Sivu 4 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #61

    Vs: Uusi kauppa ja useita jakelupisteitä, nyt koeavattu

    Kiva kun tilasit lisää. Mä kans tykkään näistä clearoista, vaikka onkin pieniä niin niitä voi olla mukana
    valmiiks täytettynä useampia. Syövät akkua yllättävän vähän ja eivät vuoda. Jos huomasit, niin mulla on myös noita ego conejakin, siisti pieni pakkaus 650 akulla. :-*

     
     
  2. #62

    Vs: Uusi kauppa ja useita jakelupisteitä, nyt koeavattu

    Niin ja kiitos bonusylläri boge-kartosta

    edit. joo, akkuja löytyy vielä, yksi musta cone hukassa, tais jäädä duunikaverille kun sillä oli "käännytetävien makustelupaketti" (bogen kartoja kokoelma eri makuja) kokeilussa.

     
     
  3. #63

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Nyt raju avajaistarjous - kaikista varastotuotteista - 20 %, voimassa 3.3.2012 saakka.
    Alennuskoodi arizona

    pistä sana kiertämään

     
     
  4. #64
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Juuri tilasin "Aloituspakkkaus 1":n. Postitusmoduuleissa ilmeisesti jotain häikkää, laitoin paremmat infot sähköpostilla.

     
     
  5. #65
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Juuri tilasin "Aloituspakkkaus 1":n. Postitusmoduuleissa ilmeisesti jotain häikkää, laitoin paremmat infot sähköpostilla.
    "Ammattihöyryttelijän paras vaihtoehto." ??? kuka höyryttelee ammatikseen ???
    pitääpä poiketa lähempänä tilipäivää

     
     
  6. #66
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Onhan nuo vielä vähän keskeneräisen oloiset sivut, mutta mielestäni hinta (varsinkin alennuksen kanssa) hyvinkin kohdillaan ja kuitenkin tuen omien resurssieni puitteissa mielellään suomalaista yrittäjyyttä (itsekin kun samassa veneessä olen). Lisäksi yleensä on helpompi ongelmatilanteissa selvittää hommat, kun voi tarvittaessa mennä paikanpäälle takomaan nyrkkiä pöytään. :P
    Mielenkiinnolla odotan, minkälainen höyrystin-myymälä tästä kehkeytyy, jahka saatte sivut ja varastot ojennukseen. Tsemppiä vaan sinne.
    Ps. Voisitte mielellään jonnekkin Vantaan hollille laittaa jälleenmyynti/jakelupisteen (Myyrmäki-Varisto-akseli olis mulle passeli).

     
     
  7. #67

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Juuri tilasin "Aloituspakkkaus 1":n. Postitusmoduuleissa ilmeisesti jotain häikkää, laitoin paremmat infot sähköpostilla.
    Sorry alkukankeutta, nyt pitäisi toimia.

    Ammattihöyryttelijä

    Jussi

     
     
  8. #68
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Hinnoissa on käytetty luovuutta! eGo-T atomisaattori 3€ ja Boge karto 8€. Tuo ato on ainakin kilpailukykyisesti hinnoiteltu Boge on varmaan kullattu hinnasta päätellen :P

    Onnea yritykselle
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #69

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Huonosti tehty webbisivu, myyjä ampuu näköjään omaan polvilumpioonsa: vasta kun tarkemmin tutkailee, huomaa, että Boget 8€ = 5 kappaleen paketti Bogeja.

     
     
  10. #70

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Huonosti tehty webbisivu, myyjä ampuu näköjään omaan polvilumpioonsa: vasta kun tarkemmin tutkailee, huomaa, että Boget 8€ = 5 kappaleen paketti Bogeja.
    Kiitos, parannusehdotuksia otetaan, mutta jos käyttäisin webbisivujeni tekemiseen jotain
    alan firmaa nii se näkyisi myös hinnoissa. Olen pyrkinyt samaan tasoon kuin muillakin.

     
     
  11. #71

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Onko kaupan ego-c:n atoja?

     
     
  12. #72

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Onko kaupan ego-c:n atoja?
    sorry ei toistaiseksi

     
     
  13. #73

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    hei

    Pahoittelen tilaustenkäsittelyssä tapahtuneita virheitä.

    Tilanne korjattu ja virhetilausten lähettäjille ilmoitettu.


     
     
  14. #74

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Nyt on Bogen kartojen tiedot hyvin esillä jo alkumetreillä: ei maksa yksi Boge siis 8 euroa. Tuolla rahalla saa viisi Bogea.

    Sivuston ulkoasu on mielestäni ihan funktionaalinen, ts. se täyttää tehtävänsä. Aiemmin käyttämäni maininta "huonosti tehty" kohdistui siis puutteelliseen informaation määrään. Tämä menee varmaankin alkukankeuden piikkiin. Kauppias näyttää kuitenkin päivittävän ja parantelevan sivustoa koko ajan. Toivotan onnea ja menestystä!

     
     
  15. #75

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Kiitos kiitos, yritän parhaani, mutta tuntuu tuon mycasflowinkin kanssa olevan ongelmia.
    Toivotaan että saan kuitenkin asiakkaani tyytytväisiksi, sillä olen aina tottunut että asiakas on kunkku, kun jo lähes 40 vuotta olen yrittäjänä toiminut. Kivasti tuntuu tilauksia tulevan näin aluksi.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Joyen 650 akku rupes temppuilemaan ja tilasin sitten Lavan kun se vielä oli hopea ja tarjous "arizona " niin eihän siinä ollut enään miettimistä. Katsotaan koska laskeutuu kotilaatikkoon. Vielä olisin tarvinnut 510-Ego adapteria mutta en kaupasta löytänyt, siis sellaisen jolla saa Ego karton lavaan kiinni.

    Itse verkkokauppoja suunnitelleena ja toteuttammassa olleena, niin voihan tuolla ilmaisversiolla toki aloittaa ja katsoa hetken onko tää sun juttu, sitten jos näyttää kaupalliselta niin nopeasti päivittämään parempaan !




    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  17. #77

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Kivasti otettu vastaan ja kiitos kaikille vinkeistä, jotkut tuotteet jo loppu

    Jussi

     
     
  18. #78

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Kaikki viikonlopun tilaukset toimitettu, kirjeet pitäisi olla huomenna perillä ja paketit seuraavana päivänä. Laitan paketeista tilaajille myös seurantakoodin jolloin voitte kysyä niitä postistanne
    jo huomenna klo 16 jälkeen. Laita palautetta, kiitos, se on tärkeää näin aloittelijalle

     
     
  19. #79

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Viikonloppuna tilasin testiin muutamat noita Bogen clearoo, just napsahti kirje luukusta. Kiitos nopeasta palvelusta, lisätunnelmia kun saan laitteet testattua!
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    52

    Vs: Uusi kauppa , avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Itse kävin tänään hakemassa bogeja paikanpäältä. Hinnat kilpailukykyisiä ja palvelu erittäin hyvää. Kauppias itse on erittäin mukava Suosittelen kyllä ja tulen jatkossa käyttämään. Puhelimme hh 357:n mahdollisuudesta valikoimiinkin.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •