmistä... ja xcover sen takia, ettei tarvii jatkuvasti pelätä jotta hajoaa, kun työnkuva tulee tulevaisuudessa olemaan sellainen, että tarvitsee kestävää puhelinta.

    Ja joo, en ymmärrä nykyistä meininkiä, kun puhelimessa pitää olla tosiaan sisäänrakennettu sauna ja muut härpäkkeet, eikä noista nykyisistä vehkeistä enää ees erota et mitkä on puhelimia ja mitkä jotain hemmetin ipadeja tai vastaavia. Puhelimella pitää pystyä soittamaan ja lähettämään tekstiviesti, that's it. Loppu on mielestäni turhaa.
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  4. #184
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Kännykät

    Samsungeissa tekstin kirjotuksessa swype on aikas näppärä...
    Kunhan sen oppii sisäistämään...

     
     
  5. #185
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    37

    Vs: Kännykät

    itte oon sampan kannalla kans ja ei ne isoja oo nuo s3 luurit itte naputtelen tätä viestiä notella ja paluuta ei oo pienempään ainakaan niin kauan kun tämä ämpärimuovi loota kestää jota kaikki sampat on se on suurimpia miinuksia ottasivat htc:lta mallia kuorien teos ne on terästä aikas paljolti ja huomattavasti kestävämpiä vaikkei tämäkään hajonnu ole vaikks luulis töiden puolesta että kovilla on kun maanrakennus hommia teen niin ei kyllähän tämä täällä kestää ja pysyy yllävänki hyvänä niinku pysy edellinen sgs2 luuriki jonka emäntä omi kun tän ostin

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Kännykät

    Tässä nyt pari viikkoa ollut Lumia 900. Tätä ennen olen neljä vuotta pelannut Androidilla ja eukolla on iPhone. Olen ihan tyytyväinen tähän lumiaan. Kaikki samat hommelit, mitä oli android-luureissa mulla, sain pelaamaan ekana iltana. Akkua pitää tosin ladata joka yö, ainakin alkuinnoissaan kun räpeltelee päivät pitkät, mutta toimii kumminkin koko päivän kovallakin käytöllä.

    Hankin tämän nyt lähinnä siitä syystä, että halusin jatkaa hyvää kytkydiiliäni vielä parilla vuodella ja joku luuri piti tätä varten keksiä. Kolmatta androidia en enää halunnut, vaan kokeilla jotain uutta. Hyvin tämä windows-luurikin tuntuu toimivan.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  7. #187
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Kännykät

    Nokian N8, vaimolta sain kun sai uuden Lumia 900, N8 kätevä, hyvä kamera, fm lähetin huippu, erinomainen kuuluvuus, viimeinen päivitys oli huippu.

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Nokian N8, vaimolta sain kun sai uuden Lumia 900, N8 kätevä, hyvä kamera, fm lähetin huippu, erinomainen kuuluvuus, viimeinen päivitys oli huippu.
    Mites toimiiko nuo kosketusnäytöt hyvin sellaisella näyttökynällä? Mulla kun on niinkin naisellinen ongelma et omistan pitkähköt rakennekynnet ja nuo kosketusnäytöt, ainakin pienemmät näytöt tuottaa ongelmia
    (elkää pojat naurako :-[). Olen aikeissa hankkia juuri tuon N8, lähinnä tuon hyvän kameran vuoksi, muilla ominaisuuksilla ei niin kauhean väliä ole.

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Mites toimiiko nuo kosketusnäytöt hyvin sellaisella näyttökynällä? Mulla kun on niinkin naisellinen ongelma et omistan pitkähköt rakennekynnet ja nuo kosketusnäytöt, ainakin pienemmät näytöt tuottaa ongelmia
    (elkää pojat naurako :-[). Olen aikeissa hankkia juuri tuon N8, lähinnä tuon hyvän kameran vuoksi, muilla ominaisuuksilla ei niin kauhean väliä ole.
    Onko muilla millaisia kokemuksia tuosta N8? Kun olen nettiä selaillut, niin jotkut kehuvat, mutta aika paljon on N8 saanut moitteitakin. Kun tarkemmin ajattelen niin kameran lisäksi minulle tärkeitä ominaisuuksia olisivat myös hyvä GPS ja musiikkisoitin.

     
     
  10. #190
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Onko muilla millaisia kokemuksia tuosta N8? Kun olen nettiä selaillut, niin jotkut kehuvat, mutta aika paljon on N8 saanut moitteitakin. Kun tarkemmin ajattelen niin kameran lisäksi minulle tärkeitä ominaisuuksia olisivat myös hyvä GPS ja musiikkisoitin.
    Noilla perusteilla varmaan on kyllä sulle hyvä luuri.
    Kamera on hyvä ja löytyy xenon salama, Nokian navigaattori on ilmainen ja toimii. Normi musiikkisoittimen lisäksi tossa on kätevä FM-lähetin, eli saat musat kuunneltua myös autoradion kautta. Aika moni myös kehunut käytettävyyden parantuneen uusimman ohjelmistopäivityksen myötä.

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Kännykät

    Taidan kyllä perjantaina eli tilipäivänä käydä tuollaisen N8 tuolta gigantista hakemassa. Hintakin on minusta jo ihan kohdallaan eli 299 ja sit vielä kun sitä saa nykyisin pinkkinäkin

     
     
  12. #192

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Siirryin androidiin, sgs3. Sekavempi, mutta tykkään enemmän! Kai tähän tottuu...
    mä vaihoin tosinpäin. SGS meni pennulle ja mulle ii 4s. käytän tuota holgan korvikkeena (valokuvauksessa) ja iille on vaan niin paljon paremmat softat. Älluurina tykkäsin androidista enempi. Jospa toi ios 6 tois helpotuksia tähänkin.

     
     
  13. #193

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Mites toimiiko nuo kosketusnäytöt hyvin sellaisella näyttökynällä? Mulla kun on niinkin naisellinen ongelma et omistan pitkähköt rakennekynnet ja nuo kosketusnäytöt, ainakin pienemmät näytöt tuottaa ongelmia
    (elkää pojat naurako :-[). Olen aikeissa hankkia juuri tuon N8, lähinnä tuon hyvän kameran vuoksi, muilla ominaisuuksilla ei niin kauhean väliä ole.
    Tuossa voisi olla sinulle ratkaisu noihin kynsi ongelmiin http://www.alibaba.com/product-gs/28..._with_new.html , toki sitten voi tulla onelmaksi höyryjen laatu . Mutta kukaan ei kiellä hyvän idean kierrätystä jos niikseen tulee 8)

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Tuossa voisi olla sinulle ratkaisu noihin kynsi ongelmiin http://www.alibaba.com/product-gs/28..._with_new.html , toki sitten voi tulla onelmaksi höyryjen laatu . Mutta kukaan ei kiellä hyvän idean kierrätystä jos niikseen tulee 8)
    Jestas, kaikkea ne keksii

     
     
  15. #195
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Kännykät

    Aattelin desiren päivittää. Sgs3 on liian kallis/iso joten kakkosta olen katdellut kun sitä jo saa järkevämpään hintaan. Htc:ssä muutn pysyisin mutku näyttää noissa uusissa puuttuvan sd-paikka
    Mites luinko justiin oiketin että sgs2:seen on android4 OTA saatavilla, out of box näyttäis vielä olevan pipari sisällä?
    Ja noksun hankintaa ei voi puolustella enää edes isänmaallisuudella. Pääomalla ei ole isänmaata.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  16. #196

    Vs: Kännykät

    Millos kännykkään saa hankittua 510-adapterin? Hätävarahöyrystin, noissahan on ihan tehokkaat akutkin.

     
     
  17. #197
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere, Finland
    Viestit
    145
    -
    Viimeksi muokannut kumimuumi; 27.10.16 kello 15:51.

     
     
  18. #198
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Kännykät

    N8 on kyllä hyvä kun en paremmasta tiedä muttamulle just hyvä luuri,
    hyvä kamera, onko jossain jo parempi(?), musamiehenä tämä fm-lähetin
    on pelastanu monet bileet, en kyllä enää puhelinta laita jossa ei tätä ole.
    Leffat pyörii tekstien kans vaikka telkkarin kautta. Suosittelen pehmeää
    silikonikuorta tähän, ei tipu taskusta ja pysyy vaikka tuulilasia vasten autossa
    jos pikkutyttö ei meinaa malttaa matkaa loppuun niin lastenohjelmat pyöriin.
    Eikä ole tiltannu KERTAAKAAN, ollu varmaan about 1,5v käytössä.
    Eka puhelin jota ei ole haluttanu vaihtaa ekan kk jälkeen.
    Todennäkösesti ostan joskus tähän vain uuden akun, pärjää taas pitkään.
    Niin ja tikutki toimii kuhan on yhteensopiva, tässä on ns. kova näyttö, oliko se
    nyt resistiivinen vai kapasitiivinen....

     
     
  19. #199
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Kännykät

    3.5mm - 2 x RCA johto riittää bileiden pelastamiseen

     
     
  20. #200

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Nokian 3310 sanoi itsensä irti pitkästä palveluksesta ja nyt pitäs saaha puhelin tilalle. Onkohan kellään kokemuksia tuosta?
    http://www.gigantti.fi/search?WFSimp...C3%A4lypuhelin
    Ite ostin juurikin tuon samsungin puhelimen työn takia. Ja voin sanoa, että on hyvä. Tasote töitä teen ja työpäivät on kosteita ja pölyisiä ja kittiä lentää vähän sinne sun tänne. Ja muutamaan otteeseen on puhelinki tippunu kitti sankkoon ja ei mitään vikaa ole tullu ja pari kuukauttako se ny on ollu. Työpäivän jälkeen voi huoletta pestä puhelimen hanan alla ja koska tuossa on se joku gorilla lasi niin ei myöskään naarmuja ole ilmaantunu. Eikä haittaa vaikka hieman kittisillä sormilla menee näyttöä näppäilemään. Kamera ei nyt ole mikään paras mahdollinen, mutta empä tuota kameran takia ostanutkaan. Tekstiviestien kirjottelu on helppoa ja mitäs vielä. Hyvä puhelin

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •