Sivu 236 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 136186226232233234235236237238239240246 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,701 - 4,720 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #4701
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tämä poika lopetti oluen juonnin 3 vuotta sitten silmäiltyään olutverolistaa euroopan maissa. Sen jälkeen en ole ostanut edes sitä ainokaista saunaolutta.
    No eikös veroa nyt kuitenkin makseta joka tapauksessa ja kulkee käsi kädessä elintason ja palkan kanssa. Kyllä mä sen muutaman kympin voin maksaa kännistä ihan ilomielin. Johonkin saatanan metallileluun ne rahat kuitenkin menis.

    Liittyen aiheeseen verotus niin musta oikeastaan parasta mitä siltä rintamalta on kuultu oli se joku sivullisuhrivero vai mitä lie ehdoteltiin ylinopeussakkoihin. Just sieltähän se raha pitäisikin tulla. Rikollisilta. Ei kenelläkään ole yhtään mitään syytä ajaa ylinopeutta eikä myöskään sen myötä varaa vikistä "ylimääräisestä" maksusta. Kunhan sillä ei nyt ainuttakaan uutta nignogia tänne majoiteta.

     
     
  2. #4702
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Carilloa,Carilloa ovat pulloni minun ja silmät jotka seisoo ovat tomaatteja. Sleepy Sleepersin väli spiikki muzakkia, Nuoruusvuosilta... Korallia korallia ovat...

    Tämä poika lopetti oluen juonnin 3 vuotta sitten silmäiltyään olutverolistaa euroopan maissa. Sen jälkeen en ole ostanut edes sitä ainokaista saunaolutta.
    Sorbus,vinetto ja tottakai italialainen laatuvalkkari soave.Carillo tuli meikäläiselle vähän myöhemmin janoa sammuttamaan, joten tuttu biisi

     
     
  3. #4703
    No ei. Itse haen viinani ulkomailta jos ei postin kautta saa. Esim. 4 euroa vodkapullosta on passeli hinta. Tupakkakartonki alle kympin. Voi kun polttaisin.

    Rikosuhrimaksuista olen eri mieltä tai pikemminkin varojen keräämisestä. En näe asian yhteyttä lievän ylinopeuden typö tyhjällä' tiellä ja somaliraiskauksen uhrin kipukorvauksien saamisen kanssa. Yhtä lailla se voitaisiin rahoittaa e-savukenesteiden veroina. Vertailun vuoksi homoilu oli rikos vielä taannoin ja jumalan pilkka.Itselle laki on kuin Retuperän VPK;n nuotit. Lähinnä viitteellisä Ja muutoinkin.... suomen laki on sellainen,että miksi ylinopeus sakkojen saajan tulisi maksaa korvauksia rikolliselle joka saa korvauksia siitä,että hänet kiinni otettaessa on käytetty liiallisia voimakeinoja ja jne.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  4. #4704
    Ei kai siinä yhteyttä tarvikaan olla. Mielummin kuitenkin näkisin kaiken maailman highway starit maksamassa kuin ottaisin taas prosentin lisää vuokraveroihin tai maksaisin lisää koffin keissistä.

     
     
  5. #4705
    Niinno. Ei kai kukaan oleta,että Pentti Kurikan nimipäivien keikkapalkkioista perittäisiin suomen kaikkien hörhöjen lääkekulut? Itse vedin lähinnä olosuhteiden pakosta verojen maksua ynnä kulutusta pienemmälle.Pontimena oli rahoittaa molempien poikien ajokortit vain kulutusta pienentämällä. 5 tonttua on iso raha tällaiselle joka maksaa eron jälkeen omaa taloaan toiseen kertaan.

    Apropoo.Nyt kun Armanjakki leka on juotu,niin lasiin solahti Black Minttiä. Turussa tehtyä? Viinakaupassa maksaisi kaiketi öpaut 18 euroa puolikas,mutta itse maksoin 8 euroa. Toisaalta... seuraavaksi lasiin solahtaa Gabriel likööriä joka on vähän Jägermaisterin omaista ja kustansi 3.5 euroa pullo. Mää säästän niin että maksa vinkuu.
    Viimeksi muokannut Hilajoen Antti; 09.05.15 kello 01:02.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #4706
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Carilloa,Carilloa ovat pulloni minun ja silmät jotka seisoo ovat tomaatteja. Sleepy Sleepersin väli spiikki muzakkia, Nuoruusvuosilta... Korallia korallia ovat...

    Tämä poika lopetti oluen juonnin 3 vuotta sitten silmäiltyään olutverolistaa euroopan maissa. Sen jälkeen en ole ostanut edes sitä ainokaista saunaolutta.
    Antin naamasta näkee että elämä on hymyillyt. Voi niitä 80 luvun sekavia viinasekoitusvuosia. Nykyään olen kesympi.
    ANTTI: nuoruuremme saattaa olla samanlainen tai sitten ei. Sleepy toimi ja kerran näinkin lepakolla, kai, kuka tietää, tai jaksaa muistaa. Vieläkin olut maistuu, Eikä yhtään pahalla tavalla.
    Cheers!
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  7. #4707
    Voipi olla että ollaan samaa vuosikertaa. Sleeppareiden keikoilla kävin monasti ja muistan kun Popedan keikalla ei ollut kuin vajaa 50 maksanutta.

    Eniten vituttaa se.että tarkoin vaalimani c-nauha sliippareiden studio hölmöilystä on demagnetoitunut kuuntelukelvottomaksi. Siinä oli monta hauskaa juttua joita ei ole koskaan julkaistu.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  8. #4708
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Sorbus,vinetto ja tottakai italialainen laatuvalkkari soave.Carillo tuli meikäläiselle vähän myöhemmin janoa sammuttamaan, joten tuttu biisi
    Tohon kuitti. Oli msgigset, mesiviinit,kirrit,cherryvotkat, limet ja muut. Voi niitä aikoja. Olen takaisin 80 90 luvun taitteessa. Itse asiaan en kommentoi mitään...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  9. #4709
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Näon se nuorus rankaisee, antaa elää plussien tai minusten kanssa. imo on vaan kiva muistella.
    Kiitos siitä...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  10. #4710
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Voipi olla että ollaan samaa vuosikertaa. Sleeppareiden keikoilla kävin monasti ja muistan kun Popedan keikalla ei ollut kuin vajaa 50 maksanutta.

    Eniten vituttaa se.että tarkoin vaalimani c-nauha sliippareiden studio hölmöilystä on demagnetoitunut kuuntelukelvottomaksi. Siinä oli monta hauskaa juttua joita ei ole koskaan julkaistu.
    Jep.Koulun voimistelusalissa Sleepparit,Popeda,Hanoi Roks , Zero Nine,Peer Gunt ja muutamat muut joskus kaheksakyt luvun alku/puolta väliä eikä silloinkaan paljon jengiä ollut/mahtunutkaan pienen koulun voikkasaliin

     
     
  11. #4711
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja UNDERBERG Näytä viesti
    Näon se nuorus rankaisee, antaa elää plussien tai minusten kanssa. imo on vaan kiva muistella.
    Kiitos siitä...
    Eihän tosta oo ko noin kolkytvuotta ja onneks ei oo muisti jäänyt matkalle, tai no ainakaan noista nuoruusvuosistaPakkohan tähän on vielä lisätä ko muistelemaan ruvettiin noi jengit.Oli fiftarit, hevarit ym..Nyrkkiraudat, pesismailat ja putkenpätkät ja helvetinmoinen uho päällänsä.Oi niitä aikoja
    Viimeksi muokannut masse; 09.05.15 kello 03:31.

     
     
  12. #4712
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Eihän tosta oo ko noin kolkytvuotta ja onneks ei oo muisti jäänyt matkalle, tai no ainakaan noista nuoruusvuosistaPakkohan tähän on vielä lisätä ko muistelemaan ruvettiin noi jengit.Oli fiftarit, hevarit ym..Nyrkkiraudat, pesismailat ja putkenpätkät ja helvetinmoinen uho päällänsä.Oi niitä aikoja
    Elettiin hulvatonta 80 lukua. Mihin on rehellinen jengitappelu kadonnut Lol?
    Voi niitä aikoja... Voivoi
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  13. #4713
    Fitareita,punkkareita ja sitten niitä hämyjä.... Ei meillä mitään jengitappeluita ollut koskaan. Kylien välisiä nuorisokahakoita oli kylläkin,mutta minä vältyin osallistumasta kun siihen aikaan tuli pyörittyä aina jonkun tyttösen kanssa eikä tappelemaan ehtinyt.

    Joo.... Nuorisokulttuuria . Toisaalta tanssilavan takana laulettiin Moskovan valoja ja Elämää juoksuhaudoissa kiljua juoden. Treenikämpillä soitettiin ihan mitä vaan, rautalangasta jätkänhumppaan ynnä procol harumia ja jne. Eikä discon paukuttaminenkaan ollut vierasta. än riippui siitä kuinka päissään kosketinsoittaja oli tai mitä soolokitaristi oli ehtinyt korvakuulota opetella.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  14. #4714
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Jenkkiautoilla kokoontumisiin pitkin suomee ja takas tultiin millä milloinkin. Pakkasivat noi jenkkiautot matkalle jäävän ja joskus jopa mentäessä hajosivat tien varteen.Eipä tuo siihenaikaan menoa haitannut kun asenteella lähettiin.Oi niitä aikoja

     
     
  15. #4715
    Hitusen jytisee päässä. En muuten juonnut ainuttakaan nollaolutta. Ihan vitun hyvä idea siis. Noh, jatkukoon.

     
     
  16. #4716
    Tänäänkin pitää hiukka tenutella. Jos jaksaa.... Ei aina saa ns. iskua päälle ja juopottelu jää vain sellaiseksi kyhäelmäksi. Toisaalta huomenna pitää viedä wanha äitee syömään,mutta ovelasti jo ilmoittelin ravintola hetken menevän reilusti iltapäivän puolelle. Ehtii kanuunan kärsiä ja ottaa särmän ilmeen siihen mennessä.
    Viimeksi muokannut Hilajoen Antti; 09.05.15 kello 18:37.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #4717
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Fitareita,punkkareita ja sitten niitä hämyjä.... Ei meillä mitään jengitappeluita ollut koskaan. Kylien välisiä nuorisokahakoita oli kylläkin,mutta minä vältyin osallistumasta kun siihen aikaan tuli pyörittyä aina jonkun tyttösen kanssa eikä tappelemaan ehtinyt.

    Joo.... Nuorisokulttuuria . Toisaalta tanssilavan takana laulettiin Moskovan valoja ja Elämää juoksuhaudoissa kiljua juoden. Treenikämpillä soitettiin ihan mitä vaan, rautalangasta jätkänhumppaan ynnä procol harumia ja jne. Eikä discon paukuttaminenkaan ollut vierasta. än riippui siitä kuinka päissään kosketinsoittaja oli tai mitä soolokitaristi oli ehtinyt korvakuulota opetella.
    Kyllä mä muistan kun 2 vee vanhemmat taistelivat Espoon kuninkuudesta. Oma ikäluokka pariin otteeseen oli tukkanuottasilla valmiiksi valittuna aikana, ja kai niitä voi tosiaan jengitappelyiksi kutsua. Mutta siihen se jäi.Ihminen näköjään kehittyy 1000 kertaisella nopeudella, kun tapoelutkin on ihan aut 25 vuotta myöhemmin... Hyvä niin. Mutta kyllä omasta nuoruudesta ei tilanteita ja tapahtumia puuttunut... Aina oli jotain meneillään. Oli metal massagerit lepakolla, kesät festareilla, muut ajat muuten vaan hengaillen ja poliisia pakoillen. Nykyään poliisi on ystävä? Heh, nauran itselleni.
    Ajatuksiltani olin punkkari ja en. Harvoin sitä voi mitään olla pelkästään. Mutta vaikka olen ikääntynyt ja tehnyt lapsia ja vielä kasvattanut niitä, niin pohjimmiltaan olen se 15 vee kaveri. Hassua, mutta jotenkin lohdullista.
    Ps. Tämä menee kännin piikkiin täydellisesti ja tietenkin Bob Marleyn
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  18. #4718
    Since perjantaita juotu 41 olutta. Nolla nollaolutta. Kaippa maksa nämä hoitelee keskiviikkoon mennessä ja voidaan taas miettiä oliko mitään järkeä. E: Onneksi Sandra sentään kuulostaa aina yhtä hyvältä.

     
     
  19. #4719

     
     
  20. #4720
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Kalsarikännit.. Kirjaimellisesti

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •