Sivu 16 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 480

Aihe: Sigelei 100W Dual Box Mod/7-100W/8.4V

  1. #301
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonyyqi Näytä viesti
    Keskipinnin säätö/puhdistus/vaihto.
    Olen puhdistanut sen ja kokeilin kyllä säätääkkin, mutta hetken käytön jälkeen alkaa taas ohmit seilata edestakas. Toi 0.8-1.3 seilaus ei mitään haittaa, mutta tuplaantuminen ärsyttää.
    Pitänee etsiä myyntilaatikko jostain ja koittaa vaihtaa uusi keskipinni. Uutena tätä vikaa ei tuntunut olevan.

     
     
  2. #302
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Ottaakos Genny oikkaria?

     
     
  3. #303
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    Ottaakos Genny oikkaria?
    Ei ota oikkaria, drippereitä tosin lähiaikoina vaan käytellyt. Eboxilla noi toimi vielä ihan luotettavasti, että eiköhän sigelein kontaktissa nyt jokin häiriö ole.

     
     
  4. #304
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320

    Sigelei 100W Dual Box Mod/7-100W/8.4V

    Huono kontaktihan tuohon on syynä. Hinkkaa meshillä se koko pinni jos et löydä uutta, voipi auttaa!

    On perin vittumainen ongelma, jokunen pumpuli kärtsännyt kanssa.

    Mahtaakohan noita ruuveja saada valmiina oikeilla mitoilla ja ruotsalaisella jengalla jostain putiikista.

     
     
  5. #305
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Onko muilla ollu tollasta ongelmaa et ohmin mittaus ei tunnu toimivan kokoajan?

    Paria dripperiä ja gennyä olen käyttänyt ja ei ole kiva 0.8ohm setupilla, että boxi päättääkin välillä et ohmit on 2ohm eikä 0.8 ja pumpulit palaa :P
    Posteja olen kiristellyt ja en keksi mistä toi vois johtua.
    Sama vika Rahikaisella. Ei oo kiva kun Misterin 0.7 onkin yhtäkkiä 2.8. Ongelmia ollut vähän kaikkien atojen kanssa joissa plussaa ei kauhean paljon saa ruuvattua ulospäin, mutta tuo Misteri on ihme, sillä siinä tuo plussa on ihan kunnolla ulkona. Nautilusten ja muiden valmisatojen kanssa ei ole mitään ongelmaa.

     
     
  6. #306
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Ei ikää mitää ohmien hyppimistä, nii kaua ku ato kunnolla kiinni. Kuullostaa kyl aika erikoiselta!

     
     
  7. #307
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Tuliko sen myyntipakkauksen mukana vaihto pinniä? Ei oo paketti käsillä niin en voi tarkistaa

     
     
  8. #308
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Balrog Näytä viesti
    Tuliko sen myyntipakkauksen mukana vaihto pinniä? Ei oo paketti käsillä niin en voi tarkistaa
    Muutama kappale!

     
     
  9. #309
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Putsasin liittimen ip-alkoholilla ja vaihdoin pinnin. Toiminut nyt useamman tunnin 0.8-1.0ohm välissä.

    En kyllä nähnyt entisessä pinnissä, mitään vikaa ja senkin olin aiemmin putsannut. Katsotaan kauan kestää tämä varapinni.

     
     
  10. #310
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Putsasin liittimen ip-alkoholilla ja vaihdoin pinnin. Toiminut nyt useamman tunnin 0.8-1.0ohm välissä.

    En kyllä nähnyt entisessä pinnissä, mitään vikaa ja senkin olin aiemmin putsannut. Katsotaan kauan kestää tämä varapinni.
    Pitää kokeilla tuota kunhan ehdin. Minun boksi on tosin arponut nuo liian korkeat ohmit vain heti käynnistyksen jälkeen. Pari kolme lyhyttä tulitusta ja sen jälkeen näyttää oikein ja pysyy sitten vakiona kunnes taas laittaa virrat pois.

     
     
  11. #311
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Balrog Näytä viesti
    Pitää kokeilla tuota kunhan ehdin. Minun boksi on tosin arponut nuo liian korkeat ohmit vain heti käynnistyksen jälkeen. Pari kolme lyhyttä tulitusta ja sen jälkeen näyttää oikein ja pysyy sitten vakiona kunnes taas laittaa virrat pois.
    Mulla on akkujen vaihdon jälkee näyttäny aina sen 1ohm (ei atoa, jos en hirveesti väärin muista) ja heti ku kerran antanu hetken tulittaa (alle sekuntti) nii hakenu oikean 0.2ohm vastuksen!

     
     
  12. #312
    Akuista ollut paljon puhetta tämän kanssa että tulisi olla samaan aikaan ladatut jne paritetut akut. Itsellä Vamossa kiertänyt kaksi VTC4 akkua, mikäli 50w mallia ei ala kohta tulemaan myyntiin niin harkitsen 100w mallia. Uskaltaako siis näitä kahta akkua käyttää vai tuleeko ostaa kokonaan uudet akut?

     
     
  13. #313
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Akuista ollut paljon puhetta tämän kanssa että tulisi olla samaan aikaan ladatut jne paritetut akut. Itsellä Vamossa kiertänyt kaksi VTC4 akkua, mikäli 50w mallia ei ala kohta tulemaan myyntiin niin harkitsen 100w mallia. Uskaltaako siis näitä kahta akkua käyttää vai tuleeko ostaa kokonaan uudet akut?
    Kannattaa ostaa ihan uudet, ei paljoa maksa ja on varmasti turvallista!

     
     
  14. #314
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Kannattaa ostaa ihan uudet, ei paljoa maksa ja on varmasti turvallista!
    Joo näin mäki ajattelin, jos laskuissa olen pysynyt on ladattu saman verran, mutta pitää tilata uudet akut jos tähän päädyn. Pelataan varman päälle.

     
     
  15. #315
    Mulla kanssa ollu setupin teon jälkeen hyppimistä mutta kun vääntää atosta kontaktiruuvin kireelle ja sigestä oikeelle korkeudelle pinnin niin muutaman napin painalluksen jälkeen kyllä jämähtäny ohmit oikeeks ja pysyy siinä myös.

     
     
  16. #316
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    104
    Vähän ot mutta itellä oli tota samaa ipv2 kanssa, toimi kun hinkkas 1000 paperilla ruuvin, sääti oikealle korkeudelle, putsas kaikki liittimet yms ja tarkisti postien kiristyksen.
    Vapaa-aika: Lost Vape Esquare DNA40 & Subtank mini
    Työväline: DIY Hana Modz DNA40 & MISTer 510
    Varalaite: Aspire CF MOD & Atlantis

     
     
  17. #317
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Deeku666 Näytä viesti
    Mulla kanssa ollu setupin teon jälkeen hyppimistä mutta kun vääntää atosta kontaktiruuvin kireelle ja sigestä oikeelle korkeudelle pinnin niin muutaman napin painalluksen jälkeen kyllä jämähtäny ohmit oikeeks ja pysyy siinä myös.
    Joku kontaktihäiriöhän tuon on pakko olla mikä tuon aiheuttaa, mutta jos kuitenkin löytää ne oikeat ohmit parin tulituksen jälkeen, niin olisiko kyseessä ns. tyyppivika/ominaisuus? Olisiko aiheellista kysellä myyjältä takuukorjausta tai vaihtoa?

     
     
  18. #318
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Todennäköisesti setup hakee paikkansa tai paska palaa välistä pois joten varsinkaan tuossa tapauksessa en näkisi laitteen ongelmaksi.

    Kaikilla vehkeillä mitä omistanut ja kaikilla atoilla joskus tehnyt tuota uuden setupin jälkeen.

     
     
  19. #319
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Jos jollain sattuu tää laite hajoamaa, voisin ostaa takakannen pois, oma on aavistuksen vääntyny..

     
     
  20. #320
    Kuten tonyyqi:kin tossa totes että uskon kanssa että "vika" atossa enemmin kun laitteessa, joka tapauksessa koen asian niin pienenä haittana että en nää tarpeelliseks tehdä minkään näköstä reklamaatioo kun kuitenkin toimii lähes välittömästi setupin teon jälkeen.. Veikkaan että johtuu orchidin löysästä keskipostista, pääsee löystyyn nyplätessä vaikka kuinka kireelle vääntäis.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •