Sivu 12 / 62 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1228

Aihe: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

  1. #221
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    Onko DR.Kongista kenelläkään kokemuksia?
    Tosin näyttää mun mielestä EGO kopiolle jossa tankkiin on vain lisätty kuulia.

    Täytyy varmaan yrittää kahlailla keskustelupalstaa ja yrittää keksiä mikä olis mahdollisimman simppeli nykyaikainen vehje.

    tosin ei toi iTaste MVP:kään kauhean hintaiselle näytä, mutta noi clearot ja muut on vähän utopiaa mulle
    may the vape be with you!


     
     
  2. #222
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tarkistat akkujännitteen ilman kuormaa (taikka akun ollessa irrallaan), ruuvaat aton paikalleen ja mittaat uudestaan paljonko jännitettä tulee kuormassa ja lasket erotuksen.
    Itse mittaan jännitteet kuormassa ja ilman samalla mittarilla, niin ei tule mittarista johtuvia heittoja tulokseen.
    Tuohon tarvii joko aton jossa on postit näkyvillä että saat yleismittarin johdot niihin, tankkimallisen mittarin joka tulee laitteen ja aton väliin, taikka sitten "adapterin" johon saat mittarin johdot kiinni ja joka tulee modin ja aton väliin.

    Ylivuodolta löytyy varmasti tähänkin laboratoriomainen sovellus, jolla saadaan eliminoitua kaikki mahdolliset muuttujat, mutta mulle tuo "normaali" tapa on riittävän tarkka.
    Kuvia tarttee kyl, ammattikoulussaki sain sähköstä arvosanan 4

     
     
  3. #223
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    Täytyy varmaan yrittää kahlailla keskustelupalstaa ja yrittää keksiä mikä olis mahdollisimman simppeli nykyaikainen vehje.

    tosin ei toi iTaste MVP:kään kauhean hintaiselle näytä, mutta noi clearot ja muut on vähän utopiaa mulle
    Simppelein kokeilemani hyvin toimiva höyrytin on nykysellään varmaankin Innokin iClear. Toki sen kanssa hyötyy kovasti kun tohottaa ne imulangat ennen käyttöönottoa ettei tartte päiväkausia odotella että ne alkaa toimimaan, mutta muita säätelyjä ei tartte. Ja toimii eGo-akuilla.

    Loppupeleissä kuitenkin höyryttelijät tykkää niin erityylisistä laitteista, ja jos sulla ei itsellä vielä ole tarkempia vaatimuksia tai toiveita niin kokeilemalla se vasta selviää mikä sulle sopii.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  4. #224
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    1

    Vs: Winnersmoken katomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Winnersmokeen tuskin saat muualta kuin niiden omilta sivuilta uutta osaa. Kalliilla.
    Eikä ne ole tarkoitettu täytettäviksi tai korjattaviksi. Saattaa ehkä onnistua, jotenkin.
    Hei, winnersmokessa on normi cartokierteet, käy kaverin ego pamppuun ne cartridged iha jees, akku taas iha paska mut ajaa kai asian tiettyyn pisteeseen asti. ei todellakaan 100e arvoista.
    tilasin koska muutama kymmenentuhatta jo ulosotossa nii samapa tuo oli tilata, nyt vittuillakseni tilasin noita lopetan.fi kura-atomisaattoreita.

    Sain täytettyä semmoisen valmiin cartridgen omalla nesteellä kun käytin neulaa ja pumppua, ihan hyvin se toimi, alkuperäiset nesteet ei kovin herkkua olleet, paitsi se turkkilainen maistu ihan jees, kahvimaiselta.

     
     
  5. #225
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Winnersmoken katomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja findroid88 Näytä viesti
    Hei, winnersmokessa on normi cartokierteet, käy kaverin ego pamppuun ne cartridged iha jees, akku taas iha paska mut ajaa kai asian tiettyyn pisteeseen asti. ei todellakaan 100e arvoista.
    tilasin koska muutama kymmenentuhatta jo ulosotossa nii samapa tuo oli tilata, nyt vittuillakseni tilasin noita lopetan.fi kura-atomisaattoreita.

    Sain täytettyä semmoisen valmiin cartridgen omalla nesteellä kun käytin neulaa ja pumppua, ihan hyvin se toimi, alkuperäiset nesteet ei kovin herkkua olleet, paitsi se turkkilainen maistu ihan jees, kahvimaiselta.
    Luulis ettei ole varaa paskaa ostaa jos muutaman kymmen tonnia ulosotossa?
    100€ sijoituksella ois saanu jo vamon ja päähän jotain mielekästä höyryntuottajaa.
    No, jokainen tavallaan.

    IMO, ulosotto on tarkoitettu maksettavaksi, ei kerättäväksi taakaksi.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  6. #226
    Höyryttelijä notsie's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    34

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    En viitsinyt änkeä tuonne aloittelijoiden osastolle, koska siellä on ihmisiä jotka kaipaavat kipeämmin vastauksia.

    Olen tässä tilaamassa PUFFilta clearoja, ja pohdin lähinnä CE5 ja Kanger T3 välillä. Akkuna menee 1100mAh KGO, voltithan tässä on hitusen korkeammat kuin muissa eGoissa (ymmärtääkseni). CE5 olisi pikkasen pienemmät ohmit, mutta haluaisin nyt jonku konkarin mielipidettä kehiin. Mikä clearo olisi nyt tämän hetkisillä markkinoilla se "juttu"? Clearo ei mielestäni saisi missään nimessä vuotaa. Jos nyt kurlaa helevetin kuumaksi ajettaessa niin ok, menkööt. Mieluusti vielä olisi sellainen, että ei kuluttaisi turhan paljon nestettä.

     
     
  7. #227
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Simppelein kokeilemani hyvin toimiva höyrytin on nykysellään varmaankin Innokin iClear. Toki sen kanssa hyötyy kovasti kun tohottaa ne imulangat ennen käyttöönottoa ettei tartte päiväkausia odotella että ne alkaa toimimaan, mutta muita säätelyjä ei tartte. Ja toimii eGo-akuilla.

    Loppupeleissä kuitenkin höyryttelijät tykkää niin erityylisistä laitteista, ja jos sulla ei itsellä vielä ole tarkempia vaatimuksia tai toiveita niin kokeilemalla se vasta selviää mikä sulle sopii.
    Tossa MVPssä taitaa olla samat clearot, mitähän toi tohottaminen mahtaa tarkalleen tarkoittaa, olis ihan mukava tehdä tarvittavat säätämiset ennenkuin alkuhöyryt nykäisee.
    Ilmeisesti pitäisi myös antaa lillua riittävästi nesteessä, ennenkuin alkaa imuttelemaan ??
    may the vape be with you!


     
     
  8. #228
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja notsie Näytä viesti
    Mikä clearo olisi nyt tämän hetkisillä markkinoilla se "juttu"? Clearo ei mielestäni saisi missään nimessä vuotaa.
    Siinä tapauksessa en suosittele T3:sta. Jotkut pystyvät käyttämään T3:stakin ilman vuotoja, mutta mun kokemuksen mukaan kun esimerkiksi talvella tulee ulkoa sisälle puolillaan olevalla T3:sella niin vuotaminen on takuuvarmaa. Sanoohan sen fysiikkakin, ilmatila laajenee jopa 0,2ml.

    T2:den kanssa en ole tullut toimeen oikein koskaan, eikä itse setupin tekeminenkään saanut sitä toimimaan hyvin.

    iClear toimii kokeilemistani clearoista pienellä alkutyöllä parhaiten, vaivatta ja vuotamatta.

    Mieluusti vielä olisi sellainen, että ei kuluttaisi turhan paljon nestettä.
    Jotkut sanoo että iClear kuluttaisi enemmän nestettä koska se on dual coil, mutta mun mielestä se on käyttäjä joka sitä nestettä kuluttaa. Jos höyrytin toimii paremmin, toki sillä pystyy samassa ajassa höyrystämään enemmän nestettä. Tavallisesti käyttäjä kompensoi sitä imemällä vähemmän/hitaammin/harvemmin.

    Vivi Nova Mini on ihan hyvä, ja itserakennetulla setupilla jopa mainio. Mutta atopäiden ongelmana on se että vastuslanka kuumentaa myös liittimen kumitiivistettä. Kaikkia se ei haittaa, mutta mua se vaivasi liikaa. Tämän takia itse setuppia tehdessä on syytä käyttää NR (No Resistance) lankaa kuumentavan langan jatkoina.

    CE5 replaceable ei höyryää mun käsissä selvästi huonommin kuin Vivi Nova Mini tai iClear, tai edes CE3 bottom coil.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    mitähän toi tohottaminen mahtaa tarkalleen tarkoittaa, olis ihan mukava tehdä tarvittavat säätämiset ennenkuin alkuhöyryt nykäisee.
    Ilmeisesti pitäisi myös antaa lillua riittävästi nesteessä, ennenkuin alkaa imuttelemaan ??
    En tiedä montako päivää/viikkoa sen olisi pitänyt lillua nesteessä ennen käyttöönottoa, mutta mun iClearin imulangat eivät kastuneet läpi yhden vuorokauden aikana. Langat siis näkyivät valkoisina vaikka silican kuuluisi muuttua nesteessä läpinäkyväksi. Kaasupolttimella (=toho) kuivien imulankojen kuumentaminen valkohehkuisiksi joka kohdasta poisti tämän ongelman ja iClear alkoi tuottamaan selvästi paremmin höyryä ja makua.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  9. #229
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Pieniä kysymyksiä laitteista -ketju

    No eihän mulla mitään sellaista ole, taidan yrittää ihan sellaisenaan kunnes todennäköisesti jälleen kerran huomaan,
    että ilman foorumin neuvoja toimimalla hommat vaan ei oikein toimi, prkl kun joka hommassa aina jotain joutuu säätämään...
    may the vape be with you!


     
     
  10. #230
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    3
    Minkähänlainen uusi akku olisi hyvä Lavatubeen. En vielä viitsinyt tilata koska en ole täysin varma millainen sen pitäisi olla ja ajattelin että täältä varmaan saa suht nopean vastauksen. Kiitos etukäteen!

     
     
  11. #231
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laavatuubi Näytä viesti
    Minkähänlainen uusi akku olisi hyvä Lavatubeen. En vielä viitsinyt tilata koska en ole täysin varma millainen sen pitäisi olla ja ajattelin että täältä varmaan saa suht nopean vastauksen. Kiitos etukäteen!
    AW IMR 18650 pitäis olla varma valinta. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #232
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    3
    Mitä mieltä oliskohän tällänen hyvä sitten ? Efest 18650 IMR tai Efest IMR 2250mah

     
     
  13. #233
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laavatuubi Näytä viesti
    Mitä mieltä oliskohän tällänen hyvä sitten ? Efest 18650 IMR tai Efest IMR 2250mah
    Kelpaa Efestit vähintään yhtä hyvin kuin AW:kin. Normilambolle 18650 tai minille 18350. IMR-akut (litium-mangaani) ovat yleispäteviä modeihin hyvän purkunsa takia.

     
     
  14. #234
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    1
    e-Go KGO -akku ei saa enää laturiin yhteyttä, laturissa ei ole mitään vikaa mitä nyt testailin muilla akuilla. Miten tuollaisia pieniä kosketushäiriöitä voi korjailla vai voiko mitenkään?

     
     
  15. #235
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja dharms Näytä viesti
    e-Go KGO -akku ei saa enää laturiin yhteyttä, laturissa ei ole mitään vikaa mitä nyt testailin muilla akuilla. Miten tuollaisia pieniä kosketushäiriöitä voi korjailla vai voiko mitenkään?
    VAROVASTI koittaa jollakin nitkuttaa akun keskinapaa ylöspäin, on saattanu painua. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #236
    Onko jossain olemassa kaupallisia tankkeja, jossa keskiputki ei ole akunnapaan yhteydessä? Modasin kokeeksi Vivi Nova tankin niin, että tulppasin pohja-osan tankista ja tein "snorkkelin" tankin yläosaan. Piuhat tankin vierestä yläkautta vastukselle. Toimi täydellisesti ja aion tehdä kaikista tankeistani samanlaiset setit! Kurlaukset ovat historiaa!

     
     
  17. #237
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    Onko jossain olemassa kaupallisia tankkeja, jossa keskiputki ei ole akunnapaan yhteydessä? Modasin kokeeksi Vivi Nova tankin niin, että tulppasin pohja-osan tankista ja tein "snorkkelin" tankin yläosaan. Piuhat tankin vierestä yläkautta vastukselle. Toimi täydellisesti ja aion tehdä kaikista tankeistani samanlaiset setit! Kurlaukset ovat historiaa!
    Oon ehkä tyhmä, mutta nyt ei hahmota. Kuvia?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #238
    Jos mä nyt en ihan väärin ymmärtäny niin johdot menee tankin ulkopuolella? Ei kai sentään?

     
     
  19. #239
    Its a LIVE! Tankestein

     
     
  20. #240
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Jos mä nyt en ihan väärin ymmärtäny niin johdot menee tankin ulkopuolella? Ei kai sentään?
    Joo, sen mä käsitin kanssa, mutta pakko silti nähä kuvaa tästä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Laitteet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •