Sivu 60 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 105056575859606162636470110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #1181

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lavatuben kierteistä on ollut paljon juttua. Laitteen "tyyppiviaksi" voidaan todeta, etteivät kierteet ole kovin tiukat, mutta kysymys on myös siitä että esimerkiksi joidenkin myymät vivinova kartot ovat varustettu myös huonoilla kierteillä. Testeissä olen todennut että myymäni super vision ja ce4 atomisaattorit toimivat kaikissa uusissa lavatubeissa erinomaisesti. Myös myymäni vivinova ja muut cartot toimivat hyvin. Ilmeisesti tuo aito vivinova on huonoin tuote. Myös messinkikierteiset cartot ovat heikkoja. On huomattava myös että jos kierre joutuu voimakkaalle rasitukselle, esimerkiksi väännölle taskussa tai pudotessa, niin kierre saattaa vaurioitua. Sinänsä lavatube 2.01 T on yksi markkinoiden parhaista modeista ja ylivoimainen hinta-laatu suhteeltaan.

    Nyt löytyi ratkaisu ego 510 adapteri

    Toimitan sen asiakkaille pyydettäessä seuraavan tilauksen yhteydessä maksutta.
    (ps jos ei ole tilattavaa niin pistä sähköpostia niin lähetetään)

     
     
  2. #1182

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Ikuisuuskysymys on akkujen kesto. Itse en ole huomannut merkittävää eroa
    aw imr ja efest imr akkujen välillä. Liitän oheen erää tehdyn testin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #1183
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Ihan mielenkiintoinen testi... :

    Tosin tuo taitaa kuvata enemmän sitä, pitääkö akun ilmoitettu mAh kapasiteetti paikkaansa ja kyllähän se näissä laatuakuissa yleensä pitää.
    Tuossa oli käytetty hyvin maltillista 1A purkuvirtaa, jolla ei höyryttelykäytössä kunnolla saa edes LR bogea lämpenemään.

    Esim. Lavatubella ne purkuvirrat on yleensä siellä maksimin (2,5A) tuntumassa ja silloin lähes tärkeimmäksi asiaksi muodostuu se, miten hyvin akku pystyy sitä virtaa luovuttamaan, ilman että voltit notkahtaa hurjasti alaspäin... tämä sitten kertoo sen todellisen keston (tunnit) höyryttelykäytössä.

     
     
  4. #1184
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Lavatuben kierteistä on ollut paljon juttua. Laitteen "tyyppiviaksi" voidaan todeta, etteivät kierteet ole kovin tiukat, mutta kysymys on myös siitä että esimerkiksi joidenkin myymät vivinova kartot ovat varustettu myös huonoilla kierteillä. Testeissä olen todennut että myymäni super vision ja ce4 atomisaattorit toimivat kaikissa uusissa lavatubeissa erinomaisesti. Myös myymäni vivinova ja muut cartot toimivat hyvin. Ilmeisesti tuo aito vivinova on huonoin tuote. Myös messinkikierteiset cartot ovat heikkoja. On huomattava myös että jos kierre joutuu voimakkaalle rasitukselle, esimerkiksi väännölle taskussa tai pudotessa, niin kierre saattaa vaurioitua. Sinänsä lavatube 2.01 T on yksi markkinoiden parhaista modeista ja ylivoimainen hinta-laatu suhteeltaan.
    Lavatube 2.1-T:t ovat myös kaikki yksilöitä. Omassa isossa mallissa molemmat, sekä sisä-että ulkokierteet ovat osuneet juuri kohdalleen eivätkä heilu tai huoju mihinkään suuntaan. Minissä taas sisäkierre on luokkaa ihan ok, liitetyt tavarat saa ruuvattua tarpeeksi tiukkaan mutta ne jäävät hieman vinoon. Ulkokierre onkin sitten täyttä p*skaa, kaikki siihen kierretty lähtee irti melkein pelkästään ylöspäin vetämällä.

    Yleensä cartoissa on todella lyhyt kierre, mikä ei oikein edistä niiden kiinnipysymistä jos lavan kierre on hieman huono. Kaikki kierreongelmat saa kyllä korjattua 510-jatkolla, joissa tuppaa olemaan oletusarvoisesti huomattavasti pitempi ja parempi kierre. Kaikkiin lavatubeihin joissa on ollut kierreongelmia on tuollainen jatkoadapteri ruuvautunut kiinni tiukasti ilman heiluntaa. Tietty lisää muutaman millin laitteen pituuteen, mutta henk. koht. otan mieluummin tiukat liitokset kuin irtoilevat atomisaattorit ym.

     
     
  5. #1185

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Kiitos tosi nopeasta palvelusta Eilen tilasin ja tänään lootassa ja 510-t tuntuu just mun jutulta
    Ja olihan siellä paketissa ylläripulloja Just eilen niitä katselin ja mietin, että pitäs tilata niitäkin. Kiits

     
     
  6. #1186
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Tähän tuotteeseen kannattaisi tutustua.
    Mielestäni paras markkinoilla!
    Vain meiltä.

    http://arizona.mycashflow.fi/product...n--28-ohm-6-ml
    Vision tuli hienosti extrojen kera, kiitos siitä, mutta mua ei vakuuta toi vision...
    mahdanko käsitellä tuotetta oikein? yläcappi auki, nesteet sisään, pieni venaus ja heiluttelu.
    antaa joka neljännellä imulla palaneen käryn ja kurlaa, vuotaa kovasti akkupäästä.

    taisi mennä kyllä jossain mun täyttö/käyttö vatuiks, mutta missä?

     
     
  7. #1187

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Toki saattaa olla liian löysä neste, mutta olettaisin että joku tiiviste ei ole kohdallaan tai joku kierre riittävän kireä. Siis tulee olla ylä ja alapäässä tiivisteet. Lähetän uuden, ovat olleet tyytyväisiä. Jos viitsit niin palauta tuo.

    Jussi

    Ps edelleenkin olen sitä mieltä että tuon markkinoiden paras tankki.
    Saanut paljon kehuja, mutta tietenkin tuo saattaa olla virheellinen.

     
     
  8. #1188

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Lavatube 2.1-T:t ovat myös kaikki yksilöitä. Omassa isossa mallissa molemmat, sekä sisä-että ulkokierteet ovat osuneet juuri kohdalleen eivätkä heilu tai huoju mihinkään suuntaan. Minissä taas sisäkierre on luokkaa ihan ok, liitetyt tavarat saa ruuvattua tarpeeksi tiukkaan mutta ne jäävät hieman vinoon. Ulkokierre onkin sitten täyttä p*skaa, kaikki siihen kierretty lähtee irti melkein pelkästään ylöspäin vetämällä.

    Yleensä cartoissa on todella lyhyt kierre, mikä ei oikein edistä niiden kiinnipysymistä jos lavan kierre on hieman huono. Kaikki kierreongelmat saa kyllä korjattua 510-jatkolla, joissa tuppaa olemaan oletusarvoisesti huomattavasti pitempi ja parempi kierre. Kaikkiin lavatubeihin joissa on ollut kierreongelmia on tuollainen jatkoadapteri ruuvautunut kiinni tiukasti ilman heiluntaa. Tietty lisää muutaman millin laitteen pituuteen, mutta henk. koht. otan mieluummin tiukat liitokset kuin irtoilevat atomisaattorit ym.
    Tänään löysimme tuohon hyvän ratkaisun. Ei niinkään 510 adapteri vaan ego 510 adapteri joka tekee siitä jämäkän. (toki noita adaptereita on useanlaisia mutta minun 510 eivät auttaneet)

     
     
  9. #1189

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä


     
     
  10. #1190
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Toki saattaa olla liian löysä neste, mutta olettaisin että joku tiiviste ei ole kohdallaan tai joku kierre riittävän kireä. Siis tulee olla ylä ja alapäässä tiivisteet. Lähetän uuden, ovat olleet tyytyväisiä. Jos viitsit niin palauta tuo.

    Jussi

    Ps edelleenkin olen sitä mieltä että tuon markkinoiden paras tankki.
    Saanut paljon kehuja, mutta tietenkin tuo saattaa olla virheellinen.
    Josko mä nyt testaan sitä vielä toisella nesteellä, koittelin varmuuden vuoksi eri adaptereilla ja vehkeillä, niin vuotaa kyllä (50/50 neste). Hittolainen, kun oikeesti vaikuttais kivalta peliltä ja luultavasti sopii nätisti tohon telescooppiin

     
     
  11. #1191
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Huh, kai adaptereitakin sitten on erilaisia yksilöitä (enkä tarkoita pelkästään reiällisyyttä tai reiättömiä). http://www.avidvaper.com/510-modders-connector/ Oli ne mitä käytin, no tuohan onkin näköjään myös käytettävissä ihan akkuliittimenä. Eli ei ihan halvin mahdollinen perusadapteri. Pahoittelen väärästä infosta, muistelin että nuo oli ihan tavallisia.

     
     
  12. #1192

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Mullakin oli noita aikaisemmin varastossa, tosin hinta murto osa tuosta. Niissä tuon säätörenkaan vuoksi pitempi kierre jolloin se varmaan sopisi myös lavaan. Tuo ego 510 ajaa saman asian.

     
     
  13. #1193

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Josko mä nyt testaan sitä vielä toisella nesteellä, koittelin varmuuden vuoksi eri adaptereilla ja vehkeillä, niin vuotaa kyllä (50/50 neste). Hittolainen, kun oikeesti vaikuttais kivalta peliltä ja luultavasti sopii nätisti tohon telescooppiin
    Jeps, tavallaan olis hyvä että palauttasit jos et saa toimimaan. On hyvä voida reklamoida tehtaalle ongelmista. Joku oli saanut muovinkin rikki. Toiset taas kertoneet että se
    kestää myös salmiakkia. Tankki on todella hyvä, kun saat toimivan yksilön, nää kinukit prkl

     
     
  14. #1194

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    En ole tullut maininneeksi että kauppa toimii myös noutopisteenä. Voit tilata ja maksaa nettiin ja säästää postimaksuissa noutamalla itse. Jos jotain lisäostoksia teet niin varaa käteistä sillä in god we trust others pay cash

     
     
  15. #1195

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Suosi suomalaista

    Lähes kaikki ns. suomalaisetkin kaupat ovat rekisteröityneet ulkomaille.

     
     
  16. #1196

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Akut ja kartot päivässä perillä!
    Nopea toimitus, kiitokset!

     
     
  17. #1197
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    8

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    olen ostanut keväällä arizonasta eGo-t 1100mAh aloitus paketin ja molemmat akut meni lähes heti P**KAKSI!! laitoin s-postia ja soitin sinne suuntaan mutta mitään ei kuulu....?? eikä ole kauppa ilmeisesti millään muotoa halukas korvaamaan mitään... (vaikka puhelimessa sanoi pistävänsä (edes) yhden 1100mAh eGo:n) en ole sen jälkeen tilannut mitään kyseisestä kaupasta eikä myöskään kukaan tuttuni!!! PS. tiedän 4 ihmistä minun lisäkseni joilla on mennyt arizonasta ostettu eGo rikki kaikki n. 1-2viikon käytön jälkeen....!!!???!!!???!!!

     
     
  18. #1198

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja remuZ Näytä viesti
    laitoin s-postia ja soitin sinne suuntaan mutta mitään ei kuulu....??
    Ja hetkeä myöhemmin kuitenkin todetaan
    (vaikka puhelimessa sanoi pistävänsä (edes) yhden 1100mAh eGo:n)
    Mesa confused ???
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  19. #1199
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    8

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    tarkoitin että s-postista ei tullut mitään.. ja vaikka sanoi puhelimessa niin ei akkua näkynyt.... (anteeksi epä selvä kirjoitus)

     
     
  20. #1200

    Vs: Arizona.fi Ilmainen toimitus yli 20€ kirje ja 50€ paketti. Kauppa Riihimäellä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja remuZ Näytä viesti
    olen ostanut keväällä arizonasta eGo-t 1100mAh aloitus paketin ja molemmat akut meni lähes heti P**KAKSI!! laitoin s-postia ja soitin sinne suuntaan mutta mitään ei kuulu....?? eikä ole kauppa ilmeisesti millään muotoa halukas korvaamaan mitään... (vaikka puhelimessa sanoi pistävänsä (edes) yhden 1100mAh eGo:n) en ole sen jälkeen tilannut mitään kyseisestä kaupasta eikä myöskään kukaan tuttuni!!! PS. tiedän 4 ihmistä minun lisäkseni joilla on mennyt arizonasta ostettu eGo rikki kaikki n. 1-2viikon käytön jälkeen....!!!???!!!???!!!
    Nyt en muista asiaa. Pistä selvitys säköpostiin. Kyllä meillä takuut pelaa, siis noissa kuukauden takuu. Ei ole kiva jos vain täällä valitetaan. Selvitä asia sähköpostissa! Ei kai se nyt ole suuri vaiva ottaa sähköpostitse yhteyttä. Vaikea niitä on takuuseen vaihtaa jos ei edes aikanaan pyydetä. Huomautan nyt tässä vielä etten käsittele mitään takuuasiaoita puhelimitse vaan sähköpostin ja postin kautta. Aina kun joku esittää jonkun toivomuksen niin pyydän
    laittamaan sähköpostia, koska on mahdoton käsitellä osoitteita jne puhelimessa ollessani esim autolla liikkeellä. Minulle voi kyllä soittaa klo 8 - 21 välillä jos on kysyttävää. Toki en aina iltaisin istu puhelimen ääressä. Mutta reklamaatiot sähköpostitse.

    Ps kerro millä sähköpostiosoitteella olet viestin laittanut niin selvitän. Myönnän kyllä että kiireessä sattuu ja muisti mulla prakaa mutta parempi kysellä kun repiä pusero.

    Muuten minä käytän myös ego akkuja ja on kaksi viimeisen vuoden aikana hajonnut - virheellisen käytön seurauksena. Oli tankki tehnyt oikarin ja laukaisi egon suojapiirin ja hölmöyttäni kokeilin vielä toiseenkin em seurauksin.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •