Sivu 17 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 480

Aihe: Sigelei 100W Dual Box Mod/7-100W/8.4V

  1. #321
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Tohotatteko coilit kunnolla, ennen ku otatte käyttöön? Ku mul 3 Siggeä tossa ja missään ei pompi yhtään arvot.

     
     
  2. #322
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ei mulla pompi arvot vaikka en tohota coilei

     
     
  3. #323
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Ei mulla pompi arvot vaikka en tohota coilei
    Sittenhän ne on hyvin tehty. 2 olen tohon yhteen clouporiin tehnyt ilman tohotusta ja molemmilla kerroilla juoksi arvot. Sen jälkeen tohotettu ja ei ongelmia.

     
     
  4. #324
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Jos normi tsekkausta ei lasketa et kiepittää, asentaa ja tulittaen pinseteil yhteen ni en oo tohottanu kyllähän se siin hetken pomppii ku coili ei hehku tasasesti mut sen jälkee ei. Yhes laina atossa oli sitä hyppimistä itel mut se johtu ihan postien löysällä olosta

     
     
  5. #325
    10884879_673826566068825_1456053333_n.jpgonkos muut päässy alle 10w?

     
     
  6. #326
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    65
    Mulla se kerran puolivahingossa laski johonkin 9.x pintaan. Jäin ihmettelemään mitä tapahtui, nostelin ja laskelin tehoja eikä samoja enään uudestaan tapahtunut.

     
     
  7. #327
    Tuli tuo 100 plussa tilattua puffilan 15 pinnan alennuksilla, 2 samanikäistä efestin purplea hyllyssä, käytänkö noita vai tilaanko uudet? Suunnilleen yhtä paljon latauskertoja... Mikä on pahin skenario "eripari" akuissa?

     
     
  8. #328
    Kannattaa vaan tilata suoraan uudet akut, kuitenkaan kauheasti maksa ja onpahan sitten varmasti aina samaan aikaan ladatut jne. On sitten ainakin varman päälle.

     
     
  9. #329
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Mulla yks 25r sampan akkupari naitettu pelkästää sigeleille käyttöön, varalla on sit 2x noin yhtäpaljo ajetut vtc5 ja en pahemmin oo eroja huomannu käytös. 25r ehk jaksaa hiukan pitempää ku sonyt

     
     
  10. #330
    Kukaan verrannut 100w plus ja 150w versioita? Jomman kumman taidan tilata niin mietiskelin onko eroja kun piirikin on eri.

    PS. Mistä saisi sopuhintaan tilattua 100w plussaa? Puffilta katselin ja nollaa näyttää.. :/
    Viimeksi muokannut kropo; 19.01.15 kello 10:10.

     
     
  11. #331
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    45
    Kahden viikon käytöllä ei kyllä moitittavaa 100w plussasta! Pinni toimii moitteettomasti,viimeistely laadukasta ja tulittaa lujaa. Silikoni sukan kanssa istuu napakasti kädessä ja on miellyttävä käyttää. + tälle laitokselle.

     
     
  12. #332
    Mistä tätä saa enää ostettua?

     
     
  13. #333
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Mistä tätä saa enää ostettua?
    http:// http://esmokes.se/index.php?...elei+100w+plus

    Tuolta ainakin itse viikonloppuna tilailin.

    E. Jaa ei taida linkki toimia. Ruåttalainen kauppa esmokes.se kyseessä kuitenkin.

     
     
  14. #334
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Näähä o kohta jotai keräilyharvinaisuuksia!

     
     
  15. #335
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    http:// http://esmokes.se/index.php?...elei+100w+plus

    Tuolta ainakin itse viikonloppuna tilailin.

    E. Jaa ei taida linkki toimia. Ruåttalainen kauppa esmokes.se kyseessä kuitenkin.
    Hmm.. Hinnakasta hommaa, mutta jos ei nyt muualta löydy niin kai se tuolta pitää nappaa. Kappas FT:ltä löytyy, taidan laittaa sieltä.

     
     
  16. #336
    Sigelei 100W plus

    Tilattu (esmokes.se) SU illalla ja keskiviikkona lapasessa, nopiat oli postit Ruåttista Suomeen. Ja sitten itse boksista:

    Reilut puoli päivää ollut käytössä ja en kertakaikkiaan keksi tästä mitään moitittavaa...
    + Ulkonäkö/viimeistely pimpan päälle
    + 510-liitin suorassa/kierteet loistavat/joustava plus napa toimii upeasti, kaikki testatut atot toimii/istuu moitteetta
    + Tulitusnappi hjuva/oikeinkin hjuva
    + Akkukesto mitä mainioin, varmaan mun wateilla menee kirkkaasti 2 päivää samoilla latauksilla
    + Mukana tullut "suojakuori" loistava, pysyy ainakin boksi lapikkaassa
    + Watteja mun käyttöön enemmän kuin tarpeeksi, eikä sahaa ohmit miten sattuu vaan näyttää sen mitä pitääkin
    + Takakansi pysyy tukevasti kiinni magneeteilla, lähtee kuitenkin tarvittaessa helposti auki

    Miinuksia en oikeasti, ainakaan näin lyhyellä käytöllä, keksi yhtäkään. Hintakaan ei mun mielestä ollut paha, varsinkin kun siihen sisältyi postit. Kotikäyttöön tämän ostin ja siihen tuntuu olevan loistohankinta.

    Peukku ylös tälle ilman muuta ja vielä pepsodent hymy kaupanpäälle

     
     
  17. #337
    Oli pientä pyörittelyä 100 ja 150 mallien välillä. Lähinnä koska satanen nyt on taidettu todeta hyväksi ja uudemmasta saattaa valjeta jotain ongelmia ajan kanssa. Päädyin uudempaan ihan yhden videon pohjalta, jossa verrattiin suoraan aiempaan ja oli selvästi pienempi kapistus. Ei tätä ole tarkoitus ovesta ulos viedä, mutta kuitenkin miellyttävä ominaisuus. Ei tältä oikein mitään odottanut paitsi yli kahdenkymmenen watin tehoja, muttei myöskään mitään valittamista löydy toistaiseksi. Vois kai varuiksi laittaa toisen valumaan Kiinan suunnalta.

     
     
  18. #338
    Pyorittelin itekkin 100w plussan ja 150w välillä, päädyin 100w plussaan.

     
     
  19. #339
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    100 Plus oli käytössä pari viikkoa, ja ihme ja kyllä ei ollut kummemmin pahaa sanottavaa. Perusluotettava. Ainut miinus koosta ja painosta, taskussa ei oikein halua kantaa.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  20. #340
    22.1 iltapäivällä otettu käyttöön. Ko. loppupäivä höyrytelty pelkästään tällä, sen jälkeen Sigelei ollut koko ajan käytössä, pl. töissä muut laitteet.

    Nyt näyttää akuille 38%, jokohan pistäisi uudet ladatut akut kehiin? Eli; aika huima on (käytössä 17,5 w) tällä boksilla akkukesto - ja en todellakaan höyryttele vain silloin tällöin.

    Eipä siis ennakkokaavailut akkukestosta menneet pieleen, pikemminkin yllätti vielä positiivisesti

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •