Sivu 13 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 369

Aihe: Salatut Höyryt by Beenari

  1. #241
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Beenarilta olis mukava kuulla mitä laitteita tällä hetkellä kädet syyhyäis päästä testaamaan.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #242
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Ootko Beenari muuten miettinyt uuden Kaiffari 5:n ostoa? Mua se kutkuttelee kyllä tosi paljon, speksit (sinkku-RTA, helppo täyttö, riittävä ilmaröörin koko ja nestetilavuus) on just mulle tehdyt.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Beenarilta olis mukava kuulla mitä laitteita tällä hetkellä kädet syyhyäis päästä testaamaan.
    No tuo KF5 kutkuttelisi kyllä. Listahinta vähän jarruttelee pahimpia himoja. Toisaalta tuo Mini V3 osoittautui loistavaksi laitteeksi 2ml tilavuudesta huolimatta, joten... jää nähtäväksi.

    Atoista kiinnostaisi
    - Tube RTA (saman tyylinen dekki kuin KF5/KFMV3, mutta ilmavampi)
    - SXK Nebula Wine (sinkku sub-ohm DTL-RTA)

    Reguloidut modit on nyt vähän plääh testaus mielessä. Ne on kuitenkin pohjimmiltaan kaikki samanlaisia. Vähän sama vika meksuissakin... no ei niitä ole kuin yksi jonka hankkiminen kannattaa: G-Tube.

    Muuten on kyllä FT:n wish-listillä kaikkea mielenkiintoista romua odottelemassa tilausta. Piti vaan hoitaa nuo vapocalypsen pakottamat tilaukset ensi sijaisesti pois alta.

    Ai niin ja SX350 pitäisi saada "testiin"...

    Edit: siis pelkkä SX piiri.
    Ja ehken tämä nosti vähän silmäkulmia: IJOY EXO 200W Dual 26650 TC BOX Mod
    Viimeksi muokannut Beenari; 23.05.16 kello 23:34.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  3. #243
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Nyt on Attosta enemmän kokemusta käytännössä. Pari päivää mennyt ihan uutuuden viehätyksen piikkiin, mutta ei nuo positiiviset fiilikset ole mihinkään muuttuneet. Aikaisempi 350-putki on ollut forkalta ilmaiseksi saatu Stingray-klooni ja noin lyhyessä putkessa ainakin itse koen tuon pohjanapin vähän ongelmalliseksi käytössä. Tämä sivunappi putken yläpäässä on huomattavasti toimivampi ratkaisu.



    Ainoa asia mikä harmittaa on 18350 kokoluokan akkujen kehityksen pysähtyminen ja vähän heikko saatavuus. Akkulastakin viimeksi vilkaistesssani ainoa vaihtoehto mitä hyllystä löytyi oli Efest purple. Ja kovin kovaa luottoa juuri tuota mallia kohtaan ei ole. No meneehän tuokin kun pitää maalaisjärjen mukana Kanthalia kiepitellessä. Ja kun tuo Atto tarjoaa pelkkää akkujänöä (miinus piirin parasiittisen resistanssin aiheuttama jännitehäviö), niin Kayfunin alle tuo on juurikin omiaan maltillisella setupilla.

    Täydellä akulla Atto antaa ilman kuormaa noin 4,1 Volttia liittimelle ja kayfunin tolpilta mitattuna 1.24ohmin setupillekkin noin 3,7 volttia. Ja tästä sitten mennään alaspäin käytön yhteydessä. Kunnes piiri viheltää pelin poikki noin kolmessa voltissa. Tämän jälkeenkin piiri selkeästi virroittuu nappia painettaessa mutta aton liittimelle ei enää jerkkua tarjota. Eli vaikka peli on jo poikki niin nappia painamalla saa akkua purettua vielä lisää alle tuon kolmen voltin. Tämä siis ihan yleismittarilla mitattuna.



    Piirin luvataan kestävän 0.2ohmiin saakka, mutta paketin mukana tullut slippi suosittelee käyttämään minimissään 0,25 ohmin atoja vahinkojen välttämiseksi. Efest Purpleilla kertosin nuo lukemat vähintään kahdella ellen peräti kolmella. Ja eipä nuo puolen muumin atot juuri kehuttavaa höyryttelykokemusta anna tuoreella akulla muutamaa hatsia pidempään.

    Kayfun Lite Plus Slam-capillä 2ml tilavuudella on enemmän kuin passeli 18350 akun kanssa. Tankin loppupuolella huomaa selvästi höyryn määrän ja lämmön pienenevän, mutta tankin saa silti imailtua tyhjäksi asti. Jonka jälkeen ladataan akku ja tankki. Tai siis vaihdetaan tuore akku tilalle. 18650 koossa sitten ainakin VTC5 jaksaa puskea usvaa tuolla 1,25ohmin Kayfunilla kolmannelle tankilliselle saakka (~6ml), joten hyvällä akulla ja normikokoisella Kaiffarilla mennään kokonainen työpäivä heittämällä.

    18650 akun kanssa tämä on sitten kuin ihan mikä tahansa putki kokonsa ja painonsa puolesta, niin hyvässä kuin pahassa. Itselle tämä taitaa jäädä pysyvästi minisetupiksi. Juuri sopivan näppärä ja kätevä laitos kokonsa ja painonsa puolesta lyhyille reissuille, kuten vapemailin noutaminen postista. Menee todella kätevästi t-paidan rintataskuun eikä juurikaan pullota ja ennenkaikkea pienen painonsa vuoksi ei roikota taskua.



    Hieman on arveluttavan oloinen tuo 510 liittimen keskilipare, mutta ainakaan itse en ole kohdannut mitään ongelmia minkään aton kanssa. Kokeilin kaikki mitä talosta löytyi. Ja kyllä, jopa Starre tuli kokeiltua, ei kovin häävejä höyryjä tarjonnut edes VTC5:lla.

    Joka tapauksessa näitä tulee tilattua lisää 3fvapelta, ihan varmuuden vuoksi. Ja FT:ltä varapiirejä. Sinänsä hauska sattuma että 3fvape myy juurikin tätä Attoa SXK:n valmistamana mutta ei SXK:n piirejä. Ja FT myy SXK:n piirejä, mutta ei SXK:n valmistamaa Attoa.

    EDIT: laitetaan nyt linkitkin suoraan jos joku niitä kaipailee:

    ATTO: http://www.3fvape.com/mechanical-mod/7241-atto-style-mechanical-mod-silver-stainless-steel-1-x-18650-18350.html
    MODUULI: http://www.3fvape.com/misc/7985-replacement-chip-for-atto-style-mechanical-mod.html
    ATTO: https://www.fasttech.com/products/3910000
    MODUULI: https://www.fasttech.com/products/4352400
    Viimeksi muokannut Beenari; 25.05.16 kello 11:40.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #244
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Hyviä löytöjä kerrassan Beenarilla. Itse skipannut täysin vastaavat kun FT:n tekstissä mainainta mekaanisesta. Tuommonen puolimekaaninen voiskin jo olla passeli.

     
     
  5. #245
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Hyviä löytöjä kerrassan Beenarilla. Itse skipannut täysin vastaavat kun FT:n tekstissä mainainta mekaanisesta. Tuommonen puolimekaaninen voiskin jo olla passeli.
    Pääsääntönä tuntuis olevan, että laite on Kiinassa meksu, jos se ei ole reguloitu. Ja välillä vaikka oliskin.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  6. #246
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tuo samainen moduuli sopii sitten myös Colibriin, jos jollakulla semmoinen on.

    Mutta tämä koko, hankala selittää ja hankala saada kameralla kuvaa josta selviäisi kuinka pikkuriikkinen tämä oikeasti on 18350 akulla. Kokeillaan vielä yhdellä kuvalla (huomaako miten pähkinöinä minä olen tästä?):



    Stingray 18350, Atto & KFL+, BIG mini sytkäri ja tavan tilkkuaski.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #247
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Tällainen nano-kausi on monella ilmassa. Olisihan toi hauska jos olis näppilukko..
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  8. #248
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Se on varmaan tämä kesä. Vaatteet vähenee ja pienenee niin 100W iStick tai 200W rellu alkaa tuntua aika möhkäleeltä kantaa mukana. Varsinkin shortsien taskussa. Reppuakaan ei viitsisi ottaa mukaan vain sähkösätkän takia ja olkalaukku tai hinttipussi ei välttämättä sovi kaikkien meidän pirtaan.

    Syksystä kevääseen kulkee sitten isompikin laitos kätevästi takin taskussa.

    Ja muistinkos muuten mainita että tähän Attoon sopii sitten niiin nännittömät kuin nännillisetkin akut?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #249
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Atto @ 3fvape: Sourcing On Demand. Ships in 14 business days.
    Eilen oli vielä tilana normal, ships in 3-7 business days.
    Beenarin pitäis saada rebatea, gift certificateja, loyalty pointseja ja kaikkia hyvää tuolta.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  10. #250
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Oh shit, toivottavasti tulee nopeasti takaisin saldoille. Ja ennenkaikkea että saldoille tulee sama SXK:n valmistama malli. FT:n kanssa aina vähän epävarmaa mitä saa. Sieltäkin osa sai alkuun tuota hyvää saumatonta logollista mallia ja myöhemmin sitten ilman logoja ja selkeästi eri sorvauserästä eri putken kappaleet. Vaikka sauma katosi oli rauta eri väristä....


    Just oli joku keksinyt että Ubertootin Mini UTA aton terästankki käy 18500 sovitteeksi....no seuraavana päivänä ko. tankkipalikka muuttui discontinued statukselle.....PRKL että korpeaa....

    Ja itse asiassa kanssahöyryttelijän kiitos on se mikä vie eteenpäin. Toki mahdolliset rebatet, gift certificatet ja muut hyvät helpottaisi aisoita, mutta kiitokset on mulle se tärkein juttu
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #251
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Atto @ 3fvape: Sourcing On Demand. Ships in 14 business days.
    Eilen oli vielä tilana normal, ships in 3-7 business days.
    Beenarin pitäis saada rebatea, gift certificateja, loyalty pointseja ja kaikkia hyvää tuolta.
    Nyt on taas 24h saatavuus.....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #252
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Onko beenarilla turhaa kfl+ / ylimääräisiä lisäosia siihen jotka mahdollisesti haluaisit muuttaa rahaksi. ?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  13. #253
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Valitettavasti kaikki on käytössä. Ainoat ylimääräiset kaiffarin osat on noita kolmiosaisia tankinpalasia ja aivan perkeleesti onkin.

    Mutta mitäpä niillä jos ei ole pohjaa ja topcappia.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #254
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    lasitankkia ja muuta kivaa?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  15. #255
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ei ylimääräisiä. Ainoa käyttöä vailla oleva erikoisempi osa tällä hetkellä on MH-mods topcappi.

    -voin melkein tuntea tuskasi-
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #256
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tuossa on ylimääräiset osat:
    IMG_1776.JPG

    Poislukien tuo kolikkopino oikeassa yläkulmassa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  17. #257
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    lasitankkihässäkkä ja nuo metalin palaset tuolta oikealta yläkulmasta hintaan 6e.sis postit?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  18. #258
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Siis puhutko sinä tuosta kuparin värisestä hässäkästä? Ja ne metallin palaset ei ole myynnissä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  19. #259
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Onko tuo kuparia?? näyttää ihan messingiltä, ja koskeeko tuo kopper-osa nesteeseen kun asennettu kaiffariin`?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  20. #260
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    En minä tiedä mitä materiaalia se on. Ja koskee nesteeseen. Ja koko tankki pysyy kasassa vain kahden o-renkaan varassa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •