Sivu 141 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4191131137138139140141142143144145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,801 - 2,820 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #2801
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    no huh huh, eikö tuollainen teksti kuuluisi yksityisviestiin. Pistäpä yvtä ja selvitä asia. En ole avannut uusia viestiketjuja!!!! Täähän vaikutta oikein mafia touhulta. Mutta kiitos kannanotoistasi. Poistan esavuke alennuskoodin, kun tuntuu vain lokaa tulevan palstalaisten taholta.

     
     
  2. #2802
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    no huh huh, eikö tuollainen teksti kuuluisi yksityisviestiin. Pistäpä yvtä ja selvitä asia. En ole avannut uusia viestiketjuja!!!! Täähän vaikutta oikein mafia touhulta. Mutta kiitos kannanotoistasi. Poistan esavuke alennuskoodin, kun tuntuu vain lokaa tulevan palstalaisten taholta.
    tarvinneeko tähän edes järkevästi vastata yhtään mitään. sä otat joka asiasta itkupotkut, aikuinen mies.

    mittari on jo punaisella.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #2803
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044

     
     
  4. #2804
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Ai se on itkupotku ku sinä huuteletasiattomuuksia! En oleperustanut uusia ketjuja enkä aikoihinole kirjoittanut muihin ketjuihin, paitsi tuonne fogger ketjuun todeten että foggerit varastossa, siellä muutkin kauppiaat kertoivat tuotteestaan. Sanoit että täällä on joillakin erikoislupuia kirjoitella. Eikös se ole jo rehdinpalstan irvikuvaa että eri kauppiailla on eri oikeuksia. Toki ymmärrän että jotkut ovat pysyviä kauppiasketjussa, koska maksavat huomattavia summia palstanpitäjille, mutta että olisi jotain erityisoikeuksia joita ei julkisesti tiedoteta, tuntuu jo aika erikoiselta.

     
     
  5. #2805
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    eikö taa alkanu siitä ku kysäsin avaanko tapahtumalle uuden ketjun vai laittaako jussi tähän ketjuun tapahtumasta ilmoituksen antakaa nyt olla!

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  6. #2806
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Eiköhän palstanpitäjä saa antaa erityisoikeuksia aivan kenelle lystää, mitäpä se kenellekkään kuuluu. Jos ei moderointi linja miellytä niin mielestäni täällä ei varmaan ole mikään pakko minkään lain mukaan pyöriä, koskee niin kauppiaita kuin tavallisia käyttäjiä. Voithan perustaa vaikka oman aritsoona keskustelupalstan ja hallinnoida siellä sisältöä miten haluat.

     
     
  7. #2807
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Ai se on itkupotku ku sinä huuteletasiattomuuksia! En oleperustanut uusia ketjuja enkä aikoihinole kirjoittanut muihin ketjuihin, paitsi tuonne fogger ketjuun todeten että foggerit varastossa, siellä muutkin kauppiaat kertoivat tuotteestaan. Sanoit että täällä on joillakin erikoislupuia kirjoitella. Eikös se ole jo rehdinpalstan irvikuvaa että eri kauppiailla on eri oikeuksia. Toki ymmärrän että jotkut ovat pysyviä kauppiasketjussa, koska maksavat huomattavia summia palstanpitäjille, mutta että olisi jotain erityisoikeuksia joita ei julkisesti tiedoteta, tuntuu jo aika erikoiselta.
    ja sitten kun lähetän sinulle yksityisviestiä, sinä vastaat suoraan omaan ketjuusi. ei ole erityisoikeuksia, on vain normaalit kauppiaat (jotka pysyvät kauppa-alueella) ja sponsori kauppiaat. Sponsoreilla kauppa on yleensä pysyvänä ketjuna kauppa alueella. heillä saattaa myös olla bannereita näkyvissä. lisätään vielä, että tottakai kauppiaat saavat keskustella muuallakin foorumilla. sinulta tuo on melkein kokonaan evätty. kun pysyt ruodussa kaikki on ok. et voi heitellä kauppalinkkejäsi muihin ketjuihin, tms. kommentoida minulla halvemmalla jnejne.

    aivan... normaalia... ja... ymmärrettävää ???


    et siis näköjään ymmärrä selvää Suomen kieltä?

    kuten jo totesin, se että olet täällä banninkierto altterilla edelleen johtuu vain siitä syystä että sinä pysyt 99% tässä ketjussa etkä harhaile muualle. se on sinun itsesi ansaitsema "rangaistus".

    jos vielä jatkat vastaavalla tavalla, eli et ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan, niin se ei ole muilta pois mutta se tulee lisäämään sinun tuskaasi.

    kuten sinulle on sata kertaa sanottu jo aiemmin, erittäin omituista kaupantekoa? mutta eikös tämä ollut sinulle vain oloneuvoksen harrastus?


    pyydä vaikka jotain kaveria lukemaan nuo viestini ja kertomaan sinulle ymmärtämälläsi kielellä, mitä oikein tarkoitan ja mitä sinä jätät koko ajan huomaamatta. ok?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #2808
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    eikö taa alkanu siitä ku kysäsin avaanko tapahtumalle uuden ketjun vai laittaako jussi tähän ketjuun tapahtumasta ilmoituksen antakaa nyt olla!
    Niin mikä alkoi? Muistutin vain kauppiasta siitä että tämä ei ole mahdollista.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #2809
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    enhän minä laittanut mitään uuttaketjua, älä minua syytä.Terokin pyysi siirtämään sen oikeaa paikkaan.

     
     
  10. #2810
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    enhän minä laittanut mitään uuttaketjua, älä minua syytä.Terokin pyysi siirtämään sen oikeaa paikkaan.
    http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/11...tml#post285115

    ketäs tuossa SYYTETÄÄN?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #2811
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    "oloneuvoksenharrastus" Olenikäni toiminut yrittäjänä, totta olen eläkkeellä, mutta aikanaan kun tutustuin sähkötupakkaan halusin tuoda sen laajaan käyttöön, eikä vain raakana busineksena. Useat tuotteet ovatkaupassani edullisempia kuin muilla, esimerkiksi kanthalit tai vaikkapa tuo
    fogger, josta joku toinen kauppias pyysi 40 % kalliinpaa hintaa. Et ehkä luuponen tiedosta että minulla on huikea määrä tyytyväisiä asiakkaita japalstalla vain muutamat esim charun, aina pyrkivät esiintymään negatiivisesti.

     
     
  12. #2812
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620




    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #2813
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Nyt en ymmärrä, taidan sittenkin olla tyhmä

     
     
  14. #2814
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    . Et ehkä luuponen tiedosta että minulla o huikea määrä tyytyväisiä asiakkaita japalstalla vain muutamat esim charun, aina pyrkivät esiintymään negatiivisesti.
    Kummastijouduttuotatyytyväistenasiakkaidenmäärääko koajanselittelemäänpaskamikäpaskakokokauppa

     
     
  15. #2815
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Kummastijouduttuotatyytyväistenasiakkaidenmäärääko koajanselittelemäänpaskamikäpaskakokokauppa
    nohnoh, yritetään nyt vielä hetki sivistyneesti.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #2816
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Nyt en ymmärrä, taidan sittenkin olla tyhmä
    klikkaa sitä linkkiä ja lue se viesti uudelleen. joko avautuu?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #2817
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Sorry, ei avaudu ei.
    Kuten aikaisemmin totesiin, tuollaine huomautus olisi ollut asiallsta lähettää Terolle yvnä.
    Tämä sai vain provot innostumaan.
    Viimeksi muokannut venemies; 25.10.13 kello 18:41.

     
     
  18. #2818
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Ai nyt on sitten meikäläinen taas täysin aiheetta revitty tähänkin mukaan?
    Olen aika monta kertaa jättänyt kirjoittelematta tähän ketjuun, vaikka kuinka ois mieli tehny, mutta taidanpa jatkossa jättää itsehillinnän ja -sensuurin sikseen, kun arvon kauppias jälleen päätti meikäläistä alkaa syyttä mollaamaan.


     
     
  19. #2819
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    mutta taidanpa jatkossa jättää itsehillinnän ja -sensuurin sikseen, kun arvon kauppias jälleen päätti meikäläistä alkaa syyttä mollaamaan.
    etpä taida. ei nyt provota liikaa vaikka hauskaa se toki olisikin. kyllä kauppias tajuaa kun aikansa lukee. ja tero lupas jeesata kääntämään kaiken riksuksi.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #2820
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Eikös me voitas sopia, että jos teillä on jotain huomauttamista käytöksestäni, kaupastani tai toimituksistani, niin lähettäisitte yvtä tai sähköpostia. Nytkin järjestettävä tapahtuma on asiakkaiden pyynnöstä ja monet asiakkaani pyyteetömästi avustavat tapahtuman onnistumisessa.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •