Sivu 61 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 115157585960616263646571111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,201 - 1,220 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #1201

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja remuZ Näytä viesti
    tarkoitin että s-postista ei tullut mitään.. ja vaikka sanoi puhelimessa niin ei akkua näkynyt.... (anteeksi epä selvä kirjoitus)
    Kyllä on aina 12h sisään vastattu sähköposteihin ja takuuasiatkin pelanneet mallikkaasti.

     
     
  2. #1202
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    8

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    ensin soitin sinne päin ja puhelimessa sovittiin että laitan s-postia muistutukseksi ja sitten lähetätte 1100mAh eGo:n... laitoin sähköpostin heti puhelun jälkeen!! PS. en halua "vain täällä valittaa" enkä "revi puseroa" mutta kun luki että tänne kaikki kokemukset ynm. sellaiset.. niin halusin vain ilmoittaa asian!?!? vai onko se väärin?? ???

     
     
  3. #1203

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Kyllä. Kyllä se on väärin! Miksi et kerro kuka olet ja lähetä pyynnöstä huolimatta sähköpostia, että voin tarkistaa asian. Puhut nyt keväisestä ostoksesta! Muista nyt että takuu on vain kuukauden ja olen silti saattanut luvata sinulle hyvitykseksi yhden tuotteen.



    Nyt asia selvisi. Olin todella saanut sähköpoistin johon en ollut vastannut mitenkään.
    Varsinainen takuuaika oli mennyt jo aikaa sitten umpeen mutta olin ilmeisesti puhelimessa
    luvannut yhden lähettää. Nyt korjaan asian, mutta jatkossa toivon yhteydenottoa uudelleen
    jollei mitään kuulu.

     
     
  4. #1204

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    VIIKONLOPPUTARJOUS

    Kaikki driptipit: osta kaksi saat kolmannen (halvimman tai samanhintaisen) ilmaiseksi.
    Lisää tekstiosaan se kolmas ja huomaa postimaksuraja 20 ekee.

    http://arizona.mycashflow.fi/category/10/drip-tipit

    29 erilaista!

     
     
  5. #1205
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Torstaina lähetetty paketti odotti perjantaina postilaatikossa. Huikeeta touhua! Kaikki tuli mitä pitikin ja pikku extra mukana. Kiitoksia! Tilaan varmasti uudestaan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #1206
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    8

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    kaikki asiat nyt hoidettu.. ollu vaan erehdyksiä.. täytyy jossain välissä tehdä tilaus ja katsoa uudestaan miten hommat toimii...

     
     
  7. #1207

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Jeps , kiitos

     
     
  8. #1208

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainasin jostain, mielenkiintoinen toteamus

    En oo oppinut vielkään käyttämään ProVaria, aina eksyy menulle ja nostelee tai laskee voltteja "itsekseen" ja syntyy sutta ja sekundaa. No std bogeja se ei polta, mutta noi LR:t ei tunnu kestävän.

    Saispa Lavatuben logiikan ja (sen tyyliset) nappulat tähän perkele. Tai lukittua ton jännitteen

     
     
  9. #1209
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Lainasin jostain, mielenkiintoinen toteamus

    En oo oppinut vielkään käyttämään ProVaria, aina eksyy menulle ja nostelee tai laskee voltteja "itsekseen" ja syntyy sutta ja sekundaa. No std bogeja se ei polta, mutta noi LR:t ei tunnu kestävän.

    Saispa Lavatuben logiikan ja (sen tyyliset) nappulat tähän perkele. Tai lukittua ton jännitteen
    Juu, edelleen on mulla sama ongelma tän ProVarin kanssa, mutta ei se enää oikeasti haittaa, olen jo kai oppinut tavoille.

    Mutta kyllä LavaTuben logiikka hakkaa tämmöisen yhden napin tekniikan mennen tullen. Ihan niinkuin Maceissa oli ennen vain yksi nappi, ja se koitti päätellä käyttäjän klikkauksista että mitä se tahtoo...

    PC-hiirissä oli ja on monta nappia, mulla taitaa olla 9 tossa Logitechissa. Hyvä hiiri. Mutta on Applekin opiksi ottanut, uusissa magic mouseissa ei ole enää yhtään nappia! Mutta kyl silläkin pärjää - ja hyvin - kunhan tavoille oppii.

    Höpinää. Mutta tulipa höpistyä kun mun mietteitä oikein lainattiin
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #1210

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    aatteloin et jos loukkaannut ko lainasin

     
     
  11. #1211
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    aatteloin et jos loukkaannut ko lainasin
    Onhan se hyvä olla hienotunteinen Propsit siitä, ja hyvästä höyrykefirmasta kans. Hyvän kuvan on tämä hommasi antanut. Täytyy vissiin taas jotain tilauksia keksiä, AW-akkuja olen muistaakseni teitiltä hankkinut...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #1212

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    kiitos kiitos

     
     
  13. #1213

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Latureita ja autojohto niihin saapui varastoon.

     
     
  14. #1214

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    nyt myös ego t kit 1100 akuilla. (pah oli unohtunut laittaa sivuille)

     
     
  15. #1215
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Onkos tuolla Lavatube 2.1 tornaadolla millaista takuuta? Sivuilta en löytänyt mitään tietoa asiasta (Voi olla että olen taas vaan liian sokea )
    Kierteet tosiaan on vähän väljät, sen kanssa olen jo oppinut elämään Mutta nyt yhtäkkiä väittää kokoajan että karton vastus on joko 9.9 tai 0.0. Ja kun painaa nappia niin sanoo vaan Lo...
    Ja olen kokeillut usealla eri bogen kartolla ja yhdellä visionin Ce4:llä.
    Ja onko tietoa että olenko itse rikottanut laitteen vai onko kyseessä minusta riippumaton vika?

    Tosiaan tasan kuukausi sitten tilasin lavatuben teiltä.

     
     
  16. #1216

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paerny Näytä viesti
    Onkos tuolla Lavatube 2.1 tornaadolla millaista takuuta? Sivuilta en löytänyt mitään tietoa asiasta (Voi olla että olen taas vaan liian sokea )
    Kierteet tosiaan on vähän väljät, sen kanssa olen jo oppinut elämään Mutta nyt yhtäkkiä väittää kokoajan että karton vastus on joko 9.9 tai 0.0. Ja kun painaa nappia niin sanoo vaan Lo...
    Ja olen kokeillut usealla eri bogen kartolla ja yhdellä visionin Ce4:llä.
    Ja onko tietoa että olenko itse rikottanut laitteen vai onko kyseessä minusta riippumaton vika?

    Tosiaan tasan kuukausi sitten tilasin lavatuben teiltä.
    Takuusta ei tietoa mut tänään juuri juttua tuosta, oisko sama vika http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=761.2925 puolessa välissä tuota sivua.

     
     
  17. #1217

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Kuukauden tuo takuu noissa mutta mulla on noita tiivisteitä jonka vaihtaminen on pikku juttu.
    Pistä viestiä tai lähetä takuukorjaukseen.

     
     
  18. #1218

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Vertaa hintaa ja laatua - päädyt Arizonaan.
    (pistä viestiä jj@adatto.fi jos joku hinta ei ole kilpailukykyinen)

     
     
  19. #1219

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Hyvä ja nopea toimitus. Mitä nyt tuntuu että välillä vähän turhankin kiireellä lähetetään noita paketteja.

    Itselle tui eka tilaus päivässä, sisältö nyt vähän oli väärä, mutta ainakin viikko sitten vastattiin että asiaa korjataan. Katsotaan sitten
    tarkempi palaute kun tuo joskus saadaan hoidettua.

    Nimim Wink Wink

    [url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

     
     
  20. #1220

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Joo taisin katsoo juuri eilen että taetaa olla hoetamatta, korjataan asia tänään, tuo muisti prkl

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •