Sivu 23 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1319202122232425262733 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 687

Aihe: Diablo Fulgoris

  1. #441
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Etelä-Karjala
    Viestit
    105
    Onko jenkit aloittaneet jo Fulgorista tekemään ja mahdollisesti helmikuun lopulla ostettavissa?

     
     
  2. #442
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Työn alla se koko ajan on ja toivotaan että helmikuun loppuun mennessä ois eka erä valmis
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #443
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Onko toi normaalia että näyttö sekoilee lämmönsäätö moodissa? Aika rasittavaa että puolet näytöstä on lumisadetta. Watti säädöillä ei oo ongelmia näytön kaa.
    Juu, kyllähän toi "ominaisuus" on... Tai siis vikahan se on mutta ei se välttämättä piiriä vaihtamalla parane. Mulla teki tota eka piiri, kävin klaukkalassa vaihtamassa piirin, kaikki toimi, ja X-aikaa tuosta eteenpäin alkoi taas lumisadetta näkymään säätiedotuksessa.

    Toista kertaa en viitsiny piiriä lähteä vaihdattaa, kaikki kuitenkin toimii, vehje höyryää ja 30sec tulituksen jälkeen kun vehje menee lepotilaan, "korjaantuu" näyttö siinä samalla.

    On tää silti kyllä paras laite mitä käsissä käynyt, ja toi eloksointi pieksee kyllä kaikenmailman hifihifi nanomaalit ja softfeelit 10-0. Mä en noita ikinä kauheesti sääli, enkä tohon omaani oo kun pari ihan pientä jälkeä saanut. (pohjan alkkarista kyllä huomaa että taskussa on ollut jotain muutakin matkassa).

     
     
  4. #444
    Uusimmissa "gold edition"-piireissä ei pitäis enää näytöt sekoilla.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  5. #445
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Voi kun ois rahaa Ostaisin heti kaksi, unelmieni boximodi.
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  6. #446
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Kannattaa tän takii satsata. On niittäin mulle game over laite

     
     
  7. #447
    Millai muka saatte atot poies?

     
     
  8. #448
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Näytön ylä puolella on ruuvi minkä irrottaa nii lähtee irti.

     
     
  9. #449
    Ah, aivan

     
     
  10. #450
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mulla jostain syystä ato löystyi siinä hetken kädessä pyöriteltyäni jatkuvasti, todennäköisesti käyttäjävirhe kyseessä mutta tästä syystä sai lähteä kiertoon laite jo ensimmäisellä viikolla.

     
     
  11. #451
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Mulla jostain syystä ato löystyi siinä hetken kädessä pyöriteltyäni jatkuvasti, todennäköisesti käyttäjävirhe kyseessä mutta tästä syystä sai lähteä kiertoon laite jo ensimmäisellä viikolla.
    Mulla on ollut saman tyylistä ongelmaa melkein alusta saakka. Sama fiilis on etten osaa vain käyttää laitetta. Laitoin gixxxerille vilkaistavaksi tuon josko osaa auttaa. Muuten on kyllä ihan kuningas laite.

     
     
  12. #452
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Siis avaako joku tuon ruuvin saadakseen aton irti? Melko tiukkaan taidatte aton tuohon ruuvata jos näin on...

     
     
  13. #453
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    86
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    Siis avaako joku tuon ruuvin saadakseen aton irti? Melko tiukkaan taidatte aton tuohon ruuvata jos näin on...
    Mulla on ainakin Lemon ja Expromizerin pohja jäänyt tohon kiinni, eli tullut ato pois osittain... On se aika kiva kun saa loputkin irti.

     
     
  14. #454
    Ton takii just kysyin. Mun tankeista lemo, delta2 ja atlantis aukee takin alaosan ja basen välistä, jos kierrän auki tankista/yläcapistä

     
     
  15. #455
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Juurikin tuota "ongelmaa" varten tuo koko top cap on helposti irroitettava, eli jos jää ato kiinni niin senkun ottaa koko paketin suoraan ulos ja sit alkaa sitä availemaan. Helpottaa myös puhdistusta jos on sattunut pääsemään vähän nestettä tippumaan sinne.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  16. #456
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Ton takii just kysyin. Mun tankeista lemo, delta2 ja atlantis aukee takin alaosan ja basen välistä, jos kierrän auki tankista/yläcapistä
    Ok, mulla tapana kiristää tuo liitos sen verta kireemmälle, että lähtee sit kokonaisena tuolta Fulgoriksen sisuksista.

     
     
  17. #457
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    216
    Kyllä mulla pysyy Kayfunit nipussa, kun ne irrottaa. Muutenkin hyvät fiilikset koko Fulgoriksesta.



     
     
  18. #458
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    Ok, mulla tapana kiristää tuo liitos sen verta kireemmälle, että lähtee sit kokonaisena tuolta Fulgoriksen sisuksista.
    Nohnoh Tätä modia mulla ei (vielä) ole. Mahdollinen skenaario tuli vaan mieleen

     
     
  19. #459
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Juurikin tuota "ongelmaa" varten tuo koko top cap on helposti irroitettava, eli jos jää ato kiinni niin senkun ottaa koko paketin suoraan ulos ja sit alkaa sitä availemaan. Helpottaa myös puhdistusta jos on sattunut pääsemään vähän nestettä tippumaan sinne.
    Mullakun se alkoi todella irtoamaan koko paketti itsekseen sieltä ihan hetki toisensa jälkeen. Kokeilin omasta mielestä kaikin eri puolin ja tavoin sitä kiinnittää asiallisesti mutta jostain syystä pääsi aina löysälle. Modi ei koskaan edes käynyt taskussa vaan pöydältä suuhun ja takaisin. En vaan osaa vissiin näin hienoa laitosta käyttää, hyvin yksinkertainen ratkaisu hommalle

     
     
  20. #460
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    86
    Olethan varmasti runtannut sen top capin ruuvin tarpeeksi kireälle? Kannattaa tehdä se muuten ilman atoa ensin, jottei väännä sitä pinniä alaspäin ja sen jälkeen hakea oikea korkeus sille plussanavalle. Sitten sen jälkeen vasta ilma-aukkojen säätö kohdalleen.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •