Sivu 194 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94144184190191192193194195196197198204244 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,861 - 3,880 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #3861
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hemi440 Näytä viesti
    älä arvo vaan lämmitä ja sauno mun puolesta kun minä en mene talo yhtiön likaiseen saunaa viimeksi olin saunassa juhannuksena suihkussa aamulla ja illalla ettei joku käsitä väärin
    kymmenisen vuotta tuli kerrostaloissa vuokralla asuttua enkä kertaakaan sinä aikana talyhtiön saunassa käyny. nyt kun oma on niin vähintään kahdesti viikkoon pistetään pökköä pesään

     
     
  2. #3862
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    kymmenisen vuotta tuli kerrostaloissa vuokralla asuttua enkä kertaakaan sinä aikana talyhtiön saunassa käyny. nyt kun oma on niin vähintään kahdesti viikkoon pistetään pökköä pesään

    se on oikein joskus asusin kerrostalo kämpässä missä oli oma suna niin se oli joka ilta päällä kun vuokraan kuului sähkö kyllä mä saunaan paasen appi vanhemmille ja emännän iso vanhempien luo

     
     
  3. #3863
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Täällä ensimmäinen oma saunavuoro takana. Mukava taloyhtiön sauna kun on erillisessä rakennuksessa tuossa oven vieressä.

    Nyt lisää kaljaa ja joku votkavissy, joutui selvinpäin vielä Espoon miitissäkin olemaan

     
     
  4. #3864
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Täällä ensimmäinen oma saunavuoro takana. Mukava taloyhtiön sauna kun on erillisessä rakennuksessa tuossa oven vieressä.

    Nyt lisää kaljaa ja joku votkavissy, joutui selvinpäin vielä Espoon miitissäkin olemaan

    oliko sauna siistissä kunnossa ?? olen ollyt sellaisissa saunoissa joita on siivottu kerran kuukaudessa ja ne on ollut PASKAISIA ja kamalan hajuisia mites siellä espoossa

     
     
  5. #3865
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    En oo Espoon saunoissa käyny! paitsi kaverin luona.
    Helsingissä tuo saunarakennus on, ja on hemmetin hyvä perheelliselle. Pentu saa lotrata isossa pesuhuoneessa, kun ei plikka tykkää löylyistä niinkään. Ja siisti on, täällä on siistit asukkaat ja järkeviä asukkeja. Ei näihin luhtitaloihin pääse onneksi kaikki sossutapaukset

     
     
  6. #3866
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wesku88 Näytä viesti
    saunan lämmitys lauantaisin on sama kuin kirkossa kävisit sunnuntaisin!
    niinhän mä käynkin. posliinialttarilla
    mut nyt saunalle

     
     
  7. #3867
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    En oo Espoon saunoissa käyny! paitsi kaverin luona.
    Helsingissä tuo saunarakennus on, ja on hemmetin hyvä perheelliselle. Pentu saa lotrata isossa pesuhuoneessa, kun ei plikka tykkää löylyistä niinkään. Ja siisti on, täällä on siistit asukkaat ja järkeviä asukkeja. Ei näihin luhtitaloihin pääse onneksi kaikki sossutapaukset
    Edellisessä kämpässä oli vaan taloyhtiön sauna,hemmetin hyvät löylyt lähti,oli siisti ja oli tilaa.
    Sitten vaihdettiin siivousfirmaa,valitettavasti eteläeurooppalaiset eivät ymmärtäneet saunan puhtauden
    päälle,siivousfirmalle joutui jatkuvasti huomauttaa saunan siivouksesta.Myös taloon muuttaneet Filippiinit
    käyttivät pesuhuonetta autonosien yms. pesemiseen.
    Onneksi on nyt omalla saunalla varustettu kämppä,on just niin kuuma ja puhdas kun itse haluaa
    Ja voi lämmittää vaikka joka päivä.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
  8. #3868
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Eikö täällä kukaan muu vedä maanantaina päiväkännejä?
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  9. #3869
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Vanhan aikaista touhuu!

     
     
  10. #3870
    Melkein oli pudonnut ensimmäiseltä sivulta! Korjaan tilanteen

     
     
  11. #3871
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Huh. Kippis sille.

     
     
  12. #3872
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lauantaikännit perjantaikännien jatkeeksi! Eiköhän se tuo rommiki oo loppumassa, pitää vissiin lähteä maitokauppaan hakemaan Koffia Ulkonaki varmaan lämpötilat absoluuttisessa nollapisteessä
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  13. #3873
    Höyrähtänyt Marko___'s Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Harjavalta
    Viestit
    7
    Ei täällä kukaan humalassa ole. Ex-tyttöystävä osti lahjaks jonku nagashot viinapullon, kun tietää että tulinen ruoka on mulle hyvin lähellä sydäntä. Iha hyvää mut ei todellakaa tulista

     
     
  14. #3874
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Anteeksi kaikille joille laitoin tänään yv:n. Olen viihteellä joten ei saa välttämättä selvää tekstistä!


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  15. #3875
    Kävin eilen baarissa, tuli varmaan 2014 kiintiö täyteen samalla, vittu mitä paskaa!

     
     
  16. #3876
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    233
    Ai että, pitkä työviikko takana. Nyt bissee ja lonkeroo

     
     
  17. #3877
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    sunnuntaikännit perjantain ja lauantain jatkoksi. Tänään pitäis lähteä vielä.

     
     
  18. #3878
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    sunnuntaikännit perjantain ja lauantain jatkoksi. Tänään pitäis lähteä vielä.
    Ei tartte, huomenna vasta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #3879
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ei tartte, huomenna vasta.
    Ei ny maanantaina, sunnuntaisin nää baarissa työskentelevät frendit lähtee aina ni joskus kiva mennä niiden mukana.

     
     
  20. #3880
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Ei ny maanantaina, sunnuntaisin nää baarissa työskentelevät frendit lähtee aina ni joskus kiva mennä niiden mukana.
    Emäntä on työharjoittelussa ma-pe, ja pe-la illat töissä kapakassa, mulle ei jää muuta rakoa käydä viihteellä ku satunnaiset vapaat..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •