Sivu 48 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 384445464748495051525898 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #941

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Itse o.en vielä tuore höyrettelijä enkä esim. Täst kaupast oo ehtinyt tilaamaan mitään joten ne kylkiäisetkin jäänyt saamatta. Tuollainen virhe vaan voi sattua mille kaupalle tahansa, sen korjaaminen sitten onkin se juttu. Mut kuten jo totesin, jos sulle on rahat luvattu palauttaa ni eikö se riitä?
    sitten riittää kun raha on tililläni tai että edes saisin vastauksen milloin se siellä mahdollisesti on.

    en halua ajella ympäri kyliä toisten autoilla postittamassa tuon kaupan lähetyksiä omasta pussista.

    toisilla ei välttämättä ole aina sitä rahaa sen vertaa että voi tehdä saman ostoksen kahteen kertaan tietona että saa sitten toisesta rahansa JOSKUS. (viitaten siihen että joudun ostamaan nyt samat asiat toisaalta uudelleen)
    joku voi tarvia sen toisen rahan esim. ruokakauppaan... onneksi minulla ei ole juuri nyt sellainen hätä. toisilla voi olla ja varmasti onkin. kaikki eivät ryve rahassa. mutta se ei tee heistä yhtään sen huonommassa arvossa olevia kuluttajia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mä en nyt käsitä mikä tossa nyt sulla on niin vaikeeta; OK, ottaahan se päähän, kun tulee väärää tavaraa, mutta vahinkoja sattuu kaikille.
    Yleensä jos tulee väärää tavaraa, ollaan yhteydessä myyjään (kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa) ja myyjä ohjeistaa jatkotoimenpiteissä (kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa). Yleensä tämä tie johtaa tavaran lähettämiseen myyjälle (maksuttomana asiakaspalautuksena) ja myyjän saatua ja tarkastettua väärin lähetetty tavara lähetetään tilattu tuote mahdollisen pahoittelun/hyvityksen kera tilaajalle. Näin ei kuitenkaan käynyt, kun ilmeisesti näit tarpeellisemmaksi olla palauttamatta tuotteita ja tulla lyttäämään ko. kauppias julkisella foorumilla, kuin saada asia hoidettua kunnialla loppuun?

    Vai pitäisikö mielestäsi myyjän lähettää oikea tilaus ennen kuin on mitään takeita saada tavaroita takaisin? Palauttaa rahasi ja antaa sinun pitää tavaratkin? Vai mitä tässä nyt oikein haetaan, koska jos nyt oikein pykälien mukaan asiaa katsellaan, niin asiakkaan tulee palauttaa väärä tilaus (maksutta, eli käytännössä asiakaspalautuksena, tai siten, että postimaksu hyvitetään asiakkaalle, mutta ei suinkaan etukäteen) ja myyjällä on oikeus tarkistaa tuotteiden myyntikelpoisuus/käyttämättömyys ennen kuin asiakkaalle lähetetään lisää tavaraa tai palautetaan rahoja?

    Ps. Niin ja itse en ole ko. paikasta mitään kaupantekijäisiä tms. saanut, hyvää asiakaspalvelua ja nopeaa toimitusta kylläkin.
    joo muttakun myyjä sanoo lähetä takaisin kauppaan tai jopa että lähetä sille jonka se piti alunperinkin saada (oletan että olet lukenut myös aikaisemmat viestit tästä aiheesta ja tiedät sen seikan että tässä meni 2 eri asiakkaan postit sekaisin keskenään)
    niin mistä ihmeestä kauppa tietää että tämä toinen osapuoli on saanut tavaransa minun lähetettyä ne hänelle jotta voivat palauttaa rahani minulle?????
    entäs tämä toinen osapuoli siinä tapauksessa sitten. häntä ei ilmeisesti ole edes tavoitettu. hänen tilauksensa on menossa poste restantena. minä lähetän tuon paketin hänelle ja kas hänellä onkin kaksi pakettia tavaraa. minun sekä omansa.
    ei tässä oo mitään järkeä?????
    ja asiakaspalautus on ilmainen joo. kuten sanoin tästä kuitenkin aiheutuu muitakin kuluja ei mun ulkooven vieressä ole postilaatikkoa maaseudulla jossa asun on asiat toisin kuin kaupungissa jossa kaikki on edessä kun ovesta ulos astuu. lisäksi kuljen toisen henkilön kyydillä enkä ajatuksen voimalla.

     
     
  2. #942
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Kumma juttu, kun meitä jotka olemme olleet jo kuukausia sähkötupakan varassa tullaan puskista neuvomaan.
    Kyllä jo kohtuullisen pitkän elon aikana on saanut hyvää ja huonoa kauppapalvelua, mutta tästä nimenomaisesta tapauksesta on nyt väännetty
    oikein muhkea härkänen.
    Eikös jo lähes ensimmäisessä postauksessa foorumille menty raastupaan
    Kohtuullista bullshittiä alkaa olla jo.

    Kohta jo toivoo, että luuta lakaisee nää hitoille...

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  3. #943

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Itse o.en vielä tuore höyrettelijä enkä esim. Täst kaupast oo ehtinyt tilaamaan mitään joten ne kylkiäisetkin jäänyt saamatta. Tuollainen virhe vaan voi sattua mille kaupalle tahansa, sen korjaaminen sitten onkin se juttu. Mut kuten jo totesin, jos sulle on rahat luvattu palauttaa ni eikö se riitä?
    sitten riittää kun raha on tililläni tai että edes saisin vastauksen milloin se siellä mahdollisesti on.

    en halua ajella ympäri kyliä toisten autoilla postittamassa tuon kaupan lähetyksiä omasta pussista.

    toisilla ei välttämättä ole aina sitä rahaa sen vertaa että voi tehdä saman ostoksen kahteen kertaan tietona että saa sitten toisesta rahansa JOSKUS. (viitaten siihen että joudun ostamaan nyt samat asiat toisaalta uudelleen)
    joku voi tarvia sen toisen rahan esim. ruokakauppaan... onneksi minulla ei ole juuri nyt sellainen hätä. toisilla voi olla ja varmasti onkin. kaikki eivät ryve rahassa. mutta se ei tee heistä yhtään sen huonommassa arvossa olevia kuluttajia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mä en nyt käsitä mikä tossa nyt sulla on niin vaikeeta; OK, ottaahan se päähän, kun tulee väärää tavaraa, mutta vahinkoja sattuu kaikille.
    Yleensä jos tulee väärää tavaraa, ollaan yhteydessä myyjään (kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa) ja myyjä ohjeistaa jatkotoimenpiteissä (kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa). Yleensä tämä tie johtaa tavaran lähettämiseen myyjälle (maksuttomana asiakaspalautuksena) ja myyjän saatua ja tarkastettua väärin lähetetty tavara lähetetään tilattu tuote mahdollisen pahoittelun/hyvityksen kera tilaajalle. Näin ei kuitenkaan käynyt, kun ilmeisesti näit tarpeellisemmaksi olla palauttamatta tuotteita ja tulla lyttäämään ko. kauppias julkisella foorumilla, kuin saada asia hoidettua kunnialla loppuun?

    Vai pitäisikö mielestäsi myyjän lähettää oikea tilaus ennen kuin on mitään takeita saada tavaroita takaisin? Palauttaa rahasi ja antaa sinun pitää tavaratkin? Vai mitä tässä nyt oikein haetaan, koska jos nyt oikein pykälien mukaan asiaa katsellaan, niin asiakkaan tulee palauttaa väärä tilaus (maksutta, eli käytännössä asiakaspalautuksena, tai siten, että postimaksu hyvitetään asiakkaalle, mutta ei suinkaan etukäteen) ja myyjällä on oikeus tarkistaa tuotteiden myyntikelpoisuus/käyttämättömyys ennen kuin asiakkaalle lähetetään lisää tavaraa tai palautetaan rahoja?

    Ps. Niin ja itse en ole ko. paikasta mitään kaupantekijäisiä tms. saanut, hyvää asiakaspalvelua ja nopeaa toimitusta kylläkin.
    joo muttakun myyjä sanoo lähetä takaisin kauppaan tai jopa että lähetä sille jonka se piti alunperinkin saada (oletan että olet lukenut myös aikaisemmat viestit tästä aiheesta ja tiedät sen seikan että tässä meni 2 eri asiakkaan postit sekaisin keskenään)
    niin mistä ihmeestä kauppa tietää että tämä toinen osapuoli on saanut tavaransa minun lähetettyä ne hänelle jotta voivat palauttaa rahani minulle?????
    entäs tämä toinen osapuoli siinä tapauksessa sitten. häntä ei ilmeisesti ole edes tavoitettu. hänen tilauksensa on menossa poste restantena. minä lähetän tuon paketin hänelle ja kas hänellä onkin kaksi pakettia tavaraa. minun sekä omansa.
    ei tässä oo mitään järkeä?????
    ja asiakaspalautus on ilmainen joo. kuten sanoin tästä kuitenkin aiheutuu muitakin kuluja ei mun ulkooven vieressä ole postilaatikkoa maaseudulla jossa asun on asiat toisin kuin kaupungissa jossa kaikki on edessä kun ovesta ulos astuu. lisäksi kuljen toisen henkilön kyydillä enkä ajatuksen voimalla. asiassa ei ole ongelmaa kunhan saan kulukorvauksen ensin. ja joka päivän kun sitä odotan odottaa toinenkin osapuoli pakettiaan. tai onhan hänellä se minun pakettini.

     
     
  4. #944

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lupasin jo itselle olla kommentoimatta mutta mutta.. Samaa mieltä Ves@n kanssa, luudalle hommia. Mun mielest ei kauppiaalla ole väärän lähetyksen jälkeen muuta vaihtoehtoa kun ehdottaa palautusta tai maksaa rahat takaisin, tietysti vasta kun väärät tavarat palautettu. Mites muuten luulet jonkun muun kaupan tälläisen asian hoitavan? Palauttaa se muillekkin pitää, toki asiakaspalautuksena kuluitta. Jos sinne lähimpään postiin on vaikea/ kallis mennä pitää harkita nettikauppojen korvaamista jollakin muulla, koska vahinkoja tulee varmasti jatkossakin. UGH.

     
     
  5. #945
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Rupee itelläkin keittämään tässä ihan vaan lukiessa apinan kirjotuksia (osunut nimimerkki kyllä kohilleen). Ei luulis asian olevan niin pirun vaikea ymmärtää! Kirjotat vaan siihen paketin päälle että "asiakaspalautus" ja viet sen postilootaan. Eiköhän homma ole selvä kun myyjä saa tuon takaisin. Saat sitten rahasi takaisin tai lähettävät oikeat tavarat.

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  6. #946

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Eihän se kauppiaan syy ole, jos asiakkaalla ei ole kulkumahdollisuuksia. Ja tosiaan, oli kyseessä ihan mikä tahansa verkkokauppa, niin virheitä sattuu!

    Mun mielestä tää juttu saa nyt loppua ja keskityttäisiin vaan ihan asiallisiin juttuihin.

     
     
  7. #947
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Eikös Jussi kuitenkin luvannut homman hoitaa, kun kotimaahan tulee.
    Turhahan tästä on enään narista, vai pitäiskö meidän muiden laittaa hattu kiertämään...

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  8. #948
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Eikös Jussi kuitenkin luvannut homman hoitaa, kun kotimaahan tulee.
    Turhahan tästä on enään narista, vai pitäiskö meidän muiden laittaa hattu kiertämään...
    Meinaatko tosiaan laittaa hatun kiertämään tolle tyypille?

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  9. #949

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Eikös Jussi kuitenkin luvannut homman hoitaa, kun kotimaahan tulee.
    Turhahan tästä on enään narista, vai pitäiskö meidän muiden laittaa hattu kiertämään...
    Tilinro: vaan esil, voin laittaa muutaman eken!

     
     
  10. #950

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Lupasin jo itselle olla kommentoimatta mutta mutta.. Samaa mieltä Ves@n kanssa, luudalle hommia. Mun mielest ei kauopiaalla ole väärän lähetyksen jälkeen muuta vaihtoehtoa kun ehdottaa palautusta tai maksaa rahat takaisin, tietysti vasta kun väärät tavarat palautettu. Mites muuten kuulet jonkun muun kaupan tälläisen asian hoitavan? Palauttaa se muillekkin pitää, to,i asiakasoalautuksena kuluitta. Jos sinne lähimpään postiin on vaikea/ kallis mennä pitää harkita nettikauppojen korvaamusta jollakin muulla, koska vahinkoja tulee varmasti jatkossakin. UGH.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Kumma juttu, kun meitä jotka olemme olleet jo kuukausia sähkötupakan varassa tullaan puskista neuvomaan.
    Kyllä jo kohtuullisen pitkän elon aikana on saanut hyvää ja huonoa kauppapalvelua, mutta tästä nimenomaisesta tapauksesta on nyt väännetty
    oikein muhkea härkänen.
    Eikös jo lähes ensimmäisessä postauksessa foorumille menty raastupaan
    Kohtuullista bullshittiä alkaa olla jo.

    Kohta jo toivoo, että luuta lakaisee nää hitoille...
    pitää palauttaa ensin kauppaan.. joo o muttakun

    olen monessa viestissäni kertonut että kauppias on toivonut minun lähettävän minulla olevat tuotteet SUORAAN sille jolle ne oli tarkoitettukin.


    minulla on siis toisen henkilön tuotteet ja ostokuitti osoitteineen.
    kuoressa vain oli minun osoitteeni ja nimeni.

    rikosilmoitus ei ole oikeudenkäynti. tarkoituksenani oli pistää vauhtia asiaan. ja rikosilmoitus/kuluttajan suoja kyllä minä uskon että tarpeen vaatiessa minut ohjataan oikeaan osoitteeseen yhtä kaikki. mieluummin hoitaisinkin asian nätisti niinkuin olen kauppaan kirjoittanutkin.

     
     
  11. #951
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Meinaatko tosiaan laittaa hatun kiertämään tolle tyypille?
    Tarpeeseen saattais kyllä tulla, mutta jätetään väliin tälläkertaa

    Ihanaa saissea

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  12. #952
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Etkös ole itsekin sanonut, että kauppias pyysi joko palauttamaan tai lähettämään oikeaan osoitteeseen? Miksi et siis voinut maksuttomana asiakaspalautuksena laittaa takaisin kauppaan?

    "mieluummin hoitaisinkin asian nätisti" miksi siis et ole näin tehnyt, vaan tullut mustamaalaamaan ko. firmaa?

     
     
  13. #953

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Rupee itelläkin keittämään tässä ihan vaan lukiessa apinan kirjotuksia (osunut nimimerkki kyllä kohilleen). Ei luulis asian olevan niin pirun vaikea ymmärtää! Kirjotat vaan siihen paketin päälle että "asiakaspalautus" ja viet sen postilootaan. Eiköhän homma ole selvä kun myyjä saa tuon takaisin. Saat sitten rahasi takaisin tai lähettävät oikeat tavarat.
    salli mun nauraa.

    ja mikä siinä on niin vaikea lukea tuota kirjoittamaani kohtaa

    KAUPPIAS TOIVOO MINUN LÄHETTÄVÄN MINULLA OLEVAN TUOTTEEN SEN OIKEALLE OSTAJALLE.

     
     
  14. #954
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Tarpeeseen saattais kyllä tulla, mutta jätetään väliin tälläkertaa

    Ihanaa saissea
    On todellakin! Tulee oikein hyvälle mielelle näin lauantaina

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  15. #955
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Totaalinen repeeminen

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  16. #956
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Mites muuten luulet jonkun muun kaupan tälläisen asian hoitavan?
    Ko. tapaukseen en kommentoi edes puolella sanalla, vaan tähän nimenomaiseen kirjoitukseesi ja lainattuun kysymykseesi:
    Case: Posti kuppasi ajoissa lähetettyä lähetystä - myöhästyminen.
    Solution: Nimeltä mainitsematon kauppias toi henkilökohtaisesti korvaavan tuotteen minulle, ilmaiseksi. Postin kautta lähetetty lähetys tulee kun tulee jääden minulle, ei palautuksia.

    Jokainen muodostakoot mielipiteensä miten haluaa, minä teen sen omien kokemusteni perusteella Mielestäni näin yleisesti asioiden sujumiseen vaikuttaa huomattavasti asenne jolla itse lähdet asiaa ratkomaan.

    Ps. Kerkeisikö Mr. Luuponen paikalle hillitsemään tätä ah-niin-ihanan riemukasta puintia?

     
     
  17. #957

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Etkös ole itsekin sanonut, että kauppias pyysi joko palauttamaan tai lähettämään oikeaan osoitteeseen?
    Ja tais Jussikin mainita saman vähän aikaa sitten... Millä ihmeellä apina sai ton väännettyä niin, että on vain se yksi vaihtoehto, eli lähettää tuotteet vain sille toiselle?? Jos mulle olis noin käyny, nii olisin laittanu vaan asiakaspalautuksena takasi ja odotellu oikeita tuotteita ihan rauhassa. Kummallista meininkiä.

     
     
  18. #958
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Kummallista meininkiä.
    Aamen.

    Tuntuu vain joillain ihmisillä olevan uskomaton taito saada kaikesta tehtyä mahdollisimman hankalaa..

    Eipä siinä, varmaan tämän hetken viihdyttävin ketju tällä foorumilla.


     
     
  19. #959

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.


     
     
  20. #960

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Kirjotat vaan siihen paketin päälle että "asiakaspalautus" ja viet sen postilootaan.
    En tiedä onko tuo diili pakollinen kauppiaan/myyjän tehdä....

    @Posti.fi : Asiakaspalautus
    Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaalla on oikeus palauttaa tilaamansa tuote lähettäjälle.
    Palauttajalle maksuton asiakaspalautus edellyttää lähettäjäyrityksen ja Itellan välistä erillistä sopimusta.


    Käsittääkseni ihan kaikki puljut eivät tuota diiliä ole tehneet / ei onnistu noinvain...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •