Sivu 14 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 369

Aihe: Salatut Höyryt by Beenari

  1. #261
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Taas höpötelty täälä, niin laitampa vielä linkin kiintoisaan bellcappiin jos on menny ohi;
    https://www.fasttech.com/products/0/...w-510-drip-tip
    #cream_ass_lyfe

     
     
  2. #262
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ei ole mennyt ohi. Ei vaan uppoa nuo semi-läpinäkyvät. Mulla on tuo sama mutta polykarbonaatista. Näkyy noissa Atto-modin kuvissa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  3. #263
    Menihän se Atto ostoskoriin.

     
     
  4. #264
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Ei ole mennyt ohi. Ei vaan uppoa nuo semi-läpinäkyvät. Mulla on tuo sama mutta polykarbonaatista. Näkyy noissa Atto-modin kuvissa.
    vaan tuo tankkihan on todella kestävä vissiin?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  5. #265
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    En ole vielä kestotestiin pistänyt, mutta tankintappajia varten laitetaan sitten lasitankki.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #266
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Menihän se Atto ostoskoriin.
    Jos eivät ole vaihtaneet toimittajaa, et tule pettymään.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Jos eivät ole vaihtaneet toimittajaa, et tule pettymään.
    Kun kaikki ostelee Aio:ja kesälaitteeksi, niin tuo on mun Aio. + liposharkin tilalle tarvii varamodin jonka kulkee tarvittaessa vaikka taskunpohjalla.

     
     
  8. #268
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    Mikälie

    Tulipa Kiinasta napattua testiin RTA joka on.....niin mikähän tämä nyt sitten on? Klooni? Mutta mistä? Kyseistä tankkia kun ei alkuperäisenä valmista kukaan. Kloonipajan oma keksintökään tämä ei ole. Tuoteväärennös? No logot tuotteessa kallistaa vaakaa tuoteväärennöksen piikkiin. Mutta joka tapauksessa tälle laitokselle tehtiin sama minkä kloonarit teki Origennylle. Otettiin alkuperäinen tuote, kloonattiin ja leivottiin keitokseen vähän parannuksia.



    Eli siis Kayfun Mini V3 Plus. Kloonipaja venytti minikaiffarin 22mm kokoiseksi. Samalla nestetilavuutta saatiin kasvatettua. Mainostettu nestetilavuus on 3,5ml mutta ainakin ruiskulla mitattuna tankkiin mahtuu ainoastaan 3 millilitraa. Onhan se tietty enemmän kuin Kayfun Minin 2ml, mutta.... Ja kuten kuvastakin näkyy ainoastaan laitteen ulkohalkaisijaa on kasvatettu.

    Laite toimitetaan kuvausalustanakin toimivassa samettipussissa. Mukaan tulee lajitelma varatiivisteitä muutama vara ruuvi ja metallinen ruuvimeisseli. Ja tuo samettipussi oli käärästy löyhästi talouskelmun riekaleen sisään ja koko hoito FT:n tyypillisessä ruskeassa pehmokuoressa. Jostakin ihmeen syystä eivät matkalla saaneet edes lasitankkia rikki.



    Täyttöhattu on toistaiseksi ainoa josta löydän sanomista. Kierteet eivät ole aivan niin sulavat kuin mitä toivoisi. Vika toki voi olla yläkäpissäkin, mutta ihan silmin katsottuna epäilen enemmän tuot hattua. Kierteisiin on leikattu pienet viisteet jotta tankissa olevalle ilmalle löytyy poistumistie hattua kiinnitettäessä.



    Dekki on täysin identtinen minikaiffarin kanssa. Ruuvien kantojen alapuoli voisi olla parempikin, mutta ainakin omassa käytössäni 0.32 lanka pysyy ruuvien alla ihan nätisti. Muuten koneistuksen laadussa ei ole moitteen sijaa.



    Aton pohja josta myös ilman säätö tapahtuu. (Tässä kuvassa se varsinaisen 510-liittimen sisältävä peitelevy on irroitettu.) Ilman voi säätää täysin kiinni, ihmettelen tosin kuka niin tekisi. Mutta imuilman saa siis säädettyä portaattomasti juurikin niin tiukaksi kuin haluaa. Säätö toki vaatii aina tuon pohjalevyn irroittamisen, mutta toisaalta eipä sitä tarvitse tehdä kuin sen yhden ainoan kerran.

    Ja tuossa kuvassa näkyvä 5mm kannalla oleva pultti kannattaa kiristää kunnolla kiinni. Se on toisessa päässä kiinni dekin plussablokissa ja jos tuo pultti on yhtään löysällä, ohmit saattaa pomppia miten sattuu, plussablokki ottaa kontaktia höyrykammion reunaan aiheuttaen oikosulun tai laitos vuotaa. Tämä koskee sitten kaikkia Kayfun Mini V3 versioita, niin aitoja kuin klooneja tai näitä plussamalleja.



    Koko hela hoito purettuna osiin ja pesuun menossa. Ato ei tuoksunut koneistysöljylle eikä tuntunut öljyiselle, mutta on ollut tapana purkaa kaikki atomisaattorit osiin ja pestä osat kunnolla ennen ensimmäistä käyttöön ottoa. Samalla tulee aina tarkistettua että kaikki tarvittavat osat kunnolla kiristetty toisiinsa. Kuvan oikeassa reunassa näkyy aton pohjalevy 510-liittimineen. Ja huom. logoineen ja sarjanumeroineen päivineen HAH! Plussablokin eriste on muovia, joten se tuli samalla vaihdettua PEEK malliseksi aiemmin hankitusta varaosapussukasta SKU 4416300 joka kannattaa napata samaan ostoskoriin.



    Kayfun Mini V3 tavoin, tämä on niitä harvoja atoja jotka istuvat nätisti iStick 100W päällä. Atomisaattori siis lepää koko pohjallaan modin kantta vasten, eikä roiku pelkästään 510-liittimen varassa. Setupiksi tuli laitettua 7 kieppiä 0.32 langasta 2,5mm tappiin käärittynä. Mulla on juurikin tätä testiä varten täysin identtinen setuppi normaalissa Mini Kaiffarissa sekä yhdessä KFL+:ssa. Ja kaikissa sama neste, samasta pullosta kaadettuna.



    Tästä kulmasta katsottuna tuo yläkäppi näyttää, ainakin omasta mielestäni, vähän hassulle. Jos itse olisin ollut koneistamassa, olisin todennäköisesti tehnyt hieman paksumman tuosta tornista jossa driptip istuu. Mutta ilmeisesti on ollut helpompaa vain käyttää aiemmin tehdystä kloonista kompuutterin numeraaleja sellaisenaan, kuin piirtää kokonaan uusiksi.



    Sama setti hieman toisesta kuvakulmasta. Huomatkaa miten tankatun aton neste vääristää höyrykammion isommaksi kuin se onkaan. Tyhjänä laitos näyttää vähän hassulle pienellä höyrykammiolla. (ks. ensimmäinen kuva)



    Tämä on se kombo mitä tämän aton hankinnalla tavoiteltiin. Mahtuu, mahtuu, mutta vaatii temppuilua onnistuakseen ja aton joka kiristyy juuri oikeaan asentoon modin päälle. Aton alareunan koneistuksista viistetty osa pitää osua juuri akkukorkin kohdalle. Omassani se ei tietenkään osu kohdalleen, joten joko ato jää snadisti löysälle tai kaivellaan..... Niin työkalupakki vaiko jokin muu modi aton alle?



    Ja kuten huomataan on aton pohja itse asiassa 23mm ja Atton kanssa jää pieni pykälä tuohon väliin. 18350 koossa esteettiseen silmään vähän tekee kipeetä, mutta 18650 koossa se jopa näyttää siltä, että sen kuuluukin olla näin.
    VeeTeeÄrrään tuo ei mahdu eikä KSD:n Luxury Boxiinkaan, mutta vanha, kovia kokenut, sotaratsu yllätti täydellisellä sopivuudellaan:



    Ja sitten vähän teksinisiä tietoja. Lasitankki on 22mm ulkohalkaisijaltaan, 1,5mm seinämä vahvuudella eli 19mm sisähalkaisija ja pituus saman 19mm. Varalasiksi käy Sigelei Moonshotin lasi. Koko tankki on 49mm korkea ilman driptippiä ja 510 liitintä mitattuna. 510 liittimen tehollinen pituus on 4mm (kierteet) ja plussaruuvi tulee kierteistä ulos 0,5mm. Ja tehollinen pituus valittu mittaukseen syystä, että tuo aton pohjalevy on snadisti upotettu atomisaattorin pohjaan. Paksuimmasta kohdastaan ato on 23,8mm halkaisijaltaan. Ja tuo pohja siis jo mainittu 23mm.

    Entäs maku? No kun kerran dekki ja höyrykammio ovat aivan identtisen kokoiset Kayfun Mini V3:n kanssa, on makukin luonnollisesti aivan sama. Verrattuna Kayfun Liteen? Siitähän puhuttiin viime viikolla, tällä viikolla on minin vuoro. No vitsailu sikseen. Ihan makuaistiin perustuen kayfun Lite jää kakkoseksi. Mutta hyvin täpärästi. Ja siis liki identtisillä setupeilla (1.32ohm, 1.37ohm, 1.34ohm).

    Mini versioiden rakenteludekin rakenteesta johtuen ei juurikaan kannata isompaa kuin 2,5mm käämiä vääntää. Muuten tulee helposti liikaa pumpulia nestedekille ja ongelmia alkaa kasaantumaan. Liteen kun tuuppaa 3mm mikron 0.35 langasta on aika mahdotonta pelkän makuaistin varassa sanoa mikä laite on huulilla.

    Onko tästä haastajaksi SvoëMeston Kayfun V5:lle? Tämä on hiton hyvä kysymys johon minulla ei ole vastausta. En omista kyseistä laitosta, joten en voi verrata rinta-rinnan. Pelkkien speksien valossa aito Kayfun vie ja kloonit vikisee mutta, kun laitetaan ostohinnan ja saatavuuden kanssa samaan vaakakuppiin, ollaan perimmäisten kysymysten äärellä...


    Jos vertailua on pakko tehdä, niin mielestäni ainoastaan näiden kahden välillä:



    Klooni, tuoteväärennös tai mikälie sekasikiö onkaan, niin tuohon 30W iStickin nokkaan tuo tulee jäämään - toistaiseksi.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #269
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    Whine?

    Alun hyvistä kokemuksista huolimatta eLeafin Lemo2 osoittautui kohtuullisen isoksi pettymykseksi, joten vastaavaa sinkkutankkia piti lähteä taas etsimään. Siis löysäimuista keuhkovetoon soveltuvaa tankkia. Aikani kauppojen tarjontaa katseltuani alkoi vaikuttamaan siltä että taitaa olla parasta unohtaa koko juttu. Kaikissa vähänkään mielenkiintoa herättävissä vempeleissä on dual-coil dekki. Ja yleensä vielä siten toteutettuna että käyttäjän on pakko tehdä tuplasetuppi. Onko kaikki tulleet hulluiksi? Velocity dekki ihan joka saatanan vempeleessä. Ja jos ei ole, niin ato haukutaan paskaksi koska ei velodekkiä.... WTF???? Onko se velo dekki nyt niin must? Onhan se helppo rakentaa, mutta....

    Vaatimuslistani ei ollut mitenkään hankala, ainakaan omasta mielestäni:
    - SINGLE COIL
    - simppeli rakenne (käytön ja setupoinnin helppous)
    - ilmava
    (Ehkä tuohon voisi vielä laittaa ulkonäön mukaan.)

    Ja aika pahasti tuntui siltä, että erään vitsin mukaan mennään, noista kolmesta ominaisuudesta saa valita vain kaksi. Simppeli ja ilmava ei ole single, ilmava sinkku ei ole simppeli ja simppeli single ei ole ilmava. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi tehdä itse. Sorvia ja jyrsintä kun omista niin...

    SXK Nebula Wine RTA ostopaikkana FastTech. Hintaa about 11 euroa. Ja mitä sillä saa? Ilmavahko singlecoil RTA jonka setupointi on helppoa. Paketissa tulee itse ato ja varaosa pussukka, josta löytyy varatiivisteet (oranssit), vararuuvit ja perinteinen sininen meisseli.



    Sen verran olen jo etukäteen suorittanut tiedustelua, että suurin piirtein tiesin mitä odottaa, mutta silti kiinalaiset yllätti. Laitos on vimpan päälle viimeistelty, nätti kuin koru. Melkein harmittaa ottaa käyttöön.

    Itse rakenteludekki on hyvinkin tuttu. Miksi keksiä pyörää uudestaan? Setupin vääntäminen on yhtä helppoa kuin
    Subtank Minin RBA-päähän. Ja dekin ilmareiän halkaisija on 4mm. Ja nuo nestekanavat... ei lopu pumpuleilta juissi. Lemo2:n pahin ongelma -check. Kierteet ei kirsku eikä narsku. Plussa blokin eriste vaikuttaa olevan PEEKiä.



    Höyrykammio ja piippu on yhtä palaa ja kiinteästi topcäpissä kiinni. Viimeistelyssä ei moitteen sijaa. Sisäpuolelta kammiosta puuttuu kaikki terävät kulmat ja kammion "hattu" on muotoiltu hyvin jouhevaksi höyrylle edetä kohti driptippiä. Piipun sisähalkaisija on 3,5mm. Ja laitos tankataan kuten Nautilus, lasin ja kammion välistä. Tankkauksen yhteydessä setuppi tulee näkyviin, joten pysyy kärryillä uuden setupoinnin tarpeellisuudesta kakkivilla nesteillä. Tässä tulee sitten laitoksen ehkä ainoa miinus: Tankkauksen yhteydessä saattaa kammion kierteet sotkea pumpuleiden asennuksen nestedekille. Joten pumpuloinnissa kanttaa olla hyvin tarkkana.



    Driptip... nyt on joku tehtaalla ihan oikeasti ajatellut asiaa. Jos näitä tippejä olisi yksinään myynnissä, ostaisin näitä pari tusinaa saman tien. Tippi on samalla tavalla jouhevasti muotoiltu sisäpuolelta kuin höyrykammio-piippu kombokin. Nämä molemmat yhdessä melkein huutaa maun tuoton puolesta.



    Nyt kun ato on palasina, annetaan osille nopea Fairy kylpy varmuuden välttämisen ehkäisemiseksi (ato ei haissut koneistusöljylle). Sitten vain nopea setuppi vasemmalla kädellä sisään ja testaamaan. Testinesteenä käytän aina samaa TPA:n tuplaryynästä. Sen verran monta litraa tullut kiskottua että paljastuu armottomasti mikäli aton maun tuotossa on vikaa. Ei ollut - päin vastoin, joutuu ilmeisesti pudottamaan tiivisteen määrää seuraavassa kokkailussa. Maku on..... mihin tuota nyt oikein vertaisi... Magma!! Pardigm Magma on antanut samanlaisen makukokemuksen. Paksua, kosteaa ja äärimmäisen maukasta höyryä. Ja huom: dualina.

    Siitä itse setupista ei juurikaan jää kerrotavaa jälkipolville, piti vaan äkkiä päästä testaamaan. No testi toi esiin seikan jonka jo itse asiassa tiesinkin. Valmistaja on unohtanut laitteen nimestä yhden h-kirjaimen. Jos tämän nimi olisi SXK Nebula Whine, se kuvaisi käyttökokemusta suoraan laatikosta otettuna. Laite viheltää.

    Sille pitää tehdä jotakin... joten työkalut esiin ja paskartelemaan. Seuraava teksti ja kuvat ei sitten ole soveliasta katseltavaa Pelastakaa Tankit ry:n jäsenille ;-D

    Ensimmäiseksi pitää saada tuo plussablokki irti dekistä. Se on hyvin hyvin tiukalla puristus sovitteella paikallaan. Joten parit pihdit käteen ja nitkuttelemaan. Pyörii mutta ei halua tulla ulospäin yhtään. Joten mikälie kiinalainen putkenpätkä alustaksi, pohja nurinpäin putken päälle, 2,5mm tappi plussakontaktin päälle ja jo perinteiseksi muodostunut Fiskarsin kirves laulamaan. Tietenkin kannattaa otta se plussapinnin hopeoitu ruuvi pois, samoin dekin ruuvit. Miinusblokin ruuvi estää plussablokin poistamisen.



    Muutaman napakan Fiskarssin humautuksen jälkeen ongelman aiheuttaja makaa pöydällä.



    Plussapinnin ilmareän halkaisija on vain 2mm. Ei ihme että viheltelee.



    Pikku vikoja, heleppo korjata. Vinka esiin ja pariksi minuutiksi kuuntelemaan kuinka rosteri kiljuu tuskissaan antautuessaan kartiohiontaterälle. Viisitoista kilovarvia ei anna armoa.



    Purseet pois pallopäällä. 3,2mm poranterä meni heittämällä avarrettuun reikään. Isommankin olisi voinut tehdä, mutta muistetaan että höyrypiippu on vain 3,5mm joten sen isompaa ei juurikaan kannata tehdä.



    Olisi ehkä kannattanut suurentaa reikää myös alaspäin, nyt jäi vähän turhanpaljon näkyviin ja todennäköisesti kaikesta metelistä ei päästy eroon. On tuo reikä vaan niin ikävästi tuon kavennuksen kynnyksellä ettei oikein uskallus riittänyt. Ehkä palaan asiaan myöhemmin jos tarvetta ilmenee.



    Neljän millin pultti saa luvan toimia pirkkamiehen tuurnana. Jos reikää isontaa kunnolla kannattaa pulttiin kiertää mutteri kiinni. Lyöntivaiheessa nimittäin tuo vapaana oleva pultti välittää iskun juurikin siihen kavennokseen, jota äsken hieman heikensimme. Mutterilla isku välittyy vain tuohon blokin päälle.



    Osien ja käsien pesu ja sitten setupoimaan. Setupointi on aivan yhtä helppoa kuin Subtankin RBA-pään, mutta laitetaan nyt siitäkin vähän kuvia.

    0.45 kanthalia 7kieppiä 3mm tappiin ja lopputulos 0.78ohmia. langat kiinni äSSä menetelmällä.





    Paronin pumpulia sopiva soiro, ei liian tiukkaan.



    Miksi ylimääräiset langat katkaisematta? Tankin täytön helpottamiseksi MISTer atoista tuttu kikka kakkonen: sidotaan kantturan pätkällä pumpulit paikalleen. Ja varovasti ettei noilla pätkillä aiheuteta oikosulkua höyrykammiota vasten.




    Kannattiko? Ehdottomasti. Korkeataajuinen vihelly muuttui matalataajuiseksi kohinaksi. Äänen voimakkuuden kanssa mennään samoissa Starren tai Subtankin kanssa. Oikein ahneena kun vetää keuhkoon laite visertää snadisti, mutta rauhallisesti nautiskellen imeskeltynä ei eroa joukosta.

    Maun tuottoon tekemäni modaus ei vaikuttanut, edelleen nautinnollista höyryä pukkaa, ja mikä parasta alhaisilla tehoilla. 0.78 ohmia ja 20watin tuntumassa mennään. Laite ei vuoda tai kurlaa eikä räi suuhun, tosin nuo on käyttäjästä kiinni. Nyt sitten alkaa Beenarilla sen hyvän setupin metsästys.

    Sitten loppuyhteenveto itse atosta. Aivan pirun hyvä sinkkucoili RTA. Viimeistelyssä ei ole moitteen sijaa. Päin vastoin. Juuri nyt tuntuu siltä että näitä pitää tilata lisää varastoon.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #270
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    SXK Nebula Wine modaus MTL atoksi

    Oletko enemmän poskareita pössyttelevä höyryttelijä? Kiinnostaako Wine? Soveltuuko poskareihin?

    Soveltuu, ja äärimmäisen hyvin soveltuukin. Wineen voi vääntää järeämmän setupin (lue: SubOhm) kuin Kaiffariin. Ja ilman saa säädettyä poskareille täydellisen sopivaksi. Vaatii hieman modaamista mutta on paljon helpompi ja yksinkertaisempi kuin tuo keuhkovedon vihellyksen poistaminen.....

    Uskokaa minua....








































































































    Loput voitte sitten päätellä ihan itse.

    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #271
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    oon kyllä tykästyny squape räsään, toimii mtl-laitteena hyvin.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  12. #272
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Enhän minä malttanut.... Wine palasiksi, siis ihan palasiksi ja vinka laulamaan. Tällä kertaa avarretaan alapäästä. Ja perskeles, nyt muuttui ääni kellossa. Imuääniä on mutta pahin terä katosi kokonaan. Äänen sävy on edelleen hieman korkeampi kuin esim. Starressa tai Subtankissa, mutta selkeästi hiljaisempi. Hiljaista atoa ei taida ollakkaan?

    Ja sitten joutui tietty uuden setupin väsäämään. 0.4 kantturasta 7kieppiä 2,5 mm tappiin mircona edelleen - 0.82 muumia tällä kertaa. Pumpulointi on helpompaa kun sitä ei ole ihan niin älyttömästi kuin 3mm käämillä. 20wattia on edelleen ihan riittävästi tehoa. Höyryä ja makua tulee edelleen ihan kiitettävästi.

    Kokeilemalla piti kokeilla saako tuon dry-hittaamaan. 5 sekunnin pitkiä imuja ihan ketjussa parikymmentä kertaa. Oli pakko lopettaa kun tuli vähän omituinen olo. Ja dry-hitistä ei tietoakaan. Bye-bye Lemo2. Tämä pyörii kahdeksikkoa ympärilläsi, koko ajan ilkkuen.

    Harvoin meikäinen on ihan pähkinöinä parin kympin kikkareesta, mutta tämä on nyt toinen kerta lyhyen ajan sisään (Atto). Ja yhdessä nuo muodostavat aivan kipeän hyvän combon.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #273
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Erittäin mielenkiintoinen tuo sinkku rta-postaus. Siitä tulikin mieleeni, että kai varmaan kokeilet myös Wotofon serpent miniä? Siinä on hinta ja laatu kohdallaan, sekä mainitsemasi vaatimukset rta.lle täyttyvät varmasti.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  14. #274
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Erittäin mielenkiintoinen tuo sinkku rta-postaus. Siitä tulikin mieleeni, että kai varmaan kokeilet myös Wotofon serpent miniä? Siinä on hinta ja laatu kohdallaan, sekä mainitsemasi vaatimukset rta.lle täyttyvät varmasti.
    Toi Kärmeksen mini on kyllä kiinnostava laite, mutta toi isovelikin on aikamoinen persenaama parhaimmillaan. Eniten mua ärsyttää toi hukattu potentiaali. Nesteensyötön ruuvailu heittää pumpulit ennemmin tai myöhemmin väärään paikkaan jolloin tulva on saletti. Mä taidan kans ton Winen ottaa testiin, vaikka samat ongelmat siinäkin on kuin Kärmeksissä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #275
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Erittäin mielenkiintoinen tuo sinkku rta-postaus. Siitä tulikin mieleeni, että kai varmaan kokeilet myös Wotofon serpent miniä? Siinä on hinta ja laatu kohdallaan, sekä mainitsemasi vaatimukset rta.lle täyttyvät varmasti.
    Serpent: lasi rikki ja osta uusi ato. Ei kiitos
    Mini: lankojen kiinnitys systeemi arveluttaa + tilavuus.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mä taidan kans ton Winen ottaa testiin, vaikka samat ongelmat siinäkin on kuin Kärmeksissä.
    Saat äSSÄ-takuun: lunastan pois jos ei täytäkkään odotuksiasi.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #276
    Isossa Serpentissä auttaa kyllä että pumpulia ei tarvii uriin kuin pari karvaa, ja sitten kunnon köntti siihen deckille nestekanavan yläpäähän. Se ei siitä vähällä liikahda vaikka kammio liikkuukin ylös/alas. On joskus huolimattomasti täyttäessä vähän vuotanut, käytössä ei.

    Onhan siinä omat ongelmansa, kuten jossain määrin kertakäyttöinen ato = lasi ei vaihdettavissa, ja kammio sisäänrakennettu tankkiin. Tarvii ostaa vaan riittävästi, halpakin kun on.

     
     
  17. #277
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Beenari kuules, serpent minissä on irrotettava lasi. Ja se ruuvisysteemi on aivan toimiva.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  18. #278
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Onhan siinä omat ongelmansa, kuten jossain määrin kertakäyttöinen ato = lasi ei vaihdettavissa, ja kammio sisäänrakennettu tankkiin. Tarvii ostaa vaan riittävästi, halpakin kun on.
    FT:tlä pikainen hintakatsaus: ison serpentin hinnalla saa kaksi Wineä. Ei tuo Winekään täydellinen ole, mutta eipä täydellisempääkään vielä ole osunut naaman eteen. Jos vain SXK tekisi V2:n ylätäytöllä tai edes täyttöruuvilla pohjan kautta...

    Sama kuitenkin kaikissa. huolellinen pumpulin asettelu on kaiken A ja O. Ja kun ne pumpulit saa hetken siinä olla ja ottaa asentonsa, niin ainakin omilla 70/30 liemillä ne ei juurikaan asentoaan helposti vaihda.

    Ja annetaan vielä twistedillekin äSSä-takuu sen Atton osalta, jos ei kuitenkaan täytä ankaria vaatimuksiasi niin lunastan sen sulta pois.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  19. #279
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Beenari kuules, serpent minissä on irrotettava lasi. Ja se ruuvisysteemi on aivan toimiva.
    Ilmaisin itseni vissiin vähän huonosti:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Serpent: lasi rikki ja osta uusi ato. Ei kiitos
    Mini: lankojen kiinnitys systeemi arveluttaa + tilavuus.
    SERPENT: lasi rikki ja osta uusi ato
    SERPENT MINI: lankojen kiinnitys
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #280
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Claptonin kanssa ei ole ongelmia ja koska muuta lankaa ei ihminen tarvitse, niin en näe asiassa minkäänlaista ongelmaa. Muut kokemukset tulkitsen virheellisiksi.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •