Sivu 63 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 135359606162636465666773113163 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #1241

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Jaahas
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  2. #1242

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    kiva ku pitää viikon talviloman nii loman jälkee kuulee et alkaa lomautus heti... Oisin ollu etelässä 1kk jos oisin tieny että tulee lomautusta.pomo haistakoon vitut! Onneks oma ammatti takaa sen että omii hommii riittää...

     
     
  3. #1243

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    tuliais viinat maistuu hyvälle O0 O0

     
     
  4. #1244
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    vitun raskas työputki takana ja mitä tapahtuu kun päsee kotiin. vaimo ojentaa rommi kkakaon kouraan ja komentaa sohvalle lepäämään. Höyry nousee niin piipusta kuin lasista. muutamaa tuntia myöhemmin vaimo on nukkumassa, meikä kuuntelee musaa ja kittaa olutta ja pacardi oakhearttia ja olo vaan paranee.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  5. #1245

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Tänä iltana kannat kattoon ja p*rseet olalle!

     
     
  6. #1246

    Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu
    Tänä iltana kannat kattoon ja p*rseet olalle!
    +1

     
     
  7. #1247

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Kunnon kuubalainen kyykkykänni tai doctors special humala

     
     
  8. #1248

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Tänään rauhallisesti laatikko karhua kitusiin =) huomenna sit enemmän.... lauantaina vasta kirkkaa kehiin

     
     
  9. #1249

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Tänään on pikkujoulut. Eli ilmasta viinaa ja ruokaa niin paljon kun maha vetää.

     
     
  10. #1250

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    !!!

     
     
  11. #1251

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Pitihän sitä taas vimoset jenit viedä alepaan ja vaihdossa ottaa "muutama" kylmä matkaan.

    here we go again

     
     
  12. #1252

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Joku nuori poju tänään kyseli kannattaako ostaa provari 230 eurolla. On kuulemma 3 vuotta vetäny kössiä ja hemmetin huolissaan tulevaisuudestaan ja päättäny siirtyä terveellisempään.Tosin sano mulle että kessua vetäny...meinasin sanoa että kukaan meistä ei ole vetäny kessua!!! Kessu oli sota-aikana kasvatettu muutama tupakkalaji jota viljeltiin suomessa. Hemmetin paskalaatusta.

    No joo...3 vuotta vetäny röllsonia...onhan sekin aika ja hyvä että miettii lopettamista. Tosta provarista sanoin sille että osta vaan esim smoken vv mod tai mielummin aito l-riderin lava "noi muut ei ole lavatubeja"...käytä ne välirahat vaikka sit ostamalle itelles vaikka keskitason peniksenkehittäjä netistä niin saat siintä paljon iloa noissa naishommissa ku nuori jäbä olet!! Poju kävi oikeen miettii asiaa ja kyselee mikä olis paras

     
     
  13. #1253

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    karhua,nallekarhua ja iskelmä radio siintä on tämän pojan perjantai tehty

     
     
  14. #1254

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Mikä taakka olla ikäisekseen iso ja komeahko mies!!! Vanha harmaa ohimo on kyllästyny.....omat lapset on ihan kivoja silloin kun ei ole pyytämässä rahaa. Kumma kyllä ne tulee vierailee vanhan isäpapan luo ja juttelee mukavia jonkun aikaa ja sitten tulee se hetki et tarttis jotain hankkia. Harvoin ne silloin käy mun luo ku ei o rahasta puutetta Tää on tätä nykypäivää!! Akkakaan ei jätä oikein hetken rauhaa...tai ollaan jo ex pariskunta....pitää soitella mitättömistä asioista mulle,,,,Sama ku menee jonnekin baariin ryypiskelemään ja sattuu heittämää jotain läppää jollekin ämmälle niin aina ollaan sitä mieltä että oltais niinku kiinnostunu siintä. Eiks sit paskaakaa saa jauhaa?? Vittu et antais miehen nauttia omasta elämästä ja ryypätä niinku haluaa.

    Pitäis kait lähtä lappiin kultaa tonkimaan maasta ja elää siellä!! Olis ainakin vapaata elämää!!

    Suuruuden hulluutta: Hmm.....Olen ollut aikojen alusta lähtien...ja tulen olemaan vielä silloinkin kun viimeinen tähti putoaa....vaikka olen ottanut xxx hahmon....olen jokainen ihminen ja en kukaan....Joten olen X???
    Arvoitus....no nettiaikana on helppo löytää kuka tuon keksi...tai ei keksinyt itse vaan ceneca

    Pakko painuu baariin alakertaan ottamaan muutama kuppi absinthea.

     
     
  15. #1255

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Mikä taakka olla ikäisekseen iso ja komeahko mies!!! Vanha harmaa ohimo on kyllästyny.....omat lapset on ihan kivoja silloin kun ei ole pyytämässä rahaa. Kumma kyllä ne tulee vierailee vanhan isäpapan luo ja juttelee mukavia jonkun aikaa ja sitten tulee se hetki et tarttis jotain hankkia. Harvoin ne silloin käy mun luo ku ei o rahasta puutetta Tää on tätä nykypäivää!! Akkakaan ei jätä oikein hetken rauhaa...tai ollaan jo ex pariskunta....pitää soitella mitättömistä asioista mulle,,,,Sama ku menee jonnekin baariin ryypiskelemään ja sattuu heittämää jotain läppää jollekin ämmälle niin aina ollaan sitä mieltä että oltais niinku kiinnostunu siintä. Eiks sit paskaakaa saa jauhaa?? Vittu et antais miehen nauttia omasta elämästä ja ryypätä niinku haluaa.

    Pitäis kait lähtä lappiin kultaa tonkimaan maasta ja elää siellä!! Olis ainakin vapaata elämää!!

    Suuruuden hulluutta: Hmm.....Olen ollut aikojen alusta lähtien...ja tulen olemaan vielä silloinkin kun viimeinen tähti putoaa....vaikka olen ottanut xxx hahmon....olen jokainen ihminen ja en kukaan....Joten olen X???
    Arvoitus....no nettiaikana on helppo löytää kuka tuon keksi...tai ei keksinyt itse vaan ceneca

    Pakko painuu baariin alakertaan ottamaan muutama kuppi absinthea.
    Eikö se ole ilo auttaa omia lapsiaa ? Itse en kyllä voisi kuvitella ajattelevani niin että lapset vain tulloo rahaa pummaamaan ...

     
     
  16. #1256
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Jee, känni päälle jos se edes hiukan auttais tähän tuskaan,.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #1257

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Jee, känni päälle jos se edes hiukan auttais tähän tuskaan,.
    Rakas ammativeljeni , Toihan on itsestään selvyys!
    Vittu lähes kymmenen tuhatta tiiltä kun viikossa mättää seinään niin tekee miel laastipölyt huuhtoo kurkusta

     
     
  18. #1258

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    On niin helvatinmoinen flunssa päällä et ihan pakko ottaa lämmintä rommia tänään.

     
     
  19. #1259

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Hmm.....jalkapalloa pelataan keski-euroopassa ja etelä-amerikassa. Suomessa pelataan potkupalloa. Potkupalloa pelataan samoin säännöin kuin jalkapalloa.


    Pelaajat eroittaa siintä että jalkapalloilijat ovat teknisesti, taidollisesti ja pelistrategialtaan valovuosia edellä potkupalloilijaa. Jalkapalloilija myös usein tienaa reilummin kuin potkupalloilija ja tienaa eläkerahat nopeassa ajassa...potkupalloilijan voi löytää muutaman vuoden päästä uran jälkeen katuojasta tai lähimmästä baarista juopporemmissä pee aa.

    Kyseisten lajien innoikkaimmat seuraajat ovat erilaisia....jalkapallofanit matkustavat ulkomaille seuraamaan lajia....potkupalloa seuraavat voivat mennä helposti lähibaariin juttelemaan niitä näitä suomalaisten huippu pelaajien kanssa ja tarjota muutama olut niille ja antaa muutama vinkki seuraavaa koitosta varten!!....usein myös kyseisen seuran valmentaja on mukana pelaajien kanssa juopottelemassa ^-^

    Olen huomannut myös että muutamilla profiileilla on yhteyksiä menneisiin asioihin!!! Esim sanotaan tuo "nailhead...naulapää" ....katsoin nuo kyseiset leffat "Hellraiserit" tuossa 1980 luvun tienoilla ja ihan ok ekat oli. Naulapäälle tiedoksi että sen ajan leffa " Suljettu ovi" ei ole vieläkään päässyt läpi sensuurista tai se on unohdettu. #Suljetun oven# loppu on yksi parhaimmista kauhuleffojen genreissä. Nailheadille suosittelen että löydät kyseisen leffan ja katsot sen loppuun asti... vaihtamatta kalsareita.

    Terveiset sulle naulapää!!! Oot hyvä mies ku pidät alan genrestä!!!!




     
     
  20. #1260
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Hieman soppaa tänään. Veronpalautukset oli mielessä ja joku uus ubermodi mutta näemmä ne menee vanhoihin opintolainojen lyhennyksiin näppärästi edes mielipidettä kysymättä. Oh well. Lotto vetämään. Näemmä kilolla perunaa elää viikon, jos ei pontikkaa niistä keittele.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •