Sivu 145 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4595135141142143144145146147148 ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,881 - 2,900 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #2881
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    sepä se sopikaa nyt saatana!
    No sitähän mä tässä nyt oon yrittänytkin, mutta yksinään se on varsin vaikeaa!

     
     
  2. #2882
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    olikin tarkoitettu teille molemmille

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  3. #2883
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Jatkakaajatkakaatämäonparastamainostaliiketoiminna lle

     
     
  4. #2884
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    olikin tarkoitettu teille molemmille
    Mä taas kannatan vapaata keskustelua, en jeesustelua ja arvosteluja kuka on oikeassa ja kuka wannabe- ylijumala yrittää leikkiä ylijumalaa.

    Esitän kysymyksen: tarvitaanko me tätä kauppaa tällä foorumilla? Jos, niin mihin?

     
     
  5. #2885
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No sitähän mä tässä nyt oon yrittänytkin, mutta yksinään se on varsin vaikeaa!
    Odotan soittoasi

     
     
  6. #2886
    Meno on kuin kakarana hiekkalaatikolla, aikuiset miehet rauhoittukaa nyt oikeasti. Laonovi, jokainen Suomikauppa on tärkeä tälle meidän harrastuksella.

     
     
  7. #2887
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Odotan soittoasi
    Odotan vastaustasi kysymyksiini.

    Edit. Miksi mun pitäs tehdä puhelinlaskua? Miksi et vain voi vastata täällä foorumilla, kun selvästi täällä pyörit?
    Ja jos soittaisinkin, niin miten se eroaa sähköposteista, yksityisviesteistä tai näistä foorumikirjoituksista? Miksi voisit puhelimessa jotain kertoa, mutta et millään muulla tavalla?
    Viimeksi muokannut Charun; 26.10.13 kello 18:29.

     
     
  8. #2888
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Eikö tämän ketjun voisi tuhota? Ja alkaa uuden puhtaalta pöydältä?

     
     
  9. #2889
    Eiköhän Se paskamyrsky siirry sitten sinnekkin ihan vain joidenkin nimeämättömien ihmisten "periaatteiden" takia

     
     
  10. #2890
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Ja tää ketju toimii vähänkun mainoksena arizonalle, täältä kannattaa ostaa!






















    not

     
     
  11. #2891
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Meno on kuin kakarana hiekkalaatikolla, aikuiset miehet rauhoittukaa nyt oikeasti. Laonovi, jokainen Suomikauppa on tärkeä tälle meidän harrastuksella.
    Sori, mutta olen eri mieltä. Yhtään huonosti hoidettua kauppaa ei Suomeen tarvita; meillä on jo riittävä määrä kauppoja, jotka hoitavat asiansa kunniallisesti.

     
     
  12. #2892
    Kummaa vaan kun itsellä ei mitään valitettavaa ole ollut. Omasta mielestä suomeen voisi tulla hyvin muutama kauppa lisääkin.

     
     
  13. #2893
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Tervetuloa tutustumaan kauppaani. Ensi perjantaina ja lauantaina uuden myymälän avajaiset.

     
     
  14. #2894
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Eiköhän Se paskamyrsky siirry sitten sinnekkin ihan vain joidenkin nimeämättömien ihmisten "periaatteiden" takia
    jep, täällä foorumilla on säännöt ja jokaisella on omat periaatteet. simple as dat.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #2895
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ellei niitä lipsuvia viestejä poisteta heti, jolloin se noidankehä ei pääse syntymään.
    Valitettavasti vaikuttaisi vaativan langan 24/7 moderoinnin.
    KGO & Twist

     
     
  16. #2896
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Laitetaan nyt uudestaan, jos toi mun editointi hävis noitten muitten viestien sekaan:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Miksi mun pitäs tehdä puhelinlaskua? Miksi et vain voi vastata täällä foorumilla, kun selvästi täällä pyörit?
    Ja jos soittaisinkin, niin miten se eroaa sähköposteista, yksityisviesteistä tai näistä foorumikirjoituksista? Miksi voisit puhelimessa jotain kertoa, mutta et millään muulla tavalla?

     
     
  17. #2897
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    49
    Paras tapa ratkaista riita Charunin ja kauppiaan välillä olisi pitää nakupainimatsi vg:llä liukastetussa kehässä. Tämä voidaan suorittaa vapefesteillä yleisön edessä ja jengi voi lyödä vetoa panoksena boget ja muut vaposkenen kuumimmat hottis-tuotteet.

     
     
  18. #2898
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Meshias Näytä viesti
    Paras tapa ratkaista riita Charunin ja kauppiaan välillä olisi pitää nakupainimatsi vg:llä liukastetussa kehässä. Tämä voidaan suorittaa vapefesteillä yleisön edessä ja jengi voi lyödä vetoa panoksena boget ja muut vaposkenen kuumimmat hottis-tuotteet.
    Mitäs se auttas, kun mulla ei edelleenkään ole havaintoa siitä, mikä tässä on ongelma..?

     
     
  19. #2899
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ellei niitä lipsuvia viestejä poisteta heti, jolloin se noidankehä ei pääse syntymään.
    Valitettavasti vaikuttaisi vaativan langan 24/7 moderoinnin.
    Eiköhän se muutos olisi hyvä lähteä sieltä närän aiheuttajasta, ei muijan kanssa tappelukaan lopu laittamalla peltorit päähän.


    edit: ketjun lukeneena täytyy kyllä sitä ihmetellä että kauppias vetää charunin mukaan juttuun vaikkei charun kommentoinut tätä ketjua mitenkään muuten kuin noilla tykkäyksillä (joita itsekkin olen lätkinyt ketjun täyteen huumoriarvon vuoksi), sen jälkeen ei suostu vastaamaan selvennys pyyntöihin vaan alkaa syyttää muita provoilusta, valehtelusta jne. Kai venemies tietää että kunnianloukkauskin on rikos ja sama suomen laki koskee myös mielensä pahoittaneita kaupiaita? Tuo charunin vetäminen tähän juttuun mukaan täyttää nimittäin mun mielestä ihan selkeesti kunnianloukkauksen tunnusmerkit, näkyypä menevän vielä jopa hieman törkeän puolelle koska on toteutettu julkisella palstalla.

    edit2: ja koska joku sitä miettii kuitenkin, niin kyllä... olen tilannut arizonalta ja ei ollut ongelmia tilauksen kanssa, jopa kanthali oli oikean paksuista. Mutta ketjua ihan kaikkien osapuolien suhteen avoimin silmin lukeneena ja kauppiaan vastauksia ihmetelleenä ei toista kertaa taida tulla.
    Viimeksi muokannut Divi; 26.10.13 kello 19:27.
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!


     
     
  20. #2900
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Uuuh! Tässähän rupee itseäkin jo nolottamaan!

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •