Sivu 47 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 374344454647484950515797147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #921

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Tulipa lunta tupaan. Olen parhaillaan työmatkalla Tukholmassa ja vali-
    tettavasi minulla ei täällä ole päivisin mahdollisuutta seurata sähköpostiviestejäni.

    Tässä on todellakin tapahtunut ikävä virhe ja tietenkin toimin niinkuin asiakas haluaa. Otin välittömästi yhteyttä asiakkaaseen ja ehdotin
    paketin edelleen lähettämistä. Samalla lupasin korvata aiheutuneet kulut.

    Valitettavasti tässä nyt kävi vain näin että ko henkilö oli lähettänyt
    viestejä parin tunnin välein ja kolmannessa sitten sanoi tekevänsä rikosilmoituksen. Hmm ihminen kauppiaskin on ja toimitusehdoissamme mainitaan että pyrimme toimittamaan lähetykset kolmenpäivän kuluessa.

    Missään nimessä ei ole tarkoitus olla palauttamatta rahoja peruutuksista, nyt eikä myöhemminkään.

    Toivon että jos jollain on jotain ongelmia, ottaa yhteyden puhelimitse
    halutessaa välittömän vastauksen.

    Ystävällisin terveisin Tukholmasta

    Jussi




     
     
  2. #922

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    joopajoo.. ihan pakko kysäistä että miksi kommentoit asiaa täällä ennenkuin edelleenkään vastaat sähköpostiini kuinka toimimme. ???

     
     
  3. #923
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Otin välittömästi yhteyttä asiakkaaseen ja ehdotin paketin edelleen lähettämistä.
    Arvoisa Jussi. Vaikka olemmekin tällaisessa mariginaaliryhmässä, joita myös vapottajaiksi kutsutaan, niin pidetään kuitenkin mielessä ihan nämä postimyyntikaupankäynnin perussäännöt: Jos kauppias toimittaa väärän tavaran, pitää kauppiaan antaa asiakkaalle mahdollisuus toimittaa tavara takaisin kauppiaalle ilman mitään kuluja. Mikäli tämä on mahdotonta, tulee asiakkaan voida pitää tavarat itselään. Ja molemmissa tapauksissa tulisi kauppiaan viipymättä toimittaa tilatut tavarat asiakkaalle riippumatta siitä, onko asiakas palauttanut tavarat vai ei.

    Tuollaiset edelleen lähettämiset ovat täysin naurettavaa touhua. Ei sinun asiakkaasi saa olla vastuussa sinun virheittesi korjaamisesta.

    PS. Olin ajatellut tilata kaupastasi laitteita, mutta enpä taida.

     
     
  4. #924

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apina83 Näytä viesti
    joopajoo.. ihan pakko kysäistä että miksi kommentoit asiaa täällä ennenkuin edelleenkään vastaat sähköpostiini kuinka toimimme. ???
    Olen vastannut sinulle ja pyytänyt lähettämään virheellisen lähetyksen edelleen tai palauttamaan sen ja lupasin tutkia asiaa. Sen jälkeen peruit kaupan.
    Ei asiassa ole käsittääkseni mitään epäselvää, tietenkin palautan rahat ja postikulut! Olen lähettänyt sinulle viisi sähköpostiviestiä asian tiimoilta, mitä vielä haluat.



     
     
  5. #925

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti
    Arvoisa Jussi. Vaikka olemmekin tällaisessa mariginaaliryhmässä, joita myös vapottajaiksi kutsutaan, niin pidetään kuitenkin mielessä ihan nämä postimyyntikaupankäynnin perussäännöt: Jos kauppias toimittaa väärän tavaran, pitää kauppiaan antaa asiakkaalle mahdollisuus toimittaa tavara takaisin kauppiaalle ilman mitään kuluja. Mikäli tämä on mahdotonta, tulee asiakkaan voida pitää tavarat itselään. Ja molemmissa tapauksissa tulisi kauppiaan viipymättä toimittaa tilatut tavarat asiakkaalle riippumatta siitä, onko asiakas palauttanut tavarat vai ei.


    PS. Olin ajatellut tilata kaupastasi laitteita, mutta enpä taida.
    Nyt kyllä haukut väärää puuta. Olen toiminut yrittäjänä lähes 40 vuotta ja postimyyntiäkin harrastanut varman yli 10 vuotta. En ole koskaan törmännyt siihen että sivutolkulla kirjoitellan täysin perusteettomia väitteitä parinkympin eksyneestä paketista, uhataan rikossyytteellä ja kuluttajaviranomaisilla ja täysin perusteettomasti.

    Alkaa tuntua jo kilpailjoiden bulvaaneilta täläiset jutut, ja näkyyhän tuolla yksi kilpailija viisastelevankin sivuillani.

    En ole mitenkään estänyt asiakasta palauttamasta tuotteita myös takaisin.

    Siis pitäisikö asiakkaan saada pitää itsellään virheellisesti saamansa
    tavarat. Tuo oli kyllä minulle uutta kuluttajansuojaa.

    Tähdennän että olen ilmoittanut korvaavani kulut!

    Sinulla on tietenkin oikeus ostaa tavarasi sieltä mistä haluat!

    Jussi

     
     
  6. #926

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Tervetuloa internetin keskustelupalstalle Tämä on ihan helvetin väärä paikka suitsia keskinäisen kaupan epäselvyyksiä. Hoidatte asian tykönänne, eikä millään julkisella näyttämöllä. Täällähän voi jokainen heitellä paskaa lapiotolkulla, mutta se ei valitettavasti palvele kenenkään etua/oikeuksia! Kiitos

     
     
  7. #927
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Tervetuloa internetin keskustelupalstalle Tämä on ihan helvetin väärä paikka suitsia keskinäisen kaupan epäselvyyksiä. Hoidatte asian tykönänne, eikä millään julkisella näyttämöllä. Täällähän voi jokainen heitellä paskaa lapiotolkulla, mutta se ei valitettavasti palvele kenenkään etua/oikeuksia! Kiitos
    Pitäähän kauppiaan saada julkisesti puolustautuakin jos sitä julkisesti arvostellaan.

     
     
  8. #928
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    Pitäähän kauppiaan saada julkisesti puolustautuakin jos sitä julkisesti arvostellaan.
    +1

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  9. #929

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    Pitäähän kauppiaan saada julkisesti puolustautuakin jos sitä julkisesti arvostellaan.
    Täysin samaa mieltä! Ilkeetä lukee toisen haukkumista ku mulla itellä ei oo mitään Jussia vastaan. Hyvin on kaikki tilaukset tullu perille ja aina on ollu jotain ekstraa. Vahinkoja sattuu ihan kaikille!

    Noiden kirjotusten perusteella en jätä yhtään tilausta tekemättä!

     
     
  10. #930
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Täysin samaa mieltä! Ilkeetä lukee toisen haukkumista ku mulla itellä ei oo mitään Jussia vastaan. Hyvin on kaikki tilaukset tullu perille ja aina on ollu jotain ekstraa. Vahinkoja sattuu ihan kaikille!

    Noiden kirjotusten perusteella en jätä yhtään tilausta tekemättä!
    Samaa mieltä täälläkin, jokaisella oikeus pitää puolensa.
    Tietty harmittaahan se jos ei tavaroitaan saa, mutta melko rankkaa oli teksti.
    Arizonaan pitää ehtoolla laittaa tilausta, bogevarastoni vähenee uhkaavasti

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  11. #931

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Tervetuloa internetin keskustelupalstalle Tämä on ihan helvetin väärä paikka suitsia keskinäisen kaupan epäselvyyksiä. Hoidatte asian tykönänne, eikä millään julkisella näyttämöllä. Täällähän voi jokainen heitellä paskaa lapiotolkulla, mutta se ei valitettavasti palvele kenenkään etua/oikeuksia! Kiitos
    kyllä palvelee muiden kanssa asiakkaiden etua jos tietää millaista toimintaa on ollut.

     
     
  12. #932

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    En ole koskaan törmännyt siihen että sivutolkulla kirjoitellan täysin perusteettomia väitteitä parinkympin eksyneestä paketista, uhataan rikossyytteellä ja kuluttajaviranomaisilla ja täysin perusteettomasti.

    En ole mitenkään estänyt asiakasta palauttamasta tuotteita myös takaisin.


    Tähdennän että olen ilmoittanut korvaavani kulut!


    Jussi
    ensinnäkin olen jo aikaisemmin täällä maininnutkin että summa josta on kyse on suhteellisen pieni.
    mutta mikä sinä olet sitä määrittelemään mikä raha on kenellekin iso tai pieni. lottovoittajalle hiiren paska ja kodittomalle pulsulle lottovoitto. minulle sen verran suuri että saan sillä ostaa tuotteeni toisesta kaupasta.
    ja kun summan pienuutta täällä mainostat niin miksi se on sitten kuitenkin sen verran iso ettet ole sitä mulle pyynnöistäni huolimatta palauttanut??
    minä lähetän virheelliset tuotteet kyllä on vain melko huvittavaa että kauppias antaa kaksi eri mahdollista vastaan ottajaa että päätä itse mihin lähetät..... :-\ unohtunutko on tässä vaiheessa vallan mitä mahtaa ajatella se toinen osapuoli siellä jossain sen väärän tilauksensa kanssa.
    jos hänen kohdallaan toimitaan niinkuin minun eli että minun tulee lähettää posti takaisin ennenkuin saan rahani takaisin oikeasta ostostani niin eikö tämän toisenkin osapuolen pitäisi lähettää se minun pakettini ennenkuin minä voin lähettää tuon minulla olevan hänelle.
    olen myös sanonut kauppiaalle sekä s-postitse että täällä etten luota häneen enää laisinkaan ja ennenkuin minä astun tästä kämpästä viedäkseni hänen postiaan yhtään mihinkään niin tulee siitä aiheutuvista kuluista olla ENSIN korvaus tililläni. sattuneista syistä en usko sen sinne jälkikäteen ilmestyvän.
    kauppias ei ole kertonut koska minä saan korvausta mistään. väärän postin edelleen lähetyksestä tai omasta tilauksestani.

    tämä on minulle lähinnä periaate asia.
    kauppias ei ole yhtään mikään määrittelemään asioissa tärkeysasteita ostosumman perusteella.
    ei se siwan kanssakaan saa irvistellä sulle jos ostat sieltä 20 sentin tikkarin.
    vai saako kun kyse oli kuitenkin niiin pikku summasta... ???

    " uhataan rikossyytteellä ja kuluttajaviranomaisilla ja täysin perusteettomasti."
    - sinulla on rahani minulla ei ole tuotettani. mikä kohta on epäselvä?

     
     
  13. #933

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Ottamatta sen enempää kantaa tähän keissiin kun tiedot kovin hataria, jos myyjä luvannut kerran rahat palauttaa niin eikö se sitten jo riittäisi, turhaan täällä on enempää ketään mustamaalata kun useimmilla kuitenkin hommat sujuneet ihan ok. Ite olen sitä mieltä näistä suomalaisista kaupoista, et harvoin on näin hyvin toiminut ja sit voi heitellä läppää ja kiitosta puolin ja toisin foorumilla. Mielestäni aika avointa toimintaa,ja pitää muistaa et verkkokaupassa tulee virheitä aina sillointällöin, aivan kun muussakin elämässä. Toivotaan et pääsette yhteisymmärrykseen ja tää homma voidaan haudata. Ite voin ainakin tilata kyseisestä kaupasta eikä pelota yhtään tuleeko perille ja mitä.

     
     
  14. #934

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti


    Alkaa tuntua jo kilpailjoiden bulvaaneilta täläiset jutut, ja näkyyhän tuolla yksi kilpailija viisastelevankin sivuillani.

    hän ei viisastele. hän neuvoo kuluttajaa asiallisesti. :

     
     
  15. #935
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apina83 Näytä viesti
    ensinnäkin olen jo aikaisemmin täällä maininnutkin että summa josta on kyse on suhteellisen pieni.
    mutta mikä sinä olet sitä määrittelemään mikä raha on kenellekin iso tai pieni. lottovoittajalle hiiren paska ja kodittomalle pulsulle lottovoitto. minulle sen verran suuri että saan sillä ostaa tuotteeni toisesta kaupasta.
    ja kun summan pienuutta täällä mainostat niin miksi se on sitten kuitenkin sen verran iso ettet ole sitä mulle pyynnöistäni huolimatta palauttanut??
    minä lähetän virheelliset tuotteet kyllä on vain melko huvittavaa että kauppias antaa kaksi eri mahdollista vastaan ottajaa että päätä itse mihin lähetät..... :-\ unohtunutko on tässä vaiheessa vallan mitä mahtaa ajatella se toinen osapuoli siellä jossain sen väärän tilauksensa kanssa.
    jos hänen kohdallaan toimitaan niinkuin minun eli että minun tulee lähettää posti takaisin ennenkuin saan rahani takaisin oikeasta ostostani niin eikö tämän toisenkin osapuolen pitäisi lähettää se minun pakettini ennenkuin minä voin lähettää tuon minulla olevan hänelle.
    olen myös sanonut kauppiaalle sekä s-postitse että täällä etten luota häneen enää laisinkaan ja ennenkuin minä astun tästä kämpästä viedäkseni hänen postiaan yhtään mihinkään niin tulee siitä aiheutuvista kuluista olla ENSIN korvaus tililläni. sattuneista syistä en usko sen sinne jälkikäteen ilmestyvän.
    kauppias ei ole kertonut koska minä saan korvausta mistään. väärän postin edelleen lähetyksestä tai omasta tilauksestani.

    tämä on minulle lähinnä periaate asia.
    kauppias ei ole yhtään mikään määrittelemään asioissa tärkeysasteita ostosumman perusteella.
    ei se siwan kanssakaan saa irvistellä sulle jos ostat sieltä 20 sentin tikkarin.
    vai saako kun kyse oli kuitenkin niiin pikku summasta... ???

    " uhataan rikossyytteellä ja kuluttajaviranomaisilla ja täysin perusteettomasti."
    - sinulla on rahani minulla ei ole tuotettani. mikä kohta on epäselvä?
    Ei voi muuta kun ihmetellä tota sun ajatusmailmaa :-\. Onnea elämään vaan tolla tyylillä

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  16. #936

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Ei voi muuta kun ihmetellä tota sun ajatusmailmaa :-\. Onnea elämään vaan tolla tyylillä
    en edes halua tietää millainen mahtaa olla omasi kun pitäisi epäoikeudenmukaista kohtelua katsoa läpi sormien. tai vähintäänkin salata se.
    onnea kyllä tosin kuluttaja tarvitsee nykyaikana kun on niin monen moista liikenteessä.

     
     
  17. #937

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Huomaatko kuinka tää koko homma alkaa kääntyä sua ittees vastaan kun tääl julkisest jatkat tota mollaamist? Sun pitää saada tavaras tai rahas takaisin, tietysti. Mut nehän on jo sulle luvattu se on aivan selvää. Koittakaa ny sopii keskenänne, ei tääl.

     
     
  18. #938

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Huomaatko kuinka tää koko homma alkaa kääntyä sua ittees vastaan kun tääl julkisest jatkat tota mollaamist? Sun pitää saada tavaras tai rahas takaisin, tietysti. Mut nehän on jo sulle luvattu se on aivan selvää. Koittakaa ny sopii keskenänne, ei tääl.
    enhän minä täällä hänen kanssaan koitakaan asiaa selvittää vain varoittaa muita mitä saattaa olla luvassa. miksi minä olisin ainoa jolle noin voi käydä....
    en ollut ensimmäisiä tekstejäni täällä itse kauppiaalle tarkoittanutkaan. hän itse tuli myöhemmin keskusteluun mukaan.
    onko tää palsta vain ruusuja varten.. :-\
    kokolailla tuntuu olevan samat henkilöt jotka puolustaa on saanut niin mullistavat kaupantekijäiset. ehkä tulee ensi tilauksessa vielä mojovammat kun täällä nyt puolustelee. ihan totta mua ei haittaa mitä ajattelette. moni muu ajattelee toisin.

     
     
  19. #939

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Itse o.en vielä tuore höyrettelijä enkä esim. Täst kaupast oo ehtinyt tilaamaan mitään joten ne kylkiäisetkin jäänyt saamatta. Tuollainen virhe vaan voi sattua mille kaupalle tahansa, sen korjaaminen sitten onkin se juttu. Mut kuten jo totesin, jos sulle on rahat luvattu palauttaa ni eikö se riitä?

     
     
  20. #940
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.

    Mä en nyt käsitä mikä tossa nyt sulla on niin vaikeeta; OK, ottaahan se päähän, kun tulee väärää tavaraa, mutta vahinkoja sattuu kaikille.
    Yleensä jos tulee väärää tavaraa, ollaan yhteydessä myyjään (kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa) ja myyjä ohjeistaa jatkotoimenpiteissä (kuten ilmeisesti tässäkin tapauksessa). Yleensä tämä tie johtaa tavaran lähettämiseen myyjälle (maksuttomana asiakaspalautuksena) ja myyjän saatua ja tarkastettua väärin lähetetty tavara lähetetään tilattu tuote mahdollisen pahoittelun/hyvityksen kera tilaajalle. Näin ei kuitenkaan käynyt, kun ilmeisesti näit tarpeellisemmaksi olla palauttamatta tuotteita ja tulla lyttäämään ko. kauppias julkisella foorumilla, kuin saada asia hoidettua kunnialla loppuun?

    Vai pitäisikö mielestäsi myyjän lähettää oikea tilaus ennen kuin on mitään takeita saada tavaroita takaisin? Palauttaa rahasi ja antaa sinun pitää tavaratkin? Vai mitä tässä nyt oikein haetaan, koska jos nyt oikein pykälien mukaan asiaa katsellaan, niin asiakkaan tulee palauttaa väärä tilaus (maksutta, eli käytännössä asiakaspalautuksena, tai siten, että postimaksu hyvitetään asiakkaalle, mutta ei suinkaan etukäteen) ja myyjällä on oikeus tarkistaa tuotteiden myyntikelpoisuus/käyttämättömyys ennen kuin asiakkaalle lähetetään lisää tavaraa tai palautetaan rahoja?

    Ps. Niin ja itse en ole ko. paikasta mitään kaupantekijäisiä tms. saanut, hyvää asiakaspalvelua ja nopeaa toimitusta kylläkin.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •