Sivu 14 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #261

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Waping dayn kunniaksi edelleen 20% ale -koodi arizona

     
     
  2. #262
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Oho...

    ensin tulee spostiin...
    Olemme vastaanottaneet tilauksesi
    Hei, tämä on automaattinen vahvistus siitä, että olemme...
    ..ok
    mutta sitten...
    Tilauksenne on valmiina noudettavaksi
    Hei, tilauksenne on nyt käsitelty. Seuraavat tilaamanne tuotteet ovat valmiina noudettavaksi.
    En nouda! postimaksut maksettu

     
     
  3. #263

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    OHO! KAS KUMMAA SORRY, MIKÄHÄN MEN PIELEEN, NOH HUOMENNA SAAT SEURANTAKOODIN JOLLA VOIT SEN YLIHUOMENNA TODENNÄKÖISESTI NOUTAA POSTISTA. ONKOHAN MUUTKIN SAANU NUIN HÖLMÖJÄ VIESTEJÄ, TARTTEE TUTKIA, SORRY!

     
     
  4. #264

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Tuosta Valvirahommasta sen verran että itse kävin nämä keskustelut jo ennen vuodenvaihdetta. Tee sivut englanniksi ja hommaa palvelin ulkomailta niin voit jatkaa myyntiä, niin minä tein. Yllättävän hitaasti kyllä Valvira onkin puuttunut toimintaan, itselläkin nettimyynti tipahti aika selkeästi sen jälkeen kun piti sivut englanniksi laittaa, mutta se hyvä siinä on että olen myynyt jo aika paljon tavaraa sitten taas Saksaan ja Tanskaan, mitä ei varmasti olisi tapahtunut ilman Valviraa
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  5. #265

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Nain olen ajatellut, kiitos neuvosta.

     
     
  6. #266

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Feldegast Näytä viesti
    Tuosta Valvirahommasta sen verran että itse kävin nämä keskustelut jo ennen vuodenvaihdetta. Tee sivut englanniksi ja hommaa palvelin ulkomailta niin voit jatkaa myyntiä, niin minä tein. Yllättävän hitaasti kyllä Valvira onkin puuttunut toimintaan, itselläkin nettimyynti tipahti aika selkeästi sen jälkeen kun piti sivut englanniksi laittaa, mutta se hyvä siinä on että olen myynyt jo aika paljon tavaraa sitten taas Saksaan ja Tanskaan, mitä ei varmasti olisi tapahtunut ilman Valviraa
    Näin asia ei kuitenkaan ole... tässä ystävälliset terveriset Laura Terholta:

    "Suomeen sijoittautuneen elinkeinonharjoittajan on noudatettava sähköiseen
    kaupankäyntiin liittyvässä markkinoinnissaan Suomen lakia riippumatta
    verkkokaupan kielestä ja palvelimen sijainnista. Aiemmassa viestissäni ollut
    maininta siitä, että ratkaisevaa olisi lähinnä sivujen kieli ja palvelimen
    sijainti, ei siis pidä paikkaansa."
    eSauhut - Linkki poistettu Laura Terhon pyynnöstä :)

     
     
  7. #267

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    On selvää ettei se auta, että sivut ovat ulkomaisella palvelimella tai vieraalla kielellä, mutta
    nyt on mielenkiintoista seurata miten Terho saa toimittua Finvapen suhteen. Jos he saavat pitää
    sivunsa ja tarjota tuotteitaan suomalaisille, varsinkin kun pankit ja varastot ovat Suomessa, niin varmaan me muutkin nettikauppiaat toimimme samoin, mutta odotetaan nyt. Yrityksen perustaminen, tai valmiin yrityksen ostaminen esim.Englannista ei maksa kuin muutaman satasen. Saattaisi Jerseyn
    saari olla jopa parempi vaihtoehto. Tuossa järjestelyssä vaan jää Suomelta saamatta alv tulot. Muuten, miksi em yritys poistui keskustelusivuilta, tietääkö kukaan.

     
     
  8. #268
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Laura Terho saattaa vainota meitä niin kauan kuin taskussa on Suomenpassi

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  9. #269

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Siirtyi ryhmään "maksetut mainokset". Hyvä niin.

     
     
  10. #270

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Hieman tilastotietoa: Kaikki paitsi 1 ennen klo 15 tulleet tilaukset on toimitettu samana päivänä.
    Kaikki lähetykset perillä seuravana tai sitä seuraavana päivänä. Lähetämme seurantakoodin
    pakettilähetyksistä. Tuo myöhästynytkin lähetys toimitettiin parin päivän kuluttua ja myöhästymisestä hyvitettiin asiakasta.

     
     
  11. #271
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    47

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    oliskos se sitten laillista/sallittua/mahdollista, että esim. pankkitunnuksilla tai VISAn korttinumerolla rekisteröitymällä verkkokauppaan pääsisi kauppaan sisälle ja saisi tuotekuvat näkyville? tuskin noita tunnuksia ja VISAa hirveesti alaikäisiltä löytyy.

     
     
  12. #272
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Julli Näytä viesti
    oliskos se sitten laillista/sallittua/mahdollista, että esim. pankkitunnuksilla tai VISAn korttinumerolla rekisteröitymällä verkkokauppaan pääsisi kauppaan sisälle ja saisi tuotekuvat näkyville? tuskin noita tunnuksia ja VISAa hirveesti alaikäisiltä löytyy.
    Tämä muuten kävi mielessä minullakin, kaikki kiellothan ovat sitä varten ettei niihin vahingossa törmää (tms.) mutta jos sinne täytyy rekisteröityä eka kerralla tunnistuksen kautta ja vaikka ruksaa kohdan jossa mainitaan erikseen "tahdon nähdä täydellisen tuotekuvaston",
    silloin koko asia siirtyisi katsojan/asiakkaan vastuulle, nyt meitä viedään kuin pässiä narussa ja pyritään päättämään puolestamme koska on paras aika pas****e mennä kyllä minä tunnen itse koska mun suoli toimii! ups... :-[

    Tuskin ne "viranomaiset" omia tunnuksiaan olis ihan heti sinne luomassa

     
     
  13. #273

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Ikävä olla pessimisti, mutta mitä ilmeisemmin eräät kauppiaat tehtailevat noita ilmiantoja toisista firmoista, joten tuskin tuo tunnistautuminen vaikka visalla kovin kauaa pitäisi viranomaisia poissa niskasta. Tietenkin jos tuo täyttäisi heidän vaateet, niin no, toisaalta jos jos sanaa ei olis lehmätkin lentäis

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  14. #274

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Minä ole pienessä mielessäni miettynyt sellaista että, jos yksityishenkilönä laitan tuoteluettelon omalle kotisivulleni vaikka omana mielipiteeni esittelynä, niin sehän olisi sananvapauden rajoittamista jos val(e)vira siihen puuttuu.
    Sanan- ja mielipiteen vapaus on kuitenkin Suomen perustuslaissa jokaiselle suomalaiselle taattu, eikö?
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  15. #275

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Julli Näytä viesti
    oliskos se sitten laillista/sallittua/mahdollista, että esim. pankkitunnuksilla tai VISAn korttinumerolla rekisteröitymällä verkkokauppaan pääsisi kauppaan sisälle ja saisi tuotekuvat näkyville? tuskin noita tunnuksia ja VISAa hirveesti alaikäisiltä löytyy.
    Keskustelin Terhon kanssa tuostakin vaihtoehdosta, mutta hän kielsi senkin ja myöskin
    jos tiedot ovat millä tahansa muulla saitilla, niin sekin kiellettyä. Valvira on nyt ryhtynyt luomaan
    uutta tulkintaa perustuslaista. Mutta muistatte varmaan miten kieltolaille kävi. Toisaalta on erikoista
    että ovat jo monta kuukautta puhuneet tekevänsä sitä ja tätä, mutta eivät saa mitään aikaiseksi.
    Itse sanoin tekeväni lopulliset muutokset sivulleni vasta sitten kun he poistavat nuo ulkomailta
    Suomeen suunnatut suomenkieliset saitit, jotka ovat heidän mielestään samassa asemassa, kuin me suomalaiset. Noh on helppo uhkailla ja kiusata meitä suomalaisia.

     
     
  16. #276

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Mitä dripshieldejä tulossa?

     
     
  17. #277
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Uusi kauppa ja useita jakelupisteitä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja driimis Näytä viesti
    Ehdottomasti Ouluun jakelupiste niin saa käydä hypistelemässä tuotteita ja voi kauppareissulla hakea höyryttelykamat.
    Kyllä Ouluun kiitos. Itekki mieluite kävisin ostamassa suoraa liikkeestä. Varmasti kysyntääkin olisi hyvin.

     
     
  18. #278

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Mitä dripshieldejä tulossa?
    alumiinisia

     
     
  19. #279

    Vs: Uusi kauppa ja useita jakelupisteitä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaiho Näytä viesti
    Kyllä Ouluun kiitos. Itekki mieluite kävisin ostamassa suoraa liikkeestä. Varmasti kysyntääkin olisi hyvin.
    No se mun myymälä on siellä Zeppeliinissä ja yritän saada sinne jotain pian.

     
     
  20. #280
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Uusi kauppa ja useita jakelupisteitä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    No se mun myymälä on siellä Zeppeliinissä ja yritän saada sinne jotain pian.
    Nyt on mennyt jotain ohi itseltäni. Mutta kiitos tiedosta!
    Sainpa taas itseni vaikuttamaan idiootilta.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •