Sivu 31 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21272829303132333435 ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 687

Aihe: Diablo Fulgoris

  1. #601
    Eikait tässä uutta modia olla vaatimassa vaan virheen korjausta.

    Tosta Rommelin ontuvasta autovertauksesta jos siinä vuoden jälkeen penkistä/ratista/vaihteenvalitsimesta kuluu pinta pois niin kyllä mä siihen vaatisin virheen korjausta. Virheitä sattuu kaikille, ei siinä mitään. Se, miten virhe korjataan ratkaisee. Tuo skiniehdotus oli ensimmäinen vastaantulo kauppiaalta, joten oikeaan suuntaan ollaan menossa. Omasta mielestä kannatti siis vähän ravistella.

    Sähköspadduala on vielä sen verran tuore, että virhevastuita ei vissiinkään ole paljoa kuuluteltu?

     
     
  2. #602
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Anodisointi on ongelma, Melkeen sama miten tekee...
    Mulla oli rdna sharkki jos oli se samettinen pinta ja siinä pysy pinnote hyvin.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #603
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Olen miettinyt myös vaihtoehtoa maalata laitteita mutta se maksaisi niin paljon ettei siinä olisi mitään järkeä eikä sekään mikään lopullinen ratkaisu olisi vaan sekin kuluisi siitä pikkuhiljaa pois.
    Maalaaminen ei pienissä sarjoissa ainakaan kulumiskestävyyttä paranna. Vaporsharkilta kesti sen puoltoista vuotta, ja varmaan muutama dollari saada aikaan maali joka kestää kohtuuhyvin, ja aika kaukana maalista se on. Mitä lie kumimaalisekasotkua.

     
     
  4. #604
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Koska alumiini...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #605
    Mene OT:ks mut mulla o jonku teiän vanha rDna30 sharkki poistettu Don Cecciltä käytettynä, aiva vitun ruoskassa kunnossa ulkosesti, mut tykittää ni perkeleesti ryynästä kohti keuhkoja ettei vituta yhtää
    Viimeksi muokannut sicki; 10.07.15 kello 22:10. Syy: Typo nickissä

     
     
  6. #606
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Jasson vanha. Kanna ylpeydellä sitä.

     
     
  7. #607
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sicki Näytä viesti
    Mene OT:ks mut mulla o jonku teiän vanha rDna30 sharkki poistettu Don Pecciltä käytettynä, aiva vitun ruoskassa kunnossa ulkosesti, mut tykittää ni perkeleesti ryynästä kohti keuhkoja ettei vituta yhtää
    Jos on Don Ceccilä niin mun alkuperäinen, ei ollu ihan ruusu mut kova vehje. Paransivat pinnotetta rDna40:een.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #608
    Edelläänkään ei oo mun mielestä virhe jos käyttölaitteeseen tulee käytössä kulumaa.

     
     
  9. #609
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Edelläänkään ei oo mun mielestä virhe jos käyttölaitteeseen tulee käytössä kulumaa.
    Pakko kyllä kysyä, eli oot sitä mieltä että jos ostat sen uuden auton ja puolessa vuodessa siitä lähtee maalit kävelemään normaalikäytössä (vaikka sateen mukana), niin se ei oo aihe valittaa? Kun käyttöön on ostettu?

     
     
  10. #610
    Autossa kyllä valitan. Modin kohdalla se harmittaa, mut ymmärrän kyl normaalin kulumisen koska se pinnote on kovimman stressin alla ja ei se nyt voi tulla yllätyksenä että vuoden jälkeen se on käytetyn näkönen.

     
     
  11. #611
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ja rDna40:sen pinnote oli asiallinen. Tietty jos nakkelet pitkin seiniä niin mikään ei kestä mut ainakin siistillä käytöllä oli tunteeton käsien rasvalle eli käyttöön tehty.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #612
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 20:25.

     
     
  13. #613
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ja se sharkki kuluu yhdellä lailla sen kortsun alla
    Mulla tuli takuuseen uus 4-kymppinen joka oli identtinen ekaan verrattuna, ei se kovapintainen. Oli ekoja rDna40 sharkkeja suomessa ja se pehmeäpintainen...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #614
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    En tiedä missä kotialtaassa näitä anodisointeja tehdään vapovehkeisiin kun käsissä pidellessä irtoaa. Mulla on monta vuotta vanhoja lipasjatkoja joita on pudoteltu kivikolle ja asfaltille eikä pinnoitus ole lähtenyt irti.

     
     
  15. #615
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Suomessa on 3 pajaa jotka tekee anodinsointia ja olen käynyt ne kaikki läpi. 2 teki niin paskaa jälkeä ettei sinne enää uskaltanut mitään laittaa. Kolmas alkoi tekemään sit tasaista laatua ja tasaista väriä ja sitä on nyt käytetty.

    Suomessa ei paljon vaihtoehtoja ole.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  16. #616
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Lisäyksenä vielä että parasta tulisi jos osat lähettäisi jenkkeihin mutta se ei kustannussyistä ole mahdollista.

    Tästä johtuen myös värit mitä on saatavilla on todella rajoitettu.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  17. #617
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    On kyllä omituista ettei suomalaiset onnistu tekemään kunnolla. Tosin tuo ei ole pelkästään suomen ongelma kun puhutaan vapotuotteista.

     
     
  18. #618
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    On kyllä omituista ettei suomalaiset onnistu tekemään kunnolla. Tosin tuo ei ole pelkästään suomen ongelma kun puhutaan vapotuotteista.
    Jenkit osaa anodisoinnin kun autoharrastepuolella on jyvät karsittu akanoista.

     
     
  19. #619
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Sen verran luin netistä tuosta anodisoinnista, et ensiks anodisoidaan ja heti perään värjätään eli tavallaan erillinen prosessi tuo värjäys... Tuossa värjäyksessä voi sit mokata jos käyttää halpoja/huonoja värejä.....

    Toki tuo mitä luin voi olla jo vanha systeemi ja uudempiakin tekniikoita on olemassa.....

     
     
  20. #620
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Autossa kyllä valitan. Modin kohdalla se harmittaa, mut ymmärrän kyl normaalin kulumisen koska se pinnote on kovimman stressin alla ja ei se nyt voi tulla yllätyksenä että vuoden jälkeen se on käytetyn näkönen.
    Käsittääkseni nämä ovat olleet n.puolivuotta markkinoilla.
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •