Sivu 49 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394546474849505152535999 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #961
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    En tiedä onko tuo diili pakollinen kauppiaan/myyjän tehdä....

    @Posti.fi : Asiakaspalautus
    Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaalla on oikeus palauttaa tilaamansa tuote lähettäjälle.
    Palauttajalle maksuton asiakaspalautus edellyttää lähettäjäyrityksen ja Itellan välistä erillistä sopimusta.


    Käsittääkseni ihan kaikki puljut eivät tuota diiliä ole tehneet / ei onnistu noinvain...
    Toi on muuten totta! Mutta Jussin kanssa varmaan saa tuon homman sovittua, kun kerran oli tuota takaisinlähettämistäkin ehdottanut

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  2. #962

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Toi on muuten totta! Mutta Jussin kanssa varmaan saa tuon homman sovittua, kun kerran oli tuota takaisinlähettämistäkin ehdottanut
    Jep.. Siellähän se muistaakseni kirjoitti, että postarit kyllä korvaa...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Ei asiassa ole käsittääkseni mitään epäselvää, tietenkin palautan rahat ja postikulut!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tuntuu vain joillain ihmisillä olevan uskomaton taito saada kaikesta tehtyä mahdollisimman hankalaa..
    "Mä haluan kaiken, heti, nyt!" by: Moni Suomalainen asiakas (alasta riippumatta)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #963
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Tästä ei enää muuta puutu kuin hyvä asento, popcornit ja juotavaa niin illan viihde on kasassa

    Ai niin, joku Arizonan tilaus olis kyllä syytä vääntää kasaan myöskin.

     
     
  4. #964
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apina83 Näytä viesti
    kaikki eivät ryve rahassa. mutta se ei tee heistä yhtään sen huonommassa arvossa olevia kuluttajia.
    Kyllä minusta tekee. Nimenomaan kuluttajana he ovat vähän altavastaajana kyllä. Kuluttaminen on vaikeaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #965
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    "Mä haluan kaiken, heti, nyt!" by: Moni Suomalainen asiakas (alasta riippumatta)
    Yako puhuu paljon mutta asiaa.

     
     
  6. #966

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Kyllä minusta tekee. Nimenomaan kuluttajana he ovat vähän altavastaajana kyllä. Kuluttaminen on vaikeaa.
    tarkoitin minulla olevan samat oikeudet asian mukaiseen toimintaan ostimpa tonnilla tai eurolla.

    ja sitten. kaupan ihan ensimmäinen viesit minulle:

    "Ompas murphy iskenyt
    Voisitko kääntää lähetyksen tuolle --x--lle, sis jos tavarat n ovat hänen,hyvitän tietenkin vaivasi
    Nyt valitettavasti en voi tehdä asialle enempää, muuta kuin otan tuohon --x--n yhteyttä ja kysyn saiko hän sinun lähetyksen
    Olen pahoillani"


    kirjoitatte täällä että kauppiaan tulee saada tuote ensin takaisin ennenkuin saan itse oman tilaukseni rahan. mites tuossa tapauksessa. ei liene se virallisin toiminta muoto.
    jälkeenpäin tarjottiin palautus mahdollisuutta.

    huomaatteko että te itse kommentteinenne pidätte asian esillä ilman että olen hetkeen edes kirjoittanut mitään muuta kuin vastauksia teille.
    mutta on se hyvä että keskustelua riittää. olettekos ajatelleet asian sitä puolta että joku ko. kaupan asiakas ehdokas lukee tätä ja kauhistuu sekä siitä kuinka jonkun kohdalla on käynyt näin kuin siitäkin millainen on vastaan otto kun risuja siitä antaa.

    ettei sitten muuta kuin antaa palaa vaan pitäkää keskustelu yllä niin ei pääse totuus vahingossakaan unohtumaan!


     
     
  7. #967
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Piti tilata tommonen piippu ja kasa muuta kamaa, piipulla oli niin komee esittelyvideokin (Sib77)

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  8. #968

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apina83 Näytä viesti
    huomaatteko että te itse kommentteinenne pidätte asian esillä ilman että olen hetkeen edes kirjoittanut mitään muuta kuin vastauksia teille.
    mutta on se hyvä että keskustelua riittää. olettekos ajatelleet asian sitä puolta että joku ko. kaupan asiakas ehdokas lukee tätä ja kauhistuu sekä siitä kuinka jonkun kohdalla on käynyt näin kuin siitäkin millainen on vastaan otto kun risuja siitä antaa.

    ettei sitten muuta kuin antaa palaa vaan pitäkää keskustelu yllä niin ei pääse totuus vahingossakaan unohtumaan!
    huomaatkos että sinun tarpeettomalle sekoilulle porukka täällä myhäilee, mitä jos nyt vaan tekisit kuten se myyjä sanoo. aivan turhaa jeesustelua ne kuluttajansuoja/rikostutkintapuheet kun et itse osaa edes noudattaa annettuja ohjeita. sitähän ne kuluttaja-asiamiehet sulle sanois että menet ensisijaisesti sopimaan asian myyjän kanssa. jos tohon rahattomuuteen, ei ole hyvä idea yrittää tehdä ostoksia jos ei ole yhtään rahaa

    ei siinä kaupassa mitään vikaa ole, liian hankalia asiakkaita vain näyttänyt saaneen kyllä se jokaiselle voi joskus sattua väärän tavaran saaminen. voisin itsekin ihan kiusallani tehdä tilauksen jotta tää sun turha mustamaalaus kääntyiskin markkinointitempuksi

     
     
  9. #969
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Jussilla on hinta/laatusuhteeltaan niin hyvät 306:set, että varmasti tulen tilaamaan lisää näiden edellisten lisäksi. ++

     
     
  10. #970

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stroh74 Näytä viesti
    Jussilla on hinta/laatusuhteeltaan niin hyvät 306:set, että varmasti tulen tilaamaan lisää näiden edellisten lisäksi. ++
    Ai on hyvät 306:set? Dca tulossa ja kelannu mistä hommaisi atot. Ehkä täältä kun on tämän päiväinen mainoskampanja ollut mallia osu ja uppos. Hehe

     
     
  11. #971
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Ai on hyvät 306:set? Dca tulossa ja kelannu mistä hommaisi atot. Ehkä täältä kun on tämän päiväinen mainoskampanja ollut mallia osu ja uppos. Hehe
    No kieltämättä on hyvät, oli tuo mainoskampanja mitä hyvänsä. DCA:lla käytän niitä itekkin. Nämä ei kuitenkaan kuse edes alapäästä niinkuin moni muu, vaikkakaan sillä ei ole DCA:lla mitään suurempaa merkitystä. Toki bridget olen edelleenkin repinyt kaikista huitsun nevadaan.

     
     
  12. #972

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Miten tuo sillan poisto vaikuttaa?

     
     
  13. #973
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Miten tuo sillan poisto vaikuttaa?
    Ei tule sitä mahdollista palaneen makua.

     
     
  14. #974
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Case: Posti kuppasi ajoissa lähetettyä lähetystä - myöhästyminen.
    Solution: Nimeltä mainitsematon kauppias toi henkilökohtaisesti korvaavan tuotteen minulle, ilmaiseksi. Postin kautta lähetetty lähetys tulee kun tulee jääden minulle, ei palautuksia.
    Juuri näin hoitaa homman kauppias, joka on kiinnostunut asiakkaistaan. Sinun tapauksessasi kauppias teki todellakin enemmän, kuin voisi edes toivoa. Mielestäni riittävä toimenpide on, kun lähetystä ei näy/on viallinen, lähtee korvaava lähetys tulemaan sen suurempia odottelematta/kyselemättä. Korvaavaan lähetykseen sitten vaan mukaan palautuskuori, jos kauppias haluaa viallisen lähetyksen takaisin.

     
     
  15. #975
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Mihin laitatte hintarajan tuolle toiminnalle, vai pitääkö kaikissa kaupankäynneissä menetellä noin ?
    Tietty jos koskee vaatimus vain esavuke tuotteita, ei liity mun bisneksiin

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  16. #976
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja stroh74 Näytä viesti
    Jussilla on hinta/laatusuhteeltaan niin hyvät 306:set, että varmasti tulen tilaamaan lisää näiden edellisten lisäksi. ++
    Täysin samaa mieltä 306:sta, kerran tuli vääriä atoja mut kauppias korjasi heti asian.

     
     
  17. #977
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    No kyl joutuu toteamaan että onpas draamaa täällä

     
     
  18. #978
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Ohohhoh olipas viihdyttävä ketju! Apinalla osunut nicki kohdilleen :

     
     
  19. #979
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    Pitäähän kauppiaan saada julkisesti puolustautuakin jos sitä julkisesti arvostellaan.
    +1

    Arvoisa Jussi. Vaikka olemmekin tällaisessa mariginaaliryhmässä, joita myös vapottajaiksi kutsutaan, niin pidetään kuitenkin mielessä ihan nämä postimyyntikaupankäynnin perussäännöt: Jos kauppias toimittaa väärän tavaran, pitää kauppiaan antaa asiakkaalle mahdollisuus toimittaa tavara takaisin kauppiaalle ilman mitään kuluja. Mikäli tämä on mahdotonta, tulee asiakkaan voida pitää tavarat itselään. Ja molemmissa tapauksissa tulisi kauppiaan viipymättä toimittaa tilatut tavarat asiakkaalle riippumatta siitä, onko asiakas palauttanut tavarat vai ei.
    PS. Olin ajatellut tilata kaupastasi laitteita, mutta enpä taida.


    Asiakas on nyt täysin väärässä tai kyseessä on provo.
    Edit. On provo, on kirjoitellut täällä vain tästä aiheesta:
    Viestit - apina83: http://www.e-savuke.com/forum/index....owposts;u=3263

     
     
  20. #980

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    +1

    Arvoisa Jussi. Vaikka olemmekin tällaisessa mariginaaliryhmässä, joita myös vapottajaiksi kutsutaan, niin pidetään kuitenkin mielessä ihan nämä postimyyntikaupankäynnin perussäännöt: Jos kauppias toimittaa väärän tavaran, pitää kauppiaan antaa asiakkaalle mahdollisuus toimittaa tavara takaisin kauppiaalle ilman mitään kuluja. Mikäli tämä on mahdotonta, tulee asiakkaan voida pitää tavarat itselään. Ja molemmissa tapauksissa tulisi kauppiaan viipymättä toimittaa tilatut tavarat asiakkaalle riippumatta siitä, onko asiakas palauttanut tavarat vai ei.
    PS. Olin ajatellut tilata kaupastasi laitteita, mutta enpä taida.


    Asiakas on nyt täysin väärässä tai kyseessä on provo.
    Edit. On provo, on kirjoitellut täällä vain tästä aiheesta:
    Viestit - apina83: http://www.e-savuke.com/forum/index....owposts;u=3263
    öh. oliko tylsää? et vaan jaksanut lukea niin pitkältä että näet kauppiaan itse täällä myöntävän virheen tapahtuneen.
    miks mun pitäis muuten kirjoittaa mielestäsi? kirjoitan jahka sopiva aihe siihen löytyy ja asian näen tarpeelliseksi. aika paljon vaan löytyy sitä itteään. naurattaa välillä ihan lukiea noita. ei ne öh.. analogisen ( ) tupakinkaan hiisaajat nyt esmes mitään miittejä järkkäile tai lähinnä tuolla toisella foorumilla joka polttamiseen liittynee mutta ei suinkaan tupakan niin sielä on ihan normia törmätä kysymykseen mitä musiikkia kuuntelet poltellessasi mutta että mitä musaa ku tupakoit. huh.
    siksi en ole kirjoittanut. ja jos kirjoittaa niin aina kait se jostain pitää aloittaakin.

    ja tuosta tilaustenne mainostamisesta. mihin pyritte? mua ei kiinnosta niin kauan kun ei oo mun euroista pois.
    toiset ne näkyykin ostelevan mitä ihmeellisempiä laitteita. on niin kromia ja lediä. no ehkä se tekee lopettamisesta helpompaa.
    onnea koitokseen!
    ja uskon kuitenkin minunkin kantani tässä asiassa ymmärtäneen todellisuudessa useammankin kun yhden henkilön.
    kaikki eivät vaan todella kirjoita kuten jo totesin.
    no mutta se on suorastaan upeaa että on muutama niin uskollinen asiakas että maksaa kaupan saaneen kolhun omasta pussistaan. ihailtavaa käytöstä O0


    ja sitten sinulle popilo.
    tiedäthän että tupakka tuotteet ovat kielletty alle 18-vuotiailta.

    ja sinulle joka ylempänä toteat viisaana minulle että ei minun kannata ostaa kaupasta tuotteita jos ei oo rahaa.
    mitä v.....????? mulla oli tilaukseeni raha. pitäskö mulla olla toinen samanlainen ihan sen takia jos kauppa ryssii niin saa tehä saman ostoksen tuplana?? oishan se nyt järkevintä jos olis vielä se kolmaskin samansuuruinen raha varastossa jos se toinenkin kauppa töpeksii. hienosti neuvottu. 8)


     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •