Sivu 10 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910111213142060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #181

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Kysymyksiä clearoista (2,5 ja 3,5ml): ovatko CE2 mallisia? Onko niissä ledi? Paljon ohmeja (lähinnä volttilaitekäyttöä varten)?
    Ne on kai niinkuin ce3 mallia nyt ja käsittääkseni ohmit on normaalit eli 2-3. Valitettavasti
    en saanut valmistajalta vielä parempaa tietoa. Ovat siis paksuudeltaan normaali ego akun paksuisia. Itse kyllä heti tykästyin, varsinkin kun tuo täyttö kätevää ja tuntuvat, että eivät vuoda.
    Ei ole lediä.

     
     
  2. #182

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    ok, sorry, paikkakunnat ovat: Kempele, Tampere, Hyvinkää, Kouvola, Lahti - Karisma, Lappenranta,
    Riihimäki ja Tikkurila, mutta siis vasta runsaan viikon kuluttua.
    Tällänen maininnan arvoinen kommentti : Kannattaisi varmaan näitä tietoja tuohon ensimmäiseen postaukseesi muutella.. Harvinaisen sekavan oloista tekstiä ilman oikeaa infoa, missä ko. pisteitä löytyy (kun ei sivutkaan ihan kai ajantasalla ole).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #183

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    \o/ Oujee!

    Jos mielipiteitä kysellään, niin olis mahtavaa jos ainakin noita perustarvikkeita esim. Bogen cartoja (XL ilman tarroja), drip tippejä ja vaikka DC-tankkeja löytyis suoraan kaupasta. Myös nesteitä ois loistava saada suoraan, niin ei sitten tulis ns. hätä käteen, jos ei vaikka toimivaa cartoa kotoota löytys tai nesteet on loppu.
    Joo cartoja on tulossa ja juuri niitä ja nesteitä on tarkoitus myymälöihin myös laittaa.
    Drip tippejä tulossa myös lisää tuota ming mallia. Se on selvä että pyrin valikoimaa koko ajan laajentamaan myös myymälöissä.

     
     
  4. #184

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Tällänen maininnan arvoinen kommentti : Kannattaisi varmaan näitä tietoja tuohon ensimmäiseen postaukseesi muutella.. Harvinaisen sekavan oloista tekstiä ilman oikeaa infoa, missä ko. pisteitä löytyy (kun ei sivutkaan ihan kai ajantasalla ole).
    Sorry joo, hieman resurssipula näin alussa, mutta nuo myymälät löytyvät adatto.fi sivuilta, mutta niissä siis ei vielä ole noita tuotteita. Hmm Tuota oletko sitä mieltä että pitäoisi ensimmäistä viestiä muuttaa. Pyrin mieluummin laittamaan sivuilleni kaiken tiedon - kunhan kerkeän, tässä vasta pari viikkoa touhuttu. Yritetään yritetään. Haluatko tarkentaa hieman.

     
     
  5. #185
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Niin juu ja mielestäni se max. viikon toimitusaika ei ole paha. Jos on kiire, niin sitten tilaa suoraa kotiin ja jos taas ei niin hoppu ole niin noudolla säästää postikulut.
    Mutta noita aiemmin listaamiani kuluvia tarvikkeita olis kyllä kiva saada suoraa kaupasta noudettua, ilman kummempia odotteluita, jos akuutti tarve iskee.

     
     
  6. #186

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Eiköhän se onnistu vähitellen. Nyt vaan tuntuu että tuotteet loppuu jo varastosta sitä mukaa kun niitä sinne saa, onneksi Kiina toimii nyt aika hyvin.

     
     
  7. #187

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Siis onko nuo yhdet "clearot" dct-nimellä myytäviä tankkeja? Sellainen pituus löytyy joka sopii suoraan perus-bogeen?

     
     
  8. #188

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Joo ne pienemmät on. Siis xl bogeen.

     
     
  9. #189
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Suosittelen selvyyden välttämiseks vaihtamaan tankkien nimet esim. pidemmän nimi voisi olla &quotual Coil Tank (510 XL-Bogelle)" ja "Carto Tank (510 Bogelle)?

    Edit. Siis nyt mä menin jo itekin sekasin.. Kumpaan noista menee XL Boge? Jos se menee tohon lyhyempään, niin mitä sitten tohon pidempään menee?

     
     
  10. #190

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Pitempään menee kai vaan se oma carto, niitäkin on siis kahta mittaa, Laitan tankin mitat sivulle.

     
     
  11. #191

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Kokeile tästä www.arizona.fi
    Olen ajatellut perustaa uuden verkkokaupan ja sille jakelupisteet kahdeksalle paikkakunnalle ympäri
    Suomea. Olen tilannut ensimmäiset 100 kpl savukkeita ego t ja 510 t sarjaa pääasiassa.
    Nyt
    Olisi kiva jos kertoisitte minkälaisia tuotteita haluatte markkinoitavan.

    Yritykselläni on 9 myymälää nyt eri puolilla Suomea, joten jakelu kattaisi jo aika suuren osan Suomea.
    Uskon että alussa tulee olemaan erilaisia vaikeuksia, vaikka olenkin ollut yrittäjänä jo yli 35 vuotta.
    Sinänsä olen hieman ihmetellyt tuota suomalaisten kauppojen hintojen mollaamista.
    Esimerkiksi tuollainen 50 euroa maksava ego t pakkaus ei Kiinassa maksa halvimmillaan kuin
    ia mutta siihen sitten rahdit , tulli ja verot. Suomalaisesta myyntihinnasta maksetaan
    esimerkiksi 23 % alv:tä suomalisen hyvinvoinnin hyväksi. Muualta ostettaessa verot ja voitot menevät muualle.

    Pyrin tietenkin tarjoamaan tuotteita kilpailukykyisiin hintoihin mutta samalla haluaisin tarjota hyviä tuotteita. Omat kokemukseni sähkötupakoista on aika heikot. Useimmat mallit vuotavat, hankalia täyttää ja maistuvat mille maistuvat. Tuntuu että niissä on paljon
    kehitettävää vielä. Akut, joita minulla on varmaan 10 eri tyyppiä, ovat kaikki olleet lupaustensa
    mukaisia, halvimmatkin aika hyviä. Olenkin hieman hämmästyneenä seurannut kuinka paljon
    Kiinassa markkinoidaan myös kertakäyttöisiä e-savukkeita. Suomessahan se ei käy kun niissä ei sitten olisi nikotiinia. Eräs peruste ostaa suomalaisista kaupoista on tietenkin se että tuo tullin "verottomuusraja" putoaa 5 euroon ensi vuoden alusta, eli siis noin 22 euroa pienemmistä lähetyksistä tulli ei kanna veroja
    .
    Maininta myyntipisteistä ensimmäiseen ketjuun.. Mahdollinen aspa-s-posti. Alekoodi (aina kun sellainen on tarjolla)

    Miten myymälöiden s-tupakka varastointi/myynti on järjestetty, vai onko pelkästään noutomyynti?

    Oikeastaan kaikki mitä olet ketjun kuluessa maininnut on ehkä hyvä liittää ensimmäiseen viestiin, sillä se on SE minkä uusi asiakas näkee foorumille tupsahtaessa.

    Ensimmäinen viesti luetaan, sitten siirrytään loppupäähän seuraamaan maailman menoa.. In-a-nutshell

    E: Ja wall-of-text EI anna ammattimaista kuvaa yrityksestä/yrittäjästä.. Pääosin tämän hetkinen first-post sisältää vain omia mielipiteitäsi maailman menosta, mitkä eivät niinkään edes sivua itse yritystä/sen toimintaa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #192
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    No siis, jokatapauksessa olisi hyvä olla maininta mikä carto kyseiseen tankkiin menee, esim. "Tähän tankkiin käy mm. myymämme lyhyempi tankkicarto, sekä Bogen XL-carto" ja "Tähän tankkiin käy myymämme pidempi tankkicarto, tai carto jonka pituus on vähintään XXmm". Luultavasti selventää melko paljon ja asiakkaan on helpompi laittaa samalla tulemaan vaihtocartoja.
    Luulen myös, että nuo XL Bogelle sopivat tankit myyvät paljon paremmin ja tuon pidemmän tankin tarjoaminen on tavallaan hieman "turhaa"; aloittelija saattaa tykätä siitä suuremman tilavuutensa takia, mutta myöhemmin tuota on melko hankala päivittää paremmaksi cartoa vaihtamalla, jos tuohon eivät käy "standardimittaiset" cartot muuta kuin tankkia lyhentämällä.

    Just my two cents.

     
     
  13. #193

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Onko myöhemmin tulossa tarkempia tuotekuvauksia? Noista ego clearoista en löytänyt mitään. Mielenkiintoista seurata mitä muodustuu pikkuhiljaa

     
     
  14. #194

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Joo, just laitoin

     
     
  15. #195
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No siis, jokatapauksessa olisi hyvä olla maininta mikä carto kyseiseen tankkiin menee, esim. "Tähän tankkiin käy mm. myymämme lyhyempi tankkicarto, sekä Bogen XL-carto" ja "Tähän tankkiin käy myymämme pidempi tankkicarto, tai carto jonka pituus on vähintään XXmm". Luultavasti selventää melko paljon ja asiakkaan on helpompi laittaa samalla tulemaan vaihtocartoja.
    Luulen myös, että nuo XL Bogelle sopivat tankit myyvät paljon paremmin ja tuon pidemmän tankin tarjoaminen on tavallaan hieman "turhaa"; aloittelija saattaa tykätä siitä suuremman tilavuutensa takia, mutta myöhemmin tuota on melko hankala päivittää paremmaksi cartoa vaihtamalla, jos tuohon eivät käy "standardimittaiset" cartot muuta kuin tankkia lyhentämällä.
    Nuo tankit, ja niiden standardit kartot on SmokTechin tekemiä. Normaalit Boget (standardit?) ei sovi niin mitenkään, joten Boge nyt tekee XL-kokoa, joka sopii SmokTechin DCT-tankkiin, joka on SmokTechin "std" koko. Mutta siis Bogen XL/XXL.

    Ei suosittu Boge mikään standardi ole. Kaikki SmokTechin omiin tankkeihinsa valmistamat kartot minusta on.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #196
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Senpä takia olikin lainausmerkit sanan "standardimittaiset" ympärillä.
    No joka tapauksessa, itselläni on tuommoinen XL Bogen mittainen vakio dual coili tankissa ja toisessa on XL Boge ja täytyy kyllä sanoa, että tuo Boge on kyllä täysin eri maailmasta maun, höyryntuoton, imutuntuman ja th:n suhteen, joten itse ainakin tulen jatkossa ehdottomasti käyttämään Bogeja noiden laipallisten Smokkien sijasta.

     
     
  17. #197

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Olen samaa mieltä.

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Jesh. Lappeenrantaan toimipiste... Mistä se TYKKÄÄ nappula löytyy Oon heti ovenkahvassa kiinni kun aukee.

     
     
  19. #199

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Olen samaa mieltä.
    Yksinkertainen on kaunista *applause*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Uusi kauppa,Arizona.fi, alennuskoodi 20 % 30.3.12 arizona

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaugoh Näytä viesti
    Jesh. Lappeenrantaan toimipiste... Mistä se TYKKÄÄ nappula löytyy Oon heti ovenkahvassa kiinni kun aukee.
    Tosin aukihan tää jo on, nyt vasta tajusin että tää adattohan on naistenvaate liike Emäntä sano tossa et oli ihmetelly kun tuli minun nimellä postia adattosta Stringit tilasin, haittaaks se??

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •