Sivu 18 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 369

Aihe: Salatut Höyryt by Beenari

  1. #341
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tänään sitten antautui kestotestin ensimmäinen atopää. Ja aivan varoittamatta. Parvekkeelle höyryille ja piiiitkä imaisu kärahtäneen makuista höyryä keuhkoihin. En olisi sen enenpää halunnutkaan höyrytellä...

    275ml sitä riemua kestikin. Nesteenä oli Patrikin Pirtelö 10%, 3mg/ml M'n'M PG nikotiiniä, Chemnovaticin VG ja PG pohjiin tehtynä 65VG/35PG seoksena. Ja tämähän oli se ennen joulua käyttöönotettu atopää. Eli mitäs se nyt tekeekään....appropoo seitsemän viikkoa ja keskimäärin tankillinen paivässä.

    Onko tuo nyt hyvä vai huono? Valehtelisin jos väittäisin etten olisi odottanut lähemmäs 400ml kestoa. No aina ei voi voittaa - ei edes joka kerta. Ei tuo tulos nyt huonokaan ole. Päätelköön jokainen itse.



    Ihmekkös tuo jos vähän palaneelle maistui.


    Tuli sitten vahingossa aloitettua uusi kestotesti. Kaikkien taiteen sääntöjen mukaan kostutettu atopää Starreen ja höyryille. Heti eka hatsi kertoo että jokin on pielessä... suoraan 50W tuoreelle atopäälle. No katsotaan nyt sitten onko sillä hitaasti-tehoja-nostaen-voodoolla mitään merkitystä atopään kestolle. ...tu että pitää taas sählätä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #342
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Just otin minäkin uuden aton Starreen käyttöön.
    .252 Ω näyttää Sigelei tuolle. Nestettä atoon ja wickireikiin niin paljon kuin jaksoi imeä, tän jälkeen tankki täyteen ja vartiksi tekeytymään. 30w tauluun ja muutamat imut, nosto 40w ja parit höyrykerrat noilla tehoilla jonka jälkeen nosto 48 wattiin jolla mennään. Kolme tankkausta takana tänään makeahkolla n.70/30 diyllä. Alkuun maistui ensimmäisillä höyrykerroilla pumpulin villasukka mutta poistui melko nopeaa kuitenkin.

    E: lisätty pikku, mutta tärkeä kakkonen aton ohmeihin.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 13.02.17 kello 12:59.

     
     
  3. #343
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ja taas väliaikatietoa.

    StarAnus 1: BatMouse: 200ml
    StarAnus 2: TPA RY4 Double: 350ml


    Tuli tehtyä muutama tilaus Kiinasta. Ja kun kauppapaikka tarjoaa ilmaisen postituksen seurannalla yli 20 taalan tilauksiin, niin siihen tähdätään. Ja kun tullin kanssa taas kannattaa pitää paketin sisältö siinä vähän yli kahden kympin, niin säätöä on luvassa. Viime aikoina sitten taas tupsahdellut noita paketteja postiin. Vaimo sitten kysellyt että mitäs nyt on tulossa ja paljonko maksoi. Tesla Invader 3 ja maksoi 25egee. Toinen Tesla Invader ja maksoi 25egee. Starren atopäitä kolme pakettia ja 25egee. Tänään sitten saapui taas kaksi pakettia. Kolme pakettia atopäitä Starreen ja 25egee. Sekä pussillinen kaikkea pikkukivaa ja 25egee.... Vähän kuullosti vaimo epäilevälle noita hintoja kohtaan.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #344
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Hyvä taktiikka on näyttää naiselle sitä hintaa mitä kinukit on leimannu paketin pälle.
    -Paljonko tuoki makso?
    -Öö, ootappa ku katon. Joo, reilu 11 dollaria oli tämä VTC mini

     
     
  5. #345
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    StarAnus 2: TPA RY4 Double: 350ml
    Jepa, eihän Rynkky karstotakaan. IhQ neste hei!

     
     
  6. #346
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Päivitellään taas väliaikatietoja, onhan nyt kaksi kuukautta takana testin aloittamisesta.
    StarAnus 1: BatMouse: 275ml
    StarAnus 2: TPA RY4 Double: 430ml

    Ja edelleenkään en ole havainnut makuvirheitä kummassakaan.
    Itse olen pitänyt tuota 400 milliä semmoisena "maagisena" rajana. Ja Starren kohdalla kun tuo tuntuu olevan semmoinen "menee heittämällä", niin ei voi olla kuin tyytyväinen. Suurin mielenkiinto kohdistuu lähinnä tuohon Bat Mouseen ja siihen paljonko se kestää. Patrikin Pirtelön kanssa atopää kun antautui juurikin tuossa 275 millin kohdalla. Ja PP kun on kuitenkin "väritön" neste. Testi kuitenkin viedään katkeraan loppuun saakka.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #347
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Tuohan vaikuttaa olevan lähes yhtä hyvä kuin Smokin Minos tankki.

     
     
  8. #348
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    ^Ei vedä vertoja RBA:lle ykskään ato. Piste.

     
     
  9. #349
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Testin loppu.

    Tuplaryynästä oli mennyt 515ml, kun maku muuttui semmoiseksi ettei tehnyt mieli enää höyrytellä. Vähän oli testissä "hampaat irvessä" meininkiä ihan loppupuolella - pakko kestää yli 500ml. Eli rehellisyyden nimissä 470ml kohdalla alkoi makuun tulla semmoinen kärähtäneen tai oikeammin karstoittuneen atopään tuoma sivumaku. Samalla alkoi atossa jälkipoltto. Ja päivämäärä tuossa 470ml:n kohdalla oli 13.3. eli melkein kaksi ja puoli kuukautta se sitten ajallisesti kesti.

    BatMousen atopää kesti 330ml kohdalle ja siinä vaiheessa sitten kadotin kirjanpitolappuni. Sen jälkeen ainakin parikymmentä milliä vielä meni, eli 350ml meni heittämällä. Enemmänkin olisi mennyt, mutta elämä sitten näytti taas kerran peräreikäansä allekirjoittaneelle ja oli pakko pakata koko omaisuus nippuun ja varastoon talteen, vain välttämättömin mukaan ja kolmeksi viikoksi anoppilaan evakkoon.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #350
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Testin loppu.

    Tuplaryynästä oli mennyt 515ml, kun maku muuttui semmoiseksi ettei tehnyt mieli enää höyrytellä. Vähän oli testissä "hampaat irvessä" meininkiä ihan loppupuolella - pakko kestää yli 500ml. Eli rehellisyyden nimissä 470ml kohdalla alkoi makuun tulla semmoinen kärähtäneen tai oikeammin karstoittuneen atopään tuoma sivumaku. Samalla alkoi atossa jälkipoltto. Ja päivämäärä tuossa 470ml:n kohdalla oli 13.3. eli melkein kaksi ja puoli kuukautta se sitten ajallisesti kesti.

    BatMousen atopää kesti 330ml kohdalle ja siinä vaiheessa sitten kadotin kirjanpitolappuni. Sen jälkeen ainakin parikymmentä milliä vielä meni, eli 350ml meni heittämällä. Enemmänkin olisi mennyt, mutta elämä sitten näytti taas kerran peräreikäansä allekirjoittaneelle ja oli pakko pakata koko omaisuus nippuun ja varastoon talteen, vain välttämättömin mukaan ja kolmeksi viikoksi anoppilaan evakkoon.
    Starre forever man! Kiva kuulla että oot vielä elossa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #351
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Testin loppu.

    Tuplaryynästä oli mennyt 515ml, kun maku muuttui semmoiseksi ettei tehnyt mieli enää höyrytellä. Vähän oli testissä "hampaat irvessä" meininkiä ihan loppupuolella - pakko kestää yli 500ml. Eli rehellisyyden nimissä 470ml kohdalla alkoi makuun tulla semmoinen kärähtäneen tai oikeammin karstoittuneen atopään tuoma sivumaku. Samalla alkoi atossa jälkipoltto. Ja päivämäärä tuossa 470ml:n kohdalla oli 13.3. eli melkein kaksi ja puoli kuukautta se sitten ajallisesti kesti.

    BatMousen atopää kesti 330ml kohdalle ja siinä vaiheessa sitten kadotin kirjanpitolappuni. Sen jälkeen ainakin parikymmentä milliä vielä meni, eli 350ml meni heittämällä. Enemmänkin olisi mennyt, mutta elämä sitten näytti taas kerran peräreikäansä allekirjoittaneelle ja oli pakko pakata koko omaisuus nippuun ja varastoon talteen, vain välttämättömin mukaan ja kolmeksi viikoksi anoppilaan evakkoon.
    Ikävää että elämä potkii, mutta kiva kuulla susta kuitennii.

    Ei kait näitä kauheesti verrata voi mutta meikäläinen vetelee omalla setupilla minisubista abauttiarallaa 50ml tuplaryynästä kunnes rupee paskalta maistumaan ja tolla menee 500ml.

    Koitahan pärjäillä

     
     
  12. #352
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Nonni.

    Nyt alkaa elämä taas olemaan hieman raiteillaan. Korkealta pudottiin ja kovaa. Syvälle monttuun. Nyt olisi muutama kouran kahmaisu jäljellä ja Beenari voisi nousta pystyyn seisomaan sen montun reunalle...

    Tuossa rytäkässä tuli sitten sorruttua paheellisuuden viettelyksiin ja alkoi korssi palamaan. Sähkösätkäkamatkin meni muuttolaatiossa varastoon odottamaan uutta inspiraatiota. No ei ihan kokonaan, pikkuhiljaa hakenut varastosta ensin yhden setin. Sitten toisenkin. Nyt on jo setupointikamatkin eteisen komerossa Kayfunien vieressä odottelemassa. Niksat sentään älysin tunkea pakastimeen.

    Duunipäivät menee nykyään lähes kokonaan höyryn voimalla, mutta annas olla kun pääsee kotiin, niin taas on nortti huulessa. Pitänee vaan ottaa itseään niskasta kiinni. Heti kun alkaa se kuuluisa aurinko paistamaan tähänkin risukasaan.

    Puolitoista vuotta kypsynyt tuplaryynänen on muuten todella hyvän makuista tavaraa Starresta imeskeltynä. Bat Mouse taas ei kestänyt säilyttämistä. Duunia varten pitäisi hankkia oma vehjes, tuo Tesla3+Starre combo on hieman hankalan oloinen kanneksittava duunissa.

    Mutta semmoista täällä tänään. Päivitin tuon atolasilistankin.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #353
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tervetuloa takaisin

     
     
  14. #354
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Kiitoksia Miru.

    Ja kaikille muillekin. Aika mykistävä hetki, kun seuraavan kerran palaat "rikospaikalle" niin tuolla yläpalkissa on sen kaksikymmentä foorumipalautetta. Ja suurin osa tuosta edellisestä viestistä.... On mua vissiin kaipailtu.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #355
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Näin on!

     
     
  16. #356
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Hyviä tarinoita ei oo koskaan tarpeeksi, joten tervetuloa takaisin!

     
     
  17. #357
    Tervetuloa lomalta. Kaipailtu on pörinöitäsi.

     
     
  18. #358
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    Operaatio työmodin metsästys.

    Kahden ja puolen vuoden mittaisen kesäloman jälkeen on taas aika palata oravanpyörään. Toki tyokkärin rehabilitointikurssin kautta. Edelleenkään se koulun penkki ei ole minun persettäni varten luotu...

    No joka tapauksessa, koulupäivät menivät aika sujuvasti pelkällä höyryllä. Samoin sitten ensimmäiset työpäivätkin. Suurimmaksi ongelmaksi höryttelyyn alkoi muodostumaan sitten se itse höyrytin. Tuo Tesla Invader III Starren kanssa on kohtuu iso kohlo. Ja painava. Ja siitä syystä hieman hankala kuljettaa työrensseleiden taskuissa. Tai siis kulkeehan se taskuissa mukana, mutta välillä työasennot on semmosia ettei taskuissa oikein uskalla pitää.

    Tuohon piti löytää jokin ratkaisu. Ja se löytyi omien romujen joukosta. Vanha Nokian nahkainen puhelimen vyökotelo. Vähän saksilla kotelon läpästä palanen pois tankkia varten ja sinne sujahti modi nätisti.



    Nyt kulkee nätisti vyöllä. Paitsi että edelleen vähän arka paikka tuolle vempeleelle. Työasennoista johtuen saattaa painaa ikävästi vyötäröä vasten. Ja pieni pelko että tulee jossakin kohtaa hieman kolautettua työkalulla ja Starresta lasi paskaksi. Pahimmillaan menee siinä sitten modikin... Ei hyvä.

    Lisää varaston perkausta josko jokin hyvä ratkaisu löytyisi. Ja sieltä sitten osui silmiini erittäin vähälle käytölle jäänyt Eleafin iJust2 kombo. Ja pari atopäätäkin löytyi. Jostakin syystä tuon käyttö ei oikein napannut aiemmin, mutta nyt tuo alkoi vaikuttaa hyvältä. Ja ikään kuin bonuksena sujahtaa nätisti töissä käytettävän riipputaskuliivin rintaskuun.

    Ja sujahtaa sitten myös yhtä nätisti poiskin...

    Työtehtävänä tukkeutuneen WC viemärin aukaisu, puskee WC:n vedet lattiakaivon kautta kylppärin lattialle. Kumisaappaat jalkaan, kumihanskat käteen ja hommiin. Kaivon kansi auki, käsikopelolla vesilukko pois ja viemärirassin jousta sujuttamaan viemäriin. Lievästi kumarassa asennossa. Sitten kuuluu plumps ja jotakin hopeista vilahtaa pinnan alle. iJust2 matkalla Viikin vedenpuhdistamolle... Ei v***u että korpesi. Loppupäivä pilalla.

    Tuohan ei sitten ole mikään mukava esine viemärissä, joten kun viemäri on saatu rassattua auki, niin kuusi kerrosta alaspäin kellariin viemärin tarkastuluukua etsiskelemään josko tuon modin saisi metsästettyä viemärin pohjakulmasta asiallisesti kierrätykseen (ei tulisi mielenkään käyttää siitä edes driptippiä, vaikka kuinka desinfioisi). No se metsätysreissu päättyi tuloksettomana.

    Yhden puolikkaan päivän tuota ehti käyttämään töissä. Ja vaikutti ihan toimivalta systeemiltä. Hyvin kenttäkelpoinen, ei turhia liikkuvia osia, usb-piuhan kautta lataus ja antaa hyvät höyryt.

    Miksi tämä höyryttelyn aloitus on aina näin vaikeimman kautta tapahtuvaa? Ainakin minulla.

    Metsästys jatkukoon.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  19. #359
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    Operaatio työmodin metsästys pt.2

    Kympin kikkare katosi kaivoon, mitä tilalle? No kaivetaan kaapista Atto esille. Tulevalle putkimiehelle sopii putkimodi käteen paremmin kuin nyrkki silmään nakkarinjonossa perjantai-iltana. Tosin tuo Atto tuo mukanaan yhden "liikkuvan osan", se varsinainen akku. Attoa kun ei voi ladata usb-piuhalla. Onhan mulla tuolla yksi Nitecore i2 käyttöä vailla, joten ei varsinaisesti ylitsepääsemätön ongelma mutta...

    Sitten se tankki tuohon aton nokkaan. No Kayfun on edelleen toimiva kampe höyryn tuottoon, mutta siinäkin pari pikku hikkaa työsettiä ajatellen. Ensinnäkin se täyttö. Modaamattomana vaatii Kaiffarin irroittamisen modista sekä täyttöruuvin aukaisemisen. Ei kovin kenttäkelpoinen ratkaisu. Tietty jos käyttäisi tuota KF4:n höyrykammiolla modattua Kaiffaria, siitähän ei tarvitse kuin irroittaa tankkiosa. Kelpaa mulle mutta...

    Entäs sitten kun se Kaiffarin setuppi kärähtää kesken paivän? Töissä ollaan kuitenkin tukketutuneiden lavuaarien, WC-pönttöjen ja viemäreiden kanssa tekemisissä. Ei oikein nappaisi ryhtyä kesken päivän uutta setuppia väsäämään. Jä sitäkin varten pitäisi sitten roudata työmaalle setupointitarvikkeet. Tämä alkaa olla jo ylitsepääsemätön ongelma. Ei sillä ettenkö osaisi vaikka unissani silmät kiinni toimivan setupin Kaiffariin rakentaa...

    No näillä näppäimillä ei talosta oikein muuta löytynyt tuohon Atton nokkaan joten, näillä mennään, vara-akku taskuun ja duuniin.

    Ja missä tuota putkea sitten säilyttää työpäivän aikana? Töissä jokaisen duunarin henkilökohtaiseen varustukseen kuuluu talon tarjoama LedLenser taskulamppu vyökoteloineen. Kaikki duunarit eivät vaan tykkää käyttää noita vyökoteloita, joten niitä loytyi ylimääräisiä huoltotuvan varastosta.



    Tuonnehan putki sujahtaa helposti ja tarrakiinnitteinen läppä estää setin putoamisen. Antaa samalla vähän suojaakin setille. Loistavaa. Ja jos ihan totta puhutaan, niin kyllä tuota Kaiffaria saa imeä posket lommollaan koko päivän, jos yksi tankillinen ei koko työpäivää kestä. Joten murmuttaminen kaiffarin täyttämisestä on vähän niin ja näin.



    Samaisesta kasasta loytyi myös Suprabean lampun kotelo. Se on 22mm putkimodille juuri napakka kotelo.



    On vaan hieman turhan lyhyt normi-Kaiffarille.... Mutta minullahan on semmoinen mini-bellcappi Kaiffariin.



    Mitenhän sopii?



    T Ä Y D E L L I S E S T I !!!

    Ei vaan tuolla kestä koko työpäivää. Taidan napata henkilökohtaiseen vapaa-ajan käyttöön tuon.

    Katsellaan kuinka homma etenee.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #360
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Laitetaan nyt yksi kuva vielä tuosta vyökotelosta. Se minun lemppari Kayfun, 3.1ES, ei oikein mahdu tuonne koteloon. Ja jälleen kerran työkaveri tarjosi hyvän ratkaisun ongelmaan. Laitetaan siihen läppään purjerengas. Nyt mahtuu.



    Eiköhän tuon hehkutus nyt sitten riitä....

    Rakas vaimoni on aina halunnut maistaa kaikkia nesteitä mitä olen kokkaillut itselleni. Eipä ole juurikaan napannut hänelle. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Nyt hän alkaa olla aika kypsä röökin (sätkien) poltolle ja kysyi loytyisikö jokin maku jolla hän ihan oikeasti pääsisi röökistä eroon. Jokin about röökiä imitoiva maku ja kunnolla nikotiiniä. Ja arvatkaa onko noita röökimakuja kauheasti kasaantunut? No eipä ole, olen enemmänkin semmoinen marjamehu höyryttelijä ja tiivarit sen mukaan...

    No kaapin perukoilta vanha tuttu Inaweran Dirty Neutral Base esiin ja kokkailemaan. Neljä prosenttia tuota ja mausteeksi hieman mentholia, siis ihan mausteeksi. Nesteestä huomaa että siinä on mentholia, mutta sillain hyvin vienosti - ei hyökkää päälle. Olisiko ollut 10 tippaa per 100ml. Ja tuo alkoi hänelle maistumaan. Vauhti on ollut 10ml päivässä - Kayfunilla. Hyvä on daami imemään ;-) Lucky me!

    Ja toden totta tuo toimii. Sätkien poltto on nyt vähentynyt ihan muutamaan per päivä. Aikaisemmin meni toppa päivässä.

    Ja noista minun nesteiden maisteluista... aina välillä hän haluaa maistaa tuplaryynästä. Tähän mennessä ei ole kovin hyvin ole maistunut, mutta nyt alkuviikosta kertoi sen olevan herkullisen makuista. Ilmeisesti tuo röökin/sätkien polton vähentäminen on muuttanut makuaistia. Ja eihän minulle kuuliaisena aviomiehenä jää muuta vaihtoehtoa kuin kokata hänelle ihan omat ryynäset. Arvatkaa harmittaako?

    Meillä ei ole toissä pekkasia, vaan joka perjantai on lyhyempi päivä. Joten tänään sitten toiden jälkeen ensin Puffilaan ja sitten Vape Roomin kautta kotiin. Ja mainittakoon nyt täälläkin, että kummassakin kaupassa saa muuten ihan ensiluokkaista Asiakaspalvelua - isolla A:lla. Kauhealla kiireellä kotiin kokkailemaan...

    Vähän arvelutti, koska tuo minun tuplaryynänen on kokkailtu keväällä 2017 - vuosikertatavaraa siis ja aika nannan makuista. Eipä vaimo malttanut odotella sita kypsytystä, vaan vaatimalla vaati heti tankkiin tavaraa. Ja kehui että maistuu hyvälle.... raakana. Olisko nyt pari-kolme vuotta tuota aina välillä maistellut ja nyt se alkaa maistumaan. No helpottaa minun elämääni huomattavasti kun alkaa makupaletti olemaan sama.

    Vape Roomista tarttui hihaan pari putelia Bat Mousea. Liki vuoden olen ollut ilman. Ja voi jestas miten hyvää tamä on.... Hykerryttävan hyvää. Parissa tunnissa tyhjeni Starre... Ei varmasti mitään järkeä vedellä tällä tahdilla, mutta kun... hyvää.

    Nyt on siis vanha trio kasassa - tuplaryynänen ADV:nä, Patrikin Pitelö komppaa tuplaryynästä ja makeanhimoon Bat Mouse. Eiköhän näillä onnistuta - pahoihin hetkiin sitten vaimon setistä DnB kunnon niksoilla...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •