Sivu 121 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2171111117118119120121122123124125131 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,401 - 2,420 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #2401
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    No nyt saapui kanthal 0.4*0,1 vastusnauha - euron metri
    http://suomeksi.arizona.mycashflow.fi/product/303/
    Viimeksi muokannut venemies; 21.04.13 kello 08:33.

     
     
  2. #2402
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    tulihan siitä "ribbonista" heti paikan päällä väännettyä setuppi näytiksi paikalla olleille nyt tein uuden kotosalla 0.7ohmisen ja huh huh mikä pölly

     
     
  3. #2403
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Huom 20 -25 metriä kanthal nauhaa toimitetaan alkuperäisellä, kuvanmukaisella kelalla.

     
     
  4. #2404
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    No niin, 804 atotkin sitten matkalla. Laitan kaikille ennakkotilaajille pitkän odotuksen vuoksi myös silicaa ja kanthal ribbonia mukaan. (voit vielä ennakkotilata)

     
     
  5. #2405
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    tilaus perillä ja ekstraakin oli
    pg ja vg pohjaa en ole kotimaisista kaupoista halvemmalla löytänyt eikä nuo inan makunesteetkään tolkuttoman hintaisia ole

     
     
  6. #2406
    Huh, 100ml pohjanestettä vaan femmalla ? Kiitos ! Kyllä kelpaa. Ja niin kelpaa toi '' makeutusaine '' myös !

     
     
  7. #2407
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Kiitos kiitos, nyt myös dreamitkin toimituksessa.

     
     
  8. #2408
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Olipas hienot höyryt ss dreamissa.

     
     
  9. #2409
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Uutuutena näpsäkkä aloitus / täydennyskitti ego v4

     
     
  10. #2410

     
     
  11. #2411
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    111
    Kerran tilattu Arizonasta ja hyvää palvelua sain, kiitos vaan.

    Hieman pitää yhtyä noihin aikaisempiin kommentteihin; Verkkokauppa ja tuotenimet ovat todella sekavat.
    Todella ärsyttävää kun tuotteet ovat mersuja ja kännimodeja, asiakkaan pitää heti itse kalastella mistä tuotteesta oikeasti on kysymys.
    Muutenkin nettikaupan nimiä ja tuotekuvauksia voisi hieman viilailla. Esimerkiksi yhtenäinen nimiformaatti, oikeat tuotenimet, tuotekuvaukset, sekä virallisempi kieliasu auttaisivat selkeän kaupan luomisessa.

    Höyryttelemisiin!

     
     
  12. #2412
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Siirsin kommmentini sopivampaan paikkaan.

     
     
  13. #2413
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    Tuli luettua juttu äsken, ihan napakkaa tekstiä.
    Ja tosiaan, jos ei laki jotain kiellä, se on sallittua, siis tuo myynti tässä tapauksessa.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  14. #2414
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezzuu Näytä viesti
    Kerran tilattu Arizonasta ja hyvää palvelua sain, kiitos vaan.

    Hieman pitää yhtyä noihin aikaisempiin kommentteihin; Verkkokauppa ja tuotenimet ovat todella sekavat.
    Todella ärsyttävää kun tuotteet ovat mersuja ja kännimodeja, asiakkaan pitää heti itse kalastella mistä tuotteesta oikeasti on kysymys.
    Muutenkin nettikaupan nimiä ja tuotekuvauksia voisi hieman viilailla. Esimerkiksi yhtenäinen nimiformaatti, oikeat tuotenimet, tuotekuvaukset, sekä virallisempi kieliasu auttaisivat selkeän kaupan luomisessa.

    Höyryttelemisiin!
    Kiitos vinkeistä, mutta onhan useimmissa tuotteissa myös alkuperäinen, tehtaan käyttämä nimi.
    Esimerkiksi kännimodi olisi udt, joka ei kyllä sano mitään joten joku asiakas antoi sille tuon nimen.
    Mitä mersuihin tulee, niin jos luet tuolta aikaisempia viestejä, jotkut kovin loukkaantuivat kun käytin sen oikeaa nimeä ja vaati sen muutettavaksi. Kieliasu taas johtuu siitä että olen aina ollut aika huono muotoilemaan lauseita, syynä osin myös lukihäiriö.
    Ongelma on myös se että valmistajat käyttävät samasta tuotteesta eri nimiä, esimerkiks oddy. odysseus, nautilus, terminator, oddy klooni, se huonompi oddy klooni ja jäniksenkuoppa ovat suurinpiirtein samoja tuotteita riippuen kuka sitä nimittelee, kolme viimeistä varsin asiantuntevan tahon, Charunin antamia nimiä tuotteelle. Se noista nimistä, pyrin parantamaan niitä vielä. Kysymys on myöskin siitä, että kun usein ensimmäisenä tuon tuotteen Suomen markkinoille niin tavallaan on myös nimeämiseen etuoikeus, varsinkin kun tuotteet usein jonkun toisen kopioita ja alkuperäisen nimen käyttäminen herättää
    närää.

    Mitä tulee sivuston sekavuuteen otan hyvin mielelläni parannusehdotuksia, joita on paljon tullutkin, mutta monet ovat olleet
    hyvin tyytytväisiä sivustoon.

    Yksi peruskysymys on myös se että kaikki tuo edellämainittu on osaltaan panos/tuotos kysymys. Suuri satsaaminen tuo lisää
    kustannuksia ja korottaa hintoja.

    Lisäksi minulla on lisäpalveluna palveleva puhelin, johon vastaan lähes koska tahansa. Useat käyttävätkin tätä hyväkseen.
    Numero on 040 5450768, soitellaan.


    ps pahoittelen heikkoa kieliasua ja typoja - olen aina ollut huono tuossa.

    ps ps

     
     
  15. #2415
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Onhan se totta, että kiinalaiset myy tuotteita kuten EA mod, ja sen laittaminen tuolla nimellä saitille varmasti aiheuttaa närää
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #2416
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Vieläkö sä oot katkera siitä, kun mä "ryöstin kaikki sun asiakkaat kimppatilauksellani" (jota siis en todellakaan ollut vetämässä, vaan kaikki kunnia hyvin hoidetusta melko mittavasti kimpasta kuuluu khaimeralle)?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    esimerkiks oddy. odysseus, nautilus, terminator, oddy klooni, se huonompi oddy klooni ja jäniksenkuoppa ovat suurinpiirtein samoja tuotteita
    Oletko kaikkia kolmea (tai neljää, riippuen laskentatavasta) kokeillut, jotta voit moisen yleistyksen vetää? Minä olen ja voin sanoa, että ne eivät todellakaan ole käytettävyydeltään, toimivuudeltaan tai laadultaan "suurinpiirtein samoja". Nautilus ja Ody ovat lähellä toisiaan, mutta Oddyä on mun mielestä aivan turha yrittääkään niputtaa niiden kanssa samaan kastiin..

     
     
  17. #2417
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    No hard feelings

     
     
  18. #2418
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    vappukin sit män
    Viimeksi muokannut venemies; 07.05.13 kello 22:53.

     
     
  19. #2419
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Melkosesti uutuuksia ja tarjouksia esim ce8 meshiato kivaan hintaan.
    Checkkaa myös toi ce4 täydennyspakkaus ja osta vaikka kaverille, tarjous ei oo hinnalla pilattu.

     
     
  20. #2420
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lähetykset lähtevät edelleenkin samana päivänä kuin tilattu, mutta postissa työnseisaus joka saattaa haitata.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •