Sivu 20 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 411

Aihe: HH 357

  1. #381
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: HH 357

    306-atoa käyttänyt jo jonkin aikaa menestyksekkäästi (ilman pärskimistä yms lieveilmiöitä), mutta n. puolitoista viikkoa sitten atoperheeseeni liittynyt hh 357 (510, lyhyt, lukema tällä hetkellä 1.9ohm) on yhä pieni mysteeri. Tuntuu, että riippumatta driptipistä nestettä tulee huulille ärsyttäviä määriä. 4.4-4.6 voltilla ajamalla tulee kyllä hyvin makua. Imutyylinä kohtuullisen lyhyt ja voimakas, jonka pitäisi olla käyttöohjeen mukainen.

    Onkos tämä pärskiminen lyhyen mallin ominaisuus jonka kanssa on vain elettävä? Onko joku drip tip millä tuon ongelman voisi poistaa? ???

     
     
  2. #382

    Vs: HH 357

    Ei ne kaikki pärski. Mulla on toistakymmentä 357:kaa ja käyttänyt räkivien yksilöiden kanssa tommosta mageeta tippiä.

    http://www.puff.fi/drip-tip-510-big-...kpl-p-927.html

    Edit. Ja joittenkin kanssa imu täytyy olla hyvinki kevyt ja astetta pidempi. Nää vähä tämmösiä...

     
     
  3. #383

    Vs: HH 357

    Tai sitten purkaat yhden sillallisen normi aton ja laitat sen sillan sinne drip tipin sisään.
    Gixxxerin hh.357 videossa tohon ohjeet.

     
     
  4. #384

    Vs: HH 357

    Mulla on toi fiksailu kaikissa tipeissä, mut hh:n kanssa se roiskii välillä kuitenkin. Tolla linkkaamallani tipillä ei ole tullut suuhun kertaakaan.

     
     
  5. #385
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: HH 357

    Kappas, hyvä sitten että huomenna postista noutamassani paketissa pitäisi olla yksi big ming mukana ^^. Näinköhän tämän tilanteen ennalta?

    Testasin myös tuota siltakikkaa ja tuntui vähentävän ongelmaa ainakin vähän. Kiitoksia

     
     
  6. #386
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: HH 357

    Testailin noita House of liquidin nesteitä HH:ssa ja ainakin Eden ja Toro räkii.
    Vaihdoin Vermillionin litkuihin ja räkiminen loppui siihen.

     
     
  7. #387

    Vs: HH 357

    Olinkin unohtanut viimeisen toimimattoman tilaukseni Hannahilta. Olikin 3ohm magnumi, vaikka piti olla 1,5ohm :
    Noh 6.8V toimii Nestettä kuluu reilunpuoleisesti, vararikkoonhan tuommonen vie

     
     
  8. #388

    HH 357

    Ei sittenkään, toimi kyllä hienosti pari päivää, kunnes hajosi. Se näistä, no more!

     
     
  9. #389
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: HH 357

    Joo-o, paras tippi tämän oman shortyn nokkaan näkyy olevan sillalla modattu cherryvape ming. Ei varsinaisesti poista roiskeita kokonaan, mutta toimii ainakin paremmin kuin em. big ming. Kyseisessä tipissä kun on niin pieni sisäreikä, että se tuntuu lähes poikkeuksetta imevän nesteen tehokkaasti sinne sisään ja huulille. Samasta syystä johtuen sitä ei saa myöskään siltamodattua ainakaan kokonaisella sillalla. Empiirinen tutkimus osoittaa myös, että kyseinen yksilö toimii paremmin nesteillä, joissa on enemmän PGtä kuin VGtä. Esim 50/50 pink spoteilla roiskii kuin raivotautinen . Taitaa olla siis normi 2 ohm yksilö.

    (Kyseinen drip tip on muuten varsin loistava, sai heti paikan yhden kartotankin nokalta. Omalle HH:lle se ei vain sovi.)

     
     
  10. #390

    Re: HH 357

    Mä en oikeen tykänny noissa pitää drip tipissä mitään sisällä. Helpommin ja nopeemmin menee se neste sinne oikeeseen paikkaan ku drip tippi on avonainen

     
     
  11. #391
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: HH 357

    Njoo, eihän tuosta drippaa silta tipin sisällä läpi enää erkkikään. Piti mainita vielä, että joutuihan tuohon tippiin "modaamaan" kapeamman o-renkaan, jonka kanssa sen tipin saa tarpeeksi nopeasti irti nestetäydennystä varten.

     
     
  12. #392
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    52

    Vs: HH 357

    Joo-o.. Pidemmällä kokemuksella voin kanssa mainita että en ole kovinkaan tyytyväinen ollut enää 357 atoihin. Pari on toiminut tosi hienosti, useampi taas aika heikosti. Nyt Provarin päässä suhisee tuollainen empiremodsin 1.5ohm ato ja toimii TODELLA hyvin. Toimii mun mielestä ihan yhtä hyvin kuin paras hh 357 jonka olen omistanut. Enää ei tarvitse 357:n kanssa arpoa, näitä lisää! Hintakin kun taisi olla 7$ kipaleelta.

     
     
  13. #393
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: HH 357

    HH 357:lle kun on suositeltavaa tehdätuo uudelleen käynnistys pari kertaa päivässä, niin miten sitten kun sen tuuppaa UFS:ään kiinni?
    Ei taida olla kovin mielekästä jos toi UFS tarttis purkaa kovin useasti...riittänee vaikka tankin täyttöjen kohdilla puhallella vanhat roinat pois?

     
     
  14. #394
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: HH 357

    Onko HH:n käyttö lopahtanut porukoilta kokonaan?
    Itsellä päivittäiskäytössä ollut nyt yksi ja sama HH 2,5 kuukautta.
    Kaksi kertaa puhaltanut tyhjäksi. Toimii aivan loistavasti.
    Penelopea testaillut välillä mutta kyllä vehje vaihtuu aina takaisin Reo+HH.

     
     
  15. #395
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: HH 357

    Mulla on HH (kuin myös cartotankit) vaihtunu käytännössä kokonaan rebuildableihin.. Ominaisuudet aika samat kuin HH:ssa (maku, kurkkutuntuma ja höyryntuotto), mutta nestetilavuus (tankkiatoissa) ja helpompi drippailtavuus (Phoenix), sekä tietysti onnistumisen riemu kun vääntää oikein hyvän setupin käänsi mun kelkan pois HH:sta poispäin.

     
     
  16. #396

    Vs: HH 357

    Ihan EM 510 käytän, hinta/laatu on HH verrattuna loistava

     
     
  17. #397
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: HH 357

    Ody syrjäytti 6 - 1 luvuin noi HH:t mun osalta...

    EM atoja varmaan nykyään käyttäisin, jos olisin peppusyötön perään.

     
     
  18. #398

    Vs: HH 357

    Vähän sama tilanne ku Esalla, EM 510 toimii vähintään yhtä hyvin jossei paremminki ku Magnumit mut on monta kertaa halvempia. Ja juu on käytössä dippailuato koko ajan Gelvissä. Magnumit makaa boxissa.

     
     
  19. #399

    Vs: HH 357

    Juu drippaillen täälläkin mennään, peppusyötöt etc on myyty eteenpäin. Yhdellä Caravelalla pärjää loistavasti Ainakin seuraavan saapumiseen asti

     
     
  20. #400

    Re: HH 357

    Mä testasin just edellispäivänä pitkästä aikaa hh:ta ja pistin kyl roskiin noi kaks samantien. Ei oo mun juttuni kun noi korjattava toimii paljon paremmin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •