Sivu 22 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1218192021222324 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 480

Aihe: Sigelei 100W Dual Box Mod/7-100W/8.4V

  1. #421
    Pitäs varmaan purkaa toi 100+ kun tulitusnappi vähän oirehtii jo.

    Eli ilmeisesti kohta on kirpparilla Sigelein rakennussarja myynnissä.

    Riittääkö sen putsaaminen, vai mitä ootte tehneet jos ootte nappiremonttia tehneet ? Vahvempaa jousta, vai mitä ?

     
     
  2. #422
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Pitäs varmaan purkaa toi 100+ kun tulitusnappi vähän oirehtii jo.

    Eli ilmeisesti kohta on kirpparilla Sigelein rakennussarja myynnissä.

    Riittääkö sen putsaaminen, vai mitä ootte tehneet jos ootte nappiremonttia tehneet ? Vahvempaa jousta, vai mitä ?
    Putsaaminen auttaa jos nappula ei ole löysä
    https://youtu.be/0_t3ErwX7do
    Jos rikot niin ostan sulta pois

     
     
  3. #423
    Kiitos videosta. Jumittaa lähinnä vähän. Kokeillaan vappuna jos saatais rikottua.

     
     
  4. #424
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Kaljapäissään se onki paras ruveta työstämään

     
     
  5. #425
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Sattui tammikuussa hassu kömmähdys Siggen kanssa. Pienessä simassa se tippui lattialle ja toinen magneetti lähti paikoiltaa. Siinä silmät ristissä sitten ilmeisesti onnistuin työntämään sen takaisin, mutta väärinpäin, joten se hylki kannen magneettia Pelkillä ruuveillakaan se ei pysy kiinni, koska ruuvin vastakierteet eivät ole itselaitteessa vaan holkissa joka on sitten magneetin tapaan "upotettu" laitteesee. Eli takakansi nousee ruuvinkin kanssa laitteesta irti. Maalarinteipillä olen asiasta suoriutunut, mutta onhan se vähän raivostuttavaa aina repiä teippejä verrattuna pelkkään magneetilla toimivaan kanteen. Olen yrittänyt magneettia kaivaa ja ottaa irti, mutta ei se millään ole lähtenyt

     
     
  6. #426
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Jos magneettiin saa kärkipihdeillä otetta niin koita nitkuttaa VAROVASTI irti
    Älä purista saat helposti magneetin rikki
    No uudet magneetit eivät juuri mitään maksa mutta silppua on jokapaikassa jos puristat sen kappaleiksi

     
     
  7. #427
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Eipä siitä juuri otetta saa. Mulle kelpais tässä tilanteessa jo sekin, että pysyis pelkillä ruuveilla nätisti eli sais nyt vaan sen magneetin pois. Pitää yrittää viritellä jotain.

     
     
  8. #428
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kalis Näytä viesti
    Eipä siitä juuri otetta saa. Mulle kelpais tässä tilanteessa jo sekin, että pysyis pelkillä ruuveilla nätisti eli sais nyt vaan sen magneetin pois. Pitää yrittää viritellä jotain.
    Poraaminen on yksi myös (läpi magneetin)
    Itse en tätä sitten ehdottanut
    Tosiaan koittaisin (kärkipihdit / suomustuspihdit / vahvat pinsetit tjms) napata kiinni ja nitkuttaa irti ennen vakavia toimenpideitä
    Paineilmalla "ampuminenkin" voi tepsiä mutta se magneetti voi kiukkuisesti naapurin ikkunaan eli tätäkään ei suosittele
    Onnea ja menestystä magneetti jahtiin

     
     
  9. #429
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Toisella magneetilla vähän apuja ja sitten jotain pientä meisseliä/pinsettejä avuksi?


    :edit: pitihän se testata...
    Tommonen torni magneettinännejä ainakin nappaa tukevasti kiinni. Loppu kädet kesken, niin en saanu tohon työskentelyä pihtien kanssa kuvaan


     
     
  10. #430
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Mites Kalis kävi? Saikko irti? Jäi ihan jännittämään näinkin tuuhea skenaario

     
     
  11. #431
    Voisin vaikka vannoa tämän laitteen muistaneen tehoasetuksen akunvaihdon ylitse? Nykyään nollaa 10 wattiin aina, kun vaihtaa. Lieköhän lopun alkua? 150w versio siis sikäli mikäli on merkitystä.

     
     
  12. #432
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja butler Näytä viesti
    Mites Kalis kävi? Saikko irti? Jäi ihan jännittämään näinkin tuuhea skenaario
    En oo kerenny vappuhulinoiden johdosta kokeilemaan Kovin montaa magneettia mulla ei oo, joten en kovin odotuksin lähde suoritukseen

    E: Tosiaan kun mulla ei ole kuin muutama magneetti nii ei se mihinkään lähtenyt eikä siitä pihdeillä otetta saa

     
     
  13. #433
    Kylläpäs taas kiukuttaa tämä laitos. Arpoo jokaiselle atolle ohmeja jokaisella tulituksella. Oon koittanut puhdistaa kaikki kosketuspinnat ja väännellä ruuvia eri korkeuksille mutta ei saatana. Tällä hetkellä 0,6 ato näyttää olevan 9,6 ohmia. Oikein mukavaa saatana.

    Onko jollakin ehdotuksia miksi tämä nyt taas on tälläistä? Oikein neuvonneellee luvassa olutta, jotka saatan itse juoda ennen tarjoilua.

     
     
  14. #434
    En osaa auttaa, mutta akkupuolellahan kontaktit selvästi elää. Otin juuri uudet akut käyttöön ja ensipuraisulla ei lähtenyt koko perhanan masiina edes käyntiin. Piti pyöritellä pattereita.

    Edelleen muuten vetää watit aina takaisin kymppiin akkujen vaihdon jälkeen? Ei varmasti tehnyt moista tuoreena? Jonkin verran ärsyttävä ominaisuus.

     
     
  15. #435
    Jopa tämä 100W ekaversio muistaa asetukset.

     
     
  16. #436
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    150W tuossa pöydällä ja muistaa watit.

     
     
  17. #437
    Joo. Muistaa 100+ myös watit. Tulitusnappi aavistuksen jumittanut. Katoin korjausvideon, mutta ennenkun ehdin ottaa ruuvarin käteen tuli ajatus. Tiukka ote napin kehysrenkaasta ja kääntö. Liikkui varmaan puol milliä ja ei kanita enää.

     
     
  18. #438
    Juuh näin olin muistelevani. En ole täysin varma siitä hetkestä milloin tämä alkoi unohtelemaan tehot akun vaihdossa, mutta joku kolmisen viikkoa kai näin toiminut. Kokeilin tätä akkuparia irrottaa ja laittaa takaisin. Jos nopeasti vatkaa niin ei nollaa, jos on ilman akkuja muutaman(5+ ?) sekunnin niin heti palataan kymppiin. Jos näin yleisesti jotain on opittu sähkölaitteista, niin mikään vieras käyttäytyminen ei lupaa hyvää elinkaaren suhteen.

     
     
  19. #439
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    75
    Mun 100+ on aina tiputtanu watit alas akkujenvaihdon yhteydessä, ostosta saakka.

     
     
  20. #440
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Täällä taas pysyy tehot aina samana. Nää on vissiin niitä yksilöllisiä ominaisuuksia

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •