Sivu 19 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 915161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 411

Aihe: HH 357

  1. #361
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: HH 357

    Minä en tuohon suosittuun sisäänajoteoriaan juurikaan usko. Mun mielestä muutamassa minuutissa ne toimii normaalisti.

    En tuohon näkemättä osaa muuta sanoa kuin että kyllä se tarvii sisaanottoilmaa muodostaakeseen höyryä. Sekä isompien pilvien muodostamiseen oikean tyyppistä nestettä (vg pitoisuus ). Eli voit testata tuota ilmajuttua koventamalla imua tai laittamalla 510-510 adapterin (tuplaa sisäänottoventtiilit) testataksesi tuleeko muutosta. Esim provarissa on niin pirun timmit kierteet että ilma kulkee aika nihkeesti 510 laitteesuun.

     
     
  2. #362
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: HH 357

    Kattelin tuossa Hannan videot atosta ja siitä viisastuneena tein käynnistyksen uusiksi.
    Tyhjäksi puhallus ja 7 tippaa. Johan rupes pelaa paremmin.

    Nesteenä nyt tosiaan 0mg t-juice että ei OD pääse tulemaan

     
     
  3. #363

    Vs: HH 357

    Kerrotaan nyt omatkin kokemukset Magnumeista.

    Joskus alkuvuodesta menin tilaamaan parin päivän sisään peräti 6 kpl:tta näitä ja taisivat olla ihan ensimmäisiä versioita (tai ei ainakaan V2:sia). Tilattu setti sisälsi 2x1,5ohm 501 long barrel, 2x3ohm 501 shortteja ja 2x1,5ohm 901 atoja (kaikki 70/30 mix). Kaikkia tuli käytettyä lähes päivittäin, mutta yksi 901 oli eniten käytössä.

    Nyt about puoli vuotta myöhemmin kaikki toimii edelleen kuin uutena, eli mahtava maku (erityisesti noi 901:set) ja hyvät höyryt. Tota päivittäistä huoltoa mitä porukkaa tykkää tehdä, en ole tehnyt, vaan puhaltanut tyhjäksi n. 1-2 kertaa viikossa. Ensimmäinen vodka pesu tuli tehtyä 5kk kohdalla, kun toi eniten käytetty 901:nen alkoi kärsimään sivumausta (5kk kun karstoittuu niin ei ihme). Pesun jälkeen sivumaku katosi ja vehje oli taas kuin uusi. Ainut ikävä puoli oli että toi 901:nen kesti helposti 8-9 tippaa ilman vuotamista, kun pesun jälkeen 3-4 tippaa oli max. Olettaisin että nestettä pysyy sisällä mitä enemmän karstoittunut.

    Oon odottanut Hannan tankkia siitä asti kun kalimero paljasti suunnitelmat Suomi-foorumeilla, mutta nyt loppu kärsivällisyys/usko ja pari GG:n Penelopea piti laittaa tilaukseen kun pitkässä juoksussa drippailu nyt vaan on ihan p.....stä IMO. Odysseusta testanneena voin sanoa että Magnumit jää kyllä nyt paitsioon, mutta ei noista luopuakaan halua. Saavat jäädä taloon uusien nesteiden maistelu hetkiin.

    Pakko noita on suositella jos tykkää drippailla. Kaikki siis toimii 6kk jälkeen kuin uutena, se on nääs aikas mieletöntä.

     
     
  4. #364
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: HH 357

    Mikäli noin kauan kestäävät niin huutaavat tai pitäisikö sanoa että höyryävät hintansa takaisin

     
     
  5. #365

    Vs: HH 357

    Dodiin, vihdoinkin saatavilla stockikamaa VII speceillä. 2,5 ja 3 ohmiset pistin tulemaan.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  6. #366
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: HH 357

    Oma LB 3ohm 50/50 saapui tänään...innolla Hannan ohjeiden mukaan sisäänajoa, mutta ei tule höyryä just yhtään.
    ProVari näyttää Omeiksi 3.1. ja ihan sama millä tehoilla koitan (2.9 - 4.5) niin lopputulema on sama, ei höyryä.
    Olikos tää nyt ominaisuus jota on vaan kestettävä vai onkohan joku vialla?

    Noi Empiren vehkeet on toiminu out of the box ihan eritavalla, samoin Ciscon 306:et.

     
     
  7. #367
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Oma LB 3ohm 50/50 saapui tänään...innolla Hannan ohjeiden mukaan sisäänajoa, mutta ei tule höyryä just yhtään.
    ProVari näyttää Omeiksi 3.1. ja ihan sama millä tehoilla koitan (2.9 - 4.5) niin lopputulema on sama, ei höyryä.
    Olikos tää nyt ominaisuus jota on vaan kestettävä vai onkohan joku vialla?

    Noi Empiren vehkeet on toiminu out of the box ihan eritavalla, samoin Ciscon 306:et.
    Samaa paskaa ku mun 3ohmiset. Siksi ne lepääkin tuolla laatikossa.

    Mun ensimmäinen finnishspeciaali anto hyvät höyryt. Sen jälkeen kaksi seuraavaa 510:ä ihan onnettomia ja pisteenä i:n päälle 901 v2 aivan yhtä syvältä. Sen jälkeen alko 306:set höyrähtelemään.

     
     
  8. #368
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Oma LB 3ohm 50/50 saapui tänään...innolla Hannan ohjeiden mukaan sisäänajoa, mutta ei tule höyryä just yhtään.
    ProVari näyttää Omeiksi 3.1. ja ihan sama millä tehoilla koitan (2.9 - 4.5) niin lopputulema on sama, ei höyryä.
    No kyllä noi mulla ainakin on aina antanut mahtihöyryt, enkä kyllä noita ikinä oo edes alle 4,5 voltin ajanut, kun tosissaan kestää sitä tehoa kunhan ei kuivaks päästä.

    Koitappa tehdä "käynnistys" uudelleen, eli puhallat tyhjäksi ja sit alusta koko homma.
    Niin ja jos ton ylitäyttää = vastuslanka on nestepinnan alapuolella, niin mitään suuria höyryjä on turha kuvitella saavansa...

     
     
  9. #369
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Koitappa tehdä "käynnistys" uudelleen, eli puhallat tyhjäksi ja sit alusta koko homma.
    Niin ja jos ton ylitäyttää = vastuslanka on nestepinnan alapuolella, niin mitään suuria höyryjä on turha kuvitella saavansa...
    Dodii! Uudelleenkäynnistys neljä kertaa, litkuna El Toro Puros...ei mitään apua.
    Vielä kerran ja nesteeksi vähän paksumpaa Halon Midnight Applea ja avot nyt höyryää kunnolla (oisko se noin ronkeli?).

    Danke Jalippo!

     
     
  10. #370
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Dodii! Uudelleenkäynnistys neljä kertaa, litkuna El Toro Puros...ei mitään apua.
    Vielä kerran ja nesteeksi vähän paksumpaa Halon Midnight Applea ja avot nyt höyryää kunnolla (oisko se noin ronkeli?).

    Danke Jalippo!
    Voin olla väärässäkin, mutta muistaakseni joku sanoi että noi torot pelittäis paremmin io6 atoilla.
    En tiedä onko sun HH. tilattu esim. 50/50 nesteille, mutta kyllä sillä viskotiteetilläkin on merkitystä. Custominahan noita saa vaikka 100 % VG:lle tai 100 % PG:lle.

     
     
  11. #371
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    HH 357

    Ja tuossapa tulikin se magnumeiden paha heikkous Io6-atoihin nähden. Olin siinä (harha)käsityksessä, että noi ääripäät toimii hyvin, mutta 50/50-versioilla alkaa tökkiä vaihtelevan viskositeetin takia.
    Jatkossa tippailuun Io6 ja DCA kunhan niitä saa.
    KGO & Twist

     
     
  12. #372
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: HH 357

    No onneksi tuli samalla Cisco 306:ia noille DCA härpättimille (on muuten hyvä kapistus).

    Mites toi Magnum tykkää nyt sitten yönsä nukkua ettei ole kiukkuinen aamulla? Jostain luin, että tarttis mehut sisuksiinsa lepoaikoinakin, ei ilmeisesti vuoda läpi?

     
     
  13. #373
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Mites toi Magnum tykkää nyt sitten yönsä nukkua ettei ole kiukkuinen aamulla? Jostain luin, että tarttis mehut sisuksiinsa lepoaikoinakin, ei ilmeisesti vuoda läpi?
    Tiputa nyt se 3 tippaa vaikka... ei ota nokkiinsa ja on sitten heti valmiina käyttöön aamulla.

     
     
  14. #374
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: HH 357

    Nyt seuraa pidemmän aikavälin 357-tilitystä noin 15 kappaleen kokemuksella, joukossa lyhyttä, pitkää, 510:a ja 901:a. Näistä ehdottomasti pieni vähemmistö on toiminut kunnolla keston ja/tai suorituskyvyn suhteen, suurin osa on hajonnut ennen aikojaan tai muuten toiminut paskasti. Ilmeisesti laatu on laskenut sitä mukaa kun maine on kasvanut. Mun tapauksessa hinta ei ole mitenkään korreloinut laadun kanssa.

    Pistän läjän Hannalle takaisin ja se lupas katsoa niitä, mutta mun 357-kokeilut on tällä haavaa ohitse. Nyt mennään Ikenvapen 510:llä ja tulossa on Empiremodsin 510:ä ja 901:ä, joiden pitäis tietääkseni olla halvempia 357-kopioita.

     
     
  15. #375
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: HH 357

    ^Itselläni samanlaiset kokemukset, valitettavasti.

    löytyykö empiremodsilta normivastus-atoja kun eilen olin löytävinäni vain LR? Miten ikenvapen 510:t ovat toimineet?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  16. #376

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    ^Itselläni samanlaiset kokemukset, valitettavasti.

    löytyykö empiremodsilta normivastus-atoja kun eilen olin löytävinäni vain LR? Miten ikenvapen 510:t ovat toimineet?
    Ihan hyvin toimii ikv 510t. Pidän kuitenkin paremmin io6sta. Jotenkin maku on parempi/voimakkaampi io6n kanssa kuin ikv510n. En tiedä miksi.

     
     
  17. #377
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Ihan hyvin toimii ikv 510t. Pidän kuitenkin paremmin io6sta. Jotenkin maku on parempi/voimakkaampi io6n kanssa kuin ikv510n. En tiedä miksi.
    Joo, kyllä ne Ikenvapen 510:t tuntuu toimivan ihan hyvin. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään, kun ei oo kauaa mulla vielä olleet. Mä itse en tykännyt io6:sta ollenkaan, tosin mun tsägällä ne mulla olleet kappaleet oli varmaan valmiiksi rikkinäisiä.

    Mä otin niitä Empiremodsin LR-atoja, koska en itsekään löytänyt sieltä normivastuksellisia.

     
     
  18. #378

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Joo, kyllä ne Ikenvapen 510:t tuntuu toimivan ihan hyvin. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään, kun ei oo kauaa mulla vielä olleet. Mä itse en tykännyt io6:sta ollenkaan, tosin mun tsägällä ne mulla olleet kappaleet oli varmaan valmiiksi rikkinäisiä.

    Mä otin niitä Empiremodsin LR-atoja, koska en itsekään löytänyt sieltä normivastuksellisia.
    Mun eka IKV510 kuoli eilen. Hyvin mahdollisesti oma moka kun ehkä pistin "vähän" likaa voltteja VVPVssä :-[

     
     
  19. #379

    Vs: HH 357

    jännää. jännä juttu, laitoin pari kuukautta sitten kaks kusevaa, pärskivää ja muutenkin paskaa magnumia täyteen glyserolia ja minigripissä pakin pohjalle lepäämään. eilen otin ne sieltä puhaltelin tyhjäksi, juissit sisään ja nam miten jännän hyvin alko skulaa. ne on jotenki jännästi ku uudestaan syntyneitä.

     
     
  20. #380
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: HH 357

    Maalta kotiin ja kotona odotti paketti mulqvistilta ja 2 HH357, 1,5ohm long barrel.
    Ekat HH:t joita pääsen testaamaan. Aikaisemmin käyttänyt 306 ja io6:sia Grand Reolla.
    306 oli huono, io6 hyvä. HH ei pärski tai rätise. Pieni suhina kuuluu.
    Paras ato mitä olen kokeillut. Mulqvistilta tullut Ava odottaa vielä paketissa, saa nähdä onko parempi kuin HH.
    Näillä näkymin siirryn HH;n käyttäjäksi..

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •