Sivu 50 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4046474849505152535460100 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 981 - 1,000 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #981
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Kauanko apina meinaat tuosta kauppiaan virheestä jankata ? Vaikka virhe on myönnetty, luvattu korjata, ja muistaakseni pyydelty anteeksi, sinä vaan jatkat trollausta.
    Juttu on jo kääntynyt sinua vastaan ajatsitten, joten olisiko parempi jo olla kaivelematta sitä :

    Käsittääkseni kaikki kirjoittajat ovat olleet tällä foorumilla kauemmin kuin sinä, joten mikä olet meitä konkareita noviisina neuvomaan ?
    Onko sulla asiaan niin mullistavia ideoita, että me kiinnostuisimme niistä, enpä usko.
    Olisiko paikkasi sitten siellä toisella foorumilla, jos se tuntuu mukavammalta paikalta ?

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #982

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Kauanko apina meinaat tuosta kauppiaan virheestä jankata ? Vaikka virhe on myönnetty, luvattu korjata, ja muistaakseni pyydelty anteeksi, sinä vaan jatkat trollausta.
    Juttu on jo kääntynyt sinua vastaan ajatsitten, joten olisiko parempi jo olla kaivelematta sitä :

    Käsittääkseni kaikki kirjoittajat ovat olleet tällä foorumilla kauemmin kuin sinä, joten mikä olet meitä konkareita noviisina neuvomaan ?
    Onko sulla asiaan niin mullistavia ideoita, että me kiinnostuisimme niistä, enpä usko.
    Olisiko paikkasi sitten siellä toisella foorumilla, jos se tuntuu mukavammalta paikalta ?
    yleisestihän en ole enää kaupasta palautetta antanutkaan vaan ainoastaan vastaillut minua tai asiaa koskeviin kommentteihin.
    minä en ole tässä se joka kaivelee vaan nämä samat kirjoittaja hoitanevat asian näköjään aivan itse. asia elää sivu tolkulla vaikka en edes kirjoita siitä.
    sitten kun kirjoitan takaisin puolustuksekseni niin minä kaivelen asiaa. ? :-\

    enkä mielestäni neuvo teitä konkareita. jos vakikaupastanne huonon palautteen antaminen on sitä niin ok sitten näin varmaan. vai mitä mahdoit tarkoittaa?

     
     
  3. #983
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Mä sun palautteestasi 5 veisaan, mutta just marisit ja nauroit esim. viestiketjulle "Mitä kuuntelet höyrytessäsi".
    Jos siellä toisessa paikassa oli mukavaa, mikset mene sinne ja jatka melskaamistasi siellä.

    Mä lopetan tän paskanjauhannan tässä vitjassa tältä osin tähän. (Tarttee vilkaista sitä toista foorumiakin piruuttaan)

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  4. #984
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apina83 Näytä viesti
    ja sitten sinulle popilo.
    tiedäthän että tupakka tuotteet ovat kielletty alle 18-vuotiailta.
    Tiesitkö että "tupakkatuote" on yhdyssana? Itse tässä hetki sitten ajattelin, että on vaikea uskoa että olisit vähän alle kolmekymppinen, mikäli tuo -83 siis syntymäaikaan viittaa. Yleensä tämmöiset valivali rikosilmoituksen tekemiset on seitsenkymppisten ajanvietettä.

    Vaikka tässä tapauksessa on kauppias mokannut ja typerästi ehdottanut tuotteiden eteenpäinohjausta, niin kyllä täältä kuluttajan suunnasta pitää pystyä joustamaan ja pyrkiä kärsivällisyyteen. Näillä rikosilmoitushuuteluilla teit kyllä hyvin nopeasti kaikille selväksi, mikä olet miehiäsi.

    Ja niin Jussi, nuo tuotteiden eteenpäinohjailut lienevät enemmänkin "yksityishenkilöltä toiselle" -tyyppisen kaupankäynnin juttuja. Itselle on käynyt niin ja täysin ilman ongelmia sain oikean tuotteen tilalle ja lähetin toiselle ostajalla hänen tuotteensa.

     
     
  5. #985

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Mä sun palautteestasi 5 veisaan, mutta just marisit ja nauroit esim. viestiketjulle "Mitä kuuntelet höyrytessäsi".
    Jos siellä toisessa paikassa oli mukavaa, mikset mene sinne ja jatka melskaamistasi siellä.

    Mä lopetan tän paskanjauhannan tässä vitjassa tältä osin tähän. (Tarttee vilkaista sitä toista foorumiakin piruuttaan)
    suosittelen lämpimästi vilasemaan ei oo yhtään näin kiree tunnelma! siellä ei tarvitse melskata. ja enhän minä täälläkään ilman syytä kuitenkaan melskannut...

    samoin minä lopetan tähän.
    pitäköön muut asian yllä. niinkuin tässä useamman sivun verran on tehtykin. pyydän anteeksi niiltä joita minun palautteeni kauppaa kohtaan syvästi loukkasi. 8)

     
     
  6. #986
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Tilasin täältä kerran bogeja pari pakettii, niin Jussi oli pistäny pakettiin mukaan 10ml pullon neulakorkilla. ihmettelin että muutaman euron tilauksessa oli vielä ylläri mukana.

    suosittelen kyllä tätä liikettä

     
     
  7. #987

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Nyt tuli lisää steel supervisioneja, atoja niihin sekä lavatuben uusinta mallia lyhyenä ja normina. Ja eiko ostoksille.
    Jussi
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg 46.jpg (20.0 kt, 69 katselukertaa)
    • File Type: jpg 46.jpg (20.0 kt, 68 katselukertaa)

     
     
  8. #988

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apina83 Näytä viesti
    suosittelen lämpimästi vilasemaan ei oo yhtään näin kiree tunnelma! siellä ei tarvitse melskata. ja enhän minä täälläkään ilman syytä kuitenkaan melskannut...

    samoin minä lopetan tähän.
    pitäköön muut asian yllä. niinkuin tässä useamman sivun verran on tehtykin. pyydän anteeksi niiltä joita minun palautteeni kauppaa kohtaan syvästi loukkasi. 8)
    Hei

    Olen tänään hyvittänyt tilillesi 41.39. siis ostoksesi ja 20 vaivanpalkkaa palauttamisesta. Kiitos rakentavasta yhteistyöstä.
    Olen pahoillani etten voinut toimia jo aikaisemmin koska, kuten tiedät olin Tukholmassa. Toivotaan ettei tämä kahden arkipäivän viive aiheuttanut sinulle taloudellisia ongelmia.
    Jussi

    Ps. Jos jollakulla ongelmia niin pyydän ottamaan puhelimitse yhteyttä, ja
    huomioimaan että meillä ei ole aina mahdollisuus istua sähköpostin ääressä seuraamassa tuntien välein viestintää., puhumattakaan öisin ja pyhäpäivisin.

    Toivotaan että tämä riehuminen päättyy tähän sillä yksi asiakas, joka koskaan ei tosin ollut mitään ostanut, pyysi poistamaan tietonsa rekisteristä.

     
     
  9. #989
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Piti pistää oikein tilaus vetämään kaiken shaiban kunniaksi. Alko olemaan tyhjät pullot loppu. Etenkin toi sun 10ml on ihan ylikätevä ja mikä parasta,
    se neulakorkki sopii myös (ainakin) libertyn/welhon pink spot ja vermillion river - pulloihin.

     
     
  10. #990
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    tänään saapui postissa täältä taas tavaraa. Tuossa yllä ihmeteltiin kun euromääräisesti pieneen tilaukseen oli laitettu ekstraa. Sama ihmettely minulla kun 15 euroa postikuluineen lähetyksessä oli ekstroja. No en minä pahakseni siitä laita. Ja täytyy sanoa et piru mitkä sauhut tuosta super visionista lähtee. Hyvin toimii ainakin uutena ja tankki täynnä.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  11. #991
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Kerrankin löyty paikka missä oli molempia tarjolla tuota minilava 2.1 ja aw imr akkuja nii semmoset parin extran kanssa sitten pistin tulemaan. Ainakin viimeksi toimi hyvin tilaus tänne joten en usko että nytkään menisi sen huonommin

     
     
  12. #992

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Näin ohimennen, palautuksen täytyy olla asiakkaalle maksutonta (esim. jos tulee väärä paketti). Niin mitä kaikkea siihen kuuluu. Bensat? Pysäköintimaksu? Korvaus menetetystä vapaa-ajasta? Jos kuvitellaan että matkaa postiin on 20km (ei mikään mahdottomuus) eli 40km, auton kulutus tuolla matkalla vaikkapa sitten 5L ysikasia, sovitaan vaikka 8€. Parkkipysäköinti 1€ (posti voi hidastella, kävelymatka postille, eli varmasti riittävästi aikaa). Maxi-kirje + postit 5€ pyöristettynä. Yhteensä 14€ ja tuolle matkalle + postissa asioinnille menee varmaan alle tunti, mutta jos sovitaan että aikaa kuluu tasan tunti. Joku pieni korvaus menetetystä vapaa-ajasta, esim. 10€? Varmaan aika lähelle monen nettotuntipalkkaa. Vielä pyöristetään vähän eli 25€.

    Itse tosin olen yleensä nuo järjestänyt siten että kauheasti ei ole tullut ylimääräistä ajoa. Enkä siitä koskaan ole korvaus pyytänyt, enkä vapaa-ajasta yms. Eikä itsellä ole postiin kauhean pitkä matka. Mutta teoriassa tuo taitaa mennä noin?

     
     
  13. #993
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Näin ohimennen, palautuksen täytyy olla asiakkaalle maksutonta (esim. jos tulee väärä paketti). Niin mitä kaikkea siihen kuuluu. Bensat? Pysäköintimaksu? Korvaus menetetystä vapaa-ajasta? Jos kuvitellaan että matkaa postiin on 20km (ei mikään mahdottomuus) eli 40km, auton kulutus tuolla matkalla vaikkapa sitten 5L ysikasia, sovitaan vaikka 8€. Parkkipysäköinti 1€ (posti voi hidastella, kävelymatka postille, eli varmasti riittävästi aikaa). Maxi-kirje + postit 5€ pyöristettynä. Yhteensä 14€ ja tuolle matkalle + postissa asioinnille menee varmaan alle tunti, mutta jos sovitaan että aikaa kuluu tasan tunti. Joku pieni korvaus menetetystä vapaa-ajasta, esim. 10€? Varmaan aika lähelle monen nettotuntipalkkaa. Vielä pyöristetään vähän eli 25€.

    Itse tosin olen yleensä nuo järjestänyt siten että kauheasti ei ole tullut ylimääräistä ajoa. Enkä siitä koskaan ole korvaus pyytänyt, enkä vapaa-ajasta yms. Eikä itsellä ole postiin kauhean pitkä matka. Mutta teoriassa tuo taitaa mennä noin?
    Mailmahan pyöris hienosti kun kaikki aattelis noin..

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  14. #994

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Mailmahan pyöris hienosti kun kaikki aattelis noin..
    Sitä en tiedä miten maailma pyörisi. Itsekkään en noin ajattele tai toimi. Tulipa vain mieleen.

     
     
  15. #995

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Jos tuo maailma pyörisi noin, niin lopettaisin kaupankäynnin.
    Mutta eiköhän tästä asiasta nyt ole jo tarpeeksi jaagattu!

     
     
  16. #996
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Tänään saapui uudestaan eilen lähetetty paketti ja kaikki mukana ja toimii

    Kiitoksia vielä kerran kauppiaalle että lähetti itellan lajittelukoneen hävittämän paketin uudestaan

     
     
  17. #997
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Jos tuo maailma pyörisi noin, niin lopettaisin kaupankäynnin.
    Mutta eiköhän tästä asiasta nyt ole jo tarpeeksi jaagattu!
    Näyttää siltä, että loppujen lopuksi tämä tapaus on loppuunkäsitelty. Lopputulos näytäisi olevan asiakkan edun mukainen ja se on tärkeintä. Pyörrän puheeni ja saatan ryhtyä asiakkaaksesi tulevaisuudessa.

     
     
  18. #998
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Mutta teoriassa tuo taitaa mennä noin?
    OT

    Teoriassa kyllä, eli jos kyse on myyjän virheestä niin myyjän on korvattava palautuksesta aiheutuneet kustannukset. Sun listasta puuttuu puhelukustannukset, jos on puhelimitse joutunut selvittämään asioita. Mitään välillisiä vahinkoja ei tietenkään korvata kuluttajakaupassa (esim ostit tunkin renkaidenvaihtoa varten ja sun piti vaihtaa naapureiden renkaat pientä korvausta vastaan. tunkki olikin viallinen ja olit viikon ilman tunkkia joten naapurit veivätkin autonsa rengasliikkeeseen. noita menetettyjä maksuja et kyllä saa takaisin, se on voi voi. jos jouduit viemään oman auton rengasliikkeeseen tuon takia, niin se on sitten rajatapaus mistä voi riidellä ), B2B kaupassa niistäkin voidaan sopia.

    Tollasia korvauksia ei yleensä kovin automaattisesti saa, mutta hyvät myyjät tietysti laittavat automaattisesti jotain ekstraa, jolloin mitään hyvityksiä ei edes tee mieli pyytää, vaikkei ekstran arvo olisikaan lähelläkään kärsittyjä vahinkoja. 8)

    Jos perus asiakaspalautus / etäkaupan palautusoikeuden käyttö niin sitten tietysti ainoastaan postittaminen on maksutonta. EU:n kuluttajasuojalaissahan on ainoastaan tuo palautusoikeus, palautuksien maksuttomuus on suomalaisten luksusta.

    OT

    Taidat olla tällä hetkellä ainut suomi-kauppias jolla on trustfiren laturiin autolatausjohto, plussaa siitä!
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  19. #999
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    2

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Kiitoksia nopeasta toimituksesta ja ekstroista. Ensimmäisestä paketista puuttui tavaraa, mutta toimitit puuttuvat nopeasti perille. Tilaan varmasti toistekkin, sen verran tyytyväinen olin palveluun.

     
     
  20. #1000
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Tilaus saapui jo eilen, toimitus taas täysi 10
    Piippu on oikein mukava tämmöiselle "ei niin nuorelle leijonalle"

    Piipussa on tunnelmaa, kiitokset Jussille.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •