Sivu 197 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 97147187193194195196197198199200201207247 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,921 - 3,940 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #3921
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wesku88 Näytä viesti
    pitkän ajon jälkeen muutama tänää ja huomen sitten "muutamat" pienet kynnet näin tänää mikäs meno, muita kanssa veljiä/siskoja kaljoissaan/höyryissään?
    Kaljoissa että höyryissä firman pippaloissa. Kolme höyryäjää paikalla ja kaikilla torque56 putelit taskussa ettei e-nestekään varmaan heti lopu.

     
     
  2. #3922
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Kännistä en tiedä, mutta saunassa kuluu kyllä olut nopeaan. Nelkyt minuuttia saunassa, neljä tölkkiä olutta. Muuten en kyllä millään saa olutta alas tuota tahtia.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  3. #3923
    Täällä tämmöstä
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut Miguel; 31.01.14 kello 23:45.

     
     
  4. #3924
    Eilen kotona tuli imaistua patteristo (12) kaljaa ja näkyi heti foorumissakin kun tuli kirjoiteltua muutama viesti. Nyt kantapaikassa istumassa nettipäätteellä ja ölperi maistuu. Kyllä höyrytin sopii tähän tilanteeseen oikein hyvin, juuri menossa Atmos Labin Green Applea tankissa. Tähän mennessä (ilman hurjan suurta otantaa silti) tasaisin neste on ollut nimenomaan Atmos Labilla. Kaikki nesteet olleet herkun ja hyvän välimaastossa *Ei maksettu mainos*


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  5. #3925
    Höyryttelijä PaKu81's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    84
    Tulipahan sitten pidetty kutakuinkin tipaton tammikuu , ainakin tämän ketjun osalta muuten toki on maistunut , mutta kännissähän sitä taas vaan ollaan.

     
     
  6. #3926
    Höyryttelijä pavetski's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Seinäjoki/Nurmo
    Viestit
    74
    Täs poikain kasn seinäjoella omalla tuvalla sauna iltaa

     
     
  7. #3927
    Höyryttelijä pavetski's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Seinäjoki/Nurmo
    Viestit
    74
    Siis sauna iltaa vähä kaljaa, konjakkia ja finlandia vodkaa

     
     
  8. #3928
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    9
    punkkua valkkaria ja tinyä!!!

     
     
  9. #3929
    Lagavulinia tuli vähän otettua kun himaanpääsin...Haittaakse?

     
     
  10. #3930
    Höyryttelijä pavetski's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Seinäjoki/Nurmo
    Viestit
    74
    Hyi vittu mitäään pumkkua saatana Täs ollahan vretty pari 12 päkkii tyhjäks jne

     
     
  11. #3931
    Höyryttelijä pavetski's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Seinäjoki/Nurmo
    Viestit
    74
    ja mitään vitun baari reissua verety eres

     
     
  12. #3932
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    mitä sitä baariin, ite ihmettelen bileitä, joissa mennään baariin. Parhaimmillaan kun jotkut bailut on ollu, ni sit keskeytetää, en mennää baariin. Siellä ei kukaan saa juotavaa, kuin se promille väestöstä.25% häviää matkalla baariin ja kun saavutaan ko. baariin 25% on jo siin mielessä et kotiin tarvi lähtä..
    KALSARIKÄNNIT KUNNIAAN

     
     
  13. #3933
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    Näin ne ihmiset sitten putoaa, pitänee mennä vaimon peesiin tuohon lusikka-tyyliseen asentoon, hiukan tuhista toisen hiuksille, kun ei mukamas saa henkeä ja siintä sitten huomaamatta on jo nukahtanut. Päivällä sitten kun on herännyt, niin ihmettelen kun on niin pirun väsy, kunnes tajuan etten ole nukkunut kuin vähän reilu kaksi tuntia. Omituista näillä määrillä. Tietysti rupean tekemään aamupalaa, kuin oltaisi hienommasikin hotellissa, eikä kukaan ole ihmeissään. Tovin jälkeen alan itse ihmettelemään miksi tuon kalja hässäkän takia joudun siristelemään, koska ennen en ole tarvinut sitä tehdä, niin...
    Voi vitutun vittu, mulla on tainnu menna oikeesta silmästä näkö. VOI KYBER, Fiddu sentää!!!!

    Tai sitten humala on tehnyt kepposen ja näkö on taas hiljalleen palannut.
    Jostain kumman syystä tässä sohvalla tuoksuu mun tädin hajuvesi, sekin oli losin olympia aikohin (mayby 1984). en tiedä enkä välitä. Miten tuo nektariini oikein saavuttaa mun makuja tunnistamattoman nokan? Myönnän, olen ottanut six pakcin 0,5 karhua. Olenko tullu/tulossa hulluksi. Kukaan ei käytä nykyjään tuota väljähtyneen tuntuista tuoksua. Näköni heikkenemisen vielä ymmärrän...tämä on uutta. Olenko höyryttelyssä päässyt sfääeihin? Sepä vasta outoa, tosin kirjoittamini tekekstikin on normaalia kauempana, kuin pystyn lukemaan sitä. Aah tuo makea nektariini ja mitään en tekstistä näe....taidan olla unessa.

     
     
  14. #3934
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Alkaahan tää kalja vähitellen toimia, kun 5 tuntia oon yrittäny kiskoa. Pitäis vaan nukkuakin ennen kun iltapäivästä pitää miettiä töihinlähtöä.

    Jaa niin joo. Joskus pienenä tyttönä kun "kommuunissa" asuin, niin lähdettiin kotibileistä baariin kahdella tilataksilla. Kotiinpaluu olikin sitten vaihtelevankokoisin seuruein eri ajankohtina seitsemän kyydin voimin. Sillä välin olivat ilmeisesti kuokkavieraat vieneet asumuksesta arvokkaaksi luulemaansa tavaraa.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  15. #3935
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Tänään piti riipasta känni, mutta siirtyikin huomiselle. No, mikäs siinä, jospa ensi yönä nukkuisi univelat pois ja huomenna ehtiikin aloittaa jo hyvissä ajoin!

     
     
  16. #3936
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    3

     
     
  17. #3937
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Saunaoluet tänään, huomenna kaverin tuparit ja boolia. oh lord

     
     
  18. #3938
    Ei vittu että mä vedän=)

     
     
  19. #3939
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    mä lopetin juomisen jo ajat sitten, juon enää keskikaliaa.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #3940
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    mä lopetin juomisen jo ajat sitten, juon enää keskikaliaa.

    En määkää keskikaliaa, olutta, jallua, kossua menee kyllä, harvoin nykyään kylläkin
    edit: hymiö jäi=)

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •