Sivu 7 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #121
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    hmm, pientä jatkokehittelyä kaipaa tämä salmiakkineste, mm. lisää makuaineita ja vähemmän väriä, vain pienenpieni jäähdytinnesteen maku löytyy LR bogella ja boltilla tuoreella patterilla.

     
     
  2. #122

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Bogen clearatoista. Tilasin lisää mutta kertoivat että toimitukset seis, jatkokehitys päällä.
    Taitaa olla tuo täyttöongelma ratkaisematta - lääkeruiskulla se onnistuu hyvin ja muuten
    mielestäni oiva laite. Taisin olla ensimmäinen joka niitä Suomen markkinoilla tarjosi, muutama vielä varastossa.

    Sain juuri ilmoituksen muista clearatoista, pannaan sivulle kun saan ne alkuviikosta. Mielenkiintoisia tuttavuuksia.

     
     
  3. #123
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Joo se on vähän hankala täyttää, mutta neulalla kyllä, ja se varalanka olis hyvä olla siellä keskellä.
    Sivulla ja tuolla aikaisemmin on myös ohjeet.
    Nyt oon tullu joko sokeeks tai en vaan osaa mut ei siinä kyllä mitään muuta reikää näy kun keskireikä ??? Vai onko tarkoitus että neula työnnetään läpi tuosta silikoonista? Vai irtoaako se silikoni tutti joka on siinä keskiputkessa ?

     
     
  4. #124
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaugoh Näytä viesti
    Nyt oon tullu joko sokeeks tai en vaan osaa mut ei siinä kyllä mitään muuta reikää näy kun keskireikä ??? Vai onko tarkoitus että neula työnnetään läpi tuosta silikoonista? Vai irtoaako se silikoni tutti joka on siinä keskiputkessa ?
    Itsellä on kokemuksia vain yhdestä clearosta (ja se ei ole tuo), ja siinä oli ihan hiuksen ohuet "pillit"/reijät silikonituubin molemmin puolin. Niistä sai lirutettua nestettä ihan kaatamallakin, mutta neulalla paremmin. Ja siitä clearosta kyllä pystyi nostamaan poiskin sen silikonisen yläosan, ja kaatamaan nestettä sitten.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaugoh Näytä viesti
    Nyt oon tullu joko sokeeks tai en vaan osaa mut ei siinä kyllä mitään muuta reikää näy kun keskireikä ??? Vai onko tarkoitus että neula työnnetään läpi tuosta silikoonista? Vai irtoaako se silikoni tutti joka on siinä keskiputkessa ?
    Mulla on koeajossa 2 kpl noita ja kummassakin oli siliconissa pieni reikä vain puoleen väliin, siitä kohdasta painoin neulan läpi ja ruiskulla+neulalla oon täyttäny.
    Clearon pitää olla ylösalaisin täyttövaiheessa jotta ilma poistuu vastukselle menevien reikien kautta

     
     
  6. #126

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Bogen clearatosta en suosittele sen silikonitulpan poistamista koska kokoaminen on hankalaa,
    sensijaan neulalla silikonin ja kuoren välistä täyttäminen onnistuu hyvin. Hyviä neuvoja näköjään lisää hyvälle tuotteelle.

     
     
  7. #127
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Pahus, mulla kyllä tankissa miedosti maistuu, totta kyllä ettei oo kovin vahva maku. Ole yhteydessä jos haluat jotain tilalle
    Laitoin s-postia..

     
     
  8. #128

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Moikka
    Poistin tuon salmiakin pois myynnistä kunnes saamme voimakkaamman maun siihen. Olen sen ostaneisiin yhteydessä. Harmi.

     
     
  9. #129
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Moikka
    Poistin tuon salmiakin pois myynnistä kunnes saamme voimakkaamman maun siihen. Olen sen ostaneisiin yhteydessä. Harmi.
    jep, harmi

    sekoitatko nesteet itse vai tuleeko valmiina flavourartsilta? jos teet itse, niin mites ois sitten myös salmiakkitiiviste

     
     
  10. #130

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Joo sekoitan mutta tuossa ilmeisesti jotain hämminkiä, ei ole varastossa tiivistettä. Yritän saada mahd pian. Pahhottellen hämminkii!

     
     
  11. #131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    eipä tässä mittää hämminkiä ku asian eteen tehdään, ja mikä tärkeintä, vapaaehtoisesti

    muista ilmoittaa sitten heti kun päivitettyä versiota löytyy niin tilaillaha taas

     
     
  12. #132
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Joo sekoitan mutta tuossa ilmeisesti jotain hämminkiä, ei ole varastossa tiivistettä. Yritän saada mahd pian. Pahhottellen hämminkii!
    Minkä valmistajan pohjaneste on käytössä, ja onko nikotiinipitoisuus "itse säädetty", vai valmistajalta valmiina saatu?

     
     
  13. #133

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Kuten aikaisemmin kerroin, kyseessä on Flavorartin perusnesteet ja suhde on 50 50. Nikotiinia ei tietenkään ole nesteissä ollenkaan.

     
     
  14. #134
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Joo, sekoitin salmariin 10ml 25mg niksaa ja ei se tosiaan maistu oikein miltään Pieni suolainen maku tai joku sellainen sieltä tulee.

    Itselleni käy tämäkin, kunhan höyryä tulee vaan paljon

    Mutta kiitos kauppiaalle kun aiot oikaista asian.

     
     
  15. #135

    Vs: Uusi kauppa,Arizona, avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Perskuta, en mistään löydä noita aw imr akkuja, imr akkuja kylläkin , tietäskö kukaan tukkumyyjän niille.

     
     
  16. #136

    Uusi kauppa,Arizona, avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti


     
     
  17. #137

    Vs: Uusi kauppa,Arizona, - 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti vielä muutama tunti

    hop hop ostoksille, valikoimaa riittää.

     
     
  18. #138
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Nyt Salmiakkineste.Uusi kauppa,avajaistarjous 20 % koodi arizona voim 3. 3. asti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Bogen clearatosta en suosittele sen silikonitulpan poistamista koska kokoaminen on hankalaa,
    sensijaan neulalla silikonin ja kuoren välistä täyttäminen onnistuu hyvin. Hyviä neuvoja näköjään lisää hyvälle tuotteelle.
    Itse joudun poistamaan silikonitulpan kun ei oo neulaa,teräväpiikki vaan putken ja korkin väliin ja kampean sen ylös!
    Ja sen langan poistin koska sai imeä posket klommolla eikä siltikään saanut mitään irti,nyt irtoo eikä mitään ole tullut suuhun eikä ole vuotoja!!

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  19. #139

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, tulossa useita jakelupisteitä

    No hyvä nain. Boge kuitenkin ilmoitti ettei toistaiseksi toimita näitä. Mulla vielä jokunen varastossa
    jos joku haluaa, mielestäni ihan hyviä.

     
     
  20. #140
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, tulossa useita jakelupisteitä

    Meinasin säästää tuon ainulaisen lavatuben kanssa. Enkä nyt arvaa korkata ja kokeilla sitä

    Harmi jos onkin hyviä ja ei saa enää lisää?? Pattitilanne siis...

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •