Sivu 18 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 411

Aihe: HH 357

  1. #341
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: HH 357

    Jos joku on vielä kokeilematta 901:iä, niin suosittelen. Itseäni tökki hieman ajatus ylimääräisestä liittimestä, sillä mieleen muistui kiikkerä ja pitkä 510-ego/510 liitin...mutta stealht adapterin kanssa ei ole mitään probleemaa, vaan se istuu jämäkästi ja on pieni. Todisteeksi pari kuvaa

    Adapteri ja hh.357:n 901 litin

    [img]http://blg.mypicturetown.com/cache/4%3DC4%3DE%25.fpwqEdKOzP1e-5efh.OMv_S2MrxYA0onA-i*7VK27TcnHT1mmeSc8wK/item.JPG?rot=1[/img]

    Pituusvertailu, Long Barrelit vasemmalla 901 sekä 510

    [img]http://blg.mypicturetown.com/cache/_rumMb*LXu_7VkhzR7rWVR%3D4%25KWKdmmuiO*zB60GL_Rj%3 DbQvH%3DyZZukOSlB4WsG/item.JPG?rot=1[/img]

    Jos hankit 901:n, niiiin muista drip shield.

     
     
  2. #342
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: HH 357

    ei mulla ainakaan ole ollut kyllä pienintäkään ongelmaa tuon 510:nkaan kanssa niin ei jaksa alkaa säätämään
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: HH 357

    Pari päivää ollut nyt käytössä magnumi, ROCK. Vanha 306 olympic tuntuu lähinnä naurettavalle tän rinnalla, suosittelen lämpimästi!
    Vähän tietysty vaatii "harjoittelua" alkuun.. Oma customini: 901 long barrel 2.0 ohm, steel.
    Empiremodsilta tulossa vielä pari shieldiä tälle, tosin enpä oo kaivannut kun ei oo minkäänlaista vuotoakaan tapahtunut.
    Mut tulipahan tilattua kalliit koristeet atolle

     
     
  4. #344
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: HH 357

    sainkohan jonkun maanantai kappaleen 901 aton tai vialliset stealth adapterin kun ei mene kierteet pohjaan?

     
     
  5. #345

    Vs: HH 357

    Kuvasta puuttuu teräsvillat, mutta käytännössä 357 on ihan sama kuin esim empiremodsin 510/901(6taalaa) jotka lähtevät ihan varmasti testiin.

     
     
  6. #346
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kuvasta puuttuu teräsvillat, mutta käytännössä 357 on ihan sama kuin esim empiremodsin 510/901(6taalaa) jotka lähtevät ihan varmasti testiin.
    Ai niin kuin tämä? http://www.empiremods.com/product_p/emslb5107.htm
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  7. #347

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Just, but niinku näin

    Pikkusen vapautus lauseketta, en ole itse nuita testannut, mutta luotettavasta lähteestä olen antennoinut noiden olevan hyviä!! Joten testiä odotellessa, ei nämä nyt kuitenkaan mitän rakettitiedettä ole

     
     
  8. #348
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: HH 357

    Joko tilasit? Paljos on postit? Hienoja drip shieldejä tuolla.
    Vois melkein itsekkin noita testaa, jos innostuis vaikka tuosta drippailusta.

    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #349

    Vs: HH 357

    Empiremodsin kulut selviää kassalla, sanoisin niiden olevan kohtuullisia! Ja palvelu on aina ollut parasta A-ryhmää, ei kertakaikkiaan pahaa sanottavaa!

     
     
  10. #350
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: HH 357

    7,99 dollaria oli postit kun eilen tilasin. Tilaus sisään 22:47, shipping notification 22:59 O0

     
     
  11. #351
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: HH 357

    Minkäslaista ohmimäärää tuo huutaisi 5v woolle ?

     
     
  12. #352

    Re: Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo
    Minkäslaista ohmimäärää tuo huutaisi 5v woolle ?
    2.5 on aika bueno noille volteille

     
     
  13. #353
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    2.5 on aika bueno noille volteille
    +1

    Tarjoaa just sen mukavat 10 wattia ja sehän on karu totuus, että näille kärsii antaa voltteja paljon enemmän mitä kartoille!
    Ei kärähdä, eikä tule palanutta makua, kunhan ato on riittävän kostea.

     
     
  14. #354
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Just, but niinku näin

    Pikkusen vapautus lauseketta, en ole itse nuita testannut, mutta luotettavasta lähteestä olen antennoinut noiden olevan hyviä!! Joten testiä odotellessa, ei nämä nyt kuitenkaan mitän rakettitiedettä ole
    Kiitti vinkistä!
    Just olin menossa tilaamaan tätä paljon kehuttua kolmeviisseiskaa mutta kun satuin kurkkaamaan tänne ensin niin tilasinkin 5kpl näitä empiremodsin 510 brigelessejä samaan hintaan posteineen mitä yksi magnumi olis maksanut postikuluineen ..

     
     
  15. #355
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: HH 357

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Just, but niinku näin
    Laittakaahan kokemuksia ja kertokaas kun saatte käsiinne näitä, että onko tuolla pohjassa reikä vai ei?
    Kuvassa nuo ovat suljettuja malleja, mutta sivuston tuotekuvauksessa sanotaan: "Un-Sealed bottom connection"

     
     
  16. #356
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: HH 357

    Nopean testauksen perusteella AVA ei kyllä vie HHta, mutta tää tarviikin sisäänajoa sen päivän kaksi.
    KGO & Twist

     
     
  17. #357
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Vs: HH 357

    Tulipa laitettua tilaukseen tämäkin vihdoin.
    Otin hybrid long-barrelin 2.0ohm 510-liitännällä.
    Hintaa jäi posteineen 35 taalaa eli jotain 28-29 euroa

    Äskettäin avidilta tilanneet tuleeko normi viikossa paketti jenkkilästä vai onko mennyt pidempäänkin?

     
     
  18. #358
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: HH 357

    Tänään saapui sit magnumi kotiin

    Aika sylkijähän tämä on vaikka long barrelin otin. Höyryä ei hirveesti vielä tule mutta maku on aika hyvä. Sisäänajoa vaatii
    Imenkö sitten liian kovaa kun sylkii? En kyl haluaisi tehdä tota bridgeä driptippiin ku sit joutuu aina ottaa tipin pois kun lisää nestettä.

    Palaneen makua ei vielä ainakaan ole antanut ja 2 ohminen on edelleen että en oo vielä ainakaan tota rikki saanut. Kurlaa imetessä eli nestettä on tarpeeksi.

     
     
  19. #359
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: HH 357

    Jos sylkee niin sulla on luultavasti liikaa nestettä sisällä. Eli rauhallisesti imet höyryjä niin että pinta laskee coilin alapuolelle (tai kaada nestettä pois), sen jälkeen voi imuvoimaa taas lisätä. Ei sitä oikeestaan voi liian kovaa vahingossa imeä jos nestettä vaan on tarpeeksi vähän. Sit lisää nestettä rauhallisesti (2 tippaa) kun alkaa tuntua että on loppumaisillaan. Erityisesti kannataa dryhittiä kuitenkin varoa, koska noi ottaa niistä nokkiinsa.

     
     
  20. #360
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: HH 357

    Kiitoksia lonelyrider!

    Joo imutekniikka erillainen näissä ku tottunut kartoihin. Oon kyl liikaa kastellut. Huomasin että kyllä sillä 3 tipalla mitä oon laittanut höyryttelee jonkun aikaa eikä vähän väliä tarvitse lisätä.

    Kuinka kauan näitä pitää sisäänajaa? Pari päivää? Höyryä ei vielä massiivisesti tule mutta makua kylläkin

    Näin mie oon käsittänyt etteivät tykkää kuivana käydä. Ilmeisesti viimeistään ku kurlaus loppuu/tulee jälkisihinää??

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •