Sivu 146 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4696136142143144145146147148 ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,901 - 2,920 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #2901
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Itse oon yli10v yksityis-yrittäjällä hommissa ja oon saanu semmossen vaikutelman että asiakkaan ja yrittäjän välinen kauppa on AINA ratkaisun alla,olkoon kyse kanthaleista tai jostain muusta..

     
     
  2. #2902
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Rehellisesti humalassa voin myöntää. että Arizona myy halvalla toimivaa tavaraa. Olen ollut Arizonan asiakas n. 1v. ja yhden ainoan kerran on jäänyt vamon jousi tulematta. Täs nyt on ihmiset länkyttänyt minusta liian paljon paskaa siitä, et on tullut vääriä tuotteitta yms. Luotetaan SUOMALAISEEN! eI näit kauppoi kuitenkaan ole liiaksi asti. VINKKI: Hommaa AGA T3 ennen muita.
    Japa japa

     
     
  3. #2903
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Keräkkääs pojjaat kolehti tolle charunille jotta saattaa soittaa mulle, jot saatas tää paskajuttu selvitettyä.

     
     
  4. #2904
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Keräkkääs pojjaat kolehti tolle charunille jotta saattaa soittaa mulle, jot saatas tää paskajuttu selvitettyä.
    Tulee mieleen monia asioita tällaisesta vaan en viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin.

     
     
  5. #2905
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Keräkkääs pojjaat kolehti tolle charunille jotta saattaa soittaa mulle, jot saatas tää paskajuttu selvitettyä.
    ja sitten sä itse provoilet, ja heti aamusta.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #2906
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  7. #2907
    Höyrykonkari Massiivinen's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    ~ Lahti ~
    Viestit
    108
    Eikö tätä pelleilyä nyt voi vittu ihan oikeasti lopettaa, aikuisia ollaan todennäköisesti kaikki niin eikö voida käyttäytyä sen mukaan? Kattellu jo monta päivää tämmöstä spedeilyä, skene on helvetin upea ja foorumin ilmapiiri hyvä ja erityisen avulias mitä en ois ikinä voinu uskoa ottaen huomioon että ollaan internetissä ja suomalaisia trollikansaa. Eiköhän unoheta tämä spedeily ja pidetä foorumi kaikille mieluisena? Sitä varten on privaviestit jos jonkun tarvii kyynelehtiä kahden ihmisen välisiä asioita mikä ei liity ostamiseen/arvosteluun tuotteista yms. Pahoittelut sekavaksi menneestä tekstistä.

    T: Hohhoijaa..

     
     
  8. #2908
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Miksi keskustelualueella ei saisi keskustella kokemuksista, eikö tämä juuri sitä varten ole?

     
     
  9. #2909
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Miksi keskustelualueella ei saisi keskustella kokemuksista, eikö tämä juuri sitä varten ole?
    Tätä minäkin mietin. Jos kauppa avaa topicin tänne, täytyy olla valmis ottamaan myös negatiivista palautetta. Jos siihen ei ole valmis, kannattaa miettiä kauppiaan uraa uudelleen.

     
     
  10. #2910
    Sulle ei tunnu millään menevän perille tämän foorumin tarkoitus/säännöt/käytöstavat ja olet saanut niin monta uutta mahdollisuutta että kohta ollaan siinä pisteessä että koko Arizona poistuu tältä foorumilta lopullisesti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Keräkkääs pojjaat kolehti tolle charunille jotta saattaa soittaa mulle, jot saatas tää paskajuttu selvitettyä.

     
     
  11. #2911
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos ne viestit olisivat vain kaupankäyntiin liittyvää palautetta, niin ongelmaa ei taitaisi olla?
    Jostain syystä vain tämän kauppiaan ketjussa tuo negatiivinen palaute annetaan herkemmin ja kärkkäämin.
    KGO & Twist

     
     
  12. #2912
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Trolli hyvä, se "jostain syystä" on selostettuna parilla viime sivulla useaan otteeseen

     
     
  13. #2913
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    On vai?
    Mites mulla on tullut pikemminkin vaikutelma tyypillisestä trollailusta ja heikoimman lenkin hiillostamisesta.
    Suunsoittohan ei ole enää kivaa, jos vastapuoli ei reakoi.
    KGO & Twist

     
     
  14. #2914
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    vizille ja ljuposelle. kaikki m itä kirjoitan on näköjään väärin. olenyrittänyt ka4ikin keinoin saada charunia ottamaan yhteyttä, koska kaikki mitä minä sanon saattaa aiheuttaa bannin. minua pyydettiin olemaan hiljaa,ja hoitamaan asia puhelimitse. charun ilmoitti ettei hän halua maksaa puhelinlaskua. Nyt vii eisenä vaihtoehtona ehdotan että hän ottaa vastapuhdlun, tai kertoo minne voinmaksaa puhelinkulut. Tämä riitahan alkoi siitä kun charun laittoi aika aa palstan toimittamasta ioddystaja nimesi sen jäniksenkuoppaklooniksi.Nythän väittää muuta. Josteillä on tallessa kaikki viestit niin todistakaa väitteeni oikeaksi. olensyvästipahoillani että tääktä yritetään häätää suomalaiset kauppiaat pois,Ainoa suomalainen palstalle provisiota maksava kauppa on kait puffi

     
     
  15. #2915
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zelro Näytä viesti
    Tätä minäkin mietin. Jos kauppa avaa topicin tänne, täytyy olla valmis ottamaan myös negatiivista palautetta. Jos siihen ei ole valmis, kannattaa miettiä kauppiaan uraa uudelleen.
    todellakin mielelläni otan palautetta, mutta tuskin on korrektia että asiakkaat jot eivät minulta ole koskaan ostaneet kertovatsaavansa paskahalvauksen ja hhuutavat vtua.

     
     
  16. #2916
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    todellakin mielelläni otan palautetta, mutta tuskin on korrektia että asiakkaat jot eivät minulta ole koskaan ostaneet kertovatsaavansa paskahalvauksen ja hhuutavat vtua.

    Ihan mielenkiinnosta ja uskottavuuden takia, tuollaiset huutelut voisi listata väitteensä tueksi.

    Itse sain tästä kaupasta juuri sen mitä tilasinkin, vaikka kynnys tilaukseen tästä ketjusta johtuen olikin erittäin korkea.
    Kiitos extrasta (eGo akku ständi imukuppi) se on osoittautunut käyttökelpoiseksi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #2917
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos ne viestit olisivat vain kaupankäyntiin liittyvää palautetta, niin ongelmaa ei taitaisi olla?
    Eikös asiakaspalvelukin ole kaupankäyntiin liittyvää?

     
     
  18. #2918
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    vizille ja ljuposelle. kaikki m itä kirjoitan on näköjään väärin. olenyrittänyt ka4ikin keinoin saada charunia ottamaan yhteyttä, koska kaikki mitä minä sanon saattaa aiheuttaa bannin. minua pyydettiin olemaan hiljaa,ja hoitamaan asia puhelimitse. charun ilmoitti ettei hän halua maksaa puhelinlaskua. Nyt vii eisenä vaihtoehtona ehdotan että hän ottaa vastapuhdlun, tai kertoo minne voinmaksaa puhelinkulut. Tämä riitahan alkoi siitä kun charun laittoi aika aa palstan toimittamasta ioddystaja nimesi sen jäniksenkuoppaklooniksi.Nythän väittää muuta. Josteillä on tallessa kaikki viestit niin todistakaa väitteeni oikeaksi. olensyvästipahoillani että tääktä yritetään häätää suomalaiset kauppiaat pois,Ainoa suomalainen palstalle provisiota maksava kauppa on kait puffi
    Hmm... "Kaikin keinoin"?
    Ilmeisesti sun mielestä yksityisviestit ja sähköpostit ei ole keinoja ottaa yhteyttä, koska niihin vastaamisen lopetit parin viestin jälkeen?

    Edelleen; voit lukea ketjun nimeämisjärjestyksen siitä ketjusta, jonka jo tänne linkkasin, mutta ilmeisesti et sitä silti löytänyt.. Tässä nyt vielä uudestaa ko. linkki: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...isoijasta.html Pyydän sua lukemaan viestien otsikot aikajärjestyksessä ja ajatuksella ja sen jälkeen miettiä onko toi sun näkemys kuitenkaan ihan paikkansapitävä.
    Mikä kohta tuossa on sulle epäselvää ja mikä siinä oli niin kamalaa, että mua on siitä lähtien täällä pitänyt valehtelemalla mustamaalata ja nimeltä vetää mukaan mitä ihmeellisimpiin häröilyihin?

    Itse en ihan rehellisesti halua puhua sun kanssa puhelimessa, vaan haluan, että yhteydenpidosta on kirjalliset todisteet ja itse ainakin ihan mielelläni saisin selville mistä tää sun vihamielisyys mua kohtaan johtuu ja samalla selventää muillekin foorumilaisille mikä on homman nimi, koska epäilen, että jos minä toisena osapuolena olen täysin pihalla, niin varmasti on moni muukin ja tälläisellä "julkisella selvittelyllä" saataisiin mahdollisesti myös tästä sekoilusta tulleita jännitteitä purettua foorumilaisten välillä (nyt kun tuntuu, että osa puolustaa sua, osa on mun puolella ja osa varmaan toivoo, että molemmat suksii kuuseen tältä foorumilta).
    Mun mielestä asian selvittämisellä kaikkien nähden ei ole muuta kuin positiivisia vaikutuksia, enkä siitäkään syystä halua tätä missään suljettujen ovien takana hoitaa.

    Mä en ymmärrä miksi sulle on mahdotonta vastata mulle täällä ketjussa, kun selvästi kuitenkin jaksat tänne kirjotella ja varmasti vähemmän aikaa ja vaivaa ois kaikilta osapuolilta tähän kulunut, jos olisit jo ensimmäisellä kerralla vastauksen kirjottanut ja sen jälkeen ois mahdolliset ongelmat voitu ratkasta.
    Tuskin ylläpitokaan sua bannaa, jos asiallisesti selvennät täällä asioita?

     
     
  19. #2919
    Arizona on palvellut aina mua täydellisesti. Kiitos!

     
     
  20. #2920
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Hyvin valittu nimimerkki Kuin ollakaan eka viesti

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •